PDA

Bekijk de volledige versie : Cypher [DVD]



Nathan Strik
19-03-2004, 08:55
Cypher [DVD]

Cube-regisseur Natali zaagt in deze thriller vakkundig aan je stoelpoten.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1495)

Sneaker
19-03-2004, 09:33
Klinkt goed. Als ik hem ergens ziet staan voor een leuk prijsje ga ik hem zeker aan mijn collectie toevoegen. Zeker omdat Cube ook erg goed was.

Surya
19-03-2004, 09:43
Wil ik idd ook wel eens zin. Vorige week Cube toevallig nog eens bekeken, en het blijft echt een zeer sterke film!

candela
19-03-2004, 10:58
De zoveelste bagger DVD release van Paradiso Home Entertainment. Constant voelt dit bedrijf zich geroepen om 2 disc special editions uit het buintenland te strippen van alle extras en dan hier, in tegenstelling tot andere ondermaatste labels als DFW en RCV die meestal goedkoop zijn, aan dezelfde (!) prijs te verkopen.


Het zou toch leuk zijn geweest als het audiocommentaar de overgang naar onze regio had overleefd.

Leuk? Gezien de hoge prijsstelling die Paradiso over algemeen hanteert is het ronduit schandalig dat dat niet is gebeurd ja!

jeanreno
19-03-2004, 11:01
Ik heb deze film vorige maand gezien omdat ik Cube al zeer sterk vond en benieuwd was naar de nieuwe van deze regisseur.
Ik vond dit wederom een zeer sterke film. Sterk verhaal waarvan je aanvankelijk slechts kan vermoeden in welke richting het gaat. Optisch erg mooi vormgegeven, de stijl past zich gaandeweg ook enigszins aan aan de plotwendingen. Een prima SF met een Orwelliaans ondertoontje en een origineel verhaal. Aanrader!

Cheek
19-03-2004, 11:04
Ik vond het dus ook een aardige film. Tot het einde tenminste, dat verpeste voor mij echt de hele film. Geen spoilers, rustig maar.. :) Jullie moeten het zelf maar zien. Zal binnenkort Cube eens kijken (verkeerde volgorde? :P), misschien bevalt die beter.

Kevin Baeckelandt
19-03-2004, 11:35
Ik ben zeer benieuwd naar deze film, ik heb net de Duitse 2-disc versie gekocht:
http://images-eu.amazon.com/images/P/B0000TLA1O.03.LZZZZZZZ.jpg

DVD Features:
• Audiokommentar von Regisseur Vincenzo Natali, Drehbuchautor Brian King, Szenenbildnerin Jasna Stefanovich und Darsteller David Hewlett
• Kurzfilm 'Elevated' mit Audiokommentar von Regisseur Vincenzo Natali und Darsteller David Hewlett
• The Making of 'Cypher'
• Interviews mit Cast & Crew
• Behind-the-Scenes Material
• Pre-Visualizations
• 9 Entfallene Szenen
• Isolierte Filmmusik
• Multi-Angle Storyboard/Film-Vergleich
• 5 Fotogalerien (Marker-, Requisiten-, Kostüm-Designs, Drehorte und internationales Artwork)
• Trailer, Biografien, Production Notes
• Programmhinweise
• Alle Extras mit optionalen deutschen Untertiteln
• 2 DVDs im Spiegelfolien-Schuber

jeanreno
19-03-2004, 11:58
Ik heb ook de duitse versie, daarnaast verbleekt de Nederlandse toch een beetje.
:wink:

Kevin Baeckelandt
19-03-2004, 11:59
Ik heb ook de duitse versie, daarnaast verbleekt de Nederlandse toch een beetje.
:wink:
Deze DVD zit in een prachtig kartonnen hoesje met hologram :lol:

jeanreno
19-03-2004, 12:45
Ik heb ook de duitse versie, daarnaast verbleekt de Nederlandse toch een beetje.
:wink:
Deze DVD zit in een prachtig kartonnen hoesje met hologram :lol:

I know, ziet er geweldig uit. En dat voor zo'n relatief kleine film!

pietdvd
19-03-2004, 14:59
Zelfs de Australiese (regio 4) versie is nog beter.

Trailer
Featurette “Cast & Crew”
Featurette interview with Jeremy Northam
Featurette interview with Lucy Lui
Audio commentary – Director and writer

Info: http://www.ezydvd.com.au/item.zml/225709

Mike Philippens
21-03-2004, 12:16
Zelfs de Australiese (regio 4) versie is nog beter.
Maar die mist weer de DTS track. Of dat erg is weet ik ook niet. En in Australië hebben ze blijkbaar gaat belangstelling voor mooie doosies. Toch heel aantrekkelijk qua extra's.

Surya
05-05-2004, 10:34
Gisteren dan eindelijk gezien. Ik heb zowiezo de delen van recenties die over de inhoud gaan over te slaan, dus ik had nog geen flauw idee waar het over ging.

Knap staaltje van sterke film toch alweer, alhoewel ik het einde iets te melig vond, hetgeen het effect van de film een beetje teniet deed, maar gelukkig niet teveel. Ik had bijna de hele film lang een gevoel van 'what the fuck is hier aan de hand?'

Heel cool!

Wizz-Art
05-05-2004, 13:45
Ben nu steeds benieuwder naar wat deze regiseur nog gaat maken in de toekomst want wat is deze film weer een verademming na al die standaard thrillers.. van mij krijgt deze een dikke 8!

Surya
05-05-2004, 14:28
Zijn volgende film (toch ook vorig jaar uitgekomen) is een komedie!?! Ben erg benieuwd!

Dennis Kuijper
12-07-2004, 18:35
Sterke film met een toch wel verrassend einde vondt ik.
De ene verrassende wending na de andere,heb me geen moment verveeld.Zeker een aanrader in ze genre.

Raymond Gelmers
25-09-2004, 23:36
Een echt meesterwerkje.
Helemaal mijn smaak :-)

Raymond Gelmers
11-07-2005, 15:07
Heb ondetussen maar de R2UK SE aangeschaft.
Komt vandaag of morgen binnen.
Zit ook een mooie slipcase omheen.
Die regio 2 NL versie gaat de prullenbak in :)

Raymond Gelmers
16-07-2005, 13:38
Ontvangen: GEEN slipcase :cry:
Deze 2 disc versie heeft btw ook geen DTS track. Is dat erg?

Swanski
22-02-2006, 19:31
heerlijke film, best origineel, duistere en mooi weergegeven sfeer, mysterieus tot het eind, Northam kende ik wel maar niet zo heel goed en hij is prima op dreef en voor de rest tsjs: ik houd van films met veel twists zoalng het een toegevoegde waarde heeft, en bij deze film is dat constant het geval maar het blijft toch goed te volgen en zelfs het einde heeft wel 'wat' zonder er inhoudelijk op in te gaan, had wellicht beter gekund of vooral anders MAAR vind het verhaal tenminste wel af wat vaak wordt 'vergeten', ik denk ook dat ik deze beter dan Cube vind (is alweer een hele tijd terug)

absolute aanrader en de 7.2 op IMDB mag wel wat hoger :D