PDA

Bekijk de volledige versie : Hiteker HI 1400 F299,-



Chickendorp
11-12-2001, 16:31
Deze speler is nu te koop bij de Kijkshop!!
Ik heb het foldertje net gekregen, alleen op het plaatje staat GK1000??!? Kent iemand 1 van de spelers en zoja wat zijn de ervaringen?
Hij is:
- Regiovrij
- DVD, SVCD, VCD, ACD, CDR, CDRW, MP3!!

Is het de moeite waard om me ouders nu om te praten of kan ik beter voor een andere gaan?? (me ouders gaat het vooral om het geld):o

Ik kan nog geen info vinden op de site van Hiteker, ik ga nu ff de fora van Apex doorzoeken.

Chickendorp
11-12-2001, 17:22
Ik heb al meer info gevonden!!

Hier naar de originele site van hiteker: HI 1400 (http://www.hiteker.nl/players/HI-1400.htm)

refused
11-12-2001, 17:50
hijs wel oerlelijk :)

)v(ajin Vegeta
11-12-2001, 20:16
hijs wel oerlelijk :)

Inderdaad, lijkt wel een tosti-ijzer..........:D

Tijntje
11-12-2001, 21:52
Of een weegschaal :p

Chickendorp
11-12-2001, 23:21
Maar weet iemand iets meer over wat voor chips er in zitten en of dit juist goed is of niet??

Chickendorp
11-12-2001, 23:24
Heeft dit ding trouwens geen optical out?
Of is Coax net zo goed??

bmateijsen
12-12-2001, 08:08
optisch uit of coaxiaal uit...

Coaxiaal is beter... dit i.v.m. het optreden van verlies bij een toslink verbinding.... Coaxiaal is een electrische puls waarbij geen verlies kan optreden...

Groet bjorn

Jeroen Klaassen
12-12-2001, 08:10
Nee, deze DVD heeft geen optical output.
Als je meer wilt weten over welke digitale uitgang je moet hebben, moet je de zoekfunctie gebruiken en je komt heel veel te weten over het 'verschil'. Zelf gebruik ik een toslink (optical output) en dat werkt perfect.

SUCCES!

Jeroen

ollie
17-12-2001, 15:51
Tja, het is natuurlijk hoe je 'm wilt gebruiken he. Ik heb vorige week zo'n tosti ijzer via internet besteld als cadeautje voor mijn ouders. Zaterdag kreeg ik 'm al binnen, en gisteren heb ik hem eens zwaar getest.

Mijn belangrijkste eisen aan zo'n ding zijn:
-Hij moet alle dvd's slikken, dus ook de dual layer (goudkleurige discs)
-Hij moet DTS en Dolby 5.1 goed uitvoeren.
-Hij moet cdr/rw slikken
-Hij moet SVCD ondersteunen met separate ondertitels (voor mijn Hi-8 compilaties met commentaar)
-Mp3 is leuk, maar dan moet ie wel kunnen shuffelen

Ik moet zeggen, hij speelde alles perfect af, DVD's met 5.1 en DTS, SVCD met 4 kanalen audio en 2 verschillende ondertitels, VCD's, CD's en MP3 met suffle en program (brand je cdtjes wel zonder directories, hij kan alleen shuffelen binnen 1 directory) CDR/CDRW. Ik heb helaas nog geen minidvd getest, zodat ik niet kan zeggen wat de maximale bitrate is.
O ja, wat me ook nog opviel was dat hij erg stil is, meestal draait de (computer) dvdspeler die erin zit bij een vergelijkbaar goedkoop product als een gek rond, wat resonantie veroorzaakt en natuurlijk een hoop lawaai. Deze dus niet!
Minpuntje is dat de zoom (als je dat al gebruikt) minimaal 2x is en dat vind ik wat aan de hoge kant, ik had liever een 1.5 zoom gezien.

Kortom ik ben razend enthousiast, natuurlijk gedreven door de lage prijs. Een aanrader, zeker als instapmodel

(ps ik werk NIET bij de kijkshop of bij hiteker ;-) en ik krijg ook geen commissie :-) )

Toone
18-12-2001, 19:26
Ollie, je bent inderdaad enthousiast, ik heb alleen nog een vraag. Is hij ook regiovrij en hoeveel scart aansluitingen heeft hij? Wat bedoel je trouwens met zoom?

Toone
18-12-2001, 19:34
Ik heb net op de site gekeken en zag dat er één scart aansluiting en regiovrij is. Blijft alleen mijn vraag over zoom staan.
Op de site staat ook dat de speler Two Stereo Output heeft. Wat betekent dit?

CrazyGamer
19-12-2001, 00:53
Is ie ook MacroVision-Vrij ?

joyce
19-12-2001, 14:27
Welke speler is beter, die Provision van Blokker of de Hiteker van Kijkshop? Hij moet ook zelfgebrande cd's met mpeg kunnen lezen!! (films van internet dus).

Alvast bedankt!

bmateijsen
19-12-2001, 15:17
Dit zijn zwaar budget dvd-spelers die je beter niet kan kopen!!
Veel spelers krijgen kuren na een aantal maanden... daarnaast is de beeldkwaliteit en de geluidskwaliteit ver beneden peil in vergelijking met budget-spelers van pioneer, philips, toshiba, etc.

Groet bjorn

Dadaveke
19-12-2001, 18:45
Is deze ook te gebruiken als wafel ijzer of toch alleen als tostie apperaat?:D :D :D

Digger
19-12-2001, 18:56
He Dadaveke, ik krijg een sterk deja vu gevoel, zullen we maar weer beginnen over de kwaliteiten van deze speler, of zullen we deze keer maar overslaan. :D :D :D

Dadaveke
19-12-2001, 19:09
Ik denk tot we deze maar overslaan, maar als er een nieuwe threat komt over z`n F*ck speler zijn we weer van de partij:D :D :D

Digger
19-12-2001, 19:10
Ik kijk er al naar uit :D :D :D :D :D

bmateijsen
19-12-2001, 19:11
ach ja... het houdt het forum natuurlijk wel levend... ik bedoel mensen kopen een slechte speler... gaan zich dingen afvragen,.... stellen deze weer op het forum en gaan dan pas echt informeren welke speler ze eigenlijk hadden moeten kopen... En zo blijven we het forum iedere keer nieuw leven inblazen..

Groet bjorn

ollie
19-12-2001, 20:02
En welke speler had jij ook alweer bjorn?

mag ik jullie er even aan herinneren dat dvd.nl niet zo lang geleden nog een vergelijkingtest heeft geplaatst voor budget spelers. En de conclusie van deze test was "Alle geteste spelers werken gewoon naar behoren en aan geen van alle zal u zich een buil vallen" Dat is nou precies wat ik bedoel....

By the way, er zit een jaar garantie op, welke dvd speler heeft dat nou tegenwoordig, wat zeg je... een sony of pioneer, oh ja, die was toch 900 gulden he... Voor 900 gulden heb ik er 3 ofwel 3 jaar garantie :-)

groeten luitjes

Dadaveke
19-12-2001, 20:04
Bjorn maak je er A.U.B niet meer moe aan.Doe ik ook niet meer.:D

Digger
19-12-2001, 20:08
Wat een hopeloze vergelijking weer, laat ik het zo zeggen, het is maar goed dat er garantie bijzit. En meer dan een jaar heb je niet nodig, want dan is ie toch al stuk. :D :D :D

Dadaveke
19-12-2001, 20:15
Daar gaan we weer!!! :confused:

Digger
19-12-2001, 20:17
Laat maar

Digger
19-12-2001, 20:19
Ik ga mijn berichten ook maar editen, anders is het verband helemaal zoek

Dadaveke
19-12-2001, 20:21
Sorry Ik was nog aan het edite toen had je al gepost:p

Dadaveke
19-12-2001, 20:22
Hiteker Hi 1400 is dat soms een Wafelijzer van 1400 watt HAHAAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHH

sorry moest ik ff kwijt

ollie
19-12-2001, 20:33
ja met zoveel onzin posts wordt je wel senior member he dadaveke en digger, jongens dit is een forum!!! gaan jullie lekker icq-en ofzo, en jaag er niet zoveel onzin mb's op dit forum door!!!

BTW....ook sorry voor dit onzin mailtje

Dadaveke
19-12-2001, 20:46
Nee normaal geven we serieuze antwoorden.
Maar op domme vragen krijg je domme antwoorden.
VB: Hiteker HI 1400 voor 299 is die goed. domme vraag
Er zijn genoeg mensen die daar niets meer op zeggen.
en ik zeg het nu nog 1 keer.
Voor om te beginnen is het leuk, maar na een half jaar wil je beter of het apperaat is stuk of heeft gebreken.
Je moet voor de grap eens andere Threads lezen over dit soort Budget spelers dan zie je waarom dit domme vragen zijn.
Ik heb ook al in andere threads gezegd van spaar door en koop een pioneer of jvc of Sony die heb je al vanaf 700 gld en dan heb je wel een A-merk.

Edwin vd Zwaard
19-12-2001, 20:53
HEY... gaan we nu hier beginnen... beetje flauw dat ik niet ben uitgenodigd :D:p

Edwin

Digger
19-12-2001, 21:06
Ik dacht wel dat je het wel zou zien:D En ollie, de vorige posts waren een beetje fout gegaan vanwege miscommunicatie. Excuses daarvoor.

Digger
19-12-2001, 21:07
Dan stel ik voor om deze thread ook maar af te sluiten en te wachten op de volgende exotische dvdspeler die ons wordt aangeboden. :D :D

Edwin vd Zwaard
19-12-2001, 21:12
Dan stel ik voor om deze thread ook maar af te sluiten en te wachten op de volgende exotische dvdspeler die ons wordt aangeboden. :D :D

Vol verwachting klopt mijn hart :D ik zou zeggen: TOT DAN !! :p

Edwin

Dadaveke
19-12-2001, 21:54
Zo worden we een grote dvd familie.Wel een coole dag gehad.
Tot de volgende thread:D

Dadaveke
19-12-2001, 21:59
Die miscommunicatie is gekomen doordat ik aan het edite was in een post die ik al geplaatst had. Ook mijn excuses Ollie

Edwin vd Zwaard
19-12-2001, 22:03
Is het de moeite waard om me ouders nu om te praten of kan ik beter voor een andere gaan?? (me ouders gaat het vooral om het geld):

Je kan het proberen, het is een leuke "test" speler.. voor 300 gulden kunnen je ouders dan een beetje ruiken aan de voordelen etc van dvd... en kan je ze later een echte speler aansmeren...

Edwin

PS.. ja daar ben ik weer Digger en Dadaveke !!! :D

Dadaveke
19-12-2001, 22:07
Morgen gaan we hier verder.
Ik merk tot we hier weer kunnen discussieren.
:D :D :D :D :D

Digger
19-12-2001, 22:25
Laten we er inderdaad maar voor vandaag mee ophouden, maar het biedt wel weer perspectieven voor morgen. :D :D :D
Tot morgen maar dan

Edwin vd Zwaard
19-12-2001, 22:33
Morgen zelfs de hele dag vrij, dus dat beloofd wat... :D weltrusten jongens !!

Edwin

Alex van den Berg
19-12-2001, 23:03
Morgen gaan we hier verder.
Ik merk tot we hier weer kunnen discussieren.Dat dacht ik dus niet!!!

Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van al die opmerkingen waar absoluut niet om gevraagd wordt!!
Mensen vragen of er andere forumleden zijn die ervaring met een bepaalde speler hebben, en daar horen jullie dus duidelijk niet bij... althans... zolang je over wafel- en tosti-ijzers praat!!

Heb je geen ervaring met een bepaald apparaat, hou dan gewoon je mond (wat op het forum gelijk staat aan NIET antwoorden...) ... Ken je een 'leuk' miskleun verhaal, vertel dat dan zoals het gebeurd is en laat conclusies aan de vragenstellers over!

Kortom: Vanaf nu ga ik alle forumvervuiling met misplaatste uitroepen als "rommel!" of "troep!!" verwijderen wanneer er niet op een serieuze manier wordt beschreven waarom je dit denkt... En aan "van horen zeggen" roddels hebben we dus absoluut niets!!

Wil je lekker bekvechten over hoeveel kwaliteit moet kosten?... Maak dan lekker je eigen thread aan in General Chat!!
Op die manier blijven de threads van serieuze posters schoon, zodat iedereen aandachtig kan lezen zonder dat er steeds tussendoor 'geroepen' wordt.

Gewoon even melden dat je iemand iets zou afraden omdat je persoonlijk erg twijfelt aan de kwaliteit bij de laagste prijsklasse, komt heel anders (en vooral serieuzer...) over dan, wanneer je om de drie berichten gaat roepen dat zoiets bij die prijs alleen maar troep kan zijn...