PDA

Bekijk de volledige versie : City by the Sea (SCE) [DVD]



Arnold van Oostrum
23-03-2004, 08:18
City by the Sea (SCE) [DVD]

Robert De Niro gevangen tussen plicht en vaderliefde in op ware feiten gebaseerd verhaal.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1500)

Surya
23-03-2004, 08:57
Geen slechten film maar voelt toch een beetje doordeweeks aan.
Ik heb A Bronx Tale nog niet gezien, maar die schijnt beter te zijn? In elk geval altijd leuk als je zo een film er "voor niets" bij krijgt :D

Fokkeyou
23-03-2004, 09:51
Een dieptepunt in de normaal zo glanzende carrière van De Niro en McDormand. Heb deze niet eens afgekeken. Erg triest acteerwerk, slap script en vreselijke regie... :evil:

En ik geloof dat de vanilla version van deze film alleen audiocommentaar heeft, en geen making of, b-roll en interviews. Maar ik kan het mis hebben hoor :roll:

pietdvd
23-03-2004, 13:15
Audiocommentary
Behind The Scenes, (8.35 min.)
Theatrical Trailer, (1.30 min.)
B-Roll, (7.36 min.)
Filmografieën
Interviews:
Robert DeNiro: (4.27 min.)
Frances McDormand: (2.00 min.)
James Franco: (3.43 min.)
Eliza Dushku: (3.27 min.)

Bron: http://www.dvd-home.nl/review/r2/citysea.htm

Marcel Rinia
23-03-2004, 14:25
Ik vond dit wél een prima film. Geen absolute topper, maar zeker sfeervol genoeg om me prima mee te vermaken. Het affiche "thriller" is inderdaad misleidend; dit is meer een speelfilm.

Dennis Kuijper
23-03-2004, 15:17
Ik vond dit wel een goede film,met sterk acteerwerk,verhaal was niet zo sterk,maar de dvd is zeker de 10 euro voor de vanilla versie waard die ik betaald heb.

Surya
23-03-2004, 16:01
Amai, jij bent enthousiast :)

Dennis Kuijper
23-03-2004, 16:36
Amai, jij bent enthousiast :)

Beetje te :lol: :wink:

Lex v/d Moolen
23-03-2004, 17:07
Ik heb A Bronx Tale nog niet gezien, maar die schijnt beter te zijn? Bronx Tale is wel aardig. Het is niet erg orgineel, we hebben zoiets vaker gezien (en beter).

M-EX(treem)
23-03-2004, 22:04
Lijkt mij ook wel een goeie film & dat er nog een film op disc 2 staat is natuurlijk ook mooi meegenomen

AnnaEvers
24-03-2004, 00:13
Amai, jij bent enthousiast :)

Ben jij een Belg?

Surya
24-03-2004, 08:24
Amai, jij bent enthousiast :)
Ben jij een Belg?
Ja, zeggen Nederlanders dat zo niet misschien? :)

Wizz-Art
25-03-2004, 17:58
Aardige thriller meer niet!

Sam Van Ghelder
27-03-2004, 07:27
Amai, jij bent enthousiast :)
Ben jij een Belg?
Ja, zeggen Nederlanders dat zo niet misschien? :)
Die zeggen "jeetje".

Surya
27-03-2004, 11:36
Ah ja, tuurlijk :D

Sneaker
09-05-2004, 01:50
Goede film. Sterk spel van vooral Robert De Niro. Niet zijn beste film maar daardoor niet minder vermakelijk. Goede film die soms nog best spannend was.

Il Duce
11-05-2004, 01:13
Wel interessant dat ze bij DFW goed zijn in het kopen van de dieptepunten van acteurs (Ballistic, Basic en natuurlijk City By The Sea).
Vaag dat de Special Edition van City By The Sea praktisch alleen de extra film A Bronx Tale bevat. Gezien deze film ook bij de MegaMoviePack zit lijkt het wat onlogisch dat je hierbij 8 a 9 euro betaald terwijl je er bij de MMP maar 2,50 voor betaald. Daarnaast is een SE toch ook niet een extra film?

Verder over City By The Sea op zich: Niks bijzonders behalve Robert De Niro en Mcdormand. Slap verhaal, matig acteerwerk, slaapverwekkend, etc etc

Dennis Kuijper
11-05-2004, 11:54
Wel interessant dat ze bij DFW goed zijn in het kopen van de dieptepunten van acteurs (Ballistic, Basic en natuurlijk City By The Sea).
Vaag dat de Special Edition van City By The Sea praktisch alleen de extra film A Bronx Tale bevat. Gezien deze film ook bij de MegaMoviePack zit lijkt het wat onlogisch dat je hierbij 8 a 9 euro betaald terwijl je er bij de MMP maar 2,50 voor betaald. Daarnaast is een SE toch ook niet een extra film?

Verder over City By The Sea op zich: Niks bijzonders behalve Robert De Niro en Mcdormand. Slap verhaal, matig acteerwerk, slaapverwekkend, etc etc

Matig acteerwerk? Heb jij wel goed gekeken?

Swanski
11-05-2004, 16:47
Wel interessant dat ze bij DFW goed zijn in het kopen van de dieptepunten van acteurs (Ballistic, Basic en natuurlijk City By The Sea).
Vaag dat de Special Edition van City By The Sea praktisch alleen de extra film A Bronx Tale bevat. Gezien deze film ook bij de MegaMoviePack zit lijkt het wat onlogisch dat je hierbij 8 a 9 euro betaald terwijl je er bij de MMP maar 2,50 voor betaald. Daarnaast is een SE toch ook niet een extra film?

Verder over City By The Sea op zich: Niks bijzonders behalve Robert De Niro en Mcdormand. Slap verhaal, matig acteerwerk, slaapverwekkend, etc etc

beetje vreemd deze 'vergelijking'...>

ballistic is idd een DRAMA!
basic daarentegen niet, geen klassieker, maar absoluut vreemde vergelijking...