PDA

Bekijk de volledige versie : Black Adder



mjlfadriaans
12-12-2001, 16:20
Hallo,

Gisteren heb ik de Black Adder box gekocht. Hij was zowieso goedkoper dan alle losse delen bij elkaar. Ik weet niet of er verschil zit in de opnamen, er zaten net als op de losse versie's geen extra's op. Dat vond ik op zich niet zo erg, ware het niet, dat de videocollectie een hele strakke perodie op 'A Christmas Carol' bervatte (band 3 van de 9). Enig idee of die nog uit gaat komen?

Greetz,

Marco

DaniL
12-06-2002, 11:52
*KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK*

zo zeg, doet pijn aan me voet zo hard isie! :P

Maarja, die Blackadder box, is dat nou wat? Ik zag hem staan op rodirect voor 71.69... Toch wel een aardig prijsje? Ik ben hem verder nog nooit ergens tegengekomen. Heeft iemand hem (wil hij hem voor een licht prijsje van de hand doen :P), en hoe is hij?Maarja, ik ga hem denk ik wel (een keer) kopen, want ik vind Rowan Atkinson gewoon de bomb! Mr. Bean is ook zo leuk, maar daar is geen grote box van he? En hoe heet die politie-serie die hij ooit heeft gemaakt? Ik zag het een keer op tv, om je stuk te lachen zo leuk :D Weet iemand de naam daarvan en of hij misschien (hopelijk) op dvd is verschenen?
Bedankt en groeten,

Daniel

mark t
12-06-2002, 13:37
En hoe heet die politie-serie die hij ooit heeft gemaakt? Ik zag het een keer op tv, om je stuk te lachen zo leuk :D Weet iemand de naam daarvan en of hij misschien (hopelijk) op dvd is verschenen?
Bedankt en groeten,

Daniel

The thin blue line. Kijk zelf even bij play.com of amazon.co.uk of-ie op dvd is verschenen.