PDA

Bekijk de volledige versie : AD-L528 Cyberhome



Bryan Vas
11-12-2001, 13:30
Hallo allemaal, ik ben een leek in de dvd wereld, neem me dus niet kwalijk als ik stomme vragen stel.
Cyberhome gekocht, heel tevreden maar het volgende is nml. het probleem. Ik kan alle geluiden tot in details horen behalve de dialogen. Nu vraag ik me af, ligt het aan de dvd-speler, mijn instelling/aansluiting, of aan de dvd zelf.?
Het gaat hier om de dvd (Pearl Harbor) en de speler is aangesloten aan een dolby prologic versterker via de stereo uitgang van de dvd-speler.
Is er iem. die mij kan helpen met deze vragen????
many tanx, Bryan:confused: :confused:

Theaddres1
11-12-2001, 13:49
Je hebt DTS/5.1 ingeschakeld.
Zet je uitgang op 2 channel en andere op LPCM als je Dolby Surround Pro Logic hebt. Deze zorgt zelf voor de decoding vna het signaal.

Dus in het menu. Druk op stop om dvd te stoppen en dan op setup. kies voor audio, daar v ind je de bovenste 2 opties.

PM
11-12-2001, 13:51
heb je de instellingen van je dvd-speler al bekeken en je versterker op normaal stereo gezet?
Werkt t dan wel?

Bryan Vas
11-12-2001, 13:59
Je hebt DTS/5.1 ingeschakeld.
Zet je uitgang op 2 channel en andere op LPCM als je Dolby Surround Pro Logic hebt. Deze zorgt zelf voor de decoding vna het signaal.

Dus in het menu. Druk op stop om dvd te stoppen en dan op setup. kies voor audio, daar v ind je de bovenste 2 opties.

Hoi dts,
Ik zit nu aan het werk maar als ik thuis ben zal ik het ik het weer proberen maar volgens mij had ik dat ook al gedaan.
In ieder geval bedankt voor de reactie.

Bryan Vas
11-12-2001, 14:05
heb je de instellingen van je dvd-speler al bekeken en je versterker op normaal stereo gezet?
Werkt t dan wel?

Yes, al een beetje geprobeerd. Bij normaal stereo was het geluid veel beter maar nog steeds geen goed dialoog geluid.
Voor de zekerheid wil ik doorgeven dat ik dat wel heb met de normale tv-uitzending of video.
Dus ben ik bang dat het toch aan mijn dvd-speler ligt

Theaddres1