PDA

Bekijk de volledige versie : gekopieerde dvd's "blokken" in de Matchline 963 SA



hanspuk
14-03-2004, 10:30
hallo, sommige van mijn gekopieerde +dvd's "blokken"in mijn dvd speler 963 sa van Philips?
andere zijn weer perfect en allen van hetzelfde merk dvd+.
In de dvd speler van dochter zijn de blok dvd's weer perfect?Ook philips maar eenvoudiger(dvd 625)
Dvd speler is nieuw dus geen vuil!
Allen geript met DVD decrypter en gebrand met Instant Copy

suggesties?

Herjan
14-03-2004, 10:31
sugesties?
Voor de verandering eens originele DVD's KOPEN?

Ludo Keeris
14-03-2004, 10:45
sugesties?
Voor de verandering eens originele DVD's KOPEN?

Helemaal mee eens. Jammer dat je eerste post alleen maar gaat over illegale kopiën. Als je dit forum eerst eens had doorgenomen had je gemerkt dat men hier niet zo gecharmeerd is van gekopiëerd spul.
Dit soort threads worden dan ook binnen afzienbare tijd gesloten.
Probeer het ergens anders eens, misschien dat ze je daar kunnen helpen.

Pietse
14-03-2004, 10:55
Hij heeft het woord illegaal niet gebruikt, zo heb ik zelf ook back-ups van K3 en Bassie en Adriaan dvd's gemaakt, je wilt niet weten wat die kleintjes met je originelen doen !!

maw; niet oordelen voor je alle feiten kent.

Ludo Keeris
14-03-2004, 11:58
Hij heeft het woord illegaal niet gebruikt, zo heb ik zelf ook back-ups van K3 en Bassie en Adriaan dvd's gemaakt, je wilt niet weten wat die kleintjes met je originelen doen !!

maw; niet oordelen voor je alle feiten kent.

Ik moet de eerste poster nog tegenkomen: "Toen ik mijn illegaal gekopiëerde DVD's aan het bekijken was..." :roll:

Johan van den D.
14-03-2004, 18:22
Hij heeft het woord illegaal niet gebruikt, zo heb ik zelf ook back-ups van K3 en Bassie en Adriaan dvd's gemaakt, je wilt niet weten wat die kleintjes met je originelen doen !!

maw; niet oordelen voor je alle feiten kent.Als het een back up is dan is dat "blokken" ook niet zo erg.
Goed, je heb geen back upje in dat geval maar het is geen ramp.

Kortom, ik denk niet dat het hierom gaat :?

Christiaan Sauer
14-03-2004, 18:32
Wat zie ik alweer een groot hangslot aankomen. Ik ga maar aan mijn verzekering doorgeven dat ik op dit forum kom. Grote kans op schade door vallende sloten :mrgreen:

Marcel den Haan
14-03-2004, 18:58
Tja, wat moeten we hier nu weer mee. Nogmaals, het maakt niet uit hoe legaal het backuppen van een DVD is, hier op het forum willen wij gewoon niet dat er threads hieraan gewijd worden. Dus idd een hangslot.
BUKKEN CHRISTIAAN ! :D