PDA

Bekijk de volledige versie : firmware



bert v toorn
11-12-2001, 21:15
Ik de Philips 701 dvd speler en op het net kun je z.g.n Firmware
downloaden.
Je moet informatie op een CD branden en deze op een bepaalde manier in je DVD speler laden. Maar wat gebeurd er dan eigenlijk met je DVD speler.
Wat is de meerwaarde.
Gegroet , Bert

Dadaveke
11-12-2001, 21:51
Ik heb het ooit gedaan op de labway lb 900. Ik doe zoiets nooit meer. In plaats tot ie beter werd werd alles slechter.
Bij een vriend van me deed de dvdspeler helemaal niets meer het geheugenmenu was gewist.

jeroen schortemeijer
11-12-2001, 22:36
Inderdaad goeie vraag. Ik denk erover om mijn Hitachi 505E dvdspeler voor de garantie voorbij is (volgende maand) nog even van nieuwe firmware te laten voorzien. Maar ik vraag me af of het meer kwaad dan goed doet?? De speler stottert af en toe en ook het geluid loopt aan het eind van een film niet altijd geheel meer synchroom (met name bij regio1). Maar er is ook wel weer mee te leven. Iemand nog meer ervaringen met firmware up-dates??

marcel
11-12-2001, 23:04
Ik heb het inmiddels op 4 verschillende machines gedaan, en geen eentje ging er fout.
2 x een labway 900
1 x philips 759 ( dacht ik , nah is van de buurman , so who cares)
1 x toshiba laptop dvd.
Zoals ik al zei , vlekkeloos op alle machines.
Jullie hebben natuurlijk niet met de eerste de beste boerenl*l te maken ( niet dat anderen dat wel zijn overigens ):D

Maar eh Bert, wat is volgens de site dan de meer-waarde ??
Of heeft het alleen betrekking op Regio vrij en macrovision vrij?

PM
12-12-2001, 09:53
heeft iemand wel eens firmware updates voor een Yamaha S510 gezien? Niet om regiovrij te maken maar gewoon evt. bugs op te lossen in de huidige firmware.. Ik had een van de eerste S510's en deze maakt soms regelijk wat geluid, maar ik heb het idee dat dit met firmware misschien wel op te lossen is. Als hij normaal draait heb ik dit probleem namelijk niet...

Dus waar vind ik firmware updates???

Raskel
12-12-2001, 11:15
Ik heb het ooit gedaan op de labway lb 900. Ik doe zoiets nooit meer. In plaats tot ie beter werd werd alles slechter.
Bij een vriend van me deed de dvdspeler helemaal niets meer het geheugenmenu was gewist.

Toevallig ken ik die vriend :D En ik moet zeggen, nooit meer zo'n f*ck firmware update, het risico dat je je speler sloopt is gewoon groot en of alles er nu beter op wordt is een tweede. Er zullen zeker mensen zijn die er geen moeite mee hebben maar ik, als amateur, zal er nooit meer aan beginnen. Ik ben blij met m'n Pioneer 717 en die Labway rotzooi komt er nooit meer in.

bert v toorn
22-12-2001, 20:11
Ik heb het inmiddels op 4 verschillende machines gedaan, en geen eentje ging er fout.
2 x een labway 900
1 x philips 759 ( dacht ik , nah is van de buurman , so who cares)
1 x toshiba laptop dvd.
Zoals ik al zei , vlekkeloos op alle machines.
Jullie hebben natuurlijk niet met de eerste de beste boerenl*l te maken ( niet dat anderen dat wel zijn overigens ):D

Maar eh Bert, wat is volgens de site dan de meer-waarde ??
Of heeft het alleen betrekking op Regio vrij en macrovision vrij?
Hoi marcel

Dat weet ik ook niet de vraag is juist wat veranderd de nieuwe
firmware aan de dvd speler