PDA

Bekijk de volledige versie : Pending Orders verdwenen bij dvdsoon.com?



Christiaan Sauer
23-03-2004, 09:50
Wie heeft er nog meer last van dat al zijn pending orders allemaal verdwenen zijn bij dvdsoon.com?
Iemand anders op het forum viel het op dat zijn orders kwijt waren, ik kijk bij die van mij, en die zijn ook allemaal weg.
Wie nog meer dus?

Remco Out
23-03-2004, 09:52
Wie heeft er nog meer last van dat al zijn pending orders allemaal verdwenen zijn bij dvdsoon.com?
Iemand anders op het forum viel het op dat zijn orders kwijt waren, ik kijk bij die van mij, en die zijn ook allemaal weg.
Wie nog meer dus?Misschien dat het alleen voorkomt bij mensen die problemen hebben gehad met de servicedesk van dvdsoon. :twisted: :twisted:

Christiaan Sauer
23-03-2004, 09:56
ROFLOL
Had het ook al door mijn gedachten laten gaan. Maar kweenie of de ander er ook last mee heeft gehad.
Maar jou orders staan er dus nog?

Nathan Strik
23-03-2004, 10:19
Mijn pending orders (2 stuks) zijn ook allebei foetsie. :shock:

Ik zal ze eens een mailtje sturen.

Remco Out
23-03-2004, 10:23
Maar jou orders staan er dus nog?Ik heb geen pending orders staan, dus ik ben hier volledig off-topic bezig. :oops:

Christiaan Sauer
23-03-2004, 10:28
Mijn pending orders (2 stuks) zijn ook allebei foetsie. :shock:

Ik zal ze eens een mailtje sturen.

Vermoed dat er een crahs oid is geweest bij ze. Ach, zal allemaal wel loslopen. Iedereen heeft tenslotte ook orderconfirmations gekregen :)

Nathan Strik
23-03-2004, 10:32
Ik heb ze zojuist onderstaand mailtje gestuurd:


Dear sir/madam,
I received word that some users had mysteriously lost their pending orders and when I viewed my account my two pending orders were gone too.

FYI, it concerns my orders with no. XXXXXXX and XXXXXXX

I would like to know if this is due to technical difficulties and if I need to re-order these items.

Yours Sincerely,
Nathan Strik

Edwin V
23-03-2004, 10:43
Ik heb ook nog zo'n 9 orders pending die nu allemaal weg zijn. :shock:
Maar even afwachten wat er gebeurt. Ik kan thuis pas kijken welke het allemaal zijn.

El-Jorge
23-03-2004, 13:24
Ik ben niet blij, de mijne is ook foetsie.... wordt ff afwachten dus.

Jason Bourne
23-03-2004, 15:46
Yep, ook die van mij was vanmorgen opeens weg. Heb ze ook maar een mailtje gestuurd. Er staat btw wel nog een pending order bij mijn replacements (die staat er ook al een week trouwens).

Alexander V
23-03-2004, 15:54
Zal wel gewoon een foutje in het systeem zijn, zal wel loslopen dus.

Mark de Jong
23-03-2004, 15:55
De mijne was gelukkig al op tijd verschoven naar Packaging :)

Edwin V
23-03-2004, 16:06
Ze zijn alweer terug. :)

De pending computer was zeker zelf pending. :) :wink:

Christiaan Sauer
23-03-2004, 23:48
LOL
Mooizo dat die weer terug zijn. Zal morgen die van mijn even controleren. Maar zal wel goed zijn.
Thanx.