PDA

Bekijk de volledige versie : Kiss Of Death [DVD]



Koen Koene
10-12-2001, 21:39
Kiss Of Death [DVD]

Met een veelbelovende cast, waaronder Samuel L. Jackson en Nicolas Cage, zullen de verwachtingen voor deze film hooggespannen zijn.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=415)

Luther Hartog
11-12-2001, 18:21
Dat is een duidelijke review, niet kopen dus

Tom L.
15-07-2003, 16:50
Ik vond de film wel leuk. Ok het is niet een geweldige film, maar best aardig om eens een keer te kijken.

"If you f*ck with the bull, you get the hornes"

Oscar P.
13-05-2005, 15:03
Lekker filmpje voor de vrijdagavond... :)

Zeker voor de lage prijs waar 'ie nu voor te krijgen is.

Tim k
13-05-2005, 20:19
Ik kon er nauwelijks doorkomen. Wellicht dat ik deze toch nog een kans ga geven, o.a. vanwege Caruso. Gewoon te veel van verwacht, denk ik.

Chris Taylor
29-01-2006, 09:51
Heb deze film een keertje op tv gezien, en vond em toen best vermakelijk. vond het acteerwerk wel aardig en het verhaal ook. zal em echter niet op dvd aanschaffen, daarvoor is hij me te weinig bijgebleven.

Sakke
16-09-2006, 00:20
daarnet bekeken. zonder die caruso had het nog iets kunnen worden. jammer

Daniƫl van Zanten
17-09-2006, 07:23
Heerlijk filmpje. Ik vind Caruso juist wel goed spelen. Absoluut geen stoere held, maar dat hoort ook niet thuis in deze film.

Nicolas Cage speelt een goed geflipte maffioso en eens niet de goede sul.

Ik wacht al jaren op een Ned. DVD uitgave met goed beeld. Dan schaf ik hem zeker aan.

Rotterdam5314
17-09-2006, 08:06
Heerlijk filmpje. Ik vind Caruso juist wel goed spelen. Absoluut geen stoere held, maar dat hoort ook niet thuis in deze film.

Nicolas Cage speelt een goed geflipte maffioso en eens niet de goede sul.

Ik wacht al jaren op een Ned. DVD uitgave met goed beeld. Dan schaf ik hem zeker aan.

Dus de versie die er nu van is heeft geen goed beeld??
Ik denk niet dat ze de huidige versie gaan vervangen. Ieder geval niet binnenkort. Zo'n groot publiek heeft deze film niet aangetrokken, dus ik denk dat het niet nodig is om de huidige versie te vervangen

intexor
17-09-2006, 15:33
Best een leuke (ietwat vreemde) thriller met een grappige rol voor Nicolas Cage (waarvan je wel kan zeggen dat het afgekeken is van Frank Booth in Blue Velvet, gespeeld door Dennis Hopper) en voor de rest ook wel een goede cast behalve idd David Caruso die mij ook niet echt kon overtuigen.

Niet brilliant, gewoon leuk, en de moeite waard voor de paar euro die de DVD nu nog kost.

Raymond Gelmers
21-07-2008, 17:00
Ooit eens gekocht voor 7 euro. Vond het wel een aardige film.
Slechte beelkwaliteit was me niet zo opgevallen. Volgens mij voor de niet videofielen onder ons prima in orde.

David Caruso wis echter een miscast geweest voor de hoofdrol.