PDA

Bekijk de volledige versie : Dungeons And Dragons



Ge611
12-12-2001, 12:43
Ik zag vandaag dat deze bij play 247 te koop, echter ik kan niet vinden of ie NL ondertiteling heeft (family wil ook kunnen kijken).

Bij proxis staat ik ook, met NL ondertiteling, echter zonder afbeelding en 13 piek duurder (ben hollander :p ).

Alvast bedankt.

bmateijsen
12-12-2001, 13:47
Dungeons & Dragons... wat een kl*te film...

Het begint goed, maar het verhaal gaat echt nergens over, special effecten zijn wel mooi.. maar dat red de film totaal niet..

Deze is absoluut niet het kopen waard.... Trust me

Ge611
12-12-2001, 13:47
Heb net antwoord van Play gekregen dat die geen NL ondertiteling heeft. :(

Zie net antwoord: HAd ik ook al gehoord, het is die nostalgie waarom ik hem wil hebben. Is het geluid wel goed ??

bmateijsen
12-12-2001, 13:50
geluid is goed... DTS...

Zeker als die draak in zijn kooi zit.. eerste 10 minuten van de film zeg maar... is heel fijn voor je sub...

:D

Groet Bjorn

Raskel
12-12-2001, 13:56
Heb net antwoord van Play gekregen dat die geen NL ondertiteling heeft. :(

Zie net antwoord: HAd ik ook al gehoord, het is die nostalgie waarom ik hem wil hebben. Is het geluid wel goed ??

Die nostalgie zal snel vervliegen bij deze barslechte film. De special effects zouden trouwens zo uit een copmuterspelletje zijn overgenomen, NIET KOPEN!

Ge611
12-12-2001, 14:11
Oke, heren het is duidelijk een k@t film. Ik wacht wel totdat ie bij de uitverkoop ligt, zal blijkbaar toch niet gekocht worden.

Gabriël de Rop
12-12-2001, 14:16
Oke, heren het is duidelijk een k@t film. Ik wacht wel totdat ie bij de uitverkoop ligt, zal blijkbaar toch niet gekocht worden.

Bij de uitverkoop...en dan ga je hem wel kopen ofzo...???
Ik begrijp je uitspraak niet helemaal, waarom wil je een slechte film kopen?
:confused: :confused:

Joris Springer
12-12-2001, 14:16
Tja, ieder zijn eigen mening over die film, ik ben er 9 keer heen geweest en vond de humor erin wel leuk, de special effects had ik wel eens erger gezien en alleen het einde vond ik slecht.
Ik ga hem zeker weten kopen

Ge611
12-12-2001, 15:44
gabriel de rop,

Ik vindt dat deze DVD in mijn collectie moet vanwege de nostalgie, maar iedereen (altans 2) vinden het een bagger film. Aangezien ik "slechts" 1 tegenbericht heb gehoord, komt ie snel in de uitverkoop.

Nu moet ik er 66 piek voor betalen, uitverkoop zal (hoop ik) rond de twee tientjes zijn. Als ik hem huur ben ik de helft kwijt, maar kan ik hem later niet (na een jaartje of zo) nog eens zien.

[extra uitleg]

Ik "krijg/leen" een divx formaatje van deze film om met eigen ogen te zien hoe die is. Dan hoef ik hem toch de eerste tijd niet meer te zien en dan is de de uitverkoop er.

Nathan Strik
12-12-2001, 16:14
de special effects had ik wel eens erger gezien
Ja, de special effects bij de Teletubbies zijn inderdaad slechter... :D :D :D

Edwin V
13-12-2001, 06:46
Het is geen topfilm, maar als je van fantasyfilms als Krull houdt is dit een lekker ontspannende film. De DTS track is wel goed maar andere films hebben betere DD5.1 tracks. Het beeld vindt ik wat tegenvallen: veel filmkorrel en niet helemaal scherp. De kwaliteit had beter gemoeten:(

Dadaveke
14-12-2001, 13:01
Dit is een meesterwerk in de slechte filmcatagorie.:D

martin
14-12-2001, 15:41
Lekker vooruitzicht mannen, ik ga hem vanavond bekijken.
me mening zal ik hier wel morgen achter laten.

Alex Bel-Gy-Bel
14-12-2001, 17:27
Ik heb hem gekocht 22.30 € en moet hem nog kijken.
Maar deze film heeft wel Nederlandse ondertitels.
Ik had een paar fragmenten bekeken en die zagen er toch leuk uit,
groetjes vanwege Krakdust,

martin
15-12-2001, 09:44
Hoi.

Gisteren avond deze film gekeken, en vondt hem wel leuk.
het is een soort Bill en Ted in drakenland, deze film moet het van special effects en geluid hebben het DTS klinkt goed, veel richtingen, zeker met die aanval van de draken (pearl harbor met draken) het is zeker geen slechte film, het beeld komt wel een beetje gedateerd over ( is dit de bedoeling).

Glenn Smits
17-12-2001, 16:53
de tekenfilms waren altijd wel geinig als de film er op lijkt vind ik hem goed :D

Nathan Strik
17-12-2001, 17:04
de tekenfilms waren altijd wel geinig als de film er op lijkt vind ik hem goed :D
Dat is het hem nu juist... Ik kan niet voor anderen spreken, maar naar mijn mening is de tekenfilmserie duizendmaal beter dan deze film.

Joris Springer
26-12-2001, 16:37
Het probleem van Dungeons & Dragons is is dat hij bedoeld is als opwarmertje voor The Lord of The Rings oftewel het Fantasy genre.
Inderdaad, allebei de films worden dus ook door New Line Cinema uitgebracht.
Met Power DVD is Dungeons & Dragons qua geluid een hele slechte dvd want de muziek en geluidseffecten overstemmen de stemmen van de karakters. Beeld is verder wel redelijk en de extra's zijn misschien van slechte beeldkwaliteid maar het zijn er veel meer dan die je normaal vaak krijgt.
Het is naar mijn mening wel een toppertje.

M.G
30-12-2001, 17:51
Ik vondt het ook wel een leuke dvd met veel plezier gekeken :)

Alex Bel-Gy-Bel
30-12-2001, 19:54
Ik heb hem ook juist gekeken en ik vind hem best aardig, Ik heb geen spijt van mijn aankoop.
Er zijn andere DVD's waar iedereen over bluft die me wel tegenvielen.
Ik denk dat we allen te veeleisend worden doordat we te fel verwend worden.:) :) :)

Nathan Strik
30-12-2001, 20:00
Beeld is verder wel redelijk
Ik vond het beeld juist erg tegenvallen. Het is net of je naar een VCD zit te kijken af en toe. Met superveel compressiefouten.

Luther Hartog
30-12-2001, 20:27
Tja, ieder zijn eigen mening over die film, ik ben er 9 keer heen geweest en vond de humor erin wel leuk, de special effects had ik wel eens erger gezien en alleen het einde vond ik slecht.
Ik ga hem zeker weten kopen

Je gaat 9 keer naar een slechte film?:confused: Hoe vaak ben je dan wel niet naar LOTR gegaan als ik vragen mag?

Luther Hartog
30-12-2001, 20:28
Ik denk dat we allen te veeleisend worden doordat we te fel verwend worden.:) :) :)

We betalen er veel geld voor, ik vind dat de filmmaatschappijen ons daarom ook moeten verwennen:p

Matthijs Foppele
30-12-2001, 23:41
Ik heb hem ook in mijn bezit sinds kort en ik vond hem ook ietsjes tegenvallen, qua verhaal dan, de effecten daarintegen waren wel goed!

greetz, Matthijs

Joris Springer
31-12-2001, 01:43
Hoe vaak ik naar lord of the rings ben gegaan???
Pas 7 keer, vaker heb ik nog niet de kans gehad.
Geweldige film maar niet te vergelijken verder met Dungeons & Dragons.
Tja en de beeldkwaliteid hangt ook een beetje van de speler en tv af denk ik, de ene tv geeft altijd goed beeld en de andere slecht beeld.

Dadaveke
31-12-2001, 16:05
de tekenfilms waren altijd wel geinig als de film er op lijkt vind ik hem goed :D
De special effects in de tekenfilm zijn nog beter:D .
Ze hadden beter een box kunnen uitbrengen met de tekenfilm serie op dvd en de film op videoband dan viel tenminste niet op hoe slecht ie is:D

Henk Heideveld
02-01-2002, 16:11
Ik heb hem ook gekocht en bekeken. Ach, echt spijt heb ik niet, maar hij haalt het niet bij andere soortgelijke films in dit genre. In die zin had ik iets meer verwacht. Het eerste deel is nog wel aardig met het laatste deel wordt voor een volwassen vent toch wel een beetje flauw (zeg maar kinderachtig).

Glenn Smits
02-01-2002, 21:05
Hoe vaak ik naar lord of the rings ben gegaan???
Pas 7 keer, vaker heb ik nog niet de kans gehad.


zo waar woon je dan? Bij ons in Den Haag mag je blij zijn als je 1x een kaartje voor een leuke tijd kan bemachtigen. je moet zoveel dagen van tevoren reserveren om er 1tje te hebben.

Luther Hartog
03-01-2002, 07:06
Ik ben nu 2 keer geweest en ik vond hem de tweede keer misschien nog wel beter dan de eerste keer

Richard Hogaarts
03-01-2002, 08:23
Ik heb laatst Dungeons & Dragons gehuurd op DVD. Want ik wou hem eerst zien voordat ik hem eventueel ging kopen.

Ik heb voor mezelf 1 oordeel en deze film komt niet in mijn collectie. Ik vondt de film waardeloos. Acteer werk vond ik niet al te denderend en netzoals Nathan als zei, beeld is ook niet super.

De draken waren wel leuk in de film, maar dat vindt ik ook het enige.

Het verhaal vondt ik ook een beetje tegen vallen.
Maar ieder zijn eigen mening toch :)

Bas van Dijk
03-01-2002, 13:23
Als echte fantasy liefbhebber mocht deze DVD niet in mijn collectie ontbreken, maar ABSOLUUT niet te vergelijken met LOTR, The Fellowship of the Ring.... :D

gr,

Bas

Inspector Lee
03-01-2002, 18:36
Ikzelf vond de film wel aardig, ok het verhaal is misschien wat minder.
Maar verder vond ik film wel ok

Glenn Smits
03-01-2002, 19:13
heb de film nog niet gezien, ik huur nooit films, als je 4x een film huurt heb je er weer een dvd uit :D

Luther Hartog
04-01-2002, 09:16
heb de film nog niet gezien, ik huur nooit films, als je 4x een film huurt heb je er weer een dvd uit :D

Dat is ook mijn visie, ik ga af op andere of films die ik in de bios heb gezien.

Henk Heideveld
04-01-2002, 10:46
Nou dat klopt niet altijd.
Ik huur films in de bibliotheek (een echt brede collectie) voor f 1,50 per dag. (omdat ze op maandag gesloten zijn ga ik ze op zaterdag halen, dan heb ik ze in feite drie dagen in huis voor diezelfde f 1,50.). Typische Hollandse krenterigheid, geef ik toe.
Als ik zo'n film 10 x gehuurd heb ben ik nog lang niet aan de gemiddelde aanschafprijs van een DVD.

Martin de Goeij
04-01-2002, 19:26
Dat is ook mijn visie, ik ga af op andere of films die ik in de bios heb gezien.

Ach, soms moet je ook een gok wagen mbt kopen...de videotheek heeft regelmatig krassen op dvd's, schijnbaar veroorzaakt door volk die zorgvuldigheid niet hoog in het vandel hebben staan...

Kijk zelf naar het verhaal/genre + verpakking, hoewel dat ook niet alles zegt, maar gok, he?:D

Glenn Smits
04-01-2002, 21:28
ja je moet inderdaad op de gok ook dvd's kopen af en toe. als je airforce one en starshiptroopers beiden voor f25,- ziet liggen dan twijfel je niet of je ze wel of niet neemt. bovendien hebben ze naamsbekendheid. :D

Martin de Goeij
04-01-2002, 21:36
ja je moet inderdaad op de gok ook dvd's kopen af en toe. als je airforce one en starshiptroopers beiden voor f25,- ziet liggen dan twijfel je niet of je ze wel of niet neemt. bovendien hebben ze naamsbekendheid. :D

Precies!:) En wat te denken van "Disclosure"? +/- 35 fl
wil hem nog halen, evlenals BW/2 enzenz:D Vooral die naamsbekenheid is een factor..zeker als het ook je genre is;)

Martin de Goeij
04-01-2002, 21:37
ja je moet inderdaad op de gok ook dvd's kopen af en toe. als je airforce one en starshiptroopers beiden voor f25,- ziet liggen dan twijfel je niet of je ze wel of niet neemt. bovendien hebben ze naamsbekendheid. :D

Ps: beetje laat, maar leuke foto btw:cool:

Glenn Smits
04-01-2002, 21:39
wat is er laat? mijn reactie? ja ik was de hele dag in Utrecht vandaag dus ik kon niet reageren vandaar. Bedankt dat je me foto leuk vindt ;)

Joris Springer
04-01-2002, 21:57
waar ik woon?
Almere, maar het helpt al heel erg als je in de plaatselijke bioscoop werkt :D :D :D
Dan heb je bijna altijd wel plaats.

Glenn Smits
04-01-2002, 22:04
valsspeler:D

Martin de Goeij
05-01-2002, 16:24
wat is er laat? mijn reactie?

Nee, mijn opmerking over je foto:D Wat was er in Utrecht te doen?

Glenn Smits
05-01-2002, 22:50
Nee, mijn opmerking over je foto:D Wat was er in Utrecht te doen?

ik had een reunie met mensen die ik dit jaar in Frankrijk op vakantie heb ontmoet, vrij gezellie dus. je kan er best veel doen en het ligt centraal handig dus :D

Martin de Goeij
06-01-2002, 20:20
ik had een reunie met mensen die ik dit jaar in Frankrijk op vakantie heb ontmoet, vrij gezellie dus. je kan er best veel doen en het ligt centraal handig dus :D

Aaahh, dus je bent ook wel een Frankrijkliefhebber (naast dvd;) ?
Ben net lekker bezig met cursus frans, erg leuk
Ook nog een paar spannende dvdt-jes gescoord?:D

Glenn Smits
06-01-2002, 20:46
Aaahh, dus je bent ook wel een Frankrijkliefhebber (naast dvd;) ?
Ben net lekker bezig met cursus frans, erg leuk
Ook nog een paar spannende dvdt-jes gescoord?:D
op vakantie zat ik er warmpjes bij, bij de vrouwtjes :D
ja ik ben wel een frankrijkliefhebber ja, het land zelf is wel mooi, maar het volk is arrogant. De Nederlanders die je op campings tegenkomt daaro zijn echt tof. (in tegenstelling tot de mensen om me heen) :D

Luther Hartog
06-01-2002, 21:31
op vakantie zat ik er warmpjes bij, bij de vrouwtjes :D


Mensenvrouwtjes?

Nathan Strik
06-01-2002, 22:34
Om even een beetje bij ons hoofdonderwerp te blijven. Hoeveel van jullie spelen Dungeons & Dragons, of hieraan gerelateerde spellen (bijv. Hero´s Quest) eigenlijk?

Ben wel benieuwd of er hier op het forum "die-hard" RPG-spelers tussen zitten...

Luther Hartog
06-01-2002, 23:05
Ik heb alleen Magic; the Gathering gespeeld:)

Nathan Strik
07-01-2002, 01:16
Ik heb alleen Magic; the Gathering gespeeld:) Ja, dat is ook errug gaaf. Ik speel het de laatste tijd niet meer zoveel, maar was er wel aardig aan verslaafd.

Maar goed.... Hmm, kom op RPG-ers.... laat je horen!!!

Luther Hartog
07-01-2002, 08:33
Ja, dat is ook errug gaaf. Ik speel het de laatste tijd niet meer zoveel, maar was er wel aardig aan verslaafd.


Je wilt niet weten hoeveel geld ik daaraan heb uitgegevn en dan had ik nog geeneens een Black Lotus ofzo. Je verdiend het ook wel weer terug hoor, als je de mensen kent:)

John Steed
08-01-2002, 11:32
Heroquest en AD&D liefhebber! Vooral Heroquest, dat is wat visueler, met eigen avonturen. Geweldig. Verder natuurlijk ook fanatiek RPG-er op PC (Baldurs Gate) en PS2 (Ook Baldurs Gate(!!!) en Final Fantasy(Ultiem!!!))

John Steed
08-01-2002, 11:35
Oh ja, om ook nog ff on topic te blijven. Ik vond Dungeons and Dragons ontzettend tegenvallen. De zogenaamde humor was een doorn in mijn oog. Het viel me vooral tegen dat Thora Birch na geschitterd te hebben in American Beauty in zo'n b-filmpje terecht is gekomen. Maar smaken verschillen en ik ken mensen die de film en de humor erg leuk vonden.

Bas van Dijk
08-01-2002, 13:05
D&D, AD&D liefhebber en speler, Warhammer (schilder alleen de miniaturen)... :D

gr,

Bas

Bas van Dijk
08-01-2002, 13:15
D&D, AD&D liefhebber en speler, Warhammer (schilder alleen de miniaturen)... :D

gr,

Bas

mischa
09-01-2002, 08:27
Complete Hard-Core RPG'er!

Na HeroQuest nog blijven steken in het briljante Warhammer Quest (ja, ze bestaan nog) schilder nog miniaturen (verzamel voornamelijk Ral Partha) en bouw landschappen en eigen dungeons. Ben momenteen druk bezig om de Dragonlance wereld om te zetten naar Warhammer Quest.

Dungeons & Dragons is leuk, maar zonder miniaturen en nagebouwde dungeons vind ik het allemaal behoorlijk vaag. Zodra het wat visueler wordt krijg ik ook wat meer 'gewonere' vrienden die mee willen spelen.

Nathan Strik
09-01-2002, 13:30
Dungeons & Dragons is leuk, maar zonder miniaturen en nagebouwde dungeons vind ik het allemaal behoorlijk vaag. Zodra het wat visueler wordt krijg ik ook wat meer 'gewonere' vrienden die mee willen spelen. Ja, ik ben het helemaal met je eens... Ik ben dan ook blij dat het ernaar uit ziet dat ik na jaaaaaren zoeken eindelijk een leuke tweedehands Hero Quest op de kop kan tikken... :D

mischa
09-01-2002, 19:34
Als ik jou was zou ik proberen nog een Warhammer Quest te bemachtigen. Door de losse dungeondelen kun je veel coolere kerkers bouwen.

Nathan Strik
10-01-2002, 01:49
Als ik jou was zou ik proberen nog een Warhammer Quest te bemachtigen. Door de losse dungeondelen kun je veel coolere kerkers bouwen. Daar wordt aan gewerkt... :D :D :D

mischa
10-01-2002, 06:58
What's up with the LEGO project?

Nathan Strik
10-01-2002, 18:29
What's up with the LEGO project? Daarvoor moet je toch in de desbetreffende thread zijn. Deze dus (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3059)!!!
Zoals ik al tot Alex' ergernis aangaf gisteren, komt de nieuwe update er pas vanavond laat op te staan.
Maar ja, soms gaat de opleiding gewoon voor en ik moet vanavond nog een interview monteren in de PC en dat gaat helaas voor... (begrijpt Alex ook best wel, maar hij heeft even iemand nodig om op te schieten met zijn nieuwe geweer... :D)

Martin de Goeij
11-01-2002, 22:00
om maar weer eens bij de thread te blijven:)
D&G gekeken, en vond hem erg goed, actie, fantasy blablamleuk