PDA

Bekijk de volledige versie : Kent/Heeft iemand een Home Electronics dvd-speler?? Hellup!!



Melanie
10-12-2001, 22:49
Hoi! Ben net nieuw op dit forum en ook net een beetje bekend met dvd!
Heb net een nieuwe dvd-speler van Home Electronics, maar deze begint na twee weken behoorlijke gebreken te vertonen!!

Had ik net leuk de dvd van Janet live gekocht, gaat mn dvd-speler harde rare tikken geven en geeft na veel haperingen aan dat er een disc error is. Dus ik er andere dvd´s erin doen, eerst deden die het wel, maar na een paar dagen´stopten die er ook mee!

Heeft iemand dit ook weleens gehad??
Dvd-speler maar terug geven en snel een andere nemen of heeft iemand tips??

Olaf M.
11-12-2001, 09:56
Ik zou hem maar terug brengen en een goed merk kopen.

Raskel
11-12-2001, 10:03
Inderdaad, ga snel terug met dat ding en koop je een degelijke dvd-speler. Waarom zetten ze geen waarschuwingen op dergelijke aparaten dat ze het na enkele weken begeven :D ? Probeer je geld terug te krijgen en koop een A merk en leg wat geld bij, hier zul je veel langer plezier van hebben.

Jeroen Klaassen
11-12-2001, 12:44
Ga naar de verkoper en EIS een nieuwe. Een DVD-speler hoort niet zo snel kapot te gaan. Welk merk het ook mag zijn. Natuurlijk heeft het merk/prijs wel te maken met de kwaliteit, maar dit MAG ECHT NIET gebeuren!

SUCCES!

Jeroen

PM
11-12-2001, 12:58
Melanie, je hebt waarschijnlijk gewoon garantie op t ding... dus omruilen voor een nieuwe of reparatie hoeft je nix te kosten..

Als t mogelijk is en je een beetje extra geld kan missen is het misschien geen verkeerd idee om voor een a-merk te kiezen

Jeroen Klaassen
11-12-2001, 14:12
Ik hoop dat ik namens iedereen kan spreken:

het is niet de bedoeling om je net zo audiofiel als ons te maken, maar proberen je gewoon te helpen. Ik snap dat je op dit forum al snel bij jezelf denkt van: "shit, ik weet/heb al die dingen niet en dan kom ik met een vraag over een goedkope DVD-speler!"

Don't worry! Just ask! :)

Jeroen

Bert Schumacher
16-12-2001, 01:32
Hallo Melanie, had ook problemen met die Home Electronics.Deze had precies hetzelfde euvel. Maar bij mij was er nog meer aan de hand! Deze speler was zogezegd REGIOVRIJ. Maar na 1 week kreeg ik kreten als : No Disc en......WRONG REGION!!!!!. Ik heb hem teruggestuurd en mijn geld terug ontvangen. Heb jij hem ook van dat grote postorderbedrijf???? WEH...... Groeten Bert

Duncan _206
22-12-2001, 16:20
Bij ons is het ding dus vandaag bezorgd (kwam van de wehkamp) en hij wil dus vanaf het begin al helemaal geen regio 1 dvd's lezen. Stelletje oplichters bij de wehkamp :(. nu gaat het kreng dus meteen retour want 99 % van mijn collectie is regio 1

Duncan

Bert Schumacher
22-12-2001, 17:25
Onmiddelijk terugsturen. Het wordt nog erger. Groeten Bert: :o

Duncan _206
22-12-2001, 18:59
Hij gaat ook terug. Ik heb zelf een Cat speler (die van de Mediamarkt) tot ik geld genoeg heb voor een echte en die werkt prima.

Bert Schumacher
22-12-2001, 23:16
Ik ken nu al 5 personen in de buurt die al problemen hebben met deze speler. Ik heb mijn geld reeds teruggeboekt gekregen , dus nooit meer zo'n merk.In duitsland kost deze speler nu 269 DM dat is ongeveer 308 gulden. Durven ze wel 2 jaar garantie op te geven! Dat wil ik nog eens zien!!! Groeten Bert.

Duncan _206
23-12-2001, 10:07
Bedoel je die home electronics of die CAT ? Die cat was 300,-. Als die het een jaar volhoud is genoeg, trouwens volgens dat bordje bij de MM had ik 2 jaar garantie dus.....