PDA

Bekijk de volledige versie : X-files boxset probleem



incubus
03-04-2004, 06:14
Vandaag was ik toe aan het kijken van het tweede seizoen van de x-files boxsets. Toen ik de eerste disc wou bekijken zag ik tot grote schok dat deze heel erg aangetast was door het ROT-fenomeen. De gebruikelijke inwendige putjes waardoor de reflectielaag met serieus groeiende plekken vermindert. De disc werkte nog, maar bij aflevering 4 krijg ik pixelhel als bij een slecht gecomprimeerde film.
Een schijf van een mooie boxset mooi naar de haaien dus...
Nu zit ik hier met 8 boxsets waarvan 1 disc serieus slecht is.

Het tweede seizoen van de x-files heb ik trouwens al eens omgeruild, de tweede disc had een verharde lijmdruppel op het hoofdoppervlak.
Kon ik de tijd maar terugdraaien en de eerste disc van die boxset terugnemen bij de bewuste omruiling... :cry:

Weet iemand de klachten-email van fox?? Ik wil de beste heren toch wel een informerend emailtje sturen...
Morgen toch ook eens naar de locale free record shop gaan om het daar weer eens te laten zien.
Als ze de box nog kunnen bestellen is WEER een omruiling mogelijk.
Ditmaal alleen de eerste disc :evil:

Fredje
06-04-2004, 06:24
Gisteren waren we aan het kijken naar Alflevering 2 van Seizoen 4 en bij een bepaalde chapter begon hij eerst slecht te spelen (blokjes) waardoor hij uiteindelijk gewoon stilviel. Een paar keer opniew geprobeerd met terugspoelen en chapter selection, maar ongeveer 3 minuten van die aflevering weigert ie gewoon te spelen.
Later tijdens die aflevering zagen we nog wel eens "blokjes" (1x nog), maar voor de rest geen problemen meer.
Dit is de eerste keer dat ik problemen heb met een DVD van de X-Files en heb de voorhaande 3 seizoenen al bekenen.

Wat zou ik het beste doen? Het zo laten, Fox contacteren of de winkel waar ik ze heb aangekocht (DVDZone2)?

jOzh
06-04-2004, 08:05
Wat zou ik het beste doen? Het zo laten, Fox contacteren of de winkel waar ik ze heb aangekocht (DVDZone2)?

Ik heb dezelfde problemen met een aantal discs van de verschillende Star Trek seizoenen gehad. E-mail gestuurd naar Paramount en ik kon de betreffende disc gewoon naar hun opsturen waarna ik een nieuw exemplaar kreeg. Ik zou het in ieder geval niet zo laten, zonde! Altijd proberen!

carnesir
06-04-2004, 18:30
bij mij ook de west wing seizoen 1 en 2 bij de laaste disc zaten er blaasjes op :evil:

Dennis Veldhuizen
06-04-2004, 18:41
ik heb gelukkig nog geen problemen ondervonden met mijn x-files boxen.... ik laat weten zodra wel.

ben namelijk over nieuw begonnen met kijken ... 8) :lol:

hankey
06-04-2004, 18:49
Dat zijn berichten waar je niet vrolijk van wordt natuurlijk, ik zou het zeker ook even proberen bij Fox. Ik heb net snel even mijn eigen boxen bekeken, maar ik heb (nog) nergens last van gelukkig.

incubus
07-04-2004, 07:29
heeft er iemand misschien het email adres van FOX???
Alvast bedankt

Taco
07-04-2004, 08:34
Ik heb het emailadres van Fox niet (staat geen enkel adres op de site van hun), maar ik zoek ff met je mee. Ik heb namelijk een R1 S2 box met hetzelfde probleem.

Beckero
09-04-2004, 13:04
Weet er iemand of er eventueel plannen zouden zijn van een soort X-Files superbox? Het laatste seizoen komt dacht ik eind juni uit, nadien misschien een box met alle 9 seizoenen?
Ik zou de serie beginnen sparen, maar dan wacht ik liever nog ff af.

Taco
09-04-2004, 15:14
Zou dat niet een beetje duur worden, 9 x 70 Euro tot nu toe stoppen in een betaalbare box?

Beckero
09-04-2004, 16:18
Zou dat niet een beetje duur worden, 9 x 70 Euro tot nu toe stoppen in een betaalbare box?

Ja, tenzij de prijzen dalen. Op dvdzone2.com kan je nu seizoen 1-7 krijgen voor 50 euro. Dit is alles tesamen nog veel, maar de prijzen zullen toch nog wel dalen binnen een 3tal maand, denk ik.

Dunky
24-04-2004, 19:46
Weet iemand toevallig wanner seizoen 9 in de schappen zal liggen?

Jeronimo
24-04-2004, 19:56
30 juni

Jurgen V
24-04-2004, 21:31
Zou dat niet een beetje duur worden, 9 x 70 Euro tot nu toe stoppen in een betaalbare box?

Ja, tenzij de prijzen dalen. Op dvdzone2.com kan je nu seizoen 1-7 krijgen voor 50 euro. Dit is alles tesamen nog veel, maar de prijzen zullen toch nog wel dalen binnen een 3tal maand, denk ik.

Ik hoop dat de prijzen rond de 40 euro komen te liggen. Vind ik goed te doen voor die boxen. :)

Mich
25-04-2004, 12:15
Zit nu aan het einde van seizoen 3 en (hout vasthouden) ... no problems tot nu ...

Fredje
08-07-2004, 18:46
Ik heb dus een mail gestuurd naar FOX met mijn probleem (zie hierboven), maar na meer dan 1 week had ik nog steeds geen antwoord.

Dan heb ik maar een mail gestuurd naar DVDZone2, omdat ik ze tenslotte daar had gekocht (wel in februari :oops: ) en na nog geen 5 minuten nadat ik de mail had verstuurd, kreeg ik al antwoord dat ik de box mocht terugzenden en dat ik een waardenbon voor dezelfde prijs kreeg (waarmee ik natuurlijk weer Seizoen 4 zal bestellen :D ).

Als dat geen voorbeeld is van klantvriendelijkheid...

Fredje
19-01-2005, 06:28
Het is weer van dat...

Nu zitten er krassen op Disc5 van Seizoen 7.
Zo erg zelf dat tijdens een bepaalde aflevering (Hollywood, heel slechte episode trouwens) de DVD twee keer vastliep en ik 2 keer een chapter moest overslaan.

Ik vrees dat ik weer de mensen van DvdZone2 zal moeten lastig vallen.

MielC
03-08-2005, 12:13
Net begonnen met seizoen 2 van X-files en ja hoor: bij twee afleveringen blijft DVD 2x hangen, er zit wel een kras op, maar nooit gezien bij het kopen. :cry: :?
Controleer toch wel alles wat ik gekocht heb maarja...
Aangezien het al een tijd geleden is dat ik deze gekocht heb en omdat ik niet meer weet WAAR ik hem gekocht heb kan ik niet terug naar een winkel maar moet ik toch contact opnemen met FOX HE. Iemand toevallig al achter een adres gekomen van FOX? post of e-mail maakt niet uit.

Verder nog mensen problemen ondervonden met de boxsets van X-files?

frank_black
03-08-2005, 13:01
20th Century Fox :wink:
www.foxfilm.nl
www.bigdealdvd.nl

Mozartlaan 27
1217CM Hilversum
035-6222111 (telefoon)
035-6222190 (fax)

chrissnow
03-08-2005, 13:38
X-Files seizoenen bij DVDZone2 nu 39,99

MielC
03-08-2005, 18:32
THX voor de info!

Chiau T.
03-08-2005, 22:08
THX voor de info!

Kan je trouwens even laten weten of je reactie krijgt van FOX.

Ik heb laatst nog een email gestuurd, maar ik heb tot nu toe geen reactie gekregen...

Alvast bedankt.

MielC
04-08-2005, 07:36
Ik ga maar een briefje sturen, misschien dat dat beter gaat.

Ik laat het wel weten hoe het afloopt op deze thread.

MielC
16-08-2005, 11:50
Vandaag mijn brief teruggekregen: geadresseerde vertrokken!!
M.a.w. op de Mozartlaan zitten ze niet meer!!

Iemand nog een goed advies om toch nog contact met ze te krijgen? (of iemand weet waar ze wel zitten)

Rezonator
20-08-2005, 16:55
Ik heb ook een probleempje met Fox. Nog steeds mijn €10 niet teruggekregen zoals beloofd bij die "Star Wars trilogy"-actie, waarbij ik het bioscoopticket van "Revenge of the Sith" + aankoopbewijs "Star Wars trilogy" moest zenden naar het adres op de bijgesloten flyer.
Misschien ben je hier iets mee, al kan het zijn dat dit adres enkel voor die Star Wars-actie werd gebruikt:

Voor Nederland:
Fox Home Entertainment
c/o PromoControl
Postbus 71146
3000 PC Rotterdam

Voor België:
Fox Home Entertainment
c/o PromoControl
B.P. 1565
1414 Waterloo

Best raar trouwens dat er op de sites www.foxfilm.nl & www.fox.be geen enkel contactadres is te vinden, behalve indien het iets met de persoonlijke gegevens heeft te maken. En dan is het waarschijnlijk een Amerikaans adres: feedbackus@fox.com.

Zelf heb ik een email gestuurd naar info@fox.be, waar geen antwoord op kwam...

Rezonator
20-08-2005, 17:20
Ik heb de moed nog niet opgegeven, en even doorgezocht op de www.fox.com site (ask fox), waar ik het volgende email-adres vond voor Europa: TTVInt3@foxinc.com. Misshien is dit iets...

MielC
31-08-2005, 07:44
Ondertussen het nieuwe adres gevonden van FOX in amsterdam:
Twentieth Century Fox
Pilotenstraat 39
1059 CH Amsterdam
Tel.nr. 020-5106988

Briefje gestuurd en het probleem uitgelegd en wat bleek... gisteren lag een brief op de mat met een nieuwe DVD!!!! Bij hoge uitzondering kreeg ik een nieuwe DVD toegestuurd, m.a.w. ik mag blij zijn dat zij zo tolerant zijn om een nieuwe te geven :o . Volgens mij werkt het toch echt anders, zij zijn verplicht mij een deugdelijk product te leveren ook al blijkt pas na 3 jaar dat er fouten in zitten :x
Je kan en mag er niet vanuit gaan dat je een heel seizoen binnen een (half) jaar gekeken hebt (zeker als je ruim de helft van je collectie nog moet kijken). Of zie ik dat verkeerd..?

peter smits
31-08-2005, 15:05
Briefje gestuurd en het probleem uitgelegd en wat bleek... gisteren lag een brief op de mat met een nieuwe DVD!!!! Bij hoge uitzondering kreeg ik een nieuwe DVD toegestuurd, m.a.w. ik mag blij zijn dat zij zo tolerant zijn om een nieuwe te geven . Volgens mij werkt het toch echt anders, zij zijn verplicht mij een deugdelijk product te leveren ook al blijkt pas na 3 jaar dat er fouten in zitten

Dit zal wel ter voorkoming van misbruik zijn....
Als ze geschreven hadden dat ze bij elke melding een nieuwe dvd zouden sturen zouden er altijd weer mensen zijn die hier misbruik van maken!!
Kan me niet meer herineren welke titel het was maar dit is al een keertje voorgekomen dat mensen massaal een nieuwe dvd kregen terwijl hun dvd nog prima in orde was.
Peter 8)