PDA

Bekijk de volledige versie : Jurrasic Park 4



soundwave
22-03-2004, 14:22
Ook deze film komt er aan :D duur alleen nog wel lang ... :(

Jurassic Park 4
Release Date: July 2005
Studio: Universal Pictures
Synopsis: Unknown.

heeft iemand nog meer info over deze film ???

het enige wat ik aan nuttige en toch ook nog smaakvolle informatie wist te vinden was dat ... Keira Knightley hier in gaat spelen :P


http://images.killermovies.com/j/jurassicpark4/Keira_Knightley.jpg

jeffos
22-03-2004, 16:00
Deel 1 en 2 waren leuk.. MAAR deel 3 :!: heel slecht vooral een heel zwak einde.. Dus wat 4 zou gaan worden ik weet het niet... :evil: en of Keira daar wat aan ken doen :roll: :?: :?: als ze nou is naakt tussen de raptors gaat dansen... tja wie weet.. :D

flix
22-03-2004, 16:05
Deel 1 en 2 waren leuk.. MAAR deel 3 :!: heel slecht vooral een heel zwar einde.. Dus wat 4 zou gaan worden ik weet het niet... :evil:



deel 1 was echt een topper twee een diep gang voor spielberg maar deel 3 maakte weer alles goed en kijk hier eens:
http://www.thezreview.co.uk/comingsoon/j/jurassicpark4.htm
http://www.killermovies.com/j/jurassicpark4/articles/3277.html
wel benieuwd altijd leuk zo'n film :twisted:

Albert Kostwinder
22-03-2004, 16:26
Jurassic Park 4 Based On : The first three films.

Never change a winning team... ;)

jeffos
22-03-2004, 16:42
deel 1 was echt een topper twee een diep gang voor spielberg maar deel 3 maakte weer alles goed en kijk hier eens Bij jp is het echt zo geen enkele deel haalt het bij de eerste maar 2 vond ik toch wel mee vallen... :twisted:

jeffos
22-03-2004, 16:46
Jurassic Park 4 Based On : The first three films. juist ben dat eiland en die dinos spuug zat :evil:

Kevin Baeckelandt
22-03-2004, 16:49
het enige wat ik aan nuttige en toch ook nog smaakvolle informatie wist te vinden was dat ... Keira Knightley hier in gaat spelen :P


http://images.killermovies.com/j/jurassicpark4/Keira_Knightley.jpg

Volledig mee eens :wink: , voor de rest zijn JP pop-corn movies met verstand op nul.

Patrick Deckard
22-03-2004, 17:08
Naar het schijnt zou Spielberg zelf JP4 regisseren...

Herjan
22-03-2004, 17:09
http://images.killermovies.com/j/jurassicpark4/Keira_Knightley.jpg
Ik vind het nu al een goede film! 8)

jeffos
22-03-2004, 17:15
jlo moet in 4 :twisted:

JagoKI
22-03-2004, 17:17
Zolang die eiland Isla Nogwat (waar al die dino's nu leven) blijft kunnen ze net zo goed een TV serie van maken ( "jurassic park" meets "walking with dinosaurs" ).

jeffos
22-03-2004, 17:19
Friends met dinos :evil:

Ramonhal
22-03-2004, 17:31
Deel 1: Klassieker!!
Deel 2: Waardig aan zijn titel!
Deel 3: Leuke verstand op nul film maar had niet gehoeven...
Deel 4: Hopend op Spielberg en natuurlijk de oude cast van deel 1!!

But That's Just me :?

Herjan
22-03-2004, 17:32
jlo moet in 4 :twisted:
Zou een goeie dino zijn, inderdaad...

JagoKI
22-03-2004, 17:34
jlo moet in 4 :twisted:
Zou een goeie dino zijn, inderdaad...

Met een extra dik bepantserde kont

FLEPSER
22-03-2004, 17:45
Regie van deel 4 is blijkbaar in handen van Simon West ( Con Air, Lara Corft )

flix
22-03-2004, 21:03
jlo moet in 4 :twisted:

als je voor een zekere flop wil zorgen moet ze dat zekr doen .
maar wel leuk als ze wordt opgegeten door een dino dan mag het wel :twisted:

Daan de G.
22-03-2004, 21:54
Vond deel 3 toch zeker wel koel, vooral de spinosaurus was geweldig, het gevecht tussen de spinosaurus en de t-rex was geweldig in beeld gebracht!! Ook had ik meer vrede met de echte raptors, alleen het einde kwam te snel en vond ik nogal dom overkomen! toch heerlijk popcorn vermaak, die ik nog in een amerikaanse bioscoop heb gezien :)

Christiaan Sauer
22-03-2004, 22:03
http://images.killermovies.com/j/jurassicpark4/Keira_Knightley.jpg
Ik vind het nu al een goede film! 8)

Hell Yeah. JP4 = lijkt me slechte film
Keira = JP4 gaat genieten worden 8)

Falch
22-03-2004, 22:12
Kan niet wachten! JP1 is nog steeds 1 van mijn favo films aller tijden, maar ook 2 en 3 kan ik met veel plezier zien. Goed nieuws zou wel zijn dat Spielberg weer zelf zou regisseren, maar dat staat nog niet vast.

Sam Neill zal ook weer een return maken:
http://ffmedia.ign.com/jp3/image/jp3-neill-raptors-cropped.jpg

Keira Knightley zal NIET in JP4 spelen; "Just in from Keira's agency, courtesy of Ears-To-The-Ground-Paul (TM) is that despite the current rumours, Keira is in no way involved with Jurassic Park IV or the next James Bond film. (http://www.comingsoon.net/news/jurassicpark4news.php?id=1591)"

Christiaan Sauer
22-03-2004, 22:24
:?
Moet je dat nou echt op dit tijdstip van de dag vermelden? :cry:

Falch
22-03-2004, 22:30
Tja, beter aan het eind van de dag dan aan het begin van de dag, want dan duurt je verpestte dag nog veel langer. :wink:

Christiaan Sauer
22-03-2004, 22:31
Damn, das ook een insteek 8)
ps: is jou glas ook altijd halfvol ipv halfleeg? ;)

Sneaker
22-03-2004, 22:44
JP4. :D Vond deel 1 inderdaad de beste maar heb me echt uitstekend vermaakt met de andere delen.

Ik kan bijna niet wachten.

soundwave
22-03-2004, 23:10
Kan niet wachten! JP1 is nog steeds 1 van mijn favo films aller tijden, maar ook 2 en 3 kan ik met veel plezier zien. Goed nieuws zou wel zijn dat Spielberg weer zelf zou regisseren, maar dat staat nog niet vast.

Sam Neill zal ook weer een return maken:
http://ffmedia.ign.com/jp3/image/jp3-neill-raptors-cropped.jpg

Keira Knightley zal NIET in JP4 spelen; "Just in from Keira's agency, courtesy of Ears-To-The-Ground-Paul (TM) is that despite the current rumours, Keira is in no way involved with Jurassic Park IV or the next James Bond film. (http://www.comingsoon.net/news/jurassicpark4news.php?id=1591)"

volgens haar zelf ....

"It's true! I didn't think anybody knew about that! It was so amazing because I've been a big fan of the original film for years. Steven said he liked my work in Bend It Like Beckham and wanted to meet me. I think Sam Neill really pushed for me as well, 'cause we had worked together before on [BBC TV series] Doctor Zhivago. There were actually two roles in Jurassic Park IV Steven thought I might fit. First there was the granddaughter part, which wasn't all that big a role, she was only in it at the beginning. The other part he was considering for me was substantially larger, but I won't go into any details in case I make Steven angry (laughs). I truly don't know if I'll end up getting either part or not. The script is pretty much locked down, but I think they're still working on final drafts at the moment. But just to be even considered by Steven Spielberg was a humbling honour".

Christiaan Sauer
22-03-2004, 23:28
En nu wacht ik wel gewoon af tot ik de officiele posters zie en de trailers etc gezien heb. Dan weten we het pas zeker geloof ik (6)
Blijft altijd weer wazig dat bekendmaken, ontkennen, bevestigen.

Tom L.
23-03-2004, 06:41
Deel 1 fantastisch toen ik als klein jongetje in de bioscoop naar deze film keek. Nu vind ik wel de actie pas een beetje laat begint, maar uitstekende film!

Deel 2, vond ik ook in de bioscoop fantastisch, maar nu vind ik het een beetje te veel... Maar toch zeer leuk om naar te kijken.

Deel 3, klasse begin, je zit meteen in de actie en spanning. Echte minpunten zijn: de film is veel te kort (slechts ca. 90 minuten) en het einde wat natuurlijk waardeloos is (in de tv-gids werd gezegt: "Alsof de scenarioschrijver ineens een hartaanval kreeg")

Ik kijk zeker uit naar deel 4, en wil ook heel graag dat ie komt!

Water dinosaurussen (zoals de Plesiosaurus) lijken me wel leuk!!

Christiaan Sauer
23-03-2004, 09:45
Ja, als ze dat goed in beeld weten te brengen is het weer eens wat totaal anders idd. Niet zozeer de focus leggen op de landdinos maar meer op water en luchtgevechten :D
Dan zal ik er waarschijnlijk wel mee kunnen leven. Als het weer zo standaard landdinootje hier, landdinootje daar wordt gaat het vervelen.

Remco Out
23-03-2004, 11:31
Als het weer zo standaard landdinootje hier, landdinootje daar wordt gaat het vervelen.LOL :P Standaard landdinootje, ja ik kwam er gisteren weer 5 tegen, echt irritant zijn ze. :D Maar goed, deel 4, tja ik weet het nog niet. Kunnen er geen dino films gemaakt worden zonder de titel Jurassic Park? :? Ik wacht rustig af en zie wel wat het gaat worden.

JCL
23-03-2004, 11:45
1 en 3 waren goed, deel 2 heb ik utgezet, bagger film!! Heel erg nep en precise deel 1. Deel 3 daarin tegen is beter van opzet en heeft een intressanter verhaal. Maar als ik eerlijk ben, deel 1 is en blijft het beste!

Bravestarr
23-03-2004, 11:53
Als het weer zo standaard landdinootje hier, landdinootje daar wordt gaat het vervelen.LOL :P Standaard landdinootje, ja ik kwam er gisteren weer 5 tegen, echt irritant zijn ze. :D Maar goed, deel 4, tja ik weet het nog niet. Kunnen er geen dino films gemaakt worden zonder de titel Jurassic Park? :? Ik wacht rustig af en zie wel wat het gaat worden.

Als er Jurassic Park in de titel staat is een opbrengst van een bedrag met 8 nullen een garantie :) Vandaar dat ze vrolijk door blijven gaan.

De eerste drie vond ik alledrie heerlijk films. En deel 1 is een van mijn all-time-favourites. Wat ik wel erg jammer vind van the Lost World is dat het in de verste verte niet lijkt op het boek.

chimera01
23-03-2004, 12:19
Ach als ze op de roue van deel 3 blijven zitten, geen moraliteitsgeneuzel zoals in het rammelende scenerio van deel 1, dan kan het wel eens plezant worden.

jeffos
23-03-2004, 14:29
Britney in jp 4 :twisted: :!: :evil:

Tom L.
23-03-2004, 14:30
Britney in jp 4 :twisted: :!: :evil:

Als visvoer :P

jeffos
23-03-2004, 14:44
Als visvoer :PDat maakt nie uit.. komen toch mensen voor na de bios :twisted:

Falch
23-03-2004, 16:38
Oh ja, Britney die in de eerste scene van de film wordt opgevreten door een velociraptor. Dan heb je de toon van de film wel gezet. :twisted:

Anyway, dat nieuws van Keira Knightley, dat blijft maar wazig. We zullen maar wachten op een officiële aankondiging.

Trouwens, wat is (heel in 't kort) de verhaallijn van het boek The Lost World dan?

Jaap22
23-03-2004, 16:51
Zolang die eiland Isla Nogwat (waar al die dino's nu leven) blijft kunnen ze net zo goed een TV serie van maken ( "jurassic park" meets "walking with dinosaurs" ).

Pleur die Dino's maar ergens in Amerika neer, dan wordt het misschien nog wel een leuk filmpie ;)

Elessar
23-03-2004, 17:11
Pleur die Dino's maar ergens in Amerika neer, dan wordt het misschien nog wel een leuk filmpie ;)

Nou dat ik hoop ik dus niet, dat was juist hetgene dat The Lost World zo k u t maakte.

soundwave
23-03-2004, 17:14
veel mensen zeggen dat het eerste deel het beste is ... lijkt me ook normaal aangezien dat een echt boek van michael criton is .... tweede deel was al vol met invloed voor een vervolg veel ... het derde deel heeft ie volgens mij geneens geheel geschreven doordat universal in zijn nek zat te hijgen voor het derde deel... maar goed het vierde deel is hij volgens de bekende infosites wel weer van de partij ... ook heb ik ooit ook ergens een stukje gelezen dat 4 zich zou afspelen in de stad waar de bekende helden uit de film wonen ... omdat je in het derde deel aan het einde de dinos ook los ziet vliegen denk ik dat dit best een goede kans heeft om in de film voor te komen

soundwave
23-03-2004, 17:17
Oh ja, Britney die in de eerste scene van de film wordt opgevreten door een velociraptor. Dan heb je de toon van de film wel gezet. :twisted:

Anyway, dat nieuws van Keira Knightley, dat blijft maar wazig. We zullen maar wachten op een officiële aankondiging.

Trouwens, wat is (heel in 't kort) de verhaallijn van het boek The Lost World dan?

nou als volgt ....

Four years after the failure of Jurassic Park on Isla Nublar, John Hammond reveals to Ian Malcolm that there was another island ("Site B") on which dinosaurs were bred before being transported to Isla Nublar. Left alone since the disaster, the dinosaurs have flourished, and Hammond is anxious that the world see them in their "natural" environment before they are exploited.

With the apparent public discovery of the 'Site B' production island full of dinosaurs, John Hammond assembles a team to visit and document the area before it is exploited by others. Included in the four man team are Dr. Ian Malcolm and his girlfriend, Dr. Sarah Harding. When the team reaches the island, they soon discover the presence of another group of people. This new group however are not there for biological data but instead have something more sinister in mind. After a series of events, both groups become stranded when all their communication equipment is lost. It is then that the terror really begins as both groups scramble for their lives.

Ian Malcolm (Jeff Goldblum) is recruited by John Hammond (Richard Attenborough) to lead a research team to Isla Sorna, an island 87 miles to the south of Isla Nublar (the site of the original Jurassic Park). Here, InGen Bioengineering had constructed the secret "Site B", where the dinosaurs were actually bred and then transported to the park. Hammond's nephew, who has taken control of InGen, leads his own team to the island to capture the dinos and bring them back to the U.S. to become attractions at a "dino park" in San Diego. The dinos cause havoc and have a field day with the movable "feast."

The film picks up four years after the disaster at Jurassic Park. On a nearby island, dinosaurs have secretly survived and been allowed to roam free but now there is a more ominous threat--a plan to capture and bring the dinosaurs to the mainland. John Hammond (Richard Attenborough) who has lost control of his InGen company, sees a chance to redeem himself for his past mistakes and sends an expedition led by Ian Malcolm (Jeff Goldblum) to reach the island before the mercenary team gets there. The two groups confront each other in the face of extreme danger and must team up for their own survival in a race against time. Based on the bestseller by Michael Crichton and also stars Julianne Moore, Pete Postlethwaite, Arliss Howard, Vince Vaughn, and Vanessa Lee Chester.

Falch
23-03-2004, 22:05
Huh? Dat is het verhaal van de film. :)

JCL
24-03-2004, 07:11
Huh? Dat is het verhaal van de film. :)

het boek schijnt totaal ergens anders over te gaan en niet eens over dino's!

FrankGuthrie
25-03-2004, 21:53
1 en 3 waren goed, deel 2 heb ik utgezet, bagger film!! Heel erg nep en precise deel 1. Deel 3 daarin tegen is beter van opzet en heeft een intressanter verhaal. Maar als ik eerlijk ben, deel 1 is en blijft het beste!

gedelltelijk mee eens. Deel 2 vond ik minder vanwege het einde.

scheur
25-03-2004, 22:00
Deel 3 vond ik ook een stuk beter dan de 2e, alleen het einde van deel3 slaat helemaal nergens op!!!
Na 89 minuten moet de regiseur iets gehad hebben van, 'Zo het is mooi geweest ,maar nu stoppen we ermee' :evil:

Daan de G.
25-03-2004, 22:09
Huh? Dat is het verhaal van de film. :)

het boek schijnt totaal ergens anders over te gaan en niet eens over dino's!

Ik heb the lost world gelezen, en het boek is in grote lijnen hetzelfde als de film!

Kars
25-03-2004, 22:38
Lijkt me geen puik plan. Waarom een vierde maken na 2 bijzonder matige vervolgen? Het eerste deel is super en ik baal ervan dat hij zo uitgemolken moet worden.

Caledonians
25-03-2004, 22:42
Lijkt me geen puik plan. Waarom een vierde maken na 2 bijzonder matige vervolgen? Het eerste deel is super en ik baal ervan dat hij zo uitgemolken moet worden.

Ben ik helemaal mee eens! Vind het verontrustend dat er steeds meer vervolgen op films worden gemaakt. Uitmelken tot de laatste cent, snap ook niet waarom mensen er nog intrappen. Ik besteed er in ieder geval geen aandacht aan totdat ik positieve geluiden hoor/lees. (wat ik niet verwacht)

Frank Gozeling
25-03-2004, 22:55
De JP serie is nu wel genoeg geweest. Wordt tijd dat JP nu ook uitsterft.

Jos_de_bosduif
25-03-2004, 23:04
2films is soms wel leuk 3 kan nog net maar een 4de film is bijna altijd een flauw afkooksel van wat we allemaal al gezien hebben om snel geld binne te krijgen , best wel zielig , er moet veel gebeuren dat ik naar deze film zou gaan kijken in de bios

JCL
26-03-2004, 06:48
Huh? Dat is het verhaal van de film. :)

het boek schijnt totaal ergens anders over te gaan en niet eens over dino's!

Ik heb the lost world gelezen, en het boek is in grote lijnen hetzelfde als de film!

Excuus, dan is dat een ander boek :oops:



1 en 3 waren goed, deel 2 heb ik utgezet, bagger film!! Heel erg nep en precise deel 1. Deel 3 daarin tegen is beter van opzet en heeft een intressanter verhaal. Maar als ik eerlijk ben, deel 1 is en blijft het beste!

gedelltelijk mee eens. Deel 2 vond ik minder vanwege het einde.

Ja, het einde och, toen lag de DVD al weer bij Videoland...... Na 60 minuten kon ik het niet meer uithouden en toen heeft hij vroegtijdig de speler verlaten.

chris tervoort
26-03-2004, 07:21
ik vond 1 fantasties
maar 2 & 3 nix

Rickje
27-03-2004, 18:15
Ben benieuwd welk grotere dino nu weer die andere opeet :wink:
Voor de rest zal het alleen leuk zijn om het een keer te zien ..meer niet :D

TotalReject
29-03-2004, 09:14
Huh? Dat is het verhaal van de film. :)

het boek schijnt totaal ergens anders over te gaan en niet eens over dino's!

Het boek gaat niet totaal ergens anders over. Er werd gezegd dat het boek in grote lijnen hetzelfde is als de film, maar dat zijn dan wel hele grote lijnen. Ik heb het boek ook gelezen en ik vond er nogal heel veel verschil in zitten vergeleken met de eerste film en het eerste boek.
Ik vond trouwens Jurassic Park 1 het beste, The Lost World ook nog heel goed (wat is er mis met dat einde?) en Jurassic Park 3 was wel een vermakkelijke film (daar was pas wat mis met het einde). Wat er van JP4 moet worden weet ik nog niet. De roddels/het nieuws rond die film is nog veel te vaag om te oordelen.

pretorian22
28-09-2004, 20:33
1: een topfilm 1 van mijn favo's ooit!!!
2: ook een hele goede film alleen zoals al eerder aangegeven dat einde verpest gewoon de film
3: ook weer goede film alleen wel erg kort!!
4: ik hoop dat hij in de buurt van 1 kan komen maar met een film die het haalt bij deel 2 ben ik ook wel tevreden (behalve dat einde dan) :-)

martini
28-09-2004, 21:44
K heb deel 1, 2 en 3 in de kast staan. Vond deel 3 al weer hartstikke minder. Dus ik weet niet of ik deze wel ga zien. Aan de andere kant ben ik wel weer nieuwschierig, dus ik zie wel...

Anonymous
29-09-2004, 16:25
Om deel 4 geloofwaardig te maken, zullen ze toch echt met Spielberg op de proppen moeten komen.
Ten tweede moet de cast van deel 1 grotendeels weer te zien zijn, want met pop'sterretjes' in de aftiteling kunnen ze mij toch niet meer boeien. ( Dus alle bekende mensen oprotten uit JP4 ) gewoon back to basic, zelfde regisseur, zelfde cast, en doe iets nieuws. Zoals die pleisiosaurussen, Dino's die we nog niet gezien hebben enz. En niet weer zo'n simpel verhaal van: Goh, iemand is in nood op het eiland, laten we die dan maar gaan redden...
Want daar trapt niemand meer in natuurlijk

Maick Werner
29-09-2004, 18:01
Chronicles of Riddick: Dinosaur Planet (Jurassic Park IV)

Riddick (Vin Diesel) komt ergens in de toekomst terecht op de planeet Aarde, welke nu een grote desolate planeet is geworden, enkel bewoond door aggressieve (eventueel gemuteerde) dino's.

http://www.user.tu-berlin.de/mabioadb/images/rbr1.jpg

Na zich door al die ellende te hebben gevochten komt hij, nogal bezweet, aan bij een gebouw waarin hij de clones vindt van dr. Alan Grant (Sam Neill) en dr. Ian Malcolm (Jeff Goldblum) die zich in een soort van enorme reageerbuis bevinden in slaaptoestand.

http://www.ibiblio.org/samneill/pictures/jp3/210bird1.jpghttp://dinonews.net/dossiers/films/jp3/images/malcolm.jpg

Deze laat hij tot leven komen en na wat gescheld over-en-weer komen ze tot de conclusie dat ze met elkaar zitten opgescheept en samenwerking kan leiden tot een langer leven. Helaas komt Alan erachter dat z'n geliefde dr. Ellie Sattler op natuurlijke wijze (ouderdom) is overleden en geweigerd heeft zichzelf te laten klonen. Máár er is toch een rol weggelegd voor een vrouwelijke ster;

http://www.ukpoliticsmisc.org.uk/weblog/images/Keira-Knightley.jpg

Keira Knightley vertolkt de rol van cyborg CO#2005. Deze cyborg is het (bijzonder prachtige) resultaat van de laatste experimenten uitgevoerd door de mensheid (vandaar het modelnummer 2005; het laatste jaar van de mensheid). Het resultaat is een cyborg gebasseerd op menselijke, mechanische en, jawel, dino-onderdelen en eigenschappen. In eerste instantie verdedigt ze het lab na de bevrijding van de klonen, omdat ze zo geprogrammeerd is. Maar mede dankzij een opleving van haar menselijke emotie bevriendt ze zich al snel met Riddick en de twee gekloonde wetenschappers. Samen moeten ze proberen de planeet te verlaten, voordat de verschrikkelijke opmars van dino's ook hen heeft verzwolgen. Ook het feit dat de planeet op het punt staat geraakt te worden door een enorme komeet waardoor er een nieuwe ijstijd zal ontstaan en al het leven stopt en weer opnieuw zal beginnen (Big Bang anyone) motiveert de groep om zich te haasten. Natuurlijk staat het ruimtevaartuig waarmee Riddick op de planeet is geland aan de andere kant van de wereld en is de weg ernaartoe ontzettend gevaarlijk met de bekende dino's van elke grootte, maar ook nieuwe mega-enge creatures (eventueel gemuteerd) waarvoor zelfs de originele dino's slechts dienen als lunch. Binnen de groep is er tijdens de reis sprake van opspraak; de klonen worden verliefd op de schone cyborg, maar deze moet niks weten van de menselijke emotie 'liefde'. Uiteindelijk leert ze de betekenis van 'liefde' kennen en weet ze dat er voor haar niks is. Zij offert zichzelf bij het bereiken van Riddick's spaceship op om de rest van de groep te redden, door een horde (eventueel gemuteerde) mega-dino's tegen te houden. Het ruimteschip verlaat de planeet en de mannen zien vanuit de ruimte hoe de komeet inslaat op de planeet. Door de klap word hun ruimteschip hard geraakt en vliegt het lichtjaren weg van de Dinosaur Planet. Door de impact zijn onze drie vrienden bewusteloos geslagen. Een slaap die lang zal aanhouden, omdat ze door de kou van de eindeloze ruimte in een diepe hyperslaap worden gehouden....Op naar deel 5!

Ik voel em 8)

Ronald Sneep
29-09-2004, 18:24
FANTASIE! ongeloofelijk maar wel LOL hoor :lol:
Ik hoop echt dat er een deel 4 komt. Ik vind de eerste 3 allemaal goed (okee op het einde van 3 na dan VERGEZOCHT ALLEMAAL :shock: )
Ik heb trouwens ergens gelezen (weet niet meer waar) dat spielberg wil dat dit de beste deel wordt uit de reeks (maar goed dat wil iedereen als ie een vervolg maakt) Nou ja ik zie het wel maar als ie komt dan ga ik hem cekers zien. :lol:

Hankster
30-09-2004, 16:02
ik ben echt nieuwsgierig naar deze film hoor!
Deel 1 was gewoon geniaal.. de muziek .. de sfeer .. de acteurs .. geweldig :D
Deel 2 was ook cool! Alles heel rustig vertellen wat de realiteit toch wel wat ten goede komt (oké .. klnit vaag over een film over dino's .. maar je snapt wat ik bedoel :P) Erg goede acteurs, en vooral die duistere sfeer was erg goed! En vooral; de reden om terug te gaan naar het eiland was ook logisch.
Deel 3 sloeg opeens nergens meer op.. Waardeloze acteurs (behalve Neill) zinloos plot .. veelte gehaast verteld, actie op actie scène .. had niets meer met de baanbrekende vorige 2 te maken ..

Dus .. een eis voor deeltje 4; laat de mensen van deel 2 weer terug komen, zodat de sfeer van deel 2 ook weer wordt verkregen. Want je moet niet meer het blije gevoel van deel 1 hebben wat ze in deel 3 weer probeerden te creeëren. Het theme-park is vergaan en je moet dat al helemaal niet proberen op te roepen als je op een totaal ander eiland bent (zoals dus bij JP3). En dit probeerden ze vooral door de muziek te doen (hoewel Don Davis t behoorlijk heeft gedaan); maar ze moesten de thema's van TLW gebruiken, hoe mooi de muziek uit JP1 ook is.

Maick Werner
30-09-2004, 16:27
Ik vond deel 1 zo ongelooflijk mooi. Telkens weer als ik John Hammond tegen Alan, Ellie en Ian hoor zeggen: "Welcome to Jurassic Park." en dan dat deuntje begint, begin ik zo weer te :cry:

Ronald Sneep
30-09-2004, 18:54
Ik vond deel 1 zo ongelooflijk mooi. Telkens weer als ik John Hammond tegen Alan, Ellie en Ian hoor zeggen: "Welcome to Jurassic Park." en dan dat deuntje begint, begin ik zo weer te :cry:

sorry maar "welcome to jurassic park" kwam na het deuntje ,voor het deuntje kwam "there it is" ik kan die film dromen :wink:

ja ik weet het ik ben pietje precies :lol: :lol:

Hankster
30-09-2004, 19:51
naja, na 'Welcome to Juassic Park' pakt Williams vol uit, terwijl je de vallei bekijkt ..
als we dan toch gaan miernn**ken :P

Ronald Sneep
30-09-2004, 20:17
naja, na 'Welcome to Juassic Park' pakt Williams vol uit, terwijl je de vallei bekijkt ..
als we dan toch gaan miernn**ken :P

Net effe gechekt en waarempel je hebt gelijk :wink:

denizg
02-10-2004, 23:42
ben hier volgens mij een van de weinige die Keira Knightley liever niet ziet in JP4, of elk andere film :) vind haar eigenlijk helemaal niet zo goed :roll:

Werner
03-10-2004, 11:19
ben hier volgens mij een van de weinige die Keira Knightley liever niet ziet in JP4, of elk andere film :) vind haar eigenlijk helemaal niet zo goed :roll:

Ja, jammer maar helaas, je bent de enige... :lol:

pretorian22
03-10-2004, 11:24
ik vind keira Knightley een hele mooie dame maar ook een goede actrice. dus van mij mag ze in jp4, 5 , 6 ,7 en 8 meedoen hoor :D

Hankster
03-10-2004, 15:20
nee, geen Keira!
zij mag dan wel een goede actrice zijn, maar ook een hele bekende en op t moment gehypte actrice.
De kracht van vooral deel 1 was, dat het niet wereldbekende sterren waren, maar wel erg goed waren. Op die manier kon je je veel beter inleven met het karakter. En dat niet in kunnen leven met het karakter was een van de vele fouten van JPIII. Laten ze nou niet een gehypte actrice nemen zodat dat weer gebeurt ..

Roadster
03-10-2004, 16:11
nee, geen Keira!
zij mag dan wel een goede actrice zijn, maar ook een hele bekende en op t moment gehypte actrice.
De kracht van vooral deel 1 was, dat het niet wereldbekende sterren waren, maar wel erg goed waren. Op die manier kon je je veel beter inleven met het karakter. En dat niet in kunnen leven met het karakter was een van de vele fouten van JPIII. Laten ze nou niet een gehypte actrice nemen zodat dat weer gebeurt ..

je mag sam neill en jeff goldblum toch wel onder wereld bekende sterren rekenen, d8 ik zo

Paul_Knoop
03-10-2004, 16:50
balkenende als 1e slachtoffer is wel leuk, die kan toch niet wegrennen van die velociraptors met die voet van hem 8)

Hankster
04-10-2004, 06:17
je mag sam neill en jeff goldblum toch wel onder wereld bekende sterren rekenen, d8 ik zo

Goldblum vooral na deel 1 ja, maar ten tijde van JP1 echt niet. En ik heb het niet over bekende acteurs/ actrices, maar gehypte. En dat zijn ze toch ckr niet! De helft van de mensen die Keira wel kennen, kent Sam Neill of Jeff Goldblum niet ..

Maick Werner
04-10-2004, 18:01
Generatie kloof 8)

Maar inderdaad. Jeff Goldblum was voor nog niet zo bekend. Maar 'Earth Girls Are Easy' is hilarisch en 'The Tall Guy' op sommige moment ook :D

Hey, ik wist niet dat hij ook de stem deed van Duke Nukem in de Captain Planet tekenfilms :?

Heeft iemand die toevallig op dvd :wink:

..in iedere zin een smiley...nou ja zeg..

enliah
08-06-2005, 18:43
ben blij dat Spielberg deze niet zelf regiseert.
Zou niet best zijn voor zn reputatie.

Hankster
09-06-2005, 09:28
ben blij dat Spielberg deze niet zelf regiseert.
Zou niet best zijn voor zn reputatie.

en hoe dat zo? .. Spielberg is groot geworden met pure popcorn avonturen films. JP is onderhand al bijna een klassieker imo, TLW vind ik zelf dankzij de regie van Mister Spielberg erg leuk, en JPIII is mede door het gebrek aan goede regie een k*t film :? . Als Spielberg een degelijk einde aan 'zijn' serie wil maken dan is dat alleen maar mooi. Als er één regiseur is die weet hoe je een goede adventure-flick in elkaar moet draaien dan is hij het wel.
Dat hij toevallig ook films als Amistad, Schindler's List en SPR kan maken geeft alleen maar aan wat voor topregisseur hij is.

Hoewel deel III slecht was (te kort, te slecht verhaal, alleen maar slechte actie aan elkaar geregen, lomp einde, uiterst slecht acteerwerk van vooral Tea Leoni :evil: ), weet ik zeker dat deel 4 weer leuk kan worden zolang ze er maar de tijd voor nemen om met een goed verhaal op de proppen te komen (en hiervoor de hulp inroepen van Michael Chrichton), Goldblum en Neill allebei terug komen, Sir Attenborough weer een rolletje krijgt, en Spielberg de regie doet.

Bravestarr
09-06-2005, 10:55
Huh? Dat is het verhaal van de film. :)

het boek schijnt totaal ergens anders over te gaan en niet eens over dino's!

Ik heb the lost world gelezen, en het boek is in grote lijnen hetzelfde als de film!

Hebben wij hetzelfde boek gelezen?
- Er word geen T-Rex naar het vaste land gebracht
- Er is geen InGen Team dat het eiland komt leegroven
- Dodgson uit deel 1, speelt een erg grote rol in het boek. In de film is ie niet te vinden

chimera01
09-06-2005, 11:57
Huh? Dat is het verhaal van de film. :)

het boek schijnt totaal ergens anders over te gaan en niet eens over dino's!

Ik heb the lost world gelezen, en het boek is in grote lijnen hetzelfde als de film!

Hebben wij hetzelfde boek gelezen?
- Er word geen T-Rex naar het vaste land gebracht
- Er is geen InGen Team dat het eiland komt leegroven
- Dodgson uit deel 1, speelt een erg grote rol in het boek. In de film is ie niet te vinden

Sssssst, laat hem dit nou maar uitleggen aan zijn Engels leraar (of lerares) als hij dit "boek" "gelezen" heeft voor zijn Engelse lijst. :wink:

Elessar
09-06-2005, 13:43
Erg veel nieuws is er over deze film nog niet he?

enliah
09-06-2005, 22:12
ben blij dat Spielberg deze niet zelf regiseert.
Zou niet best zijn voor zn reputatie.

en hoe dat zo? .. Spielberg is groot geworden met pure popcorn avonturen films. JP is onderhand al bijna een klassieker imo, TLW vind ik zelf dankzij de regie van Mister Spielberg erg leuk, en JPIII is mede door het gebrek aan goede regie een k*t film :? . Als Spielberg een degelijk einde aan 'zijn' serie wil maken dan is dat alleen maar mooi. Als er één regiseur is die weet hoe je een goede adventure-flick in elkaar moet draaien dan is hij het wel.
Dat hij toevallig ook films als Amistad, Schindler's List en SPR kan maken geeft alleen maar aan wat voor topregisseur hij is.

Hoewel deel III slecht was (te kort, te slecht verhaal, alleen maar slechte actie aan elkaar geregen, lomp einde, uiterst slecht acteerwerk van vooral Tea Leoni :evil: ), weet ik zeker dat deel 4 weer leuk kan worden zolang ze er maar de tijd voor nemen om met een goed verhaal op de proppen te komen (en hiervoor de hulp inroepen van Michael Chrichton), Goldblum en Neill allebei terug komen, Sir Attenborough weer een rolletje krijgt, en Spielberg de regie doet.

Maar het gros van de filmliefhebbers heeft het allang gehad met dit uitgekouwde genre. Ik ken bijna niemand die nog op een jurassic park-sequel zit te wachten. Hoe goed dit 4e deel ook mag gaan worden, hij zal met 90% zekerheid niet aanslaan en dat zou toch echt een hele vernedering zijn voor zo'n groot regiseur als Spielberg. Het zal absuluut schade aanbrengen aan z'n naam. Ik weet niet of het je bij deel 3 al is opgevallen, maar deze films hebben gewoon geen status meer.

Daan de G.
09-06-2005, 22:44
ow ik vond deel 3 anders redelijk geslaagd met de spinosaurus vs de t-rex...

er zijn echt zat mensen die op meer van dit films zitten te wachten en ik ben er 1 van!


En ik heb het boek the lost world wel degelijk gelezen, maar blijkbaar is het allemaal wat verwaterd ;-)

enliah
10-06-2005, 07:43
ow ik vond deel 3 anders redelijk geslaagd met de spinosaurus vs de t-rex...

er zijn echt zat mensen die op meer van dit films zitten te wachten en ik ben er 1 van!


En ik heb het boek the lost world wel degelijk gelezen, maar blijkbaar is het allemaal wat verwaterd ;-)

Vond je deel 3 ook maar íets toevoegen aan de eerste 2 delen? Lijkt me sterk. Ook zat het zo simpel in elkaar allemaal, meer dan een hoopje leuke actie is het niet. Verder vond ik de scene waar Alan in het vliegtuig droomt dat er een raptor tegen hem zit te praten vreselijk ernstig en ongepast. Zo'n slechte introductie van de dino's zorgt er echt voor dat je ze de rest van de film niet meer serieus neemt.
Er zat ook helemaal niks unieks en origineels in de film en de magie van deel één was er helemaal nergens te bekennen

mark t
21-06-2012, 08:27
Er zit weer wat beweging in het project; Amanda Silver (http://www.imdb.com/name/nm0798646/) en Rick Jaffa (http://www.imdb.com/name/nm0415425/) zijn ingeschakeld om een script te schrijven voor het vierde deel in de Jurrasic Park-serie. Silver en Jaffa hebben onder andere het script voor Rise of the Planet of the Apes geschreven. Ze zijn overigens ook als schrijver verbonden aan de opvolger van die film.

In het artikel (http://www.deadline.com/2012/06/universal-sets-rise-of-the-planet-of-the-apes-scribes-for-jurassic-park-4/) waarin het nieuws staat ook nog eens dat Spielberg de film niet gaat regisseren. Hij produceert de film wel, samen met Kathleen Kennedy.