PDA

Bekijk de volledige versie : FOX: Officieel artwork StarWars boxset vrijgegeven



Eric van Ballegoie
30-03-2004, 14:32
FOX: Officieel artwork StarWars boxset vrijgegeven



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1277)

Ramonhal
30-03-2004, 14:35
Wow!!! gave box man!!

Ik heb persoonlijk nog nooit de 1e star wars delen gezien (I know... shame on me :oops: ) maar dit juweeltje ga ik zekersteweten aanschaffen!!

ik hoop alleen niet dat er nou ook nog een box komt met alle 6 de delen... :?

Martijn Beunk
30-03-2004, 14:44
Erge mooie box, heb erg veel moeite om nu nog even geduld te hebben :oops:

starbuck
30-03-2004, 14:49
22 september, da's mijn trouwdag, maar je moet prioriteiten hebben, dus eerst naar de winkel en dan pas gebak en feest.

Hij ziet er erg mooi uit hoor!

Frank
30-03-2004, 15:04
ik hoop alleen niet dat er nou ook nog een box komt met alle 6 de delen... :?

Tja, die kans is natuurlijk wel aanwezig.

Edwin Smouter
30-03-2004, 15:18
mooie doos, maar ik had het nog flitsenderverwacht...

zo zie je maar nu al weer verwend....

Marcel den Haan
30-03-2004, 15:28
22e ben ik op vakantie, damn, dan maar de regio 1 meenemen.

chaos
30-03-2004, 15:30
Erg mooi idd, tenminste niet zo schreeuwerig :)

Indiana
30-03-2004, 15:31
Zojuist op justplay.nl gelezen


Star Wars Regio 2-release een dag eerder

Door Charley Baak op Tuesday 30 March 2004 @ 13:55 | bron | dvd
Fox heeft vandaag een persbericht uitgebracht over de komende boxset van de Star Wars Trilogie. Hierin hebben ze bekend gemaakt wanneer de Regio 2 release te koop zal zijn.

Het is nu duidelijk geworden dat de 4-disc boxset van de Star Wars Trilogy een dag eerder in de UK te koop zal zijn dan in de Verenigde Staten. De release in Australië is een dag later dan de Verenigde staten. In de UK zal hij dus vanaf 20 september in de winkels moeten liggen. Aangezien dit soort grote releases per regio gecoördineerd worden, kunnen we verwachten dat in Nederland dezelfde dag wordt aangehouden.

Helaas zijn nog enkele dingen niet duidelijk over deze set. Ten eerste is nog niet bekend wat de adviesprijs wordt, ten tweede zijn de specificaties nog niet officieel bevestigd. Wel hebben we een foto van de UK verpakking. Zoals jullie kunnen zien, is het logo een stuk donkerder en hierdoor beter zichtbaar.

Rob Eric Blank
30-03-2004, 16:04
Al vele malen de films gezien. Een vriend van me is zo SW gek dat hij een tattoo heeft en een kamer met SW speelgoed. Vind zn vriendin ook niet leuk, maar de officiele filmposters (uit de jaren 70) mochten wel in zn kamer hangen!!!
Nou de box komt bij mij op de plank staan, naast LOTR EE, Godfather en Indiana Jones!

RemcoZ
30-03-2004, 16:16
Hebben hebben hebben! Ziet er mooi uit

MvdS
30-03-2004, 16:51
Zullen het de orignele versies worden, of de versies zoals de laatste Video-band uitgaves met de extra scenes?

Het zou mooi zijn als het een combi van beiden wordt: gewoon de originele versie en de keuze om de extra 'nieuwe' scenes aan te zetten.

Rob Visser
30-03-2004, 17:14
Zullen het de orignele versies worden, of de versies zoals de laatste Video-band uitgaves met de extra scenes?

Volgens thedigitalbits.com bestaat het risico dat het hier gaat over de special-special editions... : we can say with some confidence now that when Lucasfilm and Fox release the Star Wars Trilogy on DVD in September, the films ARE going to include new footage. We've confirmed "unofficially" with three separate sources, each in positions to know, that at least SOME new footage is being added to the films, and that more special effects enhancements, tweaks and fixes are being done.


Het zou mooi zijn als het een combi van beiden wordt: gewoon de originele versie en de keuze om de extra 'nieuwe' scenes aan te zetten.

En nog meer bad news: het lijkt er ook nog op dat je niet kunt kiezen voor de originele versie of de 'normale' special editions - ook in het tijdperk van seamless branching heeft Lucas en company dat nog niet voor elkaar. Of waarschijnlijker, Lucas wil gewoon niet dat je ooit nog naar de originele versie kijkt! :D

Cloud
30-03-2004, 17:21
Ik ging zowiezo de zilveren box kopen.

Maar de gouden versie komt hier dus niet uit?

Surya
30-03-2004, 17:36
Ik denk idd niet dat de gouden hier uitkomt. Maar goed ook, die dingen zouden ze gewoon niet moeten maken.

Persoonlijk vind ik de achterkant van de box mooier :D

Ik koop hem zeker, wel heel jammer dat ze niet WILLEN dat we naar de originele versies kijken... waarom is mij een echt raadsel! Ben eens benieuwd wat ze er nu allemaal aan "verbeterd" hebben :roll: Han shoots first? Of toch niet? Of weten ze het al zelf niet meer? Tja, het wordt afwachten zeker?

Rob Visser
30-03-2004, 17:38
Maar de gouden versie komt hier dus niet uit?

Ik lees zojuist dat de fullscreen versie in Gouden verpakking komt, terwijl de widescreen versie in de zilveren verpakking verschijnt... (je was me overigens net voor met de correctie, Surya :D )

De achterkanten van de verpakkingen zijn overigens hier (http://www.starwars.com/episode-iv/news/2004/03/news20040322.html) te bezien.

Surya
30-03-2004, 17:41
Maar de gouden versie komt hier dus niet uit?
Ik geloof dat de gouden verpakking voor de videoband release is... weinig keuze dus tussen zilver en goud, tenzij het medium VHS boven DVD prefereert. :)
Neen, de goude is voor de FULL SCREEN editie, die bij mijn weten enkel in de US verschijnt.

Wel kun je trouwens voor een alternatieve hoes kiezen dacht ik, eentje met de grote helm van Darth Vader op de voorkant, en een Tie Fighter op de rug van de verpakking.
Die helm van Darh Vader is de ACHTERKANT van deze box, die ik zoals reeds gezegd mooier vind :D

Ramonhal
30-03-2004, 17:49
George Lucas heeft in een intervieuw gezegd dat de reden dat de theatrical verions niet gekozen zijn maar i.p.daarvan de special editions is dat het hier gaat om kunst... :?:

don't ask me :?

Elessar
30-03-2004, 17:50
Mooie box maar ik ben benieuwd hoeveel boxen er binnen nu en 5 jaar uitkomen. :x

Marcel den Haan
30-03-2004, 18:16
Ga er maar vanuit dat alleen de SE's erop komen te staan. Sjors heeft al meerdere malen gezegd dat dit de films zijn zoals hij ze in gedachte had. Voor hem zijn die originele dus niet af en waarom zou hij ze dan uitbrengen. Mij maakt het niet uit, die SE's zijn ook wel grappig ook al zie je duidelijk wat er toegevoegd is.

Jeroen D
30-03-2004, 20:34
volgens mij gaat deze box straks als een warm broodje over de toonbank ! haha !
Maar ja, ik koop er zelf zeker ook 1 !

adolfdehitter
30-03-2004, 22:10
Wat een BULLSH*T, is er echt iemand blij met die SE's?
De SE's zijn een belediging voor de Star Wars Legacy! Die verdomde CG shijtzooi! Die verneukte schietscene, die lelijk slak van een Jabba, die schreeuw van Luke bij zijn val op Bespin, die Wampa op Hoth die er destijds was uitgeknipt omdat ie te nep was is nu ineens wel goed en nog steeds nep en voegt absoluut niks toe. De kleine details zijn prachtig (achtergronden Bespin, kudde Bantha's etc.) maar het voegt niks toe en als ik nu Jedi kijk zie ik die kop en de hologram van Haiden Christansen of hoe heet die vent?!? Het is belachelijk dit kan echt niet! Lucas is de grootste zak in de filmgeschiedenis, na Jedi is hij doorgedraaid ofzo en is hij kinderfilms gaan maken, neem van mij aan zoals Clones en die eerste film waren zo had hij het NOOIT bedoeld toen hij de middelste trilogy maakte anders ging hij nu niet met deze films sleutelen! Probleem is echter dat ik ze waarschijnlijk net als jullie allemaal toch wel aanschaf daarom zijn de films me te dierbaar, desnoods skip ik door die nieuwe zooi heen, ha ha ha

Casaboontha heeft een waanzinnig mooie BOOTLEG DVD release uit vanaf LD met prachtige extra's, menus etc. en DE ORIGINELE documentaires zoals The MAking Of Star Wars, FX en Classic Creatures niet dat hedendaagse promo gelueter maar mooie making offs over de film zelf!

elvis
30-03-2004, 22:25
die moet ik heben weet iemand de prijs

Erwin_W
30-03-2004, 22:35
Denk dat ik w8 tot er een box is met alle 6 delen zo'n grote Star Wars fan ben ik nou ook weer niet.. dat ik ze elke keer koop als ze een nieuw doosje hebben...

Frank
30-03-2004, 22:35
die moet ik heben weet iemand de prijs

99,99 bij VanLeest. :wink:

Even geduldig afwachten. Die prijs zakt gegarandeerd.

Rob Visser
31-03-2004, 00:36
[b] Wat een BULLSH*T, is er echt iemand blij met die SE's?

Ik kan niet zeggen dat ik de SE's absoluut ** vind, maar ik ben ook zeker niet gecharmeerd van de Special Editions. Om nu te zeggen dat ze belangrijke zaken toevoegen, nou nee. De SE's maken naar mijn mening de orginele trilogie helemaal niet beter.

Nog steeds vraag ik mij af wat Lucas heeft bezield om de originele trilogie te 'verbeteren' met de SE versies. Wat mij betreft hadden de charme en sfeer van de originele films in hun originele staat bewaard mogen blijven. Maar ja, het is George zijn show he. Zijn droom, zijn films. :)

Persoonlijk vind ik het allemaal een beetje jammer. Jammer dat de DVD box die nu uitkomt niet de originele trilogy zal zijn, maar er is beslist nog wat van de oude magie in terug te vinden. Gewoon door de vunzige CGI en bizarre aanpassingen heenprikken dan maar. :wink:

Rochan
31-03-2004, 07:23
Ziet er mooi uit (y) En nou maar hopen dat er nog vele boxen/edities volgen zullen :wink:

Sander van Breukelen
31-03-2004, 08:32
De regio 1 widescreen box is al te bestellen bij amazon (PreOrder) voor maar $41.99. Toch een leuke prijs met de huidige dollar koers

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00003CXCT/ref=ase_thedigitalbit-20/103-9449213-0997404?v=glance&s=dvd

raymond koene
31-03-2004, 09:06
22 september is nog ver weg :cry:

Surya
31-03-2004, 09:11
Maar dit zijn helemaal "DE" SE's niet, dit zijn nog SE-ere SE-ers dan die in de bios, er is nog vanalles aan veranderd... Misschien nog meer dingen die we niet nodig vonden...
Dat Sjorsj het niet nodig vindt, best goed, maar dat hij het dan doet voor de fans (ivm die originele versies)
Tja, misschien op de "archive editions" over een "paar" jaar he...

basset
31-03-2004, 09:27
Maar dit zijn helemaal "DE" SE's niet, dit zijn nog SE-ere SE-ers dan die in de bios, er is nog vanalles aan veranderd... Misschien nog meer dingen die we niet nodig vonden...
Dat Sjorsj het niet nodig vindt, best goed, maar dat hij het dan doet voor de fans (ivm die originele versies)
Tja, misschien op de "archive editions" over een "paar" jaar he...

Misschien heeft ie een paar dingen weer "terug" veranderd.

Ach, die paar details maken de films niet minder IMO

Je kan altijd de bootlegs er nog bij nemen. Overigens voor de mensen die van de wijzigingen balen: spelen jullie deze films dan ook af in origineel stereo? Want 5.1 DD hoort er ook niet in thuis ;)

Nathan Strik
31-03-2004, 09:33
Vreselijk jammer dat de originele versies niet beschikbaar zijn in seamless branching vorm.

Ik vermoed dat dit technisch ook erg moeilijk zal zijn omdat er gewoon zoveel veranderd is, dat vooral de eerste film veel teveel schijfruimte zou vreten om alle variaties op te slaan.

Nu hopen dat George met het toevoegen van wederom extra materiaal gelijk een aantal CGI-scènes overnieuw doet die m.i. niet helemaal goed uit de verf kwamen in de vorige SE's.

Georgie-boy kennende zal dit vast niet de laatste versie zijn van de originele trilogie die op DVD verschijnt.

Rut
31-03-2004, 09:38
Deze box staat al op mijn wishlist!!

scheur
31-03-2004, 12:28
Nu nog meer dan 8 maanden!!! :evil:
Hoe ga ik dit volhouden???? :roll:

T. van Keeken
31-03-2004, 14:39
Die komt er zeker bij!

vaibaby
31-03-2004, 15:36
Ziet er inderdaad ontzettend cool uit die box..
A must have!!

Jaco Maan
31-03-2004, 18:23
Sorry dat ik het zeg maar volgens mij is DVD.NL wel een beetje traag met deze artwork, was van het weekend vrijgegeven via lucasart volgens mij.

Marcel den Haan
31-03-2004, 19:05
Sorry dat ik het zeg maar volgens mij is DVD.NL wel een beetje traag met deze artwork, was van het weekend vrijgegeven via lucasart volgens mij.

Beter laat dan nooit toch, als je een nieuwtje tegenkomt ergens, mag je die gerust mailen naar ons ipv af te wachten tot het op de site verschijnt. Verder zijn we in Nederland nog altijd afhankelijk van de persberichten die Fox rond stuurt.

Jaco Maan
31-03-2004, 20:49
das waar zal ik voortaan doen :) maar dacht dat jullie wel contacten hadden bij fox of dergelijke

Surya
31-03-2004, 21:03
Deze box staat al op mijn wishlist!!
Hehe, deze staat op mijn wishlist sinds ik er over dacht mijn DVD speler te kopen :D

Marcel den Haan
01-04-2004, 16:21
das waar zal ik voortaan doen :) maar dacht dat jullie wel contacten hadden bij fox of dergelijke

Fox in Nederland geeft gewoon een persbericht uit en die kan je dan op de site plaatsen. Andere sites waren volgens mij net zo snel met het plaatsen.

Jaco Maan
01-04-2004, 16:49
nee hoor kijk maar op de onderstaande forum ja kan nog in de posts lezen dat het om de goude en silvere gaat afbeeldingen zie ik niet meer.

http://pub128.ezboard.com/fdvdepotcustomerforumfrm27.showMessage?topicID=302 3.topic

Johan van den D.
01-04-2004, 19:06
99,99 bij VanLeest. :wink:

Even geduldig afwachten. Die prijs zakt gegarandeerd.Dat is inderdaad te hopen dat die prijs zakt (met een % of 60 a 70 :o ).

Enric Batista
01-04-2004, 21:15
Het heeft ook nog een prachtige achterkant ;_)

Ik kan niet wachten!!!!!!

http://www.starwars.com/episode-iv/news/2004/03/news20040322_1.html[/code]

Ackbar
04-04-2004, 11:46
een aantal stukjes uit de SE zijn weer terug gedaan naar de oude staat + er zijn nog meer nieuwe dingen aan toegevoegt en somige special efects uit 1997 zijn verbeeterd ...

ik wil niet te veel verklapen maar ik kan alvast zeggen dat het er goed uitziet[spoiler:77e51dc4e9]de sene waar greedo schiet is terug gebragt in orgineel en ook de papatine sene is vernieuw http://www.swfanclub.nl/images/nieuws/ian_palpatine_esb.jpg[/spoiler:77e51dc4e9]

El Barto
07-04-2004, 12:22
Dit is nou echt zo'n ''slaapzakken voor de deur'' release! VET VET VET!!!!!

Richard B.
07-04-2004, 21:28
Dit is nou echt zo'n ''slaapzakken voor de deur'' release! VET VET VET!!!!!
Nou, ik zou voor geen enkele dvd voor de deur gaan liggen. Met Star Wars is de lol er na de prequels ook wel zo'n beetje vanaf...

El Barto
09-04-2004, 09:26
Ik bedoelde ook niet dat ik met mijn slaapzak voor de deur ga liggen... :nono: maar wel dat ik op de releasedag mijn lokale Mediamarkt met een bezoekje vereer :lol:

backie9
26-04-2004, 14:39
SE's wat lopen we te klagen mannen. Hij komt uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! And Im LOVING IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SE is al met al veel mooier afgewerkt perfecto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


May the force wake us up:D


Duncan

martini
25-06-2004, 20:13
Echt wel een mooie box. Die wil ik zeker wel hebben. :)