PDA

Bekijk de volledige versie : Golf Instructie DVD (deel 1) [DVD]



Nathan Strik
22-03-2004, 07:40
Golf Instructie DVD (deel 1) [DVD]

Alle basiskennis die je nodig hebt voor je Golfvaardigheidsbewijs op 2 DVD´s.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1499)

Eric van Ballegoie
22-03-2004, 08:35
Reacties verwijderd.
Als je niets zinnigs de melden hebt hoef je niet persé iets te posten!
Zie ook deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=20147

Hilde
22-03-2004, 09:09
Golfen zie ik niet echt als een sport maar als een gezelschapspel. Ik heb wel eens tijdens een werkweek met een groep een dagje gegolfd, verder doe ik het spel thuis op mijn Ps2. Maar om het eens echt te doen vind ik ook heel leuk

rveldhuizen
22-03-2004, 10:53
Leuk om eens een dergelijke dvd te zien worden beoordeeld hier. Zou mooi staan naast mijn Leslie Nielsen's Stupid Little Golf DVD :)

Is ie echt voor de beginner beginner (iemand die nog nooit een club in de hand heeft gehad) of hebben enigszins gevorderden ( bv iemand met GVB of handicapkaart) er ook nog eens aan?

Nathan Strik
22-03-2004, 12:33
Is ie echt voor de beginner beginner (iemand die nog nooit een club in de hand heeft gehad) of hebben enigszins gevorderden ( bv iemand met GVB of handicapkaart) er ook nog eens aan?
Misschien heb je er wel wat aan om bijvoorbeeld je swing te verbeteren of wat tips op te doen hier en daar, maar ik weet niet of ik er dan 40 Euro voor over zou hebben om de DVD aan te schaffen.

Ik heb mijn GVB nog niet (wel lessen gehad), en ik vond het wel een handige DVD. Maar of ik hem zelf zou aanschaffen denk ik niet. Maar voor beginners is hij echt heel erg handig.

Rob Eric Blank
22-03-2004, 15:46
Zelf heb ik ook lessen gehad (vriend van me is golf instructeur) en heb deze DVD nog niet gezien. Ik vraag me af of dit echt voor de beginner is of dat de iets meer gevorderde speler er ook iets aan heeft.

Sam Van Ghelder
22-03-2004, 17:34
Mooie recensie, Nathan. Mijn oom is een goede golfspeler, 'k heb hem dan ook even een link gegeven naar deze site. Hoera, weer een bezoeker erbij...

Hans De Bisschop
22-03-2004, 17:43
Leuk om het DVD medium eens op een andere manier gebruikt te zien worden (al denk ik er zelfs nog in de verste verten niet aan om te gaan golfen).