PDA

Bekijk de volledige versie : Mobile2Pay



HiddeV
21-03-2004, 19:13
hoe werkt dit precies en is dit betrouwbaar?
wil namelijk matrix revolutions(24,99+biosbon) bestellen bij vanleest maar weet niet of dit goed werkt, scheelt met dit wel de verzendkosten

Nico de Graaf
23-03-2004, 16:02
Ik zal trachten het goed uit teleggen.
Je moet je eerst aanmelden op de site van Mobile2Pay. Dan krijg je via je e-mail een tijdelijke pincode en een link om je inschrijving te activeren.
Je krijgt een telefoontje op je mobiel om een mondelinge machtiging tot afschrijving van je bankrekening te geven. Vanaf dat moment kun je tot €20.00 bestellen. Ze halen €2.50 van je rekening af om te controleren of je bankrekening klopt en ze inderdaad op die rekening kunnen incasseren.
Later krijg je een machtigingsformulier dat je moet invullen en terugsturen.

Als je iets betaald op de site wordt je opgebeld voor verificatie. Daarna haalt Mobile2Pay het geld automatisch van je rekening.

Voordeel van deze regeling is dat je spullen worden verstuurd zonder dat ze op betaling wachten, en dat je een verzendkosten hoeft te betalen bij van Leest en Free Recordshop. Nadeel is dat er nog niet veel internetshops zijn die Mobile2Pay accepteren.
Voorlopig is inschrijving nog gratis. (Die €2.50 krijg je terug bij eerstvolgende bestelling.)

Voor meer inlichtingen bezoek de site www.mobile2pay.nl Daar kun je ook alle internet winkels vinden die Mobile2Pay accepteren

Lennom
09-05-2004, 18:17
ik maak zelf ook al een tijdje gebruik van mobile2pay..
alleen nu kreeg ik laatst de volgende melding toen ik een bestellling probeerde te plaatsen:

"Je hebt je kredietlimiet bereikt, kijk op de FAQ op http://www.mobile2pay.nl hoe nu te handelen".

op de FAQ kan ik niks vinden over kredietlimiet?
heeft iemand een idee hoe dit kan worden opgelost?

master-mc
02-10-2004, 11:32
Dus het betalen met mobile2pay is betrouwbaar.
Want ik wil een dvd bij fame bestellen. En als je via mobile2pay doet hoef je die verzendkosten niet te betalen.

Dus als ik aanmeld gaat er 2,50 af.
En als ik dan ga bestellen dan halen ze die € 2,50 van de prijs af.

Bijv. ik koop 2dvd's voor 17,50 ik betaal met mobile2pay.
Mobile2pay haalt die 2,50 van die 17,50 af.
Dus wordt het 15,-

Of heb ik niet goed. :)

Oscar van Sambeek
02-10-2004, 12:06
ze halen het er eenmalig af he, gewoon omdat je al eens 2,50 betaald hebt...


kredietlimiet heb ik ook eens gehad, dan heb je volgens mij gewoon teveel bestellingen in korte tijd gedaan, even wachten tot zij het geld van jou bank binnen hebt en je kan weer bestellen (dacht ik hoor)

Joris van Laarhoven
03-03-2005, 15:56
Stel, je hebt net als ik een bundel van Orange. Het overgebleven bedrag van de vorige maand gaat mee naar de nieuwe. Stel ik heb €60 te besteden uit mijn bundel. Als ik die op bel (...), hoef ik maar €30 te betalen, immers ik overschrijdt mijn beschikbare bedrag niet. Maar als ik met MOBILE2PAY betaal, zeg voor €10 en ik bel voor €30, moet ik dan die €10 apart betalen of gewoon als belkosten, uit mijn bundel?

Oscar van Sambeek
25-04-2005, 08:57
mobile2pay schrijft het van jou bankrekening af, heeft niets met je telefoonrekening te maken...

Freddie Wong
17-05-2005, 18:11
Vraagje geldt het gratis naar je huis verzenden bij betaling met mobile2pay nog steeds voor frs? Kan er op de site van frs niks over vinden namelijk :oops:

Diana
17-05-2005, 18:19
Vraagje geldt het gratis naar je huis verzenden bij betaling met mobile2pay nog steeds voor frs? Kan er op de site van frs niks over vinden namelijk :oops:

ja

Caledonians
28-10-2005, 14:58
Zojuist mijn eerste betaling gedaan met Mobile2Pay. Ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen. Reden dat ik dit uitprobeer is omdat je nu bij Free Record Shop en Van Leest vooraf moet betalen. Dit is wel een makkelijke manier van betalen en de dvd's worden ook nog eens gratis thuisbezorgd!

Lennom
28-10-2005, 20:58
Zojuist mijn eerste betaling gedaan met Mobile2Pay. Ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen. Reden dat ik dit uitprobeer is omdat je nu bij Free Record Shop en Van Leest vooraf moet betalen. Dit is wel een makkelijke manier van betalen en de dvd's worden ook nog eens gratis thuisbezorgd!

ik werk er zelf al zo'n anderhalf jaar mee. werkt gewoon super, nooit problemen.

Caledonians
03-11-2005, 18:19
Zojuist mijn eerste betaling gedaan met Mobile2Pay. Ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen. Reden dat ik dit uitprobeer is omdat je nu bij Free Record Shop en Van Leest vooraf moet betalen. Dit is wel een makkelijke manier van betalen en de dvd's worden ook nog eens gratis thuisbezorgd!

ik werk er zelf al zo'n anderhalf jaar mee. werkt gewoon super, nooit problemen.

Vandaag dus mn 1e Mobile2Pay bestelling thuis ontvangen. Helaas was het de 1-disc versie terwijl ik de 2-disc had besteld. Mijn 1e bestelling is dus nu al niet zonder problemen gegaan. Ze gaan nu de 2-disc opsturen. Qua betalen is Mobile2Pay wel erg makkelijk moet ik zeggen. Maar moeten ze natuurlijk wel de goede dvd's opsturen! :roll: