PDA

Bekijk de volledige versie : GoldenEye (SE) [DVD]



Arnold van Oostrum
19-07-2001, 00:00
GoldenEye (SE) [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=18)

M Balje
24-09-2001, 13:30
Goldeneye is en blijft voor mij de beste Jamesbondfilm !

Cijfer: 9

Dvd:

Ik mis een uit gebreide making of,maar de andere extra's zijn perfect.

Cijfer voor de dvd: 8

Nathan Strik
24-09-2001, 15:14
Eindelijk de DVD die deze film verdient. Eerste uitgave was zeker niet slecht, maar deze heeft net dat beetje extra. KOPEN!!!!

joostvdl
24-01-2002, 13:12
ik vind dit een hele slechte James Bond film.

ik weet niet precies waar het aan licht.
op een een of andere manier komt het bij mij een beetje over als een low-budget film.
de acteer prestaties vond ik matig. goedkope special effects (bijvoorbeeld dat krater meer dat ineens leegliep en een schotel bleek te zijn)

en sommige stunts zijn echt om te huilen
kortom, het sprak mij niet echt aan.

Ik vond Thimothy Dalton een hele goed James bond. Na licence to kill had ik waarschijnlijk wat hoge verwachtingen van de nieuwe film.

Pierce Brosnan vind ik wel beter in z'n latere films

Pat
26-01-2002, 23:32
ik vind dit een hele slechte James Bond film.
De acteer prestaties vond ik matig. goedkope special effects
en sommige stunts zijn echt om te huilen
Pierce Brosnan vind ik wel beter in z'n latere films

Laat Goldeneye nou bij mij net de tegenovergestelde gevoelens oproepen. :-) Net als M Balje vind ik dit de beste Bondfilm - niet enkel van Brosnan maar tout cours.

Nathan Strik
27-01-2002, 01:34
Ja, ik vind dit ook de beste Bond ooit...

Renzo Verschoor
16-04-2002, 10:41
Ik sluit me bij de rest aan verweg de best bond film.

Wesley
08-07-2002, 10:35
Ik vind dit een superfilm... maar jah, dit is ook de eerste Bond film die ik ooit had gezien EN herinner (jah, ik heb die ouwe wel es gezien, maar ken me nie veel van herinnere)... EN dan hebbie natuurlijk de mooie nederlandse Famke Janssen, TOP actrice! (mijn mening) :D

Athlon_2o0o
26-06-2003, 01:53
GoldenEye is de beste Bondfilm ooit!

chimera01
26-06-2003, 02:20
Een erge goede rebirth van James Bond. Topverhaal & erg onderhoudend.
Een Jmaes Bond is spectakel en dat is deze film, favoriet is de schtervolging door St. Petersburg in een tank. Of eindelijk weer eens een campy slechterik als Onatopp.

Helaas ging het hierna weer bergafwaarts met JB in de latere 3 films. Veel sensatie maar waar is het hart gebleven, in geruild voor meer en heftiger.

Grant
15-09-2003, 10:55
Het stemgeluid van Tina Turner doet erg denken aan Shirley Bassey, die onder andere de titelsong van de eerste Bond film zong.
De eerste Bond-film 'Dr. No' (1962) heeft geen titelsong. De overbekende 'James Bond Theme' van Monty Norman is hier de herkenningsmelodie. Ook de tweede film, 'From Russia with Love' (1963), begint niet met een gezongen titelsong. John Barry heeft het thema van 'Russia', geschreven door Lionel Bart, naar een geheel georkestreerde versie vertaald. De gezongen versie (door Matt Monro) is twee keer te horen; één keer kort in de film en aan het eind tijdens de credits. Pas bij de derde film, 'Goldfinger' (1964), komt Shirley Bassey om de hoek kijken...

Kees Hoekerd
27-03-2004, 11:27
Deze staat in mijn top 5 van betse bondfilms,een van de spannendste!!!!!

chimera01
27-03-2004, 11:37
Nou dario het ziet er naar uit dat ie Brosnans zwanezang blijft en dat ie gene meer gaat maken. Dan is dit echt nr. 1 van Brosnans Bondera.

8) 8) 8)

Rickje
27-03-2004, 19:30
The best Bond-movie ever.. komt weer die tijd ff terug van de Koude Oorlog.. daar ging het over in de eerste 7 films van Bond.

Deze versie vind ik echt een 9 waard :wink:

Grant
27-03-2004, 19:40
Alle lof voor regisseur Campbell die het mogelijk maakte Bond naar de jaren negentig te transformeren. Na tien jaar wordt het daarom wel weer eens tijd dat Campbell de regie voor rekening neemt voor 'Bond 21' (2005).

martini
10-06-2004, 17:28
Tot nu toe vind ik dat dit de leukste bond film blijft met Pierce Brosnan in de hoofdrol. Leuke extra's dus leuke dvd.

Joost v.d. Ham
10-06-2004, 21:20
een van de weinige bond films die ik echt leuk vind, of zal dat gewoon door een bepaalde game komne ;)

Daryl
26-01-2005, 19:33
Net, na lang uistellen, toch maar besteld. Dit blijft6 voorlopig nog wel de beste James Bond, tenzij Campbell de volgende wel gaat regisseren. Deze kan dan wel eens beter worden.

scheur
27-01-2005, 17:28
Zal misschien wel in het woordzitten ,maar samen met Goldfinger vind ik dit de beste titels uit de serie!!!!! :wink:

MGdutch
27-01-2005, 18:48
een van de weinige bond films die ik echt leuk vind, of zal dat gewoon door een bepaalde game komne ;)

Bij mij heeft het i.i.g. een grote rol gespeeld :P :wink: .

LJ
28-03-2005, 00:21
Persoonlijk vind ik juist de extra's een beetje tegenvallen. Behalve de standaard extra's die alle Bond DVD's hebben (adio commentaar trailers etc.) heeft men opmerkelijk genoeg vergeten om een "Inside GoldenEye" te maken terwijl alle andere Bond DVD deze zeer informatieve documentaire wel heeft. De 40 minuten "the world of 007"is zeker geen goede vervanger van de "Inside ..." reeks en het videodagboek is een zeer slecht aftreksel van de "Inside..." reeks.

Don Vito Corleone
28-03-2005, 15:57
leuke film...maaar is het iemand anders opgevallen dat Sean Bean bijna ALTIJD een verrader speelt? :P

Tim k
28-03-2005, 18:28
Een van de beste JB films en ik vind zeker dat onze Famke daaraan bijdraagt. Ze benut de korte (speel)tijd die ze heeft optimaal en ze zet een fantastische schurk(in) neer. Maakte veel indruk op mij.

Ron kars
28-03-2005, 19:03
Zeker een van de beste Bonds, een goede "doorstart" van het franchise.

Neutie
29-12-2005, 17:20
Ik sluit me bij de rest aan dat dit de beste bond film is !

Vroeger speelde ik me suf op GoldenEye op de N64. Leuk om nu de film te zien en alles te herkennen ;) (had natuurlijk ook andersom gekund)

PascaL86
29-12-2005, 19:38
leuke film...maaar is het iemand anders opgevallen dat Sean Bean bijna ALTIJD een verrader speelt? :P

ahumm het grootste gedeelte van sean bean cv bestaat uit sharp films en daar speelt ie de good guy