PDA

Bekijk de volledige versie : Club Metrokaart bij Van Leest



Teun van Beijsterveldt
14-03-2004, 19:24
Ik heb bij Van Leest een Wildcard. Zowiezo makkelijk vanwege de 10% korting, maar ik spaar ook nog bonuspunten. Deze kun je zien op de aankoopbon van een aankoop die met de Wildcard gedaan is. Dit is allemaal heel leuk en aardig maar wat kan ik ermee? Hoe en wanneer kan ik deze bonuspunten gebruiken ? Hoeveel moet ik er hebben wil ik er iets aan hebben ?
Ik had al een meel gestuurd naar Van Leest maar hier na 5 dagen nog geen antwoord op ontvangen, dus ik denk laat ik ut eens hier vragen.

Sander__12
15-03-2004, 09:10
helaas is nog niet bekend wat je er mee kunt doen.....meer weet ik nie...sorry..:S

Dave
15-03-2004, 09:47
Van de Van Leest Site zelf :

Gratis Bonuspunten: voor elke met de WildCard bestede euro ontvang je een bonuspunt! Zo kun je supersnel sparen voor korting op onder meer DVD-spelers, CD-spelers, versterkers, speakers en complete surround-sets. Uitsluitend van kwaliteitsmerken als NAD en Dali; dus succes verzekerd.

Reinier Gunther
15-03-2004, 12:17
voor elke bestede euro bij vanleest krijg je 1 bonuspunt.

hoeveel bonuspunten moet je hebben om bijvoorbeeld 100 euro korting te krijgen op een NAD dvd speler??

is 1 bonuspunt ook 1 euro korting, lijkt me niet toch, dan loopt de korting wel heel snel op...

Teun van Beijsterveldt
15-03-2004, 18:01
Van de Van Leest Site zelf :

Gratis Bonuspunten: voor elke met de WildCard bestede euro ontvang je een bonuspunt! Zo kun je supersnel sparen voor korting op onder meer DVD-spelers, CD-spelers, versterkers, speakers en complete surround-sets. Uitsluitend van kwaliteitsmerken als NAD en Dali; dus succes verzekerd.

Dat had ik idd ook gelezen. Maar nou weet ik eigenlijk nog nix ... :?
Want hoeveel is die korting, hoe ligt de verhouding van de korting t.o.v. je aantal punten enz. Ik heb nou 251 punten hoeveel is dit dan in korting ... van Van Leest heb ik hier ook nog geen antwoord op.

P.S. Hoe weet je wanneer je Wildcard verloopt, xou dit namelijk graag willen weten voor ik bij de kassa sta en dat dan blijkt dat ie niet meer bruikbaar is

Quinten Duyst
16-03-2004, 10:36
Op de site van van leest staat dat je bij je wildcard 50 stickers krijgt die elk recht geven op 10% korting. nou is mijn vraag of je deze stickers + wildcard kan gebruiken en dus bij elkaar 20% korting geven?
ik heb deze vraag ook al naar van leest gestuurd (een week geleden) maar nog steeds geen antwoord gekregen.

Alex T
16-03-2004, 11:05
Op de site van van leest staat dat je bij je wildcard 50 stickers krijgt die elk recht geven op 10% korting. nou is mijn vraag of je deze stickers + wildcard kan gebruiken en dus bij elkaar 20% korting geven?
ik heb deze vraag ook al naar van leest gestuurd (een week geleden) maar nog steeds geen antwoord gekregen.

De WildCard geeft geen recht op 10% korting!!!
Dus je hebt alleen 50 stickertjes die je kan gebruiken.
In de winkel had ik nog gevraagd wat er gebeurd als de stickertjes op zijn. Antwoord is: het zijn er 50 stuks. Je kan er een hele tijd mee :roll:

Dus conclusie. Je koop voor 5,- euro 50 stickers die recht geven op 10% korting. Als het op is mag je een nieuwe kaart kopen.
Wat je verder met je bonuspunten kan kopen is voor mij ook een raadsel... Waar/ hoe kan je deze producten met korting kopen?

Quinten Duyst
16-03-2004, 11:11
Bedankt voor je antwoord nou weet ik in ieder geval dat je deze card maar 50x kan gebruiken (buiten het sparen om waarvan niemand weet hoe dit in zijn werk gaat)

Hayko de Boer
19-03-2004, 09:55
Quinten,

gewoon via internet bij Van Leest bestellen.

Dan heb je geen stickers nodig :wink:

Boven Eur 50,= is ook verzendvrij en de acties zijn beter.

Groet,

Hayko

Sander__12
19-03-2004, 11:01
ik werk bij van leest en ik kan je vertellen dat het niet toegestaan is om 2 stickertjes op 1 artikel te plakken en zo 20 % korting te krijgen..anders plak je 10 stickertjes op een james bond box en ken je hem gratis meenemen, lijkt me nie echt een fijne deal voor vanleest zelf.. :lol:

het is ook niet bekend hoe het zit met de punten....ik geef toe...slechte zaak, maar ik ben ook maar een weekendhulp, en kan er verder weinig aandoen. Het is zo ongeveer de meest gestelde vraag van klanten, en terecht. Alleen er word nog onderzocht welke merken er aan meegaan doen, en hoeveel punten een euro korting is.

hoop jullie hiermee geholpen te hebben

Teun van Beijsterveldt
19-03-2004, 20:37
Mjah nou heb ik idd antwoord ... maar niet bepaald een bevredigend antwoord. Slechte zaak van Van Leest. Zo kan ik ook wel kortingskaarten maken ... :(

kruspe
19-03-2004, 23:45
Mjah nou heb ik idd antwoord ... maar niet bepaald een bevredigend antwoord. Slechte zaak van Van Leest. Zo kan ik ook wel kortingskaarten maken ... :(

tis ook nooit goed he....:wink:
Je krijgt tenminste 10% korting,das toch al iets he?
Daarbij vind ik Van Leest een veel betere zaak dan de FRS.
Als je bij Van Leest een dvd koopt weet je zeker dat hoesje en dvd er goed uitzien en zonder krassen, dat is bij de FRS wel anders....

Jaco Maan
20-03-2004, 07:59
tis ook nooit goed he....:wink:
Je krijgt tenminste 10% korting,das toch al iets he?
Daarbij vind ik Van Leest een veel betere zaak dan de FRS.
Als je bij Van Leest een dvd koopt weet je zeker dat hoesje en dvd er goed uitzien en zonder krassen, dat is bij de FRS wel anders....

Niet helemaal mee eenskoop met enige regelmaat bij van leest in zoetermeer, maar krijg ook met regelmaat dvd's met krassen daaro.

Teun van Beijsterveldt
17-04-2004, 23:37
Ik kreeg vandaag (!!) zowaar antwoord op mijn mail die ik een maand geleden verstuurd heb:

Beste Teun,

Excuses voor de veel te late afhandeling van je mail. Het is op dit moment een gekkenhuis met de aanvragen van de WildCard en we hebben zodoende zowel per mail als met het verzenden een vertraging opgelopen. Je vervaldatum van de kaart kan ik maandag voor je opzoeken, ik kan op dit moment, vanaf deze locatie, niet in het systeem. Ik hoop dat ik je nog kan vragen voor dat beetje extra geduld. Wat je kunt met je gespaarde punten kan je via de website volgen. Vooralsnog is dat de mogelijkheid korting te sparen voor top Hifi en homecinema apparatuur (Alles hierover op : http://www.vanleest.nl/pages/selectcat.asp?navid=666) en vanaf eind deze maand kunnen we ook korting op CD's en DVD's bieden. Daarover houden we je wekelijks op de hoogte via de MusicM@il, indien je je daar voor opgeeft.

Met vriendelijke groet,

Erik Jansen
vanLeest internet
www.vanLeest.nl
+31 (0) 40-2434404

Het is iig al iets, en er staat ook al wat meer informatie op de site van Van Leest.
Het gekke is alleen dat nadat ik ingelogd was mijn puntenaantal op 0 stond (ipv rond de 300) :?

scheur
18-04-2004, 12:59
Het is toch wel bekend dat Van Leest en de FRS allebei van de heer Breukhoven zijn en dat het dus allemaal naar de zelfde zakken gaat!!! :evil:

kruspe
18-04-2004, 17:10
Het is toch wel bekend dat Van Leest en de FRS allebei van de heer Breukhoven zijn en dat het dus allemaal naar de zelfde zakken gaat!!! :evil:

wat heeft dat met de vraag te maken??

Worm
19-04-2004, 09:41
ik werk bij van leest en ik kan je vertellen dat het niet toegestaan is om 2 stickertjes op 1 artikel te plakken en zo 20 % korting te krijgen..anders plak je 10 stickertjes op een james bond box en ken je hem gratis meenemen, lijkt me nie echt een fijne deal voor vanleest zelf.. :lol:


Mag je bijvoorbeeld wel stickertjes plakken op dvd's die je koopt in een 3 voor 33 actie of 2 voor 17,50 actie? Dus dat je bovenop de korting die je krijgt door de actie ook nog eens de 10% korting door de stickertjes krijgt?

Sicco
19-04-2004, 11:12
ik werk bij van leest en ik kan je vertellen dat het niet toegestaan is om 2 stickertjes op 1 artikel te plakken en zo 20 % korting te krijgen..anders plak je 10 stickertjes op een james bond box en ken je hem gratis meenemen, lijkt me nie echt een fijne deal voor vanleest zelf.. :lol:


Mag je bijvoorbeeld wel stickertjes plakken op dvd's die je koopt in een 3 voor 33 actie of 2 voor 17,50 actie? Dus dat je bovenop de korting die je krijgt door de actie ook nog eens de 10% korting door de stickertjes krijgt?

Ook ik werk bij vanLeest en kan je vertellen dat dit uiteraard niet gaat. Actie op Actie kan nooit. Verder staat alles wel zo'n beetje uitgelegd in het hierboven staande mailtje. Het heeft idd erg lang geduurd voordat er duidelijkheid was over hoe de actie in z'n werk gaat, maar nu kun je in ieder filiaal een lijst bekijken met alle apparatuur die je kan kopen en hoeveel punten je dan moet inleveren voor welke korting.

Wat ik eigenlijk nog het meeste mis in deze 'discussie' is zo ongeveer het belangrijkste principe van de Wildcard en een unieke service van vanLeest: de 7 dagen omruil garantie. Vind je je gekochte film toch niet zo leuk als je dacht kan je hem binnen een week eenmalig omruilen voor een andere!

Kees Hoekerd
19-04-2004, 11:22
Ik zal dan eerst zon Wild card moeten halen.Hoe krijg je die en kun je zon kaart ook gebruiken via internet?(dan moet je waarschijnlijk een code invoeren) :lol:

Quinten Duyst
19-04-2004, 11:29
Ik zal dan eerst zon Wild card moeten halen.Hoe krijg je die en kun je zon kaart ook gebruiken via internet?(dan moet je waarschijnlijk een code invoeren) :lol:

Deze kaart kan je aanvragen via www.vanleest.nl. van leest maakt dan een account voor je aan en als je daarna iets besteld via internet wordt je korting automatisch verekend. ook kan je daar nu de artikelen zien waar je voor kunt sparen. Kijk bij de Wildcard actie's en dan op het onderste gedeelte klikken.

Kees Hoekerd
19-04-2004, 11:42
Ik heb er 1 aangevraagd op de site en dan gaat ie naar je profiel waar je het moet aanvinken of je het wil en waar je het wil ophalen.Dan moet je nog je wachtwoord invullen(ander kun je niks wijzigen) en dan moet je opslaan doen.Nu is het dus opgeslagen.Maar verder krijg je niks te horen,over die wildcard.Er staat alleen dat je gegevens succesvol gewijzigd zijn.Weet iemand hier meer van?Hoe dat zit

Jacub86
19-04-2004, 14:46
ze zijn bij vanleest eindhoven ook grappig, ik zon wildcard besteld en ga em ophalen, zegt die kerel achter de kassa:"ja ik ga dat ding niet zoeken tussen die stapel post, vul maar een nieuwe in" :P dus je kunt em net zo goed in de winkel gaan halen, dat bespaart je de tijd die je kwijtbent aan het wachten tot je em op mag halen, maar ik vind het wel zeer lekker voor 5 euro 50x10% korting, ik had em er al meteen de eerste dag weer uit :p

Roland
04-12-2004, 18:30
deze maand kun je de spaarpunten inleveren voor geld.
100 punten = €1

Heb mooi €25 korting gekregen.
Had spider-man 2+king arthur+the hole+notting hill gekocht.
Moest totaal €29,96 betalen!!!!

kruspe
04-12-2004, 19:28
dus je hebt 2500 punten ingelverd?
raar....volgens de site kun je maar maximaal 9,99 euro korting krijgen.

weet jij trouwens of je bij inlevering van je bonuspunten ook gebruik kan maken van de 10% kortingsstickertjes?

Niels Simons
04-12-2004, 19:43
en dan zou je er dus sinds t begin van de wildcard al meer als 2500 pleuro hebben uitgegeven,das ook wel knap om die gasten zo te sponsoren,wel es van CC gehoord?

mazzel,niels

Hayko de Boer
04-12-2004, 19:55
dus je hebt 2500 punten ingelverd?
raar....volgens de site kun je maar maximaal 9,99 euro korting krijgen.

weet jij trouwens of je bij inlevering van je bonuspunten ook gebruik kan maken van de 10% kortingsstickertjes?

Ja, ik heb vandaag ook gebruik gemaakt van de aktie en de Rambo box gekocht.
Prijs 19.99 - 10% = 17.99
Daar ging nog eens 6 euro (600 punten vanaf) = 11.99

Helaas was mijn wildcard verlopen, maar die kon meteen verlengd worden voor Euro 5,00 .

Goede aktie, alleen had ik meer punten gehad als ze niet medio dit jaar verzendkosten hadden ingevoerd bij internetbestellingen. Voorheen was boven de Euro 50,00 franco levering. Met een vast bedrag van 2 euro kan ik ook nog leven, maar die verzendkosten naar gewicht vallen altijd tegen...

Wizz-Art
04-12-2004, 20:55
dus je hebt 2500 punten ingelverd?
raar....volgens de site kun je maar maximaal 9,99 euro korting krijgen.

weet jij trouwens of je bij inlevering van je bonuspunten ook gebruik kan maken van de 10% kortingsstickertjes?

Hey ik heb ook meer dan 1700 punten van de week ingeleverd op 2 dvd's, is gewoon een kwestie van de dvd's apart aanslaan.

Roland
05-12-2004, 12:35
Ik heb dus inderdaad 2500 punten ingeleverd.Heb er nu nog 1716.
En je kunt de helft van het aankoopbedrag korting krijgen.
Deze week dus lotr en matrix kopen!


Ik heb met de eigenaar van de Van Leest een afspraak dat ik geen stickers hoef in te leveren maar altijd 10% korting krijg.Vaste klant!

http://img116.exs.cx/img116/92/j5n1.jpg

Alex T
21-03-2005, 14:35
Ik kreeg bij VanLeest Adam te horen dat ze de 10% korting gaan afschaffen. Waarschijnlijk zelfs al eind deze maand.
De Wildcard blijft wel bestaan, maar dan alleen voor de bonuspunten. :?

Heel raar allemaal en ik heb nog in jan mijn kaart moeten verlengen :evil:

UncleJunior
21-03-2005, 15:31
Ik heb met de eigenaar van de Van Leest een afspraak dat ik geen stickers hoef in te leveren maar altijd 10% korting krijg.Vaste klant!

http://img116.exs.cx/img116/92/j5n1.jpg

:D Ik ook!

Wizz-Art
22-03-2005, 15:54
Ik kreeg bij VanLeest Adam te horen dat ze de 10% korting gaan afschaffen. Waarschijnlijk zelfs al eind deze maand.
De Wildcard blijft wel bestaan, maar dan alleen voor de bonuspunten. :?

Heel raar allemaal en ik heb nog in jan mijn kaart moeten verlengen :evil:

Vanmiddag in de VL niets over gehoord :? Gebruik dat ding al 3 of 4 jaar en heb hem pas nog verlengd..zou klote zijn als ze ermee stoppen.

Leijo
22-03-2005, 20:54
Ik heb er 1 aangevraagd op de site en dan gaat ie naar je profiel waar je het moet aanvinken of je het wil en waar je het wil ophalen.Dan moet je nog je wachtwoord invullen(ander kun je niks wijzigen) en dan moet je opslaan doen.Nu is het dus opgeslagen.Maar verder krijg je niks te horen,over die wildcard.Er staat alleen dat je gegevens succesvol gewijzigd zijn.Weet iemand hier meer van?Hoe dat zit

Heb ik ook! Eerst aangevraagd, daarna niks meer gehoord. Maar ik krijg wel al geruime tijd 10% korting op alles wat ik bij vanLeest via internet bestel, zonder dat ik die 5 euro heb hoeven te betalen. Dus ik vind het best zo... gratis korting!!! :D

Aquila
29-12-2005, 15:05
mijn wildcard is verlopen sinds 9 december. Echter heb ik hiervan geen bericht gekregen van Van Leest. Na 2 emails te sturen heb ik nog geen antwoord. Hoe moet je die wildcard dan verlengen? een nieuwe kopen? Ben je dan niet al je punten kwijt?

Wizz-Art
29-12-2005, 15:38
mijn wildcard is verlopen sinds 9 december. Echter heb ik hiervan geen bericht gekregen van Van Leest. Na 2 emails te sturen heb ik nog geen antwoord. Hoe moet je die wildcard dan verlengen? een nieuwe kopen? Ben je dan niet al je punten kwijt?

Gewoon in de winkel een nieuwe kaart aanschaffen, je punten blijven gewoon staan :wink:

Chris Hoogeveen
29-12-2005, 15:43
Mijn Wildcard en Free-ID lopen op 3/1/06 af en ik heb ook nog geen bericht ontvangen.
Inmiddels heb ik mijn Free-ID al weg verlengt maar op internet staat nog niets.

Wat ik ook vreemd vind is dat onderaan de bon van VL staat dan ik ongeveer 200 bonus punten heb, maar de site blijft 70 geven. Echt stom.

tevens had ik begrepen dat je bij de verlening van je Free-ID een kortingsbon van €10 zou krijgen. Waarom heb ik die nooit gehad?

Sander V.
29-12-2005, 15:50
tevens had ik begrepen dat je bij de verlening van je Free-ID een kortingsbon van €10 zou krijgen. Waarom heb ik die nooit gehad?Was een tijdelijke actie van de FRS.

Caledonians
29-12-2005, 16:09
Thread verplaatst van "DVD Algemeen" naar "Info over (internet)winkels en handelaren"...

Rianne T.
29-12-2005, 18:15
Mijn Wildcard en Free-ID lopen op 3/1/06 af en ik heb ook nog geen bericht ontvangen.
Inmiddels heb ik mijn Free-ID al weg verlengt maar op internet staat nog niets.

Wat ik ook vreemd vind is dat onderaan de bon van VL staat dan ik ongeveer 200 bonus punten heb, maar de site blijft 70 geven. Echt stom.

tevens had ik begrepen dat je bij de verlening van je Free-ID een kortingsbon van €10 zou krijgen. Waarom heb ik die nooit gehad?

Dat was een tijdelijke actie, die als het goed is, al is verlopen

Aquila
02-01-2006, 12:32
mijn wildcard is verlopen sinds 9 december. Echter heb ik hiervan geen bericht gekregen van Van Leest. Na 2 emails te sturen heb ik nog geen antwoord. Hoe moet je die wildcard dan verlengen? een nieuwe kopen? Ben je dan niet al je punten kwijt?

Gewoon in de winkel een nieuwe kaart aanschaffen, je punten blijven gewoon staan :wink:

probleem is dat ik in belgie woon en enkel via internet aankoop bij vanleest. Dus als ik dan op hun site nieuwe kaart bestel zal dat puntensaldo 0 zijn zeker?

Roy de Jong
02-03-2006, 21:04
Ik was vanavond bij van Leest in Hilversum, heb daar 2 dvd's gekocht en kreeg er gelijk een briefje bij dat ze stoppen met de Wildcard.

Ze gaan per 30 september over op een soortgelijk iets waarbij je kunt sparen voor kortingen.

Tot 30 September kun je gewoon gebruik blijven maken van je WIldcard als je hem voor 31 Jaruari verlengt of gekocht hebt.
Tot die tijd komen ze met allerlei verzilverings acties (hoe en wat is nog niet bekend)

Vanaf 30 September komen ze met een soortgelijk systeem waarbij je geen 10% korting meer hebt en geen punten meer spaart maar voor korting kan gaan sparen (ik neem aan iets van een spaarkaart systeem).


Verder is het nog even afwachten wat er allemaal komen gaat.

kruspe
03-10-2006, 17:52
nou, mooi is dat!!
Ze beloofde zoveel bij van leest...er zouden tal van acties komen om je punten te kunnen verzilveren. Er is dus maar 1 actie geweest en die duurde maar een paar weken, en je moest ook nog eens voor minimaal 25 euro kopen om wat punten in te kunnen leveren.

Nu zit ik dus met nog een hoop punten te kijken, maar daar kun je nu dus helemaal niks meer mee!!!

hele slechte zaak van Van Leest!!!!

slindenau
03-10-2006, 18:42
Oh, stoppen ze dan ook met de Metro Clubcard te accepteren (ook 10% korting)?

scorpius
17-10-2006, 13:39
Oh, stoppen ze dan ook met de Metro Clubcard te accepteren (ook 10% korting)?

Ik heb zowel naar Club Metro en VanLeest gemaild en beide partijen zeggen dat de 10% korting met de Club Metro pas het komende jaar in ieder geval nog geldig blijft!

Jurgen V
02-11-2006, 20:14
Oh, stoppen ze dan ook met de Metro Clubcard te accepteren (ook 10% korting)?

Ik heb zowel naar Club Metro en VanLeest gemaild en beide partijen zeggen dat de 10% korting met de Club Metro pas het komende jaar in ieder geval nog geldig blijft!

Is dat zeker? Want via i-net krijg ik geen korting meer met de metrocard... :(

Carparzo
03-11-2006, 17:36
dan moet je eens proberen in te loggen via email waarmee je metrokaart hebt aangevraagd.

probleem had ik namelijk ook.
toen ik lange tijd geleden metrokaart had ontvangen via bestaande acount bij vanleest en nr ingevult en alles werkte prima. totdat de wildcard werdt afgeschaft want toen kreeg ik geen korting meer vanleest gemaild en kreeg link en kwam ik op andere acount terecht met zelfde email adres als waar ik eerst mijn Metrokaart mee heb aangevraagd.

want als goed is staat dat ook ergens vermeld dat metro een acount aanmaakt

dus even proberen of vanleest mailen met je kaartnr

Jurgen V
03-11-2006, 21:06
Dank je wel, ik heb maar een mailtje gestuurd, ben benieuwd.

Carparzo
09-01-2008, 19:39
iemand hier ook problemen om zijn clubmetro kaart online te gebruiken sinds de van leest site is verniewd?

Heb al gemaild naar Club metro en zeiden dat nog gewoon geldig was online en in de winkel. en dat ik maar contact op moest nemen met Van leest zelf.

Had ik toen ook al gedaan alleen geen enkele reactie op gehad en nu 4 mails later nog geen enkele reactie gehad op mijn mails naar hun. en dus ook niet binnen de 48 uur die ze zeggen nadat je hun hebt gemaild of binnen de 3 werkdagen die ze dan in de ontvangstmail zetten.

Nu maar weer Metro gemaild dat ik nog steeds niks van Van Leest heb gehoord en of hun niet iets kunnen doen want ben denk ik niet de enige die met dit probleem zit.

en dacht vraag het hier ook meteen misschien dat iemand hier een oplossing heeft. En niet aankomen moet je naar de winkel gaan want me daar al aantal keer gebeurd dat ze zeiden dat kaart niet geldig was en dat achteraf wel bleek.

Anders wordt het gewoon bestellen en zelf 10% korting achteraf berekenen zoals ik ook al heb gezegdt in mijn laatste mail naar hun.:-D

eddythee
09-01-2008, 19:45
sinds de site van Van Leest vernieuwd is lukt het mij ook niet om de korting te krijgen met de Metro-Clubcard. had in een ander topic over Van Leest ook al gelezen dat er meer mensen met hetzelfde probleem zitten.

CFNL
10-01-2008, 13:56
Reactie op e-mail:

Beste ,

Momenteel wordt deze kortingspas alleen in de winkel toegepast en niet op onze website.
Onze excuses voor de verwarring.

Wij hopen je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest, mocht je nog andersoortige vragen hebben dan verwijzen wij je graag door naar de contact sectie op onze website waar naast het contactformulier ook een antwoord op de meeste vragen te vinden is. Direct reageren op deze e-mail is helaas niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

vanLeest.nl

Carparzo
11-01-2008, 19:26
zozo en hoelang heeft dat antwoord geduurt voordat je dat had?

want gisteren eindelijk reactie terug gekregen en dat was
Helaas is de korting van 10 procent on line niet geldig.

Met vriendelijke groet,

vanLeest


lekker kort en "vriendelijk" maar club metro zei dat nog wel geldig was dus maar weer via de site terug gemaild gezien niet direct kan. en club metro ook weer gemaild over dit antwoordt en wacht nog op reactie terug. Zal wel weer 3 weken duren.

CFNL
11-01-2008, 19:35
Op een eerdere mail heb ik geen antwoord gehad, het antwoord dat ik hierboven noemde kwam op een bericht dat ik 4 januari stuurde.

Inderdaad enorm vervelend dat je niet op e-mails kan reageren maar weer terug naar de site moet, heb ook mijn mail maar even doorgestuurd aan club metro...

le-nnart
17-06-2008, 08:10
weet iemand hier toevallig hoe je de korting krijgt van club metro bij vanleest ???? ik snap er namelijk geen hol van en de links op de metro site lijden naar niks....

Peter Rietveld
17-06-2008, 09:18
weet iemand hier toevallig hoe je de korting krijgt van club metro bij vanleest ???? ik snap er namelijk geen hol van en de links op de metro site lijden naar niks....
In de winkel moet je gewoon je pas laten zien die ze dan scannen...
Weet niet of deze via internet ook te gebruiken is

Carparzo
18-06-2008, 18:21
In de winkel moet je gewoon je pas laten zien die ze dan scannen...
Weet niet of deze via internet ook te gebruiken is

hij zou via internet moeten werken. alleen nu met de nieuwe van leest site werkte die niet meer maar nu zou die wel weer moeten werken en dan volgens mij via een link van de metro site af maar lukte mij paar maanden geleden ook dus toen maar op gegeven., want moest 3x mailen naar metro en van leest wou ik antwoord krijgen en kreeg je antwoordt we werken eraan.

le-nnart
19-06-2008, 19:02
heb reactie van ze:

door een technisch gebrek is het op dit moment helaas niet mogelijk om de ClubMetro-korting ook te krijgen in onze webwinkel. Effectief werkt dat op dit moment alleen in onze "gewone" winkels. Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen, en waarschijnlijk zal vanaf begin juli de ClubMetro-korting automatisch verleend worden, als u inlogt met dezelfde gegevens die u bij Clubmetro hebt opgegeven.

Carparzo
20-06-2008, 18:36
heb reactie van ze:

door een technisch gebrek is het op dit moment helaas niet mogelijk om de ClubMetro-korting ook te krijgen in onze webwinkel. Effectief werkt dat op dit moment alleen in onze "gewone" winkels. Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen, en waarschijnlijk zal vanaf begin juli de ClubMetro-korting automatisch verleend worden, als u inlogt met dezelfde gegevens die u bij Clubmetro hebt opgegeven.


haha die reactie kreeg ik ook in december.

le-nnart
19-08-2008, 19:11
heb ik zojuist me'n order binnen en bekijk ik de rekening :

2,99
6,99
1,95
------
10,93 volgens van leest, bij mij is dat 11,93

Vage gasten daar

Theo B
21-09-2008, 18:59
Probeer ik gisteren mijn ClubMetro kaart voor het eerst in een Van Leest winkel te gebruiken, blijkt ie niet te scannen. Beetje vreemd, de kaart is gloednieuw en er zit geen vuil of beschadiging op de streepjescode. Advies was om met Club Metro contact op te nemen. Ik kreeg gelukkig wel mijn korting.

Iemand soortgelijke ervaringen? Moet je misschien eerst de kaart ergens aanmelden bij Van Leest of zo?

Carparzo
21-09-2008, 21:47
Probeer ik gisteren mijn ClubMetro kaart voor het eerst in een Van Leest winkel te gebruiken, blijkt ie niet te scannen. Beetje vreemd, de kaart is gloednieuw en er zit geen vuil of beschadiging op de streepjescode. Advies was om met Club Metro contact op te nemen. Ik kreeg gelukkig wel mijn korting.

Iemand soortgelijke ervaringen? Moet je misschien eerst de kaart ergens aanmelden bij Van Leest of zo?

nou in Den Bosch Scannen ze hem gewoon van een vel papier af en kijken niet eens of de kaart nog geldig is.

scorpius
26-04-2009, 21:56
Via winkelpersoneel afgelopen periode te horen gekregen dat Van Leest vrijwel al zijn filialen gaat sluiten. Winkels zouden worden omgebouwd tot game-shop (dus alleen computerspellen). Free Record Shop is onlangs begonnen met de verkoop van o.a. Art-house dvd's om zo de vlag van Van Leest over te nemen.
Het filiaal in Zoetermeer zou per 16 mei sluiten!

Ik zou het erg jammer vinden want Van Leest vind ik een stuk beter dan Free record shop!

Ralfers
26-04-2009, 22:29
Via winkelpersoneel afgelopen periode te horen gekregen dat Van Leest vrijwel al zijn filialen gaat sluiten. Winkels zouden worden omgebouwd tot game-shop (dus alleen computerspellen). Free Record Shop is onlangs begonnen met de verkoop van o.a. Art-house dvd's om zo de vlag van Van Leest over te nemen.
Het filiaal in Zoetermeer zou per 16 mei sluiten!

Ik zou het erg jammer vinden want Van Leest vind ik een stuk beter dan Free record shop!

Dan moet je niet de Van Leest in Groningen binnen lopen. Wat een slechte zaak zeg. Hoesjes die er echt 4e hands uitzien. Dan is de FRS er schuin tegenover toch 20 x beter. Magoed, dat verschilt uiteraard per filiaal. Maar mij doet het in elk geval niks.

DzjiDzji
27-04-2009, 11:59
Via winkelpersoneel afgelopen periode te horen gekregen dat Van Leest vrijwel al zijn filialen gaat sluiten. Winkels zouden worden omgebouwd tot game-shop (dus alleen computerspellen). Free Record Shop is onlangs begonnen met de verkoop van o.a. Art-house dvd's om zo de vlag van Van Leest over te nemen.
Het filiaal in Zoetermeer zou per 16 mei sluiten!

Ik zou het erg jammer vinden want Van Leest vind ik een stuk beter dan Free record shop!

Ook in Zwolle is een dergelijke ombouw/overgang door personeel aangegeven. Volgens hen betrof het veelal vestigingen in Noord-Oost Nederland.
Snel de laatste Kijk- en luistergeldjes inleveren dus.

Erg jammer, VL heeft over het algemeen nog de leukere prijzen (ook i.c.m. kijk- en luistergeldactie) van de winkels alhier.

Qzyn
28-04-2009, 17:05
Het overgrote deel van de Van Leest winkels wordt omgebouwd tot Game Mania, alleen de Van Leest shops binnen de Bijenkorf en de Selexyz boekwinkels blijven voortbestaan plus een gering aantal filialen in de grote steden.


Free Record Shop zet vol in op games

Free Record Shop stort zich op de verkoop van computerspellen. In drie jaar wil Nederlands grootste platenketen honderd zaken openen, gespecialiseerd in spelletjessoftware en toebehoren.

De nieuwe formule, onder de naam Game Mania, moet tegenwicht bieden aan de teruglopende verkoop van muziek-cd's, aldus directeur Free Record Shop Hans Breukhoven. 'Ik open de aanval op de gamesmarkt', zei hij in een toelichting op de jaarcijfers.

Free Record Shop, waarvan Breukhoven enig aandeelhouder is, financiert de investering in Game Mania uit de recordwinst van 2008. Het nettoresultaat bedroeg euro 12,4 mln en is driekwart te danken aan de verkoop van de Noorse tak van het winkelbedrijf. De expansie buiten de Benelux is hiermee teruggedraaid. De aandacht komt weer volledig te liggen op de thuismarkt. Die kenmerkt zich door een sterke daling in de afzet van muziek en een stabilisatie in de verkoop van films op dvd. De enige groei wordt nog geboekt met de levering van entertainment-artikelen voor pc-gebruik.

Troefkaart

Met Game Mania speelt Breukhoven zijn troefkaart uit. De formule heeft zich in België ontwikkeld tot een keten van dertig vestigingen. Nu is Nederland aan de beurt. Er zijn inmiddels 15 winkels geopend. Eind dit jaar moet de keten 35 à 40 filialen tellen, om door te groeien naar honderd zaken in drie jaar. De opening van een vestiging vergt een investering van euro 120.000 à 150.000, terwijl de gemiddelde omzet per winkel op euro 1 mln per jaar is begroot. 'We hebben alle ruimte voor de investeringen in de nieuwe winkels', zegt Breukhoven, verwijzend naar de solvabiliteit van de onderneming van 49%.

Icoon

De opmars van Game Mania gaat ten koste van de keten Van Leest, een andere formule van Free Record Shop. Enkele tientallen vestigingen van Van Leest, gespecialiseerd in films en muziek, maken plaats voor de nieuwe spelletjeszaken. Wel blijft Van Leest voortbestaan als shop-in-shop bij warenhuis De Bijenkorf en in boekhandels van Selexyz. 'In de grote steden houden we Van Leest zoveel mogelijk overeind. Daar wordt de winkel als een icoon gezien', zo licht Breukhoven toe.

Game Mania gaat direct concurreren met speelgoedwinkel Bart Smit, onderdeel van Blokker Holding. Bart Smit richt zich sterker op videogames nu de afzet van traditioneel speelgoed stagneert. De winkelgroep hanteert hiervoor ook een aparte keten onder de naam Gamestore E-Plaza, die volgens de website van het bedrijf 42 winkels omvat.

Publiek blijft weg

Breukhoven verkeert met Game Mania nog in de fase van aanloopverliezen. De eerste winst verwacht hij in 2011 te boeken. De winkelomzetten in de afgelopen maanden zijn onder de maat. Maar dat heeft volgens hem niets te maken met het concept. 'De hele winkelbranche zucht momenteel. Het publiek blijft weg. Er zijn minder mensen op straat. Dat is niet goed als je impuls-artikelen aanbiedt, zoals computerspelletjes.'

De nieuwe verkoopformule voor spelletjes zal zijn winst vooral moeten behalen uit grote afzetvolumes. Want de marges op de verkoop van deze producten liggen lager dan bij cd's. De hardware voor de spellen biedt een winstmarge van 7%, vergeleken met 32% voor een muziek-cd.

Bron: FD.nl