PDA

Bekijk de volledige versie : PIRATES of the Caribbean : hulp nodig met DVD-ROM features !



gurgi
27-03-2004, 16:08
Hoi !

Ik wilde me vandaag eens wagen aan de DVD-ROM features van "Pirates of the Caribbean" maar ik krijg het maar niet voor mekaar... Via mijn standaard DVD-Player optie lukt het niet en met de "PC Friendly DVD" optie al evenmin. :?: :confused: :?: En als ik het gewoon via "Deze Computer" probeer ook al niet ! :( Ik krijg steeds weer het promo-clipje OVER de DVD-ROM extra's maar nooit de extra's zelf. Wie helpt me ??? :cry:

Alvast bedankt !!!
Bart

Pieter V
27-03-2004, 16:19
Heb je wel de 2 disc special edtion? want op de film zelf staat ook special features van computer effecten maar daar heb je niet veel aan nee. En op disc 2 daar staan de extra's op ;)

Frank
27-03-2004, 16:43
Natuurlijk heeft gurgi de 2 disc Special Edition. Er bestaat geen andere versie.

Op beide discs staan DVD-ROM extra's, maar als je PC Friendly gebruikt wil het niet lukken, denk ik. Je moet namelijk InterActual Player hiervoor gebruiken. Dit programma staat op de DVD.

Erik Hagen
27-03-2004, 17:49
Natuurlijk heeft gurgi de 2 disc Special Edition. Er bestaat geen andere versie.
Wat dacht je van de 1 disc Rental Version? :roll: ;)

Frank
27-03-2004, 17:55
Natuurlijk heeft gurgi de 2 disc Special Edition. Er bestaat geen andere versie.
Wat dacht je van de 1 disc Rental Version? :roll: ;)

Niet aan gedacht. :oops:

Pieter V
27-03-2004, 23:25
Beter nadenken dan maar... :P

pietdvd
28-03-2004, 00:42
Heel veel extra´s zijn alleen te bekijken via dvd-rom met bij geleverde Interactual-player. (Toch een min puntje voor de dvd.)

Heb zelf de dvd nog niet,maar ik weet dat van dvdinfo.

http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=1221

chimera01
28-03-2004, 23:33
Die interactualplayer van Buena vista blokkeerde iedere keer mijn power dvd speler. heb dus dta prulprogramma van Disney eraf geknikkerd.