PDA

Bekijk de volledige versie : Halllooooowwwwwwwwww



Olivier Laemont
11-12-2001, 18:24
Wat is er aan de hand met deze site? Aan het doodbloeden, of zo? Laatste nieuwsje 5 DECEMBER !!!!

Wie heeft de Pearl Harbor-wedstrijd trouwens gewonnen? Als ik aan iets deelneem, weet ik graag of ik gewonnen heb. Zoniet, wie er met de keitoffe prijs is gaan lopen.

Graag een reply van de redactie.

Koen Crijns
11-12-2001, 23:04
Olivier, ik ben bang dat we hier met het probleem 'komkommertijd' te maken hebben. Dat heb je altijd in 't tweede gedeelte van december. Alle aankondingen voor het einde van dit jaar zijn in November al gemaakt en nu is men zich overal al klaar aan 't maken voor het kerst-reces. De enige persberichten die we de afgelopen tijd binnen krijgen is dat filmmaatschappij X of PR-bureau Y gesloten is tussen kerst en oud-op-nieuw. En als we geen nieuws binnenkrijgen, kunnen we ook geen nieuws publiceren. In Januari zal 't allemaal wel weer aantrekken. Bij onze zustersite Hardware.Info hebben we van precies 't zelfde probleem last.

Wie de precieze winnaars van de Pearl Harbor prijsvraag zijn, kan ik je niet vertellen. Eric zal vast nog wel even op deze thread reageren!

Olivier Laemont
11-12-2001, 23:27
Bedankt voor de reactie. Ik maakte me gewoon zorgen om mijn meest bezochte dvd-site.

Zo'n Pearl Harbor-pakketje zou natuurlijk ook wel welkom zijn!

;)

Eric van Ballegoie
12-12-2001, 15:00
De winnaars van de Pearl Harbor prijsvraag zijn inderdaad nog niet bekend gemaakt, en dat heeft een reden: Wij hebben de pakketten nog niet van Buena Vista ontvangen en totdat ik deze zelf in handen heb en dus zeker weet dat ik ze ook daadwerkelijk kan versturen naar de winnaars, zal ik geen namen bekend maken. Vandaag hebben we nog contact gehad met Buena Vista en de giftpacks komen zo snel mogelijk mijn kant op.