PDA

Bekijk de volledige versie : Buena Vista: Nieuwe kindertitels op DVD



Eric van Ballegoie
15-03-2004, 16:12
Buena Vista: Nieuwe kindertitels op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1262)

(Disney)Tom Houben
15-03-2004, 20:31
Waaw, weer een direct to video film van Winnie de Poeh, zitten we allemaal op te wachten... En maar liefst 63 minuten, super hoor :roll:

candela
15-03-2004, 20:35
Waaw, weer een direct to video film van Winnie de Poeh, zitten we allemaal op te wachten... En maar liefst 63 minuten, super hoor :roll:

Op dvds van de teletubbies wel soms?

Surya
15-03-2004, 21:08
Absoluut!... niet :twisted:

Marcel den Haan
16-03-2004, 07:45
Dat jullie hier niet op zitten te wachten lijkt me wel duidelijk, als je het niks vindt waarom dan reageren? Er zijn genoeg mensen met kleine kinderen (waaronder ik) waarvan die kleintjes gek zijn op de Teletubbies en Tweenies dus voor dit soort DVD's is ook een markt.

mjlfadriaans
16-03-2004, 10:40
Helemaal mee eens. Ikzelf ga toch wel voor die Poeh-film, ik blijf ze leuk vinden. De tekenfilm TV-serie heb ik niet gedaan overigens, de films hebben vaak toch net iets meer kwaliteit.

Trouwens, in mijn geval 'the kid inside never dies', gelukkig :). Zelf heb ik o.a. He-Man DVD 1 gekocht, de originele serie dan, let it come :)!

Surya
16-03-2004, 13:06
Dat jullie hier niet op zitten te wachten lijkt me wel duidelijk, als je het niks vindt waarom dan reageren? Er zijn genoeg mensen met kleine kinderen (waaronder ik) waarvan die kleintjes gek zijn op de Teletubbies en Tweenies dus voor dit soort DVD's is ook een markt.
Waarom reageren? Daar dient dit forum toch voor? Het is toch niet de bedoeling dat er enkel positieve reacties komen?
In elk geval, dat er een markt voor is staat uiteraard vast, maar ik vind dit zo'n wanproducten dat ik ze niet voor m'n kinderen zou kopen, moest ik die hebben. Kinderen hebben geen of nauwelijks normen, dus vind ik het de taak van de ouders om normen te hanteren en ervoor te zorgen dat hun kinderen dingen krijgen die ze niet alleen leuk vinden, maar die ook nog ergens op lijken.
Welja, da's mijn mening he :)

candela
16-03-2004, 13:24
Inderdaad ik vind dit ook echt troep terwijl er zoveel goede degelijke (belgische & nederlandse) kinderprogramma's zijn die niet op dvd komen. Gelukkig heb ik geen kinderen :) maar dingen als teletubbies zou ik er nooit voor kopen.

Marcel den Haan
16-03-2004, 16:22
Dat jullie hier niet op zitten te wachten lijkt me wel duidelijk, als je het niks vindt waarom dan reageren? Er zijn genoeg mensen met kleine kinderen (waaronder ik) waarvan die kleintjes gek zijn op de Teletubbies en Tweenies dus voor dit soort DVD's is ook een markt.
Waarom reageren? Daar dient dit forum toch voor? Het is toch niet de bedoeling dat er enkel positieve reacties komen?
In elk geval, dat er een markt voor is staat uiteraard vast, maar ik vind dit zo'n wanproducten dat ik ze niet voor m'n kinderen zou kopen, moest ik die hebben. Kinderen hebben geen of nauwelijks normen, dus vind ik het de taak van de ouders om normen te hanteren en ervoor te zorgen dat hun kinderen dingen krijgen die ze niet alleen leuk vinden, maar die ook nog ergens op lijken.
Welja, da's mijn mening he :)

Het gaat er niet om dat je niet mag reageren, maar aub wel een inhoudelijke reactie. Opmerkingen zoals "dit is troep" of "wat slecht", dragen niet echt wat bij aan het forum, dat zijn slechts loze kreten die erg gemakkelijk te maken zijn. Als je uitlegt waarom je dit troep vind of waarom je dit niet zou kopen dan zou dat duidelijk zijn en dan kunnen mensen die het niet met je eens zijn daar weer tegenin gaan. Zo blijft het forum bestaan !! :wink:

Surya
16-03-2004, 16:36
:D