PDA

Bekijk de volledige versie : Nip Tuck



Jaco Maan
31-03-2004, 10:08
is er al iets bekend wanneer deze serie op dvd uitkomt in nederland in de U.S. komt ie op 30 juni 2004 uit volgens amazon.com

SiNcErE
31-03-2004, 17:32
Ik vind het ZOOO'N vette serie, en niet alleen de serie is goed, de muziek die erin zit is ook nog eens te gek!

Balou2518
31-03-2004, 21:13
ik hoop echt dat hij hier ook snel komt... maar dan word het wel lang wachten op serie 2 :D:D, want eerste afl. van die seizoen 2 wordt pas 22 juli (amerika dan)

angelic
01-04-2004, 13:10
Nip/tuck begint in Amerika op 22 juni en gisteren net de 2 laatste hier in Nl gezien.

Het is echt een super serie, weer echt eens wat anders :wink:

SiNcErE
01-04-2004, 18:24
Nip/tuck begint in Amerika op 22 juni en gisteren net de 2 laatste hier in Nl gezien.

Het is echt een super serie, weer echt eens wat anders :wink:
Ik was gisteren BLIJ verrast dat er 2 afleveringen werden uitgezonden :lol: al vond ik het ditmaal best wel een zwaar onderwerp met die meisjes ...

[spoiler:c612403d12]en wat ik ook te gek vond was dat we nu weten dat christian ook echt een familie heeft, al weet ie het zelf nog niet eens ;)[/spoiler:c612403d12]

angelic
01-04-2004, 18:47
wat de spoiler betreft, je kon het al vrij snel zien. Ik vind dat Julia&Christian ook wel eens samen mogen komen, ze houden vn elkaar.

Inderdaad die meisjes..pittig.

Gaffaboy
27-08-2004, 13:28
Volgens DVD-home komt de seizoen 1 box 6 oktober uit in Nederland. In Engeland komt tie 20 september uit. Volgens amazon.co.uk (http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0001WHXMU/qid=1093609361/sr=1-1/ref=sr_1_10_1/026-5475197-6245268) heeft de box dutch als dubbed language. Dat lijkt mij niet goed.
Hopelijk bedoelen ze dat het nederlands ondertiteld is. Kan ik hem mooi bij Play bestellen. Zal wel veel euro's schelen net als bij Six feet under seizoen 2.

dolfg
11-12-2004, 00:09
Sinds vorige week in het bezit van deze prachtige serie.
Ik liep er toevallig tegenaan bij Van Leest, maar verder heb ik m nog nergens gezien.

Nogmaals: een prachtige serie die bijzonder geloofwaardig is, sterke karakters, goeie muziek, goed gemonteerd en ook nog eens een berg mooie vrouwen.
Een flinke aanrader!

Eén minpuntje: de mix tussen muziek en spraak is niet al te best.
Het muzieklevel is veel harder afgemixt dan de spraak.

Mark de Jong
11-12-2004, 00:39
Sinds vorige week in het bezit van deze prachtige serie.
Ik liep er toevallig tegenaan bij Van Leest, maar verder heb ik m nog nergens gezien.

Nogmaals: een prachtige serie die bijzonder geloofwaardig is, sterke karakters, goeie muziek, goed gemonteerd en ook nog eens een berg mooie vrouwen.
Een flinke aanrader!

Eén minpuntje: de mix tussen muziek en spraak is niet al te best.
Het muzieklevel is veel harder afgemixt dan de spraak.

Ik had 'em 2-3 weken lang te koop staan... Ongetwijfeld voor een mooiere prijs dan bij Van Leest :roll: :? ;)

CloudNL
12-12-2004, 17:49
Sinds vorige week in het bezit van deze prachtige serie.
Ik liep er toevallig tegenaan bij Van Leest, maar verder heb ik m nog nergens gezien.

Nogmaals: een prachtige serie die bijzonder geloofwaardig is, sterke karakters, goeie muziek, goed gemonteerd en ook nog eens een berg mooie vrouwen.
Een flinke aanrader!

Eén minpuntje: de mix tussen muziek en spraak is niet al te best.
Het muzieklevel is veel harder afgemixt dan de spraak.

Ik had 'em 2-3 weken lang te koop staan... Ongetwijfeld voor een mooiere prijs dan bij Van Leest :roll: :? ;)

Je hebt hem dus al verkocht :( ?

Mark de Jong
12-12-2004, 22:53
Sinds vorige week in het bezit van deze prachtige serie.
Ik liep er toevallig tegenaan bij Van Leest, maar verder heb ik m nog nergens gezien.

Nogmaals: een prachtige serie die bijzonder geloofwaardig is, sterke karakters, goeie muziek, goed gemonteerd en ook nog eens een berg mooie vrouwen.
Een flinke aanrader!

Eén minpuntje: de mix tussen muziek en spraak is niet al te best.
Het muzieklevel is veel harder afgemixt dan de spraak.

Ik had 'em 2-3 weken lang te koop staan... Ongetwijfeld voor een mooiere prijs dan bij Van Leest :roll: :? ;)

Je hebt hem dus al verkocht :( ?

Inmiddels wel. Die box heeft zo lang te koop gestaan... :shock:

Britte
13-12-2004, 10:21
Je kan hem toch ook bij een Engelse shop kopen want op de UK-versie staan ook subs dacht ik.

CloudNL
13-12-2004, 20:29
Je kan hem toch ook bij een Engelse shop kopen want op de UK-versie staan ook subs dacht ik.

Yup, maar no credit card pour moi :(

MM is het goedkoopst met 59 euro, maar dat vind ik nog steeds veel voor een seizoen van 13 afleveringen.