PDA

Bekijk de volledige versie : the Others



Dunky
10-12-2001, 22:44
Heel erg slecht...

ik heb the Others gezien in de bios zondag.
...

Als je iets denkt te zien of bang wilt worden moet je maar niet naar deze film gaan.

Plot is zeer slecht, geluid valt zwaar tegen. En het beeld is ook niet om over naar huis te schrijven.

In de laatste scenes waarin Nicole schreeuwd moet je je handen voor je oren houden want het is extreem schel.

Het acteer werk viel me ook zeer tegen en had veel beter verwacht van Kidman.

Al met al niet een film waar je heen moet .

In de recenties staat dat het de engste film moet zijn van dit jaar (waren alle andere dan echt zo slecht :confused: ?)

Gr Dunky

Isis
10-12-2001, 22:55
Goed dat je 't zegt, Dunky!!
Ik wilde binnenkort ook naar die film gaan omdat 'ie aan werd geprezen als een steengoeie thriller....:eek:
Maar als ik 't zo lees dan huur ik 'm wel gewoon een keertje!

System 3rror
10-12-2001, 22:58
Haha, ieder weer zn eigen mening over die film, maar heb al van meerderen gehoord die deze film wel een topper vonden :)

Maar het blijft ieders eigen mening!!

Af en toe heb ik een beetje het idee dat er te lange discussies onstaan over het wel en niet goed vinden van een film... het is iemands mening en daar valt gewoon weinig aan te doen!!
Als die goed onderbouwd is... dan zit er maar 1 ding op... en dat is gewoon respecteren en er niet verder over doorzeiken!

Moest dr ff uit :)

Dunky
10-12-2001, 23:00
Ja ik vond het echt nix.

Maar...

Daarin tegen vond mijn vriendin het wel weer een goede film en ze vond het eng.
Zou het kunnen dat ik teveel horror/thriller/suspense/SF heb gezien dat mn brain aangetast is?
Of ligt het gewoon echt aan de film.

Ik ben in elk geval eerlijk als ik zeg dat ik er totaal niets aanvond.

Gr Dunky

(het plot klopte ook gewoon niet, het overtuigde me niet dat het allemaal echt waar was/is)

Isis
10-12-2001, 23:00
Ja, wat moet ik nou?!:confused:

Dunky
10-12-2001, 23:04
Dacht dat het toch zo was dat men een mening mag delen??
Ik wil mensen gewoon even melden wat ik ervan vond.
Het deel beeld & geluid is geen kwestie van smaak dat is gewoon zoals het is. De mening over de film is wat anders dat geef ik toe maar om maar meteen te kraken over het feit dat iemand "weer' gaat zeiken over het wel of niet goed vinden komt er bij mij niet in.

Sorry
:(

Dunky
10-12-2001, 23:05
Ga dan maar Isis.

Ik zou nog even navragen bij mensen die hem al gezien hebben en daar een strooitje trekken.

Ik zou het niet doen.:)

System 3rror
10-12-2001, 23:22
Dacht dat het toch zo was dat men een mening mag delen??
Ik wil mensen gewoon even melden wat ik ervan vond.
Het deel beeld & geluid is geen kwestie van smaak dat is gewoon zoals het is. De mening over de film is wat anders dat geef ik toe maar om maar meteen te kraken over het feit dat iemand "weer' gaat zeiken over het wel of niet goed vinden komt er bij mij niet in.

Sorry
:( Dat zeg ik ook niet, en is ook niet mn bedoeling van mn post geweest!!!

Iedereen mag zn mening erover geven, maar ga niet ander mans mening afkraken (ik bedoel jou nou niet, laat dat duidelijk zijn!!!)

Dat gebeurt naaar mijn idee nog iets te vaak!!

Gegroet

Dadaveke
11-12-2001, 22:48
Een vriend van me heeft hem gezien,hij zei dat het echt een aanrader is om te gaan.

Tijntje
11-12-2001, 22:57
Yup, leuke film ;)

Gewoon heengaan, wat heb je te verliezen?

(Disney)Tom Houben
12-12-2001, 18:58
Ik vond er werkelijk niks aan....:o

Jeroen Driessen
12-12-2001, 19:37
Ik ben vrijdag geweest en vond hem best goed. Absoluut geen topper, maar het had wel een apart sfeertje. Het is echter echt geen biosfilm, dus wachten op de DVD is mijn advies...

Wij hadden alleen bij wat "zwaardere" geluidsfragmenten (meer bas) een enorme storing/ruis wat erg storend was. Is dit wat wordt bedoeld met het slechte geluid??

vbu
04-10-2006, 15:54
Ik vind dit toch wel een puike prent!

Burkie
04-10-2006, 16:35
Verkeerde subforum lijkt me voor dit topic? :roll:

Roy de Jong
04-10-2006, 16:46
Verkeerde subforum lijkt me voor dit topic? :roll:

Ik vind het vreemder dat iemand zo'n oud topic over een zaadfilm ophoest....

Rotterdam5314
04-10-2006, 17:22
goede film (y) goede einde enz enz

Richard B.
04-10-2006, 19:02
Verkeerde subforum lijkt me voor dit topic? :roll:

Ik vind het vreemder dat iemand zo'n oud topic over een zaadfilm ophoest....
Met 'zaadfilm' bedoel je 'geweldige film' hoop ik? :confused:

En dit (oude) topic moet inderdaad verplaatst worden denk ik.

misterfun
04-10-2006, 21:42
kan niet anders zeggen dat ik in de tijd erg heb genoten van deze film en ik vond juist het plot echt helemaal super, want ik had pas op het allerlaatste moment in de gaten dat:

[spoiler:2cb63ed762]zij eigenlijk de doden zijn[/spoiler:2cb63ed762]

rkrijger
05-10-2006, 15:28
Goeie film met een verassend eind. Deze film is tenminste echt creepy. Niet die 2e rangs horror filmpjes als Grudge, Ring, en ga zo maar door...

Een topic is er om in te reageren. Oud of nieuw. Maakt niet uit...

Herjan
05-10-2006, 18:06
Maar er is er ook eentje in Film Discussies, dus als iemand verder wil discussieren over deze film...