PDA

Bekijk de volledige versie : Wie gaan er 10-04 naar In Qontrol ?



Roberto G
31-03-2004, 18:09
Hoi ,

Ik ben benieuwd of er mensen op dit forum zijn die 10-04 ook naar In Qontrol in de RAI Amsterdam gaan .
Heb vandaag op de valreep nog 3 kaartjes kunnen bemachtigen :D
Dus ga jij ook meld het hier ff ;)

http://www.q-dance.nl/images/events/inqontrol-460.gif

Harry B.
02-04-2004, 14:33
Ik ga dus ook met een groepje van 10 man. Ben benieuwd.

Tom van den Hout
02-04-2004, 15:47
Ik ga dus nie ;P hoorde wel dat er weer wat kaartjes te krijgen waren idd. Aantal mensen die ik ken gaan wel.

Lijkt me zeer leuk feesje ;> maar het geld houd een keer op he :] pas geleden naaar masters of hardcore; underground vendetta geweest :]]]]

Veel plezier iig maar dat zal wel lukken ;X

Roberto G
02-04-2004, 23:59
Ik denk ook dat het wel erg gaaf feest gaat worden , meesterlijke line up in ieder geval, allemaal toppers, ik ben het meest in de Hardstyle (main stage) en early rave Hardcore zaal te vinden denk ik, en jullie ??
Die NRG zaal lijkt me trouwens ook erg cool , met o.a Scot Project, en Dj Dean .
Techno vind ik niet zo .
Maar wie zijn jullie favo's ???

Mijne:

Luna
Deepack
SHOKK
Technoboy
Beholder/Balistic
Bass D & King Matthew
Scot Project
Pavo

Erwin_W
03-04-2004, 01:30
hmm ik zou gaan... toen wast uitverkocht... kwamen er kaarten bij... binnen een uur uitverkocht! Om 9 uur begon de 2e verkoop vriendinnen van me waren er om 11 uur dus helaas.. misschien kopen we nog kaarten bij iemand die ze voor 65 verkoopt maar dat vindik net iets té :?

Roberto G
03-04-2004, 02:15
hmm ik zou gaan... toen wast uitverkocht... kwamen er kaarten bij... binnen een uur uitverkocht! Om 9 uur begon de 2e verkoop vriendinnen van me waren er om 11 uur dus helaas.. misschien kopen we nog kaarten bij iemand die ze voor 65 verkoopt maar dat vindik net iets té :?

ik weet nog wel iemand met 3 kaartjes die ze voor 55 a 60 verkoopt , kweet niet of je dat te duur vind , als je intresse hebt moet je me maar ff pm'en :wink:
(Ik had ze van die gast gekocht , als ze niet meer via ticketbox te verkrijgen waren , maar ik had geluk).

Headhunter
04-04-2004, 08:53
Aantal vrienden van mij gaan erheen. Ik zou ook gaan, maar ik ga in april ook al naar Ghosttown (Vechtsebanen, Utrecht) en 2 grote feesten zo kort achter elkaar werd me iets te duur. :P

Wel jammer, want het wordt wel een vet feest denk ik!

Tom van den Hout
05-04-2004, 09:46
Damn ik ga tochwel :] kaartje gekregen :P:D:P:D

mijn favo's

Bass-D & King Matthew
OUtblast
En Yves Vs. Lady X lijkt me kicke ;>

Tja duidelijk welke zaal ik sta dacht ik zo :]
Misschien eind van de maand ook naar Brainattack en de dag daarna Darkraver Vs. Vince gratis en voor niets buiten :]] (queensdaycore)



http://www.pure-events.nl/site/images/evenementen/34_banner.jpg
Line Up:


Hardcore Area
Horrorist live (usa)
Miss Flower (ch)
Neophyte live (nl)
Quint (nl)
Rotterdam Terror Corps live (nl)
Stunned Guys (it)
The Headbanger (nl)
Vince (nl)
Hosted by: MC Syco

All Style Area
Promo (nl)
Catscan (nl)
Endymion (nl)
Evil Activities live (nl)
Yves (nl)
Nosferatu (nl)
The Rapist (nl)
Hosted by: MC Dictator


Moet zeggen dat dat meer mijn line up is dan de line up van in Qontrol ;> Ticketprijs: € 30,00 is ook iets wat me wel aanstaat ;>

Roberto G
05-04-2004, 12:10
zo dan , zeker coole line up ! Horrorist, catscan, en vince rulen !!!!!
RTC !!!!

Waar word dat feest gehouden ???

Gabriël de Rop
05-04-2004, 12:33
Kga ook naar InQontrol, ondanks dat het in de RAI is....absoluut niet mijn favoriete locatie.
Ik zal waarschijnlijk vooral in de techno-zaal staan.

jokey
05-04-2004, 17:33
Kga ook naar InQontrol, ondanks dat het in de RAI is....absoluut niet mijn favoriete locatie.
Dat is dus een van de belangrijkste redenen dat ik niet ga.
De RAI is voor zoiets echt niet geschikt imo.

Tom van den Hout
06-04-2004, 00:14
zo dan , zeker coole line up ! Horrorist, catscan, en vince rulen !!!!!
RTC !!!!

Waar word dat feest gehouden ???


Datum donderdag 29 april 2004
Tijd van 21.00 tot 7.00 uur
Lokatie Factory 040 - Eindhoven
Muziekstromingen Darkcore, Hardcore, Industrial Hardcore, Oldschool
(bron: www.pure-events.nl)

Ben er nog nooit geweest maar het is op een industrieterrein en schijnt wel een leuk underground sfeertje te hangen ;>
Is geen fijne lokatie vanaf het station volgens mij, maja ik kom er wel :]

Enermmmm de dag daarna dus op queensdaycore ; Darkraver Vs. Vince ;) gratis ;> volgens mij in de buurt van gemeenteplein in eindhoven

Erwin_W
08-04-2004, 17:38
YEAH BABY!! IK heb nog een kaartje weten te krijgen.. heeft vriendin voor me geregeld BETERZZZ :shock: :twisted:

El-Jorge
08-04-2004, 21:47
Kga ook naar InQontrol, ondanks dat het in de RAI is....absoluut niet mijn favoriete locatie.
Dat is dus een van de belangrijkste redenen dat ik niet ga.
De RAI is voor zoiets echt niet geschikt imo.

Wat een bullshit opmerking..... ik ben al zovaak wezen housen in de Rai.... en het is echt niet slecht.... dus gewoon een goeie locatie... er worden niet voor niks zovaak feesten daar gegeven

El-Jorge
08-04-2004, 21:50
Maarja... ik ga dus ook naar In Qontrol.... en gaat echt te gek worden... echt wel ff bij MISS DJAX langs... wat een topwijf vind ik dat.... en het is lang geleden dat ik haar een set heb horen draaien.... (denk met goede herinnering aan de eerst Shockers in de Rai, waar ze een fantastische nacht enorm beukend afsloot, memorabele set....)

Roberto G
09-04-2004, 02:05
ja ja , nog maar 1 nachtje slapen, dan is het zover 8)

El-Jorge
09-04-2004, 06:23
ja ja , nog maar 1 nachtje slapen, dan is het zover 8)

Jaaaa :twisted: morgen is het weer tijd om te housen...

jokey
09-04-2004, 17:44
Kga ook naar InQontrol, ondanks dat het in de RAI is....absoluut niet mijn favoriete locatie.
Dat is dus een van de belangrijkste redenen dat ik niet ga.
De RAI is voor zoiets echt niet geschikt imo.

Wat een bullshit opmerking..... ik ben al zovaak wezen housen in de Rai.... en het is echt niet slecht.... dus gewoon een goeie locatie... er worden niet voor niks zovaak feesten daar gegeven
Fijn dat je mijn mening respecteert... :roll:


Maar goed, jij zult het wel het beste weten......I rest my case.

Alexander de Mol
09-04-2004, 17:53
Probeer de camera's op te zoeken...wie weet kom je op de DVD terecht. ;)


In Qontrol DVD
Voor deze tweede Q-dance DVD pakken wij groot uit. Het In Qontrol evenement wordt vastgelegd door een team van maarliefst 36 mensen waaronder OPL’s , regisseurs, geluidstechnici, grip, cameramensen en producers. Zij zullen zorgen dat elke DJ en bezoeker voor eeuwig wordt vastgelegd voor het nagelacht. Naast een uitgebreide hoofdfilm kan je op de DVD ook een groot aantal zeer interessante extra’s verwachten..

Harry B.
09-04-2004, 18:31
ja ja , nog maar 1 nachtje slapen, dan is het zover 8)

Jaaaa :twisted: morgen is het weer tijd om te housen...

Hakkuh en zaguh!

Ik ben dus de hele nacht in de Early rave stage ;)

Roberto G
09-04-2004, 23:49
Probeer de camera's op te zoeken...wie weet kom je op de DVD terecht. ;)


In Qontrol DVD
Voor deze tweede Q-dance DVD pakken wij groot uit. Het In Qontrol evenement wordt vastgelegd door een team van maarliefst 36 mensen waaronder OPL’s , regisseurs, geluidstechnici, grip, cameramensen en producers. Zij zullen zorgen dat elke DJ en bezoeker voor eeuwig wordt vastgelegd voor het nagelacht. Naast een uitgebreide hoofdfilm kan je op de DVD ook een groot aantal zeer interessante extra’s verwachten..

Heel relax !! , als ik zo,n camera man zie lopen , ga ik opzeker ff voor ze neus dansen ;)

El-Jorge
10-04-2004, 13:22
Kga ook naar InQontrol, ondanks dat het in de RAI is....absoluut niet mijn favoriete locatie.
Dat is dus een van de belangrijkste redenen dat ik niet ga.
De RAI is voor zoiets echt niet geschikt imo.

Wat een bullshit opmerking..... ik ben al zovaak wezen housen in de Rai.... en het is echt niet slecht.... dus gewoon een goeie locatie... er worden niet voor niks zovaak feesten daar gegeven
Fijn dat je mijn mening respecteert... :roll:


Maar goed, jij zult het wel het beste weten......I rest my case.

Het is niet dat ik je mening niet accepteer, het is gewoon dat ik het er niet mee eens ben ;)
Ik bedoel dus dat ik het wel een goede locatie vind. 8)

jokey
10-04-2004, 15:43
Het is niet dat ik je mening niet accepteer, het is gewoon dat ik het er niet mee eens ben ;)
Ik bedoel dus dat ik het wel een goede locatie vind. 8)
Ok. :)



Veel plezier vanavond! (ook voor de anderen die gaan)

El-Jorge
11-04-2004, 09:02
Goeiemorgen....
Ben net thuis In Qontrol was fijntjes.... en nus slapen laturrss

Headhunter
11-04-2004, 11:35
Hakkuh en zaguh is goed. :D

Maarehh, was het feest verder beetje goed?

Vrienden van me hebben me nog twee keer gebeld vannacht en ik heb effe enkele minuten van de beats kunnen meegenieten. Gary D effe gehoord (die ging lekker!) en volgens mij nog effe een minuutje bij de early rave stage.

Tom van den Hout
11-04-2004, 14:41
Was een leuk feestje dat zeker !!

Toen in binnenkwam even in de mainstage geweest, toen de rest van de avond niet meer uit de early rave gekomen :]

moet wel zeggen dat ik moh leuker vond :P:P:P

Harry B.
11-04-2004, 19:26
Ben de hele nacht in de early rave geweest, totdat die $§&§%/§$ Outblast begon te draaien. Die begon goed maar daarna draaide hij veels te veel nieuwe shit (niet echt 'early' dus ;) ). Maar voor de rest een zeer zeer geslaagd feest :D

Tom van den Hout
11-04-2004, 22:20
Ben de hele nacht in de early rave geweest, totdat die $§&§%/§$ Outblast begon te draaien. Die begon goed maar daarna draaide hij veels te veel nieuwe shit (niet echt 'early' dus ;) ). Maar voor de rest een zeer zeer geslaagd feest :D

Hij begon heerlijk ja met Butterfly ;>>> Kvond het trouwens helemaal wel om aan te horen :] nog even een stuk trance erdoor (dacht dat het superstring was) :P was cker wel kicke

El-Jorge
12-04-2004, 12:23
Ben de hele nacht in de early rave geweest, totdat die $§&§%/§$ Outblast begon te draaien. Die begon goed maar daarna draaide hij veels te veel nieuwe shit (niet echt 'early' dus ;) ). Maar voor de rest een zeer zeer geslaagd feest :D

Ik ben bijna de hele nacht in de Early Rave geweest. Totdat outblast ging draaien. dat was idd geen early meer. Maarja khad vervolgens dus een goed excuus om bij Miss Djax te gaan kijken.

Harry B.
12-04-2004, 13:52
Ben de hele nacht in de early rave geweest, totdat die $§&§%/§$ Outblast begon te draaien. Die begon goed maar daarna draaide hij veels te veel nieuwe shit (niet echt 'early' dus ;) ). Maar voor de rest een zeer zeer geslaagd feest :D

Ik ben bijna de hele nacht in de Early Rave geweest. Totdat outblast ging draaien. dat was idd geen early meer. Maarja khad vervolgens dus een goed excuus om bij Miss Djax te gaan kijken.
Wij zijn toen nog even naar de main stage geweest maar dat was ook niet veel soeps.

Roberto G
12-04-2004, 23:24
Ik vond het echt geweldig , ben helemaal uit me plaat gegaan .
Geluid was prima , het was niet TE druk , je kon je makkelijk verplaatsen van zaal naar zaal, Dj's waren super , gemoedelijke sfeer, gewoon top .
Ik ben veel in mainstage geweest , daar waren me favo's : Luna vs Pila, Lady Tom (lekker wijfie Draait keihard!;)) , Deepack , en Technoboy die echt snoeihard draaide .
Voor de rest een stuk van Dar raver gehoord, die ging ook moeilijk los en Bass D King Matthew Super!!!!!!!!
Al met al een Top Feest!!!!!!!

El-Jorge
13-04-2004, 12:34
Ik wil nog een ding zeggen.
De volgende keer moeten er weer zoveel mooie vrouwen zijn.... wat een hoop... ik heb danwel een vriendin maar ik heb mijn ogen uitgekeken :D

Harry B.
13-04-2004, 16:53
Ik wil nog een ding zeggen.
De volgende keer moeten er weer zoveel mooie vrouwen zijn.... wat een hoop... ik heb danwel een vriendin maar ik heb mijn ogen uitgekeken :D
Het feest had inderdaad een hoop mooi vlees in de kuip :lol:

jokey
13-04-2004, 17:04
Het feest had inderdaad een hoop mooi vlees in de kuip :lol:
Was het in de Kuip?

Dan had ik wel kunnen gaan... :roll:

Headhunter
13-04-2004, 20:35
Ik ging trouwens die avond nog even met 2 gasten die erheen gingen naar de snackbar. Wie zagen we op de hoek van de straat z'n auto in stappen? DJ Luna. Die ging vast op weg naar de RAI. :P

jokey
13-04-2004, 20:51
Wie zagen we op de hoek van de straat z'n auto in stappen? DJ Luna.
Pure nieuwsgierigheid....wat voor auto reed Luna?


...zal vast een BMW zijn; zoals vele dj's...

Roberto G
13-04-2004, 20:52
Ik wil nog een ding zeggen.
De volgende keer moeten er weer zoveel mooie vrouwen zijn.... wat een hoop... ik heb danwel een vriendin maar ik heb mijn ogen uitgekeken :D

ja mooi , echt veel lekkere vrouwtjes daar :wink:

Headhunter
14-04-2004, 21:25
Wie zagen we op de hoek van de straat z'n auto in stappen? DJ Luna.
Pure nieuwsgierigheid....wat voor auto reed Luna?


...zal vast een BMW zijn; zoals vele dj's...

Hij heeft een Volkswagen Golf. :P Maar die wordt wel om het half jaar ofzo gerestyled in de stijl van een upcoming Q-Dance feest. Althans, daar kwam een vriend van me achter toen we hem zagen. Toen pas begreep hij dat die rare Q-Dance Golf die hij altijd bij hem op de hoek zag staan van Luna was. :P Geen idee of hij nog een tweede auto heeft...

jokey
15-04-2004, 17:01
Hij heeft een Volkswagen Golf. :P Maar die wordt wel om het half jaar ofzo gerestyled in de stijl van een upcoming Q-Dance feest. Althans, daar kwam een vriend van me achter toen we hem zagen. Toen pas begreep hij dat die rare Q-Dance Golf die hij altijd bij hem op de hoek zag staan van Luna was. :P
Origineel. ;)

Roberto G
16-04-2004, 01:09
Hebben jullie al plannen voor een volgend feest dan ?????
Misschien : DEFQON, Exqlusive , een van de Sensations ???????

Ik ga opzeker naaar Sensation Black, goeie line up dit jaar!!

Marcel Woods
Joji Biomachanica
Pavo
Luna
Darkraver
Promo

Word zwaar knalluh, ik wil ook naar DefQon . ;)

R Klemkerk
16-04-2004, 14:00
Sensation ben ik nu al 2x geweest , beiden de Black en vind het nu wel genoeg geweest.

Ook ben ik 2x bij Qlimax geweest, Wat was dat een super feestje zeg!!!

Ik ga daar denk ik aankomend jaar weer naartoe. Qlimax is een zeer geslaagd feestje.

tijdens defqon zit in op stage in duitsland, dus dat gaat helaas niet :(

Headhunter
16-04-2004, 15:14
Ik ga in ieder geval de 24e naar Ghosttown in Utrecht. Daarna weet ik het nog niet.

Ben in het verleden al wel vaak naar dancefeesten geweest. Qlimax zelfs 5x geloof ik. :P

Harry B.
16-04-2004, 17:36
Ik denk alleen Qlimax nog dit jaar. Dir v.w.b. house-feesten dan. Wil namelijk ook nog naar Waldrock, Dynamo etc. etc.

R Klemkerk
16-04-2004, 17:38
Een vriend van mij is bezig met Latino Beach aan het opzetten in brabant. Dat wordt ook een superfeestje!

ff opletten tijdens de zomer maanden!

El-Jorge
17-04-2004, 10:35
In ieder geval Dance Valley 10th anniversary