PDA

Bekijk de volledige versie : de E-Zard (Eindhoven) Mini-Meeting Thread



theThinWhiteDuke
27-03-2004, 10:20
In deze Thread worden de Mini-Meetings in Eindhoven geregeld....

de volgende Mini-Meeting is deze:

80's Party
DJ's Foxy + Xinix + X-id
Vr 14 mei 2004 EFFENAAR EINDHOVEN
Aanvang: 22:00 uur Entree: € 7.00

De donkere wolken en hagelbuien hebben inmiddels plaatsgemaakt voor fluitende vogels en zonder handschoenen fietsen. Kortom, het voorjaar zit in de bol en je favoriete liedjes fluitend begeef je je door het leven. Versterk dit gevoel met de altijd weer ziedende 80's hits van ons jaren '80 team en geef je over aan de vrolijkheid, weemoed, nostalgie en energie op deze superfeestelijke sfeervolle avondbelevenis!

http://www.effenaar.nl/fnr_content_engine/agenda_engine/agenda_images/duranduranwebsite.jpg

Deelnemers:
-the Duke of E-Zard (the Thin White Duke)
-the Mutsy-Man (Niels Simons)
-the Trader (John Sital)
Oftewel: the three Stooges....the 3 Godfathers van Eindhoven/Den Bosch/Tilburg......de Messiassen van de 21e eeuw :!:

Mark de Jong
27-03-2004, 10:47
Misschien dat ik ook kom, moet nog effe kijken of ik die dag niets heb. Je hoort nog van me :)

John Sital
27-03-2004, 16:29
jason aka kill jim & jamai is zeker present :P

Niels Simons
27-03-2004, 16:32
ik ben er altijd,waar ze kill bill draaien!iig,in eindhoven wordt t goed!!

benieuwd wie er nog meer komen,mazzel,

niels

Steven Maas
27-03-2004, 18:17
Ik had van Niels vernomen dat het om vaste plaatsen gaat, maar als er nog meer gegadigden zijn heb ik best wel interesse. :D

Mark de Jong
27-03-2004, 18:45
Hoe duur kosten de kaartjes eigenlijk ?

Rickje
27-03-2004, 18:49
En dat is de enige dag hé? Is wel balen want ik had meegegaan maar helaas dan moet ik werken :cry:

Niels Simons
27-03-2004, 18:50
kaartjes kosten 12,5 euro voor beide films samen...

mazzel,niels

skank
27-03-2004, 19:05
m@drox zal hier zeker en vast naartoe willen, hoewel het is wat ver

Steven Maas
27-03-2004, 19:06
kaartjes kosten 12,5 euro voor beide films samen...En met een doosje tictac krijg je 25% korting... :P

John Sital
27-03-2004, 21:14
En dat is de enige dag hé? Is wel balen want ik had meegegaan maar helaas dan moet ik werken :cry:

jou zal ik echt niet missen :twisted: :wink:

theThinWhiteDuke
27-03-2004, 23:37
En dat is de enige dag hé? Is wel balen want ik had meegegaan maar helaas dan moet ik werken :cry:

jou zal ik echt niet missen :twisted: :wink:
Hoho, Rickje is net als ik Eindhovenaar/PSVer he! En t was een mooie gelegenheid om eea uit te praten tussen jullie 2. :wink:
Kill Bill is tenslotte een film die draait en vrede, vriendschap en verbroedering.
Wel leuk om te horen dat er toch enige animo is!

@Steven: het zijn idd vaste plaatsen, dus je zal (helaas?) niet bij ons zitten :(
@Mark: kosten zijn idd zoals Niels zei € 12,50, maar als je me een mooie GiftSet geeft dan mag je op mijn kosten :wink:

Mark de Jong
27-03-2004, 23:48
En dat is de enige dag hé? Is wel balen want ik had meegegaan maar helaas dan moet ik werken :cry:

jou zal ik echt niet missen :twisted: :wink:
Hoho, Rickje is net als ik Eindhovenaar/PSVer he! En t was een mooie gelegenheid om eea uit te praten tussen jullie 2. :wink:
Kill Bill is tenslotte een film die draait en vrede, vriendschap en verbroedering.
Wel leuk om te horen dat er toch enige animo is!

@Steven: het zijn idd vaste plaatsen, dus je zal (helaas?) niet bij ons zitten :(
@Mark: kosten zijn idd zoals Niels zei € 12,50, maar als je me een mooie GiftSet geeft dan mag je op mijn kosten :wink:

Haha :)
Nou, dat zal niet snel gebeuren. Zal ze binnenkort gaan reserveren dus wellicht dat ik jullie in de bios zie.

carnesir
28-03-2004, 00:53
ik denk er ook aan om langs te komen ,maar heb hier toch een paar vraagjes

vaste plaatsen:kun je ze zelf kiezen of krijg je zomaar een plaats
zit er nog altijd een pauze tussen de films ,in belgie is er geen pauze tussen de film

theThinWhiteDuke
28-03-2004, 08:58
ik denk er ook aan om langs te komen ,maar heb hier toch een paar vraagjes

vaste plaatsen:kun je ze zelf kiezen of krijg je zomaar een plaats
zit er nog altijd een pauze tussen de films ,in belgie is er geen pauze tussen de film
Je kan bij de kassa vragen of je je plaats uit mag kiezen. Ze laten je dan een scherm zien waarop alle nog beschikbare plaatsen zijn aangegeven. Je kiest er een uit en deze komt dan ook op je kaartje te staan.
In NL is er soms wel en soms geen pauze. In deze bioscoop zal er alleen een pauze tussen de 2 films zijn. Tijdens de film is er weer geen pauze.

Steven Maas
28-03-2004, 09:01
Ik moet tot 6 uur werken en kom dan ook pas rond half 7 thuis... Eindhoven is van hieruit zo'n 1½ uur rijden.
The math doesn't add up... does it?
Ik moet nu al verstek laten gaan... :(

theThinWhiteDuke
28-03-2004, 09:11
Ik moet tot 6 uur werken en kom dan ook pas rond half 7 thuis... Eindhoven is van hieruit zo'n 1½ uur rijden.
The math doesn't add up... does it?
Ik moet nu al verstek laten gaan... :(
Das jammer Steven!
je zou evt deel 1 kunnen laten schieten en bij deel 2 binnen kunnen komen.
Vergeet niet: hij gaat pas 21 april in premiere; Eindhoven heeft dus de primeur! 5 dagen eerder al! 8)

John Sital
28-03-2004, 09:26
[quote=Rickje]En dat is de enige dag hé? Is wel balen want ik had meegegaan maar helaas dan moet ik werken :cry:

jou zal ik echt niet missen :twisted: :wink:
Hoho, Rickje is net als ik Eindhovenaar/PSVer he! En t was een mooie gelegenheid om eea uit te praten tussen jullie 2. :wink:
Kill Bill is tenslotte een film die draait en vrede, vriendschap en verbroedering.
Wel leuk om te horen dat er toch enige animo is!

jason praat helemaal niks uit :twisted: jammer steven, dan gaan we wel met de meeting op 24 april naar kill bill 2 :wink:

Steven Maas
28-03-2004, 10:08
jammer steven, dan gaan we wel met de meeting op 24 april naar kill bill 2 :wink:(y) Wie weet ben ik er die keer wel bij... ;)

John Sital
28-03-2004, 10:10
jammer steven, dan gaan we wel met de meeting op 24 april naar kill bill 2 :wink:(y) Wie weet ben ik er die keer wel bij... ;)

:shock: :shock: hoezo wie weet? :shock: :shock:

Steven Maas
28-03-2004, 10:28
:shock: :shock: hoezo wie weet? :shock: :shock:Beetje afhankelijk of ik vrij kan en wil vragen die dag. ;)

John Sital
28-03-2004, 11:20
:shock: :shock: hoezo wie weet? :shock: :shock:Beetje afhankelijk of ik vrij kan en wil vragen die dag. ;)

:shock: :shock:

carnesir
28-03-2004, 13:12
theThinWhiteDuke Geplaatst: 28-03-2004 09:58 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

carnesir schreef:
ik denk er ook aan om langs te komen ,maar heb hier toch een paar vraagjes

vaste plaatsen:kun je ze zelf kiezen of krijg je zomaar een plaats
zit er nog altijd een pauze tussen de films ,in belgie is er geen pauze tussen de film

Je kan bij de kassa vragen of je je plaats uit mag kiezen. Ze laten je dan een scherm zien waarop alle nog beschikbare plaatsen zijn aangegeven. Je kiest er een uit en deze komt dan ook op je kaartje te staan.
In NL is er soms wel en soms geen pauze. In deze bioscoop zal er alleen een pauze tussen de 2 films zijn. Tijdens de film is er weer geen pauze.



bedankt voor de info ,ik zal zoals het er nu uit zie erbij zijn in eindhoven

ps:ben ook een psv'er :P

Isis
28-03-2004, 13:27
:shock: :shock: hoezo wie weet? :shock: :shock:Beetje afhankelijk of ik vrij kan en wil vragen die dag. ;)

:shock: :shock:

Ik denk dat ´t vooral met mij te maken heeft.... :? :(

theThinWhiteDuke
28-03-2004, 13:53
ps:ben ook een psv'er :P
KOMEN DAN!!!!!(y)

John Sital
28-03-2004, 14:09
bedankt voor de info ,ik zal zoals het er nu uit zie erbij zijn in eindhoven

ps:ben ook een psv'er :P

zijn zware tijden als je een psv'er bent :twisted: :twisted:

theThinWhiteDuke
28-03-2004, 15:27
Voor degenen die komen:
een kwartier voor aanvang (19:15 dus) staan we voor de ingang van de zaal. Roep maar even "DVD.nl" of iets dergelijks dan. 8)

John Sital
28-03-2004, 15:28
Voor degenen die komen:
een kwartier voor aanvang (19:15 dus) staan we voor de ingang van de zaal. Roep maar even "DVD.nl" of iets dergelijks dan. 8)

voor degenen die voor psv zijn, het wordt een zware avond voor jullie :twisted: :twisted: willem 2 rules :twisted:

theThinWhiteDuke
28-03-2004, 15:56
Voor degenen die komen:
een kwartier voor aanvang (19:15 dus) staan we voor de ingang van de zaal. Roep maar even "DVD.nl" of iets dergelijks dan. 8)

voor degenen die voor psv zijn, het wordt een zware avond voor jullie :twisted: :twisted: willem 2 rules :twisted:
Geen off-topic geleuter aub :!: :wink:

John Sital
28-03-2004, 16:17
Voor degenen die komen:
een kwartier voor aanvang (19:15 dus) staan we voor de ingang van de zaal. Roep maar even "DVD.nl" of iets dergelijks dan. 8)

voor degenen die voor psv zijn, het wordt een zware avond voor jullie :twisted: :twisted: willem 2 rules :twisted:
Geen off-topic geleuter aub :!: :wink:

geen respect voor the duke :twisted: :wink:

Mark de Jong
28-03-2004, 16:49
Iemand die zo snel voor mij kan reserveren ? Via de telefoon gaat namelijk niet en via Internet moet je direct betalen. Ik kan pas volgende maand weer betalen met m'n cc en ben bang dat ie dan al vol zit...

Als iemand me kan helpen, PM maar effe. Geld maak ik direct naar je over.

Niels Simons
28-03-2004, 19:34
kaartjes zijn gereserveerd dokter...

meet you then!je res nr krijg je nog via email van me...

mazzel,niels

Joost v.d. Ham
28-03-2004, 19:42
Vergeet niet: hij gaat pas 21 april in premiere; Eindhoven heeft dus de primeur! 5 dagen eerder al! 8)

Samen met Utrecht en andere grote steden waar de marathon op 16 en 17 april gedraaid zal worden.... :cool: ;)

Tom van den Hout
28-03-2004, 21:44
hmmmmmmmmmm misschien dat ik ook wel ga :)
Lijkt me wel lache, hoewel ik bijna niet meer op het forum zit ;(
moet meteen denken aan Speed (2 dacht ik) die ik samen met Mark in de bios heb gezien ;) (don't ask y ;X )

Mark de Jong
28-03-2004, 21:52
hmmmmmmmmmm misschien dat ik ook wel ga :)
Lijkt me wel lache, hoewel ik bijna niet meer op het forum zit ;(
moet meteen denken aan Speed (2 dacht ik) die ik samen met Mark in de bios heb gezien ;) (don't ask y ;X )

Met mij ? Dan moet ik eens heel hard gaan nadenken... pff... meeste bioscoopbezoeken herinner ik me vaak niet ;) :P
Maar Tom, gewoon komen 8)

carnesir
28-03-2004, 22:54
zal het snel uitverkocht zijn of zal het nog al meevallen ,ik zal mij ticket pas donderdag halen

of topic: psv forever :lol:

chaos
29-03-2004, 10:49
Damn :(, ik ga dan naar Antwerpen, naar Howard Shore en consorten om precies te zijn. Helaas :x

theThinWhiteDuke
29-03-2004, 15:32
zal het snel uitverkocht zijn of zal het nog al meevallen ,ik zal mij ticket pas donderdag halen

of topic: psv forever :lol:
Hoe sneller hoe beter natuurlijk! Geen idee hoe vol de zaal (of zalen?) al zijn.

Niels Simons
29-03-2004, 18:55
wij hebben de kaarten zeker 2 weken geleden gekocht,en toen was de zaal al voor de helft vol...

mazzel,niels

Mark de Jong
29-03-2004, 20:19
Zolang ik niet helemaal vooraan zit vind ik alles best :)

John Sital
29-03-2004, 20:43
Zolang ik niet helemaal vooraan zit vind ik alles best :)

ik ben al blij dat ik kill jim 2 kan bekijken 1 week voor ie officieel gaat draaien :wink:

Mark de Jong
29-03-2004, 20:44
Zolang ik niet helemaal vooraan zit vind ik alles best :)

ik ben al blij dat ik kill jim 2 kan bekijken 1 week voor ie officieel gaat draaien :wink:

Das uiteraard ook belangrijk/leuk :)

John Sital
29-03-2004, 20:47
gaan we nog handelen in de zaal mark? :wink:

Mark de Jong
29-03-2004, 22:20
Mij best hoor ;)

John Sital
30-03-2004, 09:34
komt goed, ben benieuwd of er nog mensen komen gekleed in kill bill kostuums.

Henk Heideveld
30-03-2004, 13:22
kaartjes zijn gereserveerd dokter...

meet you then!je res nr krijg je nog via email van me...

mazzel,niels
Op dees manier komt toch iedereen verspreid door de zaal te zitten??????
Wie houdt Niels dan wakker? :?: :shock:

Mark de Jong
30-03-2004, 13:24
We zullen wel af en toe een keertje roepen neem ik aan :)

Henk Heideveld
30-03-2004, 13:24
komt goed, ben benieuwd of er nog mensen komen gekleed in kill bill kostuums.
Ik heb zelfs deel 1 nooit gezien, dus welke kleding is gewenst? :? :? Brede koppel gevuld met slagersmessen????? :wink: Motorzaag in de linkerflank???? :wink: Voorbebloed schort????????? :wink:

Henk Heideveld
30-03-2004, 13:25
We zullen wel af en toe een keertje roepen neem ik aan :)
Nou daar zou ik bij Niels echt maar niet op rekenen!!!!! :shock:

John Sital
30-03-2004, 13:25
allemaal goede suggesties henk, niels zit bij mij en dennis maar niels blijft gegarandeerd wakker, kill bill is zijn absolute favoriet, mischien meer dan terminator denk ik.

Henk Heideveld
30-03-2004, 13:26
gaan we nog handelen in de zaal mark? :wink:
Mag ik met m'n Strider Ranger Sword gewoon naar binnen? 8)

John Sital
30-03-2004, 13:31
gaan we nog handelen in de zaal mark? :wink:
Mag ik met m'n Strider Ranger Sword gewoon naar binnen? 8)

heb jij een kaartje? :twisted:

Henk Heideveld
30-03-2004, 13:37
gaan we nog handelen in de zaal mark? :wink:
Mag ik met m'n Strider Ranger Sword gewoon naar binnen? 8)

heb jij een kaartje? :twisted:
Jullie hebben toch wel alvast een x aantal kaartjes op 1 rij gekocht/besteld? Anders kom ik ergens verdwaald in mijn uppie te zitten, wie weet tussen een stel ouwe wijven of een stel snotkokers :shock: :(

Henk Heideveld
30-03-2004, 13:38
gaan we nog handelen in de zaal mark? :wink:
Mag ik met m'n Strider Ranger Sword gewoon naar binnen? 8)

heb jij een kaartje? :twisted:
Nee ik leg net uit dat ik een zwaard heb 8)

theThinWhiteDuke
30-03-2004, 15:53
kaartjes zijn gereserveerd dokter...

meet you then!je res nr krijg je nog via email van me...

mazzel,niels
Op dees manier komt toch iedereen verspreid door de zaal te zitten??????
Wie houdt Niels dan wakker? :?: :shock:
Noop... Niels, John en ik zitten naast elkaar 8)

theThinWhiteDuke
30-03-2004, 15:54
komt goed, ben benieuwd of er nog mensen komen gekleed in kill bill kostuums.
Ik heb zelfs deel 1 nooit gezien, dus welke kleding is gewenst? :? :? Brede koppel gevuld met slagersmessen????? :wink: Motorzaag in de linkerflank???? :wink: Voorbebloed schort????????? :wink:
Ik doe mn Asics Onitsuka Tiger schoenen aan :twisted:

John Sital
30-03-2004, 17:17
komt goed, ben benieuwd of er nog mensen komen gekleed in kill bill kostuums.
Ik heb zelfs deel 1 nooit gezien, dus welke kleding is gewenst? :? :? Brede koppel gevuld met slagersmessen????? :wink: Motorzaag in de linkerflank???? :wink: Voorbebloed schort????????? :wink:
Ik doe mn Asics Onitsuka Tiger schoenen aan :twisted:

daar zie je veel van als de lichten in de zaal uit gaan :twisted:

theThinWhiteDuke
30-03-2004, 21:11
komt goed, ben benieuwd of er nog mensen komen gekleed in kill bill kostuums.
Ik heb zelfs deel 1 nooit gezien, dus welke kleding is gewenst? :? :? Brede koppel gevuld met slagersmessen????? :wink: Motorzaag in de linkerflank???? :wink: Voorbebloed schort????????? :wink:
Ik doe mn Asics Onitsuka Tiger schoenen aan :twisted:

daar zie je veel van als de lichten in de zaal uit gaan :twisted:
Ik ga voor het doek alle Kung-Fu moves naspelen op de Giftsets van Mark :wink:
Dus je ziet t wel :lol:

Niels Simons
30-03-2004, 21:20
kill bill is mijn favoriete film van 2003 en omstreken man... :twisted:

dit is een ware happening voor mij!2 topfilms voor een schijntje,geweldig!dat wordt red bull,ik wil wakker blijven en van iedere minuut genieten!
dennis en john hebben bij deze toestemming om me wakker te slaan mocht ik toch wegvallen...

mazzel,niels

Mark de Jong
30-03-2004, 21:31
komt goed, ben benieuwd of er nog mensen komen gekleed in kill bill kostuums.
Ik heb zelfs deel 1 nooit gezien, dus welke kleding is gewenst? :? :? Brede koppel gevuld met slagersmessen????? :wink: Motorzaag in de linkerflank???? :wink: Voorbebloed schort????????? :wink:
Ik doe mn Asics Onitsuka Tiger schoenen aan :twisted:

daar zie je veel van als de lichten in de zaal uit gaan :twisted:
Ik ga voor het doek alle Kung-Fu moves naspelen op de Giftsets van Mark :wink:
Dus je ziet t wel :lol:

Ik moet ze maar eens goed gaan opbergen. Iedereen heeft het op m'n Gift Sets voorzien ;)

John Sital
31-03-2004, 09:26
kill bill is mijn favoriete film van 2003 en omstreken man... :twisted:

dit is een ware happening voor mij!2 topfilms voor een schijntje,geweldig!dat wordt red bull,ik wil wakker blijven en van iedere minuut genieten!
dennis en john hebben bij deze toestemming om me wakker te slaan mocht ik toch wegvallen...

mazzel,niels

cool niels, maar jij blijft gewoon wakker.

Henk Heideveld
31-03-2004, 09:36
dennis en john hebben bij deze toestemming om me wakker te slaan mocht ik toch wegvallen...
mazzel,niels
En nou maar hopen dat ie in slaap sukkelt, kun je mooi je attributen gebruiken :mrgreen: (y)

John Sital
31-03-2004, 10:12
gezien het geweld in deel 1 en hopelijk nog meer geweld in deel 2 zal iedereen wel wakker blijven.

Henk Heideveld
31-03-2004, 10:55
't Is wel een uit de hand gelopen deelname hé, een stuk of drie?????? :lol: :lol:

Henk Heideveld
31-03-2004, 10:57
't Is wel een uit de hand gelopen deelname hé, een stuk of drie?????? :lol: :lol:
't Is natuurlijk ook een kloteorganisatie van niks hé, als je zelf je kaartje moet gaan bestellen, halen en betalen en ergens anders in de zaal wordt neergepoot. :evil: :twisted:

Henk Heideveld
31-03-2004, 11:05
gezien het geweld in deel 1 en hopelijk nog meer geweld in deel 2 zal iedereen wel wakker blijven.
John is gek op geweld, behalve als z'n auto een krasje oploopt :shock: :wink: Nou begrijp ik ook waarom ze hem bij ABN-AMRO de klantenklachten laten afhandelen. Overtuigingskracht!!!!!!! :wink: Niemand durft meer te klagen :P Er is in Veghel inmiddels geen enkele ontevreden klant meer :?

John Sital
31-03-2004, 11:21
henk je bent aan het monologen...

Henk Heideveld
31-03-2004, 14:24
henk je bent aan het monologen...
So what! :evil: :twisted: Ik moet de dag door hoor :roll:

John Sital
31-03-2004, 14:41
tja mijn berg administratie is inmiddels flink gezakt.

theThinWhiteDuke
31-03-2004, 15:29
't Is wel een uit de hand gelopen deelname hé, een stuk of drie?????? :lol: :lol:4 Henk, 4....Dokter Download AKA Mark de Jong gaat ook...en misschien nog enkele anderen die wel hebben gepost in deze Thread.
De Die Hards zijn gewoon aanwezig 8)

John Sital
31-03-2004, 15:32
de echte diehards...de godfather uit tilburg, den bosch en eindhoven...

carnesir
01-04-2004, 21:08
ik zal ook aanwezig zijn vrijdag voor de marathon ,ik zit in zaal 6 ,ze zeiden dat het maar half volzat zal wel de tweede zaal zijn zeker, hoop jullie dan te ontmoeten :P

theThinWhiteDuke
01-04-2004, 21:23
ik zal ook aanwezig zijn vrijdag voor de marathon ,ik zit in zaal 6 ,ze zeiden dat het maar half volzat zal wel de tweede zaal zijn zeker, hoop jullie dan te ontmoeten :P
Niels, John en ik in zaal 7.
Geen idee waar Mark zit!
Roep buiten de zaal (ze zijn vlak naast elkaar) maar even: "DVD.NL" 8)

carnesir
01-04-2004, 21:29
dvd .nl roepen? ik weet het niet mensen zullen raar gaan opkijken 8)

Mark de Jong
01-04-2004, 21:35
Binnenkort maar eens m'n kaartje ophalen. Ben benieuwd waar ik kom te zitten :)

chaos
01-04-2004, 23:24
dvd .nl roepen? ik weet het niet mensen zullen raar gaan opkijken 8)

Maakt het uit :)

John Sital
02-04-2004, 09:15
dvd .nl roepen? ik weet het niet mensen zullen raar gaan opkijken 8)

Maakt het uit :)

we roepen wel of chaos in de zaal zit :wink:

chaos
02-04-2004, 11:23
dvd .nl roepen? ik weet het niet mensen zullen raar gaan opkijken 8)

Maakt het uit :)

we roepen wel of chaos in de zaal zit :wink:

Helaas zit ik dan in Antwerpen in een iets grotere zaal :X :twisted:

John Sital
02-04-2004, 12:03
dvd .nl roepen? ik weet het niet mensen zullen raar gaan opkijken 8)

Maakt het uit :)

we roepen wel of chaos in de zaal zit :wink:

Helaas zit ik dan in Antwerpen in een iets grotere zaal :X :twisted:

zeker omdat je een bioscoopverbod hebt in eindhoven :twisted:

chaos
02-04-2004, 12:07
dvd .nl roepen? ik weet het niet mensen zullen raar gaan opkijken 8)

Maakt het uit :)

we roepen wel of chaos in de zaal zit :wink:

Helaas zit ik dan in Antwerpen in een iets grotere zaal :X :twisted:

zeker omdat je een bioscoopverbod hebt in eindhoven :twisted:

:shock: Ik met mijn nette gedrag :shock:

John Sital
02-04-2004, 12:11
ik weet niet wat jij onder net verstaat?

chaos
02-04-2004, 12:47
ik weet niet wat jij onder net verstaat?

Wat versta jij eronder :twisted: :twisted: ?

carnesir
02-04-2004, 13:09
geen abnormale gedrag misschien , :P

John Sital
02-04-2004, 14:39
ik weet niet wat jij onder net verstaat?

Wat versta jij eronder :twisted: :twisted: ?

al bundy gedrag

chaos
02-04-2004, 15:42
ik weet niet wat jij onder net verstaat?

Wat versta jij eronder :twisted: :twisted: ?

al bundy gedrag

En dat is 'net' gedrag :shock: ?? , pas maar op dat je niet wordt aangevallen met een samurai zwaard :mrgreen:

John Sital
02-04-2004, 17:22
ik weet niet wat jij onder net verstaat?

Wat versta jij eronder :twisted: :twisted: ?

al bundy gedrag

En dat is 'net' gedrag :shock: ?? , pas maar op dat je niet wordt aangevallen met een samurai zwaard :mrgreen:

ik heb er nog 3 liggen in mijn kamer :wink:

theThinWhiteDuke
02-04-2004, 17:32
ik weet niet wat jij onder net verstaat?

Wat versta jij eronder :twisted: :twisted: ?

al bundy gedrag

En dat is 'net' gedrag :shock: ?? , pas maar op dat je niet wordt aangevallen met een samurai zwaard :mrgreen:

ik heb er nog 3 liggen in mijn kamer :wink:Nogmaals meneer Sital:
GEEN OFF-TOPIC GELEUTER! :wink: :lol: :twisted:

John Sital
02-04-2004, 17:49
morgen schop ik je in elkaar wannabe godfather :twisted:

chaos
02-04-2004, 18:05
morgen schop ik je in elkaar wannabe godfather :twisted:

Ook geen off topic geweld graag :roll: :arrow:

John Sital
02-04-2004, 18:09
morgen schop ik je in elkaar wannabe godfather :twisted:

Ook geen off topic geweld graag :roll: :arrow:

we hebben het over kill bill 1 en 2 achter elkaar nerd :twisted:

chaos
02-04-2004, 18:19
morgen schop ik je in elkaar wannabe godfather :twisted:

Ook geen off topic geweld graag :roll: :arrow:

we hebben het over kill bill 1 en 2 achter elkaar nerd :twisted:

Oh ja de marathon :oops: , leuk :shock:

John Sital
02-04-2004, 18:21
je doet je naam eer aan chaos :wink:

Marcel den Haan
02-04-2004, 18:25
Jongens, wel ontopic blijven he :wink:

theThinWhiteDuke
02-04-2004, 18:44
Jongens, wel ontopic blijven he :wink:
Respect voor Marcel (y)

Marcel den Haan
02-04-2004, 19:11
Jongens, wel ontopic blijven he :wink:
Respect voor Marcel (y)

Respect back to tha Duke :D

Soms moet je die jongens ff een beetje indammen hehe

chaos
02-04-2004, 19:16
Jongens, wel ontopic blijven he :wink:
Respect voor Marcel (y)

Respect back to tha Duke :D

Soms moet je die jongens ff een beetje indammen hehe

Kan dit niet via PM :evil: ;).

/on topic: Hoeveel kostten die kaartjes eigenlijk :?? :oops:

Mark de Jong
02-04-2004, 19:21
Jongens, wel ontopic blijven he :wink:
Respect voor Marcel (y)

Respect back to tha Duke :D

Soms moet je die jongens ff een beetje indammen hehe

Kan dit niet via PM :evil: ;).

/on topic: Hoeveel kostten die kaartjes eigenlijk :?? :oops:

Niet lullen, kopen ;)

theThinWhiteDuke
02-04-2004, 19:33
Jongens, wel ontopic blijven he :wink:
Respect voor Marcel (y)

Respect back to tha Duke :D

Soms moet je die jongens ff een beetje indammen hehe

Kan dit niet via PM :evil: ;).

/on topic: Hoeveel kostten die kaartjes eigenlijk :?? :oops:
Zie de allereerste post! € 12,50 dus.

John Sital
02-04-2004, 20:40
Jongens, wel ontopic blijven he :wink:
Respect voor Marcel (y)

Respect back to tha Duke :D

Soms moet je die jongens ff een beetje indammen hehe

the duke is voor psv marcel...o ja ik hoop dat feijenoord psv inhaalt en 2e wordt :twisted:

John Sital
02-04-2004, 20:41
Jongens, wel ontopic blijven he :wink:
Respect voor Marcel (y)

Respect back to tha Duke :D

Soms moet je die jongens ff een beetje indammen hehe

Kan dit niet via PM :evil: ;).

/on topic: Hoeveel kostten die kaartjes eigenlijk :?? :oops:

Niet lullen, kopen ;)

idd, bij zo'n filmevent maakt de prijs niet uit.

chaos
02-04-2004, 20:58
Jongens, wel ontopic blijven he :wink:
Respect voor Marcel (y)

Respect back to tha Duke :D

Soms moet je die jongens ff een beetje indammen hehe

Kan dit niet via PM :evil: ;).

/on topic: Hoeveel kostten die kaartjes eigenlijk :?? :oops:

Niet lullen, kopen ;)

idd, bij zo'n filmevent maakt de prijs niet uit.

Ik wist die prijs wel en ga sowieso niet erheen, het was eerder een poging om on-topic te reageren :oops: :twisted:

John Sital
03-04-2004, 08:01
jouw poging sucks :twisted: :wink:

Ro1671
03-04-2004, 23:53
Hi ik kom ook, alleen niet voor de meeting...
Gezellig ``romantisch`` avondje uit met me meissie....

Maybe next time ;)

John Sital
04-04-2004, 08:57
Hi ik kom ook, alleen niet voor de meeting...
Gezellig ``romantisch`` avondje uit met me meissie....

Maybe next time ;)

kill bill is idd een romantische film :shock:

Ro1671
04-04-2004, 11:27
vandaar de aanhalingstekens...

chaos
05-04-2004, 00:03
Hi ik kom ook, alleen niet voor de meeting...
Gezellig ``romantisch`` avondje uit met me meissie....

Maybe next time ;)

kill bill is idd een romantische film :shock:

Uma http://forum.fok.nl/i/s/heart.gif

John Sital
05-04-2004, 17:56
uma rules

chaos
05-04-2004, 22:54
uma rules

big time :P :shock:

John Sital
06-04-2004, 10:09
een lesbo scene met lucy liu had ook geruled :wink:

Ro1671
06-04-2004, 16:25
nou ik vin lucy liu echt niets..
uma is ook niet bepaald knap vind ik...

ach, meningen verschillen :)

(geef mij maar lesbo scene met Bullock en Diaz)

theThinWhiteDuke
06-04-2004, 16:28
nou ik vin lucy liu echt niets..
uma is ook niet bepaald knap vind ik...

ach, meningen verschillen :)

(geef mij maar lesbo scene met Bullock en Diaz)

Hmmm...is dit nog wel on-topic?
t heeft met Kill Bill te maken...
Hmmmm...On Topic dus! :lol:
doe mij maar Milla Jovovich, Katie Holmes en Claire Danes
:oops:

Ro1671
06-04-2004, 16:38
Uh.. ik begon niet :)
En ja Milla Jovovich is ook da bomb :)

ok back on topic now!

Issut al de 16e ;)

theThinWhiteDuke
06-04-2004, 16:51
Uh.. ik begon niet :)
En ja Milla Jovovich is ook da bomb :)

ok back on topic now!

Issut al de 16e ;)Ik heb je erbijgezet in de eerste post...

Ro1671
06-04-2004, 16:58
Wél aanwezig, maar niet voor de Meeting


hahhaha... ja ok? volgende film kom ik ook naar de meeting (dan zijn jullie met een man sterker :))

Mark de Jong
06-04-2004, 17:03
Olé ! Rogier is er bij !
Tot dan he Rogier ! ;)

Ro1671
06-04-2004, 17:13
Uhm ja :oops:
Het zit zo, Mark... ik ben dan uit met me vriendinnetje, etentje enzo erbij... dus dan vind ze t niet echt cool als ik naar de meeting kom..
(ik werk namelijk met wisseldiensten dus ik doe al te weinig met `r)

maar de volgende meeting ben ik van de partij, lijkt me leuk :)
pilzen en filmen :)

Mark de Jong
06-04-2004, 17:17
Uhm ja :oops:
Het zit zo, Mark... ik ben dan uit met me vriendinnetje, etentje enzo erbij... dus dan vind ze t niet echt cool als ik naar de meeting kom..
(ik werk namelijk met wisseldiensten dus ik doe al te weinig met `r)

maar de volgende meeting ben ik van de partij, lijkt me leuk :)
pilzen en filmen :)

Ik geef je vriendin wel een tour ;)
Kan jij mee naar de meeting :P

Ro1671
06-04-2004, 17:28
das een optie :P

theThinWhiteDuke
06-04-2004, 17:34
Wél aanwezig, maar niet voor de Meeting


hahhaha... ja ok? volgende film kom ik ook naar de meeting (dan zijn jullie met een man sterker :))
Ja toch?
Bij de volgende minimeeting in Eindhoven laten we t wel weten; kun je ook mee.
Net als Mark en de rest van de überNerds :wink:

John Sital
06-04-2004, 17:39
Wél aanwezig, maar niet voor de Meeting


hahhaha... ja ok? volgende film kom ik ook naar de meeting (dan zijn jullie met een man sterker :))
Ja toch?
Bij de volgende minimeeting in Eindhoven laten we t wel weten; kun je ook mee.
Net als Mark en de rest van de überNerds :wink:

de volgende meeting is 24 april in rotterdam dennis.

John Sital
06-04-2004, 17:40
Wél aanwezig, maar niet voor de Meeting


hahhaha... ja ok? volgende film kom ik ook naar de meeting (dan zijn jullie met een man sterker :))
Ja toch?
Bij de volgende minimeeting in Eindhoven laten we t wel weten; kun je ook mee.
Net als Mark en de rest van de überNerds :wink:

de volgende meeting is 24 april in rotterdam dennis.

Ro1671
06-04-2004, 17:41
Dan heb ik late dienst :(

theThinWhiteDuke
06-04-2004, 17:45
Wél aanwezig, maar niet voor de Meeting


hahhaha... ja ok? volgende film kom ik ook naar de meeting (dan zijn jullie met een man sterker :))
Ja toch?
Bij de volgende minimeeting in Eindhoven laten we t wel weten; kun je ook mee.
Net als Mark en de rest van de überNerds :wink:

de volgende meeting is 24 april in rotterdam dennis.Ik heb t over de eerste minimeeting in eindhoven übernerd :wink:

John Sital
06-04-2004, 18:04
kom nou maar naar de meeting in rotterdam meganerd

chaos
06-04-2004, 21:12
Wat een taalgebruik in dit topic :evil: :shock:

Ro1671
06-04-2004, 21:19
Uh????

Voorbeeld?

chaos
06-04-2004, 22:09
meganerd
ubernerd
etc..

;)

Niels Simons
06-04-2004, 22:20
net maar weer es mijn kill bill pre order geschiedenis vergroot...

de regio3 uncut versie besteld op cdwow germany..

morgen krijg ik weer es een voorlopige backup van mijn origineel aangeschafte dvd...

en nog 1,5 week tot marathon!!!!

ik heb er zin an!

mazzel,niels

theThinWhiteDuke
07-04-2004, 15:43
ik heb er zin an!


Pim Fortuyn taal!

the Duke zal zn Asics Onitsuka Tiger shoes niet dragen; deze zijn met scheuren in het leer (na 2 weken al) teruggestuurd naar de fabrikant.
Ik verwacht dat ik nieuwe mag uitzoeken; iig niet hetzelfde model dan!

The_Cure
08-04-2004, 17:08
Woei, kreeg net te horen; Dordrecht krijg ook zijn Kill Bill marathon 8)

Ik heb achter het net gevist bij Pathe De Kuip, maar ga dan nu naar de plaatselijke bios, misschien niet zo gigantisch etc. als de Kuip maar beter dan niets! 8)

btw; 16 april v.a. 20.00hr

theThinWhiteDuke
08-04-2004, 17:11
btw; 16 april v.a. 20.00hr
Eindhoven al 19:30 8)

The_Cure
08-04-2004, 18:08
btw; 16 april v.a. 20.00hr
Eindhoven al 19:30 8)

grrrr :P :wink:

John Sital
08-04-2004, 18:20
btw; 16 april v.a. 20.00hr
Eindhoven al 19:30 8)

grrrr :P :wink:

de godfathers komen allemaal naar eindhoven...

The_Cure
08-04-2004, 21:19
ja veel komen er naar Eindhoven, maarja heb nog geen rijbewijs (die autolessen schieten ook niet op :twisted: ) en om nu een retourtje met de trein naar Eindhoven te nemen :? kost meer dan beide films :D

maargoed ben al blij dat ik eindelijk kaartjes heb 8) :D

Niels Simons
08-04-2004, 21:36
heb nog wel een rijbewijs,maar pak toch de trein..

nl momenteel prive geen auto tot beschikking...

mazzel,niels

Balou2518
09-04-2004, 20:10
Heh, jammer... in eindhoven. Ik ga naar de marathon in Scheveningen

Balou2518
12-04-2004, 15:14
Iemand dichtbij scheveningen die naar kill bill marathon willen???

Ik had gereserveerd .... maar een vriend had voor mij een kaartje gehaald in de stad :D:D .. dus ja, nog 2 plekken over

Tom van den Hout
13-04-2004, 11:00
heb nog wel een rijbewijs,maar pak toch de trein..

nl momenteel prive geen auto tot beschikking...

mazzel,niels

Word nog krap dan denk ik ofnie? KWeet niet hoelang het bij elkaar duurt en hoelang er pauze is tussen de films en of die er wel is :]
Maar zal jij vast al hebben uitgezocht :P

Niels Simons
13-04-2004, 13:40
de regio1 is binnen!!!!

docu van 22 min,alle tarantino trailers(chicken skin)en 2 nrs van de 5678jes,cool!moet meer natuurlijk,

maar wel DTS uiteraard!!!

ik ga vandaag ipv de kopie de originele kijken,da weet ik nu al!!

mazzel,niels

Max Davidse
13-04-2004, 13:44
Ik ga in Den Bosch...afgelopen zaterdag de kaartjes opgehaald...

Mark de Jong
13-04-2004, 14:51
Niels, is het de uncut DVD versie ? Heb je een link (ook als ie niet uncut is) ?

Niels Simons
13-04-2004, 15:17
regio1,komt van dvdsoon.

tis de geknipte versie,zwartwit dus.

de regio3 van cdwow komt er denk ik toch nog aan...
nog altijd geen cancel mailtje ontvangen.

mazzel,niels

Mark de Jong
13-04-2004, 15:31
Nog een keer proberen Niels. Ik heb vandaag weer een mailtje gestuurd en daar hebben ze wel op gereageerd. Wel via CD-Wow.com trouwens. De andere 2 waren via .net gestuurd.

theThinWhiteDuke
13-04-2004, 15:45
8) Kill Bill vol.1 regio 1=binnen 8) Vanavond misschien alvast kijken...

Mark de Jong
14-04-2004, 20:58
Wat zie ik nu ? Komt er nog iemand ? 8)

John Sital
14-04-2004, 21:21
Wat zie ik nu ? Komt er nog iemand ? 8)

uma thurman?

Mark de Jong
14-04-2004, 21:48
Ik mag het hopen John ;)
Maar ik had het over:

Carnesir "Nilis; de Belgische PSVer"

:)

theThinWhiteDuke
15-04-2004, 15:38
Ik mag het hopen John ;)
Maar ik had het over:

Carnesir "Nilis; de Belgische PSVer"

:)
Hij heeft zich aangemeld ja....maar al even nix meer van vernomen.

John Sital
15-04-2004, 16:50
Ik mag het hopen John ;)
Maar ik had het over:

Carnesir "Nilis; de Belgische PSVer"

:)
Hij heeft zich aangemeld ja....maar al even nix meer van vernomen.

verbaast mij niks, die schaamt zich rot voor psv uiteraard

carnesir
15-04-2004, 20:30
jajaja heb toch een wrang gevoel overgehouden aan woensdagavond
de beste keeper van nederland maakt een foutje ,rest was ook niet goed

enne mark de jong , ik ben geen belg maar een nederlander :)

Niels Simons
15-04-2004, 20:33
zit nog te bedenken wak aanmoet doen om goed op te vallen morgen...

mazzel,niels

John Sital
15-04-2004, 20:35
zit nog te bedenken wak aanmoet doen om goed op te vallen morgen...

mazzel,niels

hoezo, we zitten in een bioscoopzaal, licht gaat uit hoor... :wink:

Edwin Smouter
15-04-2004, 20:37
zit nog te bedenken wak aanmoet doen om goed op te vallen morgen...

mazzel,niels

een geel tracksuite :D

Mark de Jong
15-04-2004, 21:23
jajaja heb toch een wrang gevoel overgehouden aan woensdagavond
de beste keeper van nederland maakt een foutje ,rest was ook niet goed

enne mark de jong , ik ben geen belg maar een nederlander :)

Moet je mij niet aanspreken; ik heb het niet verzonnen :)
Maar wel grappig :D

chaos
15-04-2004, 22:05
Mannen, ik wens jullie een top dag morgen (y).
Ik heb zelf morgen geen tijd om nog hier te posten, na mijn werk ga ik direct naar Antwerpen door :).

Veel plezier (y)

Jacub86
15-04-2004, 22:41
als ik eerder op dit board was geweest was ik ook wel gekomen, nou zit ik 2 stations van jullie verwijderd tegelijkertijd naar killbill marathon te kijken :P

Niels Simons
16-04-2004, 07:33
nog 11 uur!!!!

mazzel,niels

John Sital
16-04-2004, 11:38
nog 4 uur en 13 minuten voordat ik uit veghel aanrij :shock:

carnesir
16-04-2004, 11:52
kan niet wachten zeg :lol:

Niels Simons
16-04-2004, 11:53
ik pak over 3 uur de fiets naar t station...

mazzel,niels

theThinWhiteDuke
16-04-2004, 14:48
jajaja heb toch een wrang gevoel overgehouden aan woensdagavond
de beste keeper van nederland maakt een foutje ,rest was ook niet goed

enne mark de jong , ik ben geen belg maar een nederlander :)
F*ck....moet ik even mn post aanpassen "de BELGISCHE PSVer"
ach....wat maakt t uit....ik laat t staan... :wink:

mark maris
16-04-2004, 14:57
iedereen veel plezier vanavond :)

theThinWhiteDuke
16-04-2004, 14:58
zit nog te bedenken wak aanmoet doen om goed op te vallen morgen...

mazzel,niels
Je FC Groenlo T-shirt :twisted: :lol:

Peefie
16-04-2004, 16:35
Niet teveel rellen hè, vanavond! :P

mark maris
16-04-2004, 16:36
Niet teveel rellen hè, vanavond! :P

t enigste wat ze gaan doen is bill vermoorden :wink:

Mark de Jong
16-04-2004, 16:43
We zullen Bill eens even gaan aanpakken ;)
Sommige staan 'em al op te wachten :P

Balou2518
16-04-2004, 20:24
Mensen Veel plezier Vanaaf ... Kzie 'm Jammer Genoeg Morgen Pas !!! :cry: :cry:

theThinWhiteDuke
16-04-2004, 23:55
Net terug: zo top als Vol 1 is, zo tegenvallend is Vol 2.

De rest (Mark, Niels, John) denken er ook zo over.
We willen t er niet meer over hebben. (sfeer, eten, kroeg was wel top)

Dus, namens ons allen: slotje aub :!:

Peefie
17-04-2004, 00:13
Net terug: zo top als Vol 1 is, zo tegenvallend is Vol 2.

De rest (Mark, Niels, John) denken er ook zo over.
Oké, dan ga ik er niet heen :shock:

BurningMetal
17-04-2004, 00:31
Ben er vanavond ook heen geweest, en ik vond het een toppertje :)
Qua stijl in de verste verte niet te vergelijken met deel1, maar ik vond hem erg cool, vriend me vond dat ook.

Ik heb me vanavond iig erg vermaakt :)

John Sital
17-04-2004, 08:47
Ben er vanavond ook heen geweest, en ik vond het een toppertje :)
Qua stijl in de verste verte niet te vergelijken met deel1, maar ik vond hem erg cool, vriend me vond dat ook.

Ik heb me vanavond iig erg vermaakt :)

nerd :twisted: :wink: deel 2 viel tegen, de opbouw was goed maar het einde...de term anti climax was daar overduidelijk op zijn plaats :(

carnesir
17-04-2004, 19:36
sorry dat ik julli niet ontmoet hebt was wat te laat ,maar vond heb toch goed hoor als je ze als 1 film beziet is het toch logisch

theThinWhiteDuke
17-04-2004, 23:02
sorry dat ik julli niet ontmoet hebt was wat te laat ,maar vond heb toch goed hoor als je ze als 1 film beziet is het toch logischWelke zaal en rij zat je?
Ik: zaal 7, rij 7, stoel 7

Balou2518
18-04-2004, 01:10
Ben net terug van de marathon ... met nekpijn ... kzat helemaal voorin in de hoek...

Vond deel 1 zoals gewoonlijk geweldig , maar deel 2 viel reuze mee (de muziek had k iets beter verwacht en het einde is niet quentin stijl)


p.s.
[spoiler:3538eca304] Dat Beatrix Kiddo :P het oog uit Elle Driver "plukte" vond ik echt geweldig[/spoiler:3538eca304]

carnesir
18-04-2004, 09:28
theThinWhiteDuke
Senior Member


Geregistreerd op: 8-11-2003
Berichten: 983
Woonplaats: Suffragette City
Geplaatst: 18-04-2004 00:02 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

carnesir schreef:
sorry dat ik julli niet ontmoet hebt was wat te laat ,maar vond heb toch goed hoor als je ze als 1 film beziet is het toch logisch
Welke zaal en rij zat je?
Ik: zaal 7, rij 7, stoel 7


in rij 10 zaal 6

mark maris
18-04-2004, 12:00
reageren met een quote is makkenlijker dan knippen + plakken :wink:

Henk Heideveld
22-04-2004, 08:27
Vandaag de recensie van Kill Bill 2 in de METRO gelezen. Precies zoals Dennis en John al zeiden. Deel 2 heeft iets meer dialoog, duidelijk minder actie, en een einde met een anticlmax.
Geprezen wordt de geweldig goeie muziekkeuze die Tarantino altijd in z'n films stopt. Men vindt hem een kunstenaar in het vonden van de juiste muziek, vooral omdat hij steeds reeds bestaande muziek zoekt. :P

theThinWhiteDuke
22-04-2004, 17:09
Vandaag de recensie van Kill Bill 2 in de METRO gelezen. Precies zoals Dennis en John al zeiden. Deel 2 heeft iets meer dialoog, duidelijk minder actie, en een einde met een anticlmax.
Geprezen wordt de geweldig goeie muziekkeuze die Tarantino altijd in z'n films stopt. Men vindt hem een kunstenaar in het vonden van de juiste muziek, vooral omdat hij steeds reeds bestaande muziek zoekt. :P
Zie je wel dat ik een goede criticus ben :!:

Christiaan Sauer
22-04-2004, 17:12
Vond 2 beter dan 1 :shock:
Meer mijn soort film :) Ben niet zo'n enorme fan van slasher ed.
[spoiler:097e5154fa]enige echt ranzig, tja, dat oog he ;)[/spoiler:097e5154fa]

John Sital
22-04-2004, 17:25
Vond 2 beter dan 1 :shock:
Meer mijn soort film :) Ben niet zo'n enorme fan van slasher ed.
[spoiler:86f056b6ac]enige echt ranzig, tja, dat oog he ;)[/spoiler:86f056b6ac]

supernerd :wink:

Christiaan Sauer
22-04-2004, 17:29
Ik wist al wat daar stond voor ik gekeken had :mrgreen:
MegaNerd ;) (6)

John Sital
22-04-2004, 17:47
Ik wist al wat daar stond voor ik gekeken had :mrgreen:
MegaNerd ;) (6)

aangenaam ik heet john...

Christiaan Sauer
22-04-2004, 17:49
Aangenaam. Christiaan (y) ;)

theThinWhiteDuke
22-04-2004, 17:53
Ik wist al wat daar stond voor ik gekeken had :mrgreen:
MegaNerd ;) (6)

aangenaam ik heet john...
Hmm.....niet mijn grappen jatten he John!

John Sital
22-04-2004, 17:54
Ik wist al wat daar stond voor ik gekeken had :mrgreen:
MegaNerd ;) (6)

aangenaam ik heet john...
Hmm.....niet mijn grappen jatten he John!

zet in de titel van deze topic dat er een slot op moet komen nerd...bovendien had jij die van mij gejat :twisted:

theThinWhiteDuke
22-04-2004, 18:12
Ik wist al wat daar stond voor ik gekeken had :mrgreen:
MegaNerd ;) (6)

aangenaam ik heet john...
Hmm.....niet mijn grappen jatten he John!

zet in de titel van deze topic dat er een slot op moet komen nerd...bovendien had jij die van mij gejat :twisted:Kwil geen slotje.....vind t veels te leuk hier....

Marcel den Haan
22-04-2004, 18:22
Ik wist al wat daar stond voor ik gekeken had :mrgreen:
MegaNerd ;) (6)

aangenaam ik heet john...
Hmm.....niet mijn grappen jatten he John!

zet in de titel van deze topic dat er een slot op moet komen nerd...bovendien had jij die van mij gejat :twisted:Kwil geen slotje.....vind t veels te leuk hier....

Jullie solliciteren er wel naar, veel slap geouwehoer hier en de meeting is al voorbij. Hmmm...

theThinWhiteDuke
22-04-2004, 19:31
Ik wist al wat daar stond voor ik gekeken had :mrgreen:
MegaNerd ;) (6)

aangenaam ik heet john...
Hmm.....niet mijn grappen jatten he John!

zet in de titel van deze topic dat er een slot op moet komen nerd...bovendien had jij die van mij gejat :twisted:Kwil geen slotje.....vind t veels te leuk hier....

Jullie solliciteren er wel naar, veel slap geouwehoer hier en de meeting is al voorbij. Hmmm...
Neeeeeeeeeee! :lol:
Op 30 april is er nl wéér een meeting: "napraten over Kill Bill" met als gasten: Bill Murray (de échte Bill), Dr.Phil (uit het vervolg Kill Phil), en een optreden van de band P.I.L.

Zie ook de eerste post.
Liefhebbers: meld u aan!!!!

chaos
22-04-2004, 19:38
LOL @ Edit :shock: :P

Mark de Jong
22-04-2004, 19:54
Eerst effe afwachten wie er allemaal komt... ;)

John Sital
22-04-2004, 20:55
deze thread sucks hard.

theThinWhiteDuke
22-04-2004, 21:07
deze thread sucks hard.
Ook hierover wordt gesproken op 30 april tijdens de meeting "Napraten over Kill Bill"

John Sital
22-04-2004, 21:10
deze thread sucks hard.
Ook hierover wordt gesproken op 30 april tijdens de meeting "Napraten over Kill Bill"

zijn er nog meer agendapunten?

Niels Simons
26-04-2004, 16:17
ik kom dus ook zeker!

mazzel,niels

John Sital
26-04-2004, 21:24
is het mogelijk dat we dawn of the dead in de bios kunnen bekijken?

theThinWhiteDuke
27-04-2004, 15:30
is het mogelijk dat we dawn of the dead in de bios kunnen bekijken?
Hmmmm
heb t net bekeken: gezien de tijden kan t op zich.
Maar geen idee of de rest dat ook wil....

Mark de Jong
28-04-2004, 09:36
Even laten weten dat jullie niet op mij moeten rekenen a.s. vrijdag. Misschien dat ik alsnog kom, maar ga er maar even niet vanuit.

Henk Heideveld
28-04-2004, 11:19
Ik wist al wat daar stond voor ik gekeken had :mrgreen:
MegaNerd ;) (6)

aangenaam ik heet john...
Hmm.....niet mijn grappen jatten he John!

zet in de titel van deze topic dat er een slot op moet komen nerd...bovendien had jij die van mij gejat :twisted:Kwil geen slotje.....vind t veels te leuk hier....

Jullie solliciteren er wel naar, veel slap geouwehoer hier
Dan heeft het dus duidelijk alle kenmerken van een meeting. De deelnemers ouwehoeren slap en de niet-deelnemers gaan er serieus op in, bepalen het programma, willen alles weten, etcetera. Uiteindelijk hebben zij die niet komen zich er het meest mee beziggehouden. :lol:
Even on topic: hoe ziet het deelnemerveld er uit? :?:
Klopt het dat het Dennis, John en Niels zijn tot nu toe? :?

Henk Heideveld
28-04-2004, 11:21
ik kom dus ook zeker!

mazzel,niels
Kijk zo kennen wij Niels.
Als ie in het land is dan komt ie ook (y)
Ik zou wel kunnen/willen komen, maar eh............film niet gezien. :oops:

Mark de Jong
28-04-2004, 15:42
Misschien dat ik alsnog kom, maar ga er maar even niet vanuit.

Hangt natuurlijk ook een beetje van het weer af ;)

theThinWhiteDuke
28-04-2004, 16:39
Ik wist al wat daar stond voor ik gekeken had :mrgreen:
MegaNerd ;) (6)

aangenaam ik heet john...
Hmm.....niet mijn grappen jatten he John!

zet in de titel van deze topic dat er een slot op moet komen nerd...bovendien had jij die van mij gejat :twisted:Kwil geen slotje.....vind t veels te leuk hier....

Jullie solliciteren er wel naar, veel slap geouwehoer hier
Dan heeft het dus duidelijk alle kenmerken van een meeting. De deelnemers ouwehoeren slap en de niet-deelnemers gaan er serieus op in, bepalen het programma, willen alles weten, etcetera. Uiteindelijk hebben zij die niet komen zich er het meest mee beziggehouden. :lol:
Even on topic: hoe ziet het deelnemerveld er uit? :?:
Klopt het dat het Dennis, John en Niels zijn tot nu toe? :?
Deelnemers:
the Duke
Jason
Bill (Niels dus)

en niet forummembers:
Der Rulli
M

En mogelijk deze niet members:
Miss RKC
en evt Manni & ChinaJeroen

Bios doen we niet trouwens.

Mark de Jong
28-04-2004, 17:32
Een hoop onbekenden zie ik (als ze tenminste komen) ;)

theThinWhiteDuke
28-04-2004, 17:41
Een hoop onbekenden zie ik (als ze tenminste komen) ;)
Voor jullie wel ja, niet voor the Duke 8)
Ze behoren tot mijn "posse", de andere helft daarvan zit in am*dam vrijdag.

John Sital
28-04-2004, 18:14
bioscoop rules...

Mark de Jong
28-04-2004, 18:27
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)

theThinWhiteDuke
28-04-2004, 18:39
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)
de Dokter heeft gelijk......gewoon komen Doc!!!!

Leuke anekdote:
vandaag ging ik nieuwe Asics halen.
Meiske vroeg of de Puma's die ik droeg Limited waren...

Ik wilde bijna zeggen: "Idd, zijn afkomstig uit een Giftset van Dokter Download AKA Mark de Jong".... :lol: :lol:

Mark de Jong
28-04-2004, 18:46
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)
de Dokter heeft gelijk......gewoon komen Doc!!!!

Leuke anekdote:
vandaag ging ik nieuwe Asics halen.
Meiske vroeg of de Puma's die ik droeg Limited waren...

Ik wilde bijna zeggen: "Idd, zijn afkomstig uit een Giftset van Dokter Download AKA Mark de Jong".... :lol: :lol:

Had je moeten zeggen joh. Had (ik) weer wat indruk gemaakt (hoe oud was ze ? ;)). Bovendien kent iedereen mij in Eindhoven als de koning dus dat zou helemaal goedgekomen zijn... :P

Mark de Jong
28-04-2004, 18:50
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)
de Dokter heeft gelijk......

The doctor is always right ;)

John Sital
28-04-2004, 18:52
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)

je mag gerust zeggen dat je bang bent... :wink:

Mark de Jong
28-04-2004, 18:55
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)

je mag gerust zeggen dat je bang bent... :wink:

En jij mag best zeggen dat je jezelf stoer probeert voor te doen ;)

theThinWhiteDuke
28-04-2004, 18:56
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)
de Dokter heeft gelijk......gewoon komen Doc!!!!

Leuke anekdote:
vandaag ging ik nieuwe Asics halen.
Meiske vroeg of de Puma's die ik droeg Limited waren...

Ik wilde bijna zeggen: "Idd, zijn afkomstig uit een Giftset van Dokter Download AKA Mark de Jong".... :lol: :lol:

Had je moeten zeggen joh. Had (ik) weer wat indruk gemaakt (hoe oud was ze ? ;)). Bovendien kent iedereen mij in Eindhoven als de koning dus dat zou helemaal goedgekomen zijn... :P
Was in den Bosch. Was begin 20 denk ik....maar 25 had ook goed gekund.
Ben jij trouwens bekend dan in Eindhoven???? :wink: Ik kom je nooit tegen in t uitgaansleven (Effenaar, Stratum etc)
Jij gaat toch niet stiekem naar Club 77 he? :wink:

John Sital
28-04-2004, 19:00
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)

je mag gerust zeggen dat je bang bent... :wink:

En jij mag best zeggen dat je jezelf stoer probeert voor te doen ;)

ik kom er tenminste eerlijk voor uit dat ik die film wil zien nerd :twisted:

John Sital
28-04-2004, 19:02
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)

je mag gerust zeggen dat je bang bent... :wink:

En jij mag best zeggen dat je jezelf stoer probeert voor te doen ;)

dawn of the dead ruled hard nerd :twisted:

theThinWhiteDuke
28-04-2004, 19:02
dubbele post

Mark de Jong
28-04-2004, 19:04
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)
de Dokter heeft gelijk......gewoon komen Doc!!!!

Leuke anekdote:
vandaag ging ik nieuwe Asics halen.
Meiske vroeg of de Puma's die ik droeg Limited waren...

Ik wilde bijna zeggen: "Idd, zijn afkomstig uit een Giftset van Dokter Download AKA Mark de Jong".... :lol: :lol:

Had je moeten zeggen joh. Had (ik) weer wat indruk gemaakt (hoe oud was ze ? ;)). Bovendien kent iedereen mij in Eindhoven als de koning dus dat zou helemaal goedgekomen zijn... :P
Was in den Bosch. Was begin 20 denk ik....maar 25 had ook goed gekund.
Ben jij trouwens bekend dan in Eindhoven???? :wink: Ik kom je nooit tegen in t uitgaansleven (Effenaar, Stratum etc)
Jij gaat toch niet stiekem naar Club 77 he? :wink:

Nee, dat loog ik :oops:
Ga eerlijk gezegd nooit uit. Zie het nut er niet echt van in (oei, oppassen nu :P) ;)

Mark de Jong
28-04-2004, 19:05
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)

je mag gerust zeggen dat je bang bent... :wink:

En jij mag best zeggen dat je jezelf stoer probeert voor te doen ;)

dawn of the dead ruled hard nerd :twisted:

Voor nerds ja :P

theThinWhiteDuke
28-04-2004, 19:07
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)
de Dokter heeft gelijk......gewoon komen Doc!!!!

Leuke anekdote:
vandaag ging ik nieuwe Asics halen.
Meiske vroeg of de Puma's die ik droeg Limited waren...

Ik wilde bijna zeggen: "Idd, zijn afkomstig uit een Giftset van Dokter Download AKA Mark de Jong".... :lol: :lol:

Had je moeten zeggen joh. Had (ik) weer wat indruk gemaakt (hoe oud was ze ? ;)). Bovendien kent iedereen mij in Eindhoven als de koning dus dat zou helemaal goedgekomen zijn... :P
Was in den Bosch. Was begin 20 denk ik....maar 25 had ook goed gekund.
Ben jij trouwens bekend dan in Eindhoven???? :wink: Ik kom je nooit tegen in t uitgaansleven (Effenaar, Stratum etc)
Jij gaat toch niet stiekem naar Club 77 he? :wink:

Nee, dat loog ik :oops:
Ga eerlijk gezegd nooit uit. Zie het nut er niet echt van in (oei, oppassen nu :P) ;)
Dan moet je echt meegaan: Raoul Duke & Dr.Gonzo (niels) laten je een psychedelische trip in Eindhoven meemaken :o

John Sital
28-04-2004, 19:07
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)

je mag gerust zeggen dat je bang bent... :wink:

En jij mag best zeggen dat je jezelf stoer probeert voor te doen ;)

dawn of the dead ruled hard nerd :twisted:

Voor nerds ja :P

dus dan is die film op maat voor jou gesneden :twisted:

Mark de Jong
28-04-2004, 19:42
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)

je mag gerust zeggen dat je bang bent... :wink:

En jij mag best zeggen dat je jezelf stoer probeert voor te doen ;)

dawn of the dead ruled hard nerd :twisted:

Voor nerds ja :P

dus dan is die film op maat voor jou gesneden :twisted:

Mooi, afgesproken, dan gaan we vrijdag ;)

Niels Simons
28-04-2004, 20:14
tja,dan zou ik toch es gaan stappen dokter....

miss dat je dan ook nog wat physicals kan gaan uitvoeren...

iig,ik heb altijd wel lol als ik uitga,tis alleen jammer dat t op mijn manier vaak nogal veel geld kost...

mazzel,niels

Mark de Jong
28-04-2004, 20:34
tja,dan zou ik toch es gaan stappen dokter....

miss dat je dan ook nog wat physicals kan gaan uitvoeren...

iig,ik heb altijd wel lol als ik uitga,tis alleen jammer dat t op mijn manier vaak nogal veel geld kost...

mazzel,niels

Misschien wel...
Maar ik heb daar het geld niet voor, en bovendien interesseert me dat ook niet zoveel (het uitgaan zelf dus).

theThinWhiteDuke
28-04-2004, 20:35
Even on-topic:
Deelnemers:
-Niels
-Jason
-the Duke
-Der Rulli
-M

en verder:
Mark AKA Dokter Download? Ga je nu mee?

Plek en Tijd:
12:00 station Eindhoven

Programma:
Stad in en rondkijken/shoppen
Kroeg in
DinnerTime
Kroeg in

Ik denk dat Niels zich hier wel in kan vinden.....(6)

John Sital
28-04-2004, 20:57
bioscoop rules...

Maar niet die flutfilm die jij wil zien ;)

je mag gerust zeggen dat je bang bent... :wink:

En jij mag best zeggen dat je jezelf stoer probeert voor te doen ;)

dawn of the dead ruled hard nerd :twisted:

Voor nerds ja :P

dus dan is die film op maat voor jou gesneden :twisted:

Mooi, afgesproken, dan gaan we vrijdag ;)

cool, als het maar niet zo bagger is als kill bill 2...

Alex van den Berg
28-04-2004, 21:10
Even on-topic:Even? .... Liever in het merendeel van de berichten a.j.b. ;)

Mark de Jong
28-04-2004, 21:17
Even on-topic:
Deelnemers:
-Niels
-Jason
-the Duke
-Der Rulli
-M

en verder:
Mark AKA Dokter Download? Ga je nu mee?

Plek en Tijd:
12:00 station Eindhoven

Programma:
Stad in en rondkijken/shoppen
Kroeg in
DinnerTime
Kroeg in

Ik denk dat Niels zich hier wel in kan vinden.....(6)

Ik laat morgen nog wel iets horen.

theThinWhiteDuke
01-05-2004, 18:30
Zie post nummer 1:
er is weer een datum voor een mini-meeting bekend! en een locatie ook!

John Sital
01-05-2004, 21:15
dit is een coole thread :P 8)

Mark de Jong
01-05-2004, 21:21
Wat John bedoelt:

http://www.flamehq.com/albums/wpw-3d/shitthread.jpg

Sorry voor het off-topic trouwens. Zal niet meer gebeuren... ;)

John Sital
01-05-2004, 21:22
dat bedoel ik helemaal niet nerd :shock: :evil:

theThinWhiteDuke
01-05-2004, 21:36
Sorry voor het off-topic trouwens. Zal niet meer gebeuren... ;)
Dat is je geraden ook :!: :twisted:
http://forumspam.articblue.nl/user_related/fuckoff/images/0080.jpg

On Topic: Wie is er nog meer in de Effenaar op 14 mei?

John Sital
01-05-2004, 21:38
respect voor de messias uit eindhoven 8)

chaos
01-05-2004, 22:02
Welterusten, ik ga slapen m'n ogen vallen dicht :x

Mark de Jong
01-05-2004, 22:21
Welterusten, ik ga slapen m'n ogen vallen dicht :x

http://www.flamehq.com/albums/wpw-a6/usatoday.jpg

Sorry, kon het niet laten. Kick mij uit deze thread :D

Alex van den Berg
01-05-2004, 23:18
Tijd voor een slotje? :roll:

Mark de Jong
01-05-2004, 23:22
Nee, verwijder mijn posts maar. Mijn fout. Wil het niet verpesten voor de mensen die eventueel mee willen.

Alex van den Berg
02-05-2004, 00:51
Nee, verwijder mijn posts maar. Mijn fout. Wil het niet verpesten voor de mensen die eventueel mee willen.Zolang de hints worden begrepen, wordt er ook niks verpest ;)

Meetse verder (y)

theThinWhiteDuke
02-05-2004, 09:30
Nee, verwijder mijn posts maar. Mijn fout. Wil het niet verpesten voor de mensen die eventueel mee willen.Zolang de hints worden begrepen, wordt er ook niks verpest ;)

Meetse verder (y)
Thnx Alex. (jij komt ook naar de Effenaar?) :wink:

Vanaf heden geen geleuter meer aub.
Alleen reageren als je ook komt of wil komen meneer de Jong! :twisted: