PDA

Bekijk de volledige versie : X-Men: The Last Stand



Pagina's : 1 2 3 4 [5]

Annemie
30-05-2006, 18:47
Als je naar de site van Keepvid (http://keepvid.com/) gaat kan je de link copy & pasten. Dan krijg je daaronder een download link, daarop moet je rechtsklikken en opslaan als .flv bestand. Je hebt daar dan een flv player voor nodig (link staat ook op die site). Je hebt ook wel programma's die de flv's naar wmv kunnen omzetten.

Mijn dank is oneindig groot, Annemie!
The pleasure is all mine :wink:

Rickje
30-05-2006, 19:17
heb je toch echt niet goed gekeken, zal een screenshot voor je maken! ik zag toch echt vlammen! :wink:

Ik heb net xmen 2 weer eens bekeken en daar aan het eind wordt weldegelijk flammen rond phoenix getoond![quote=Evil Hobbit]NOG MEER SPOILERSquote]

Jaja.. vlammen in het water?? Jij kan het ook verzinnen hé.. je ziet een warmte opkomen maar vlammen.. nee hoor want dan zou je ook meteen stoom moeten zien :wink:

Show me the fire :D

Dane
30-05-2006, 22:28
heb je toch echt niet goed gekeken, zal een screenshot voor je maken! ik zag toch echt vlammen! :wink:

Ik heb net xmen 2 weer eens bekeken en daar aan het eind wordt weldegelijk flammen rond phoenix getoond![quote=Evil Hobbit]NOG MEER SPOILERSquote]

Jaja.. vlammen in het water?? Jij kan het ook verzinnen hé.. je ziet een warmte opkomen maar vlammen.. nee hoor want dan zou je ook meteen stoom moeten zien :wink:

Show me the fire :D

Ik las deze thread ff door en heb ff gegoogled;

http://jlusetti.free.fr/comics/topos/x-men/images/high/jgrey11.jpg

http://www.angelfire.com/moon/daehkcid/x30.jpg

En ik kwam ergens op een forum terecht waar iemand pics had geplaats uit X2 waarin je de Phoenix vorm al kunt zien;

http://www.angelfire.com/moon/daehkcid/xff.jpg
http://www.angelfire.com/moon/daehkcid/x005.jpg

Ik was zelf redelijk teleurgesteld in X3, veel gemiste kansen m.i., in ieder geval omtrent Phoenix, erg zonde. Ook jammer vond ik [spoiler:e323165248]dat je niet meer zag van het skelet van Wolverine tijdens het gevecht met phoenix, je zag steeds kleine stukjes, het had me erg gaaf geleken als je heel even een groot deel van zijn skelet zag na een "blast" van phoenix[/spoiler:e323165248]

hstadman
31-05-2006, 00:37
http://www.xs4all.nl/~hstadman/PDVD_006.JPG
:wink:



heb je toch echt niet goed gekeken, zal een screenshot voor je maken! ik zag toch echt vlammen! :wink:

Ik heb net xmen 2 weer eens bekeken en daar aan het eind wordt weldegelijk flammen rond phoenix getoond![quote=Evil Hobbit]NOG MEER SPOILERSquote]

Jaja.. vlammen in het water?? Jij kan het ook verzinnen hé.. je ziet een warmte opkomen maar vlammen.. nee hoor want dan zou je ook meteen stoom moeten zien :wink:

Show me the fire :D

Jeroen D
31-05-2006, 06:40
Ondanks matige kritieken is het derde deel in de populaire X-men serie een groot succes. In de VS, waar de film vorige week donderdag in première ging, zorgde de film in vier dagen voor een opbrengst van 120,1 miljoen dollar. Daarmee was het openingsweekend van X-men: The last stand lucratiever dan dat van de vorige recordhouder - Spider-man 2 (ook al een comic-verfilming) bracht in de zomer van 2004 in vier dagen 115,8 miljoen dollar op.

Ook in Groot-Brittannië, Frankrijk, Australië, Mexico en Brazilië kwam het mutantenepos op de eerste plek terecht, maar in alle andere landen waar de film in première ging (waaronder Nederland) moesten Wolverine en co. genoegen nemen met een tweede plek, achter Sony's The Da Vinci code (die al net zo slecht werd besproken).

bron : filmtotaal

El-Jorge
31-05-2006, 07:41
Afgelopen vrijdga gezien.
Als eerste het was eeb vette (actie)film, helaas ook veel gemiste kansen!
Bryan Singer was denk ik een betere director geweest, de sfeer was zeker niet anders dan de andere 2 films, helaas was het het introduceren en wat character ondebouwing van nieuwe figuren compleet weg. Dit heeft mij het meest gestoord, hier had best wat meer aandacht aan besteed kunnen worden. Het was dat ik naast een die-hard x-men fan zat, zodat ik vaak wel te weten kreeg wie wat voor charactre was.
qua actie is de film super, alhoewel ik meer van The Phoenix had verwacht, ook dit kwam mij weer te gehaast over.
[spoiler:c03a4017e1]vette scene wel in dat huis[/spoiler:c03a4017e1]
Waarom iedereen the juggernaut ruk vind is me ook wel een raadsel, hij is idd net zo overbodig als angel, en net zoals een aantal van die morlocks. Maar ik vond The Juggernaut gewoon cool (Vinnie Jones :mrgreen:), lekker brits accent, wat je niet verwacht, en gewoon lekker lomp!
Ik moet hem zeker nog een aantal keren zien, dat is deze film wel waard, maar ik hoop dat er een uitgebreide DC komt (zal wel niet) want ik vind toch dat het beter had gekund!

7/10

Dizer
31-05-2006, 20:56
Ik vond het een superfilm. Maar overtreft het tweede deel niet!
Want heel belangrijk is... en dat moet je dus echt doen, is na het einde nog blijven zitten tot na de aftiteling,

[spoiler:690d761cd4]want dan krijg je nog een cruciale scene met daarin dat Xavier nog leeft.... toen ik het niet zag, had ik zo iets van.. dat einde... jammer dat ze het zo gaan afsluiten. Maar toen ik dat stukje zag, was ik weer helemaal blij!!!![/spoiler:690d761cd4]

Olivier vd D.
31-05-2006, 21:07
Ondanks matige kritieken is het derde deel in de populaire X-men serie een groot succes. In de VS, waar de film vorige week donderdag in première ging, zorgde de film in vier dagen voor een opbrengst van 120,1 miljoen dollar. Daarmee was het openingsweekend van X-men: The last stand lucratiever dan dat van de vorige recordhouder - Spider-man 2 (ook al een comic-verfilming) bracht in de zomer van 2004 in vier dagen 115,8 miljoen dollar op.

Ook in Groot-Brittannië, Frankrijk, Australië, Mexico en Brazilië kwam het mutantenepos op de eerste plek terecht, maar in alle andere landen waar de film in première ging (waaronder Nederland) moesten Wolverine en co. genoegen nemen met een tweede plek, achter Sony's The Da Vinci code (die al net zo slecht werd besproken).

bron : filmtotaal
Hetgeen helaas maar weer bevestigd hoe de massa achter hypes aanloopt. Jammer, want hierdoor krijgen veel mooie producties niet het podium dat ze verdienen.

RobinB
31-05-2006, 21:21
Uit alle reacties te lezen moet er dus een verlengde versie komen..of een knallende vervolg. Ik moet zelf nog X-men 3 gaan bekijken..en uit de reacties zal ik niet teleurgesteld worden.

Hankster
01-06-2006, 06:32
Hetgeen helaas maar weer bevestigd hoe de massa achter hypes aanloopt. Jammer, want hierdoor krijgen veel mooie producties niet het podium dat ze verdienen.
loopt de massa achter de hype aan, of is dit gewoon een soort film die veel mensen aanspreekt hoewel het niet het beste deel uit de serie is?

Rickje
01-06-2006, 07:30
heb je toch echt niet goed gekeken, zal een screenshot voor je maken! ik zag toch echt vlammen! :wink:
[quote=hstadman]Ik heb net xmen 2 weer eens bekeken en daar aan het eind wordt weldegelijk flammen rond phoenix getoond![quote=Evil Hobbit]NOG MEER SPOILERSquote]

Jaja.. vlammen in het water?? Jij kan het ook verzinnen hé.. je ziet een warmte opkomen maar vlammen.. nee hoor want dan zou je ook meteen stoom moeten zien :wink:

Show me the fire :D

Ik las deze thread ff door en heb ff gegoogled;

http://jlusetti.free.fr/comics/topos/x-men/images/high/jgrey11.jpg

http://www.angelfire.com/moon/daehkcid/x30.jpg

En ik kwam ergens op een forum terecht waar iemand pics had geplaats uit X2 waarin je de Phoenix vorm al kunt zien;quote]

Dit is dan de enige scene dat je vlammen enigszins kon zien, aan het einde v/d film zag je een soort vorm van de phoenix maar geen vlammen :wink:

Dizer
01-06-2006, 09:52
Uit alle reacties te lezen moet er dus een verlengde versie komen..of een knallende vervolg. Ik moet zelf nog X-men 3 gaan bekijken..en uit de reacties zal ik niet teleurgesteld worden.

Wel tot na de aftiteling blijven zitten!!! :wink:

chrestomancy
01-06-2006, 16:07
je ziet duidelijk het vuur in haar ogen
http://jlusetti.free.fr/comics/topos/x-men/images/high/jgrey2.jpg
http://jlusetti.free.fr/comics/topos/x-men/images/high/jgrey6.jpg
http://jlusetti.free.fr/comics/topos/x-men/images/high/jgrey5.jpg
http://jlusetti.free.fr/comics/topos/x-men/images/high/jgrey12.jpg

en hier het teken in het water, wat wel duidelijker is in de film hoor
http://jlusetti.free.fr/comics/topos/x-men/images/high/jgrey13.jpg
http://jlusetti.free.fr/comics/topos/x-men/images/high/jgrey14.jpg


bron: http://jlusetti.free.fr/comics/topos/x-men/xmenmov2.htm[/img][/img]

Richard68
01-06-2006, 17:25
Ik vond de film zwaar tegen vallen. Het verhaal was nietszeggend en het leek meer een afwisseling van de ene actiescene naar de andere actiescene.


Op internet heb ik deze recensie gevonden die precies verwoord wat ik denk. Lees hem eens door het is een een heel goed stuk.

http://www.quinsreviews.com/review.asp?page=1&id=2187

Dennis Kuijper
01-06-2006, 19:34
Leuk derde deel die het zeker niet haalt bij z,n voorgangers wat vooral te wijten is omdat Singer niet meer aan het roer staat,maar er is aan aktie geen gebrek.We krijgen aardige wat nieuwe personen erbij die eigenlijk te weinig ruimte krijgen in de film om zich echt te introduceren,wat wel gemogen had want de speelduur van de film is nou niet echt aan de lange kant en had van mij best z,on twinitg minuten langer mogen duren.
[spoiler:f680c8c196]Ik had de aftiteling niet gekeken maar lees nu net pas dat Xavier niet dood is,gelukkig maar want zou het jammer vinden als Patrick Stewart eruit ging,ik zie hem graag in deze rol[/spoiler:f680c8c196]
Conclussie:de film is een wilde achtbaan rit van aktie en special effecten die geen moment verveeld maar eigenlijk te kort is.7,5/10

Dennis Vansant
01-06-2006, 21:38
Trouwens, betekent [spoiler:a7f8301c80]het open einde dat Magneto zijn krachten niet kwijt is, aangezien het schaakstukje nog beweegt?[/spoiler:a7f8301c80]

chrestomancy
01-06-2006, 22:15
Trouwens, betekent [spoiler:a71408234c]het open einde dat Magneto zijn krachten niet kwijt is, aangezien het schaakstukje nog beweegt?[/spoiler:a71408234c]

ja, allee zo denk ik toch. Het is ofwel een gewoon einde, maar het geeft ook genoeg materiaal om nog verder te kunnen gaan. Beetje zoals het einde van de tweede film.

Waarschijnlijk is hij zijn krachten kwijt, maar niet kwijt kwijt, maar is het zoals fysiotherapie en moet hij opnieuw leren ze te gebruiken enzo.[/spoiler:a71408234c]

Dennis Vansant
01-06-2006, 22:20
Spoilertags, huphup :)

BratMokstrof
02-06-2006, 06:50
Gisteren gezien en vond hem eigenlijk behoorlijk goed. :)
Miste wel iets t.o.v. van de eerdere delen, maar weet niet precies wat.

Kritiek dat de intro's van de mutanten veel minder waren vind ik niet helemaal terecht, [spoiler:355799333b]Magneto had gewoon een enorm leger nodig en die kun je nooit helemaal introduceren. Vond het juist vrij goed gedaan de mix waarin sommigen meer tijd kregen dan anderen[/spoiler:355799333b].

Verder een vraag over het stuk na de aftiteling. Je ziet daar dat [spoiler:355799333b]Xavier niet dood is. Dat is mooi, maar wat me verbaasde is dat de persoon wel de stem van Xavier heeft terwijl diens lichaam toch is gesloopt door Phoenix? Ben benieuwd hoe ze dat in een evt. vervolg doen, zie niet in hoe Patrick Stewart weer Xavier kan spelen, maar zie ook geen X4 zonder hem in die rol...[/spoiler:355799333b].

In de ArenA bleef overigens het licht tijdens de aftiteling uit (hetgeen bijna niemand ervan weerhield om weg te gaan overigens), dat was wel goed gedaan. Was alleen even bang dat dat stukje van [spoiler:355799333b]Magneto[/spoiler:355799333b] het stukje was dat hier bedoeld werd en door Pathé voor het gemak even voor de aftiteling was geplaatst... :lol:

Vond Wolverine alleen beetje irritant af en toe, had wat gemaakte (onnoidige) one-liners, zoals eerder aangegeven en ook in het Dell filmpje in beeld was. Sowieso vond ik die reclame heel erg onsubtiel gedaan en kon me daar beetje aan ergeren. Zeker bij een film die zich sowieso niet zo druk hoeft te maken of de investering wel terugverdiend zal worden.

Cijfer: 8,5 / 10

Werner
02-06-2006, 11:56
Vond Wolverine alleen beetje irritant af en toe, had wat gemaakte (onnoidige) one-liners,

Ik heb me toch een breuk gelachen met "Try to grow these back"

Nielsje
02-06-2006, 12:06
En ik eerlijk gezegd toch met die sigaaropmerking en het aansteken ervan in de Danger Room.

BratMokstrof
02-06-2006, 12:08
En ik eerlijk gezegd toch met die sigaaropmerking en het aansteken ervan in de Danger Room.

Ja, ik weet het niet, ik vond het heel gemaakt overkomen... Beetje van "nu moet ik een stoere opmerking maken," maar dat is wellicht (zo blijkt) heel persoonlijk. :)

Werner
02-06-2006, 12:31
Wolverine MOET gewoon dergelijke oneliners spuien, of het is Wolverine niet!

Rickje
02-06-2006, 14:01
"... I heard you're quit an animal."
"Look who's talking."

"Did he just call me 'boy' ?"

Wolverine :twisted:

Dennis Vansant
02-06-2006, 14:15
"Who's the furball?"

Gewoon droog genoeg xD

Evil Hobbit
02-06-2006, 17:32
zo dan, nieuwe uncanny x-men gehaald whiiii

Dennis Kuijper
02-06-2006, 18:22
Vond Wolverine alleen beetje irritant af en toe, had wat gemaakte (onnoidige) one-liners,

Ik heb me toch een breuk gelachen met "Try to grow these back"
Dit was wel de sterkste van allemaal,de andere kwamen wat geforceerd maar niet storend over.

Rudy Mas
02-06-2006, 18:56
Ik vond de film zwaar tegen vallen. Het verhaal was nietszeggend en het leek meer een afwisseling van de ene actiescene naar de andere actiescene.


Op internet heb ik deze recensie gevonden die precies verwoord wat ik denk. Lees hem eens door het is een een heel goed stuk.

http://www.quinsreviews.com/review.asp?page=1&id=2187

Persoonlijk vind ik deze review toch iets te negatief over deze film.

Ik ben hem gisteren gaan zien en vond hem heel goed. X-Men 2 was inderdaad beter, maar de film moet zeker niet onderdoen voor X-Men 1.

Net zoals in de comics, komt een welbepaalde episode in het leven van de X-Men tot een explosief einde. Ik had dan ook voor het einde van deze trilogie ook niet anders verwacht dan dat we heel veel actie gingen te zien krijgen met op bepaalde momenten hartverscheurende toestanden. En die momenten waren er zeker, ik heb minstens 2x in de film met een krop in mijn keel gezeten en heb zalig genoten van de mooi uitgewerkte actiescènes.

Maar niet alles was positief, en zijn bepaalde keuzes gemaakt voor deze film die ik toch anders zou hebben gedaan.

Zoals het toevoegen van de nieuwe karakters, want die waren niet zo goed uitgewerkt als in de 2 vorige films. In de twee vorige films werden de nieuwe karakters veel dieper uitgewerkt waardoor je de karakters ook beter kon aanvoelen. Hadden ze iets meer tijd gehad om deze film te maken, dan was dit zeker gebeurd.

En een andere fout, en die ligt duidelijk bij de regisseur, is dat we Phoenix nooit te zien krijgen zoals de fans haar kennen uit de comics. Men had in de finale van de film toch minstens die vuurvogel moeten gebruikt hebben om de kracht van Phoenix heel duidelijk te maken. De aanzet was er zeker gegeven op het einde van de 2de film maar de nieuwe regisseur heeft blijkbaar met gebrek aan kennis dit verkeerd uitgebeeld. Dit is voor mij de enige grote gemiste kans in de film.

Voor al de rest ben ik heel tevreden, de karakters zijn allemaal gespeeld zoals ik ze ken uit de comics en met deze achtergrond in gedachte is de film zeker geslaagd voor de fan van het eerste moment. Maar voor de mensen die de X-Men enkel kent van de film, die zullen zeker bij bepaalde dingen een gemis hebben omdat ze de karakters niet echt kennen, vooral al die nieuwe karakters die ze er hebben ingestoken.

Ik zou deze film toch een 7/10 willen geven omdat hij zeker beter is dan de gemiddelde film en voor de liefhebbers een schot in de roos was.

Moest er ooit nog een X-Men 4 komen, dan zou ik ze toch de raad willen geven om meer tijd te steken in karakter ontwikkeling om de betrokkenheid met het verhaal te vergroten. Dat de film hierdoor misschien een lager tempo krijgt en een 20 tot 30 min langer zou duren zou het eindresultaat toch niet negatief gaan beïnvloeden maar eerder een pluspunt zijn voor het geheel. Ik heb liever een film waarin de actie wat meer onderbouwd is door een verhaal dan enkel een film om de actie. Het is natuurlijk leuk om een Wolverine of Storm voluit te zien gaan, maar met een beter onderbouwde reden waarom ze dit doen maakt het alleen maar leuker om naar te kijken.

BrownB
03-06-2006, 11:48
Wolverine MOET gewoon dergelijke oneliners spuien, of het is Wolverine niet!

Eh nee... Dat heeft helemaal niets met het karakter te maken. Verschrikkelijk hoe hij als de comic relief werd gepresenteerd met die verschikkelijk simpele grapjes.

Ik vond de rest van de film ook te slecht en te rommelig voor woorden ten opzichte van de eerste twee delen, for the record.

Bravestarr
03-06-2006, 12:03
Gisteren gezien. En tja... ik was niet teleurgesteld, maar dat kwam omdat deel 1 en 2 ook al niet waren wat ik ervan gehoopt/verwacht had. Dus in die lijn, paste de film er mooi bij.
blijf nog altijd van mening dat, gezien het materiaal wat er voor handen lag, er veel meer van X-men te maken is.
Enkele storende dingen van deel 3:
- In San Fransisco is het blijkbaar van het een op het andere moment nacht
- Colossus met een Amerikaans accent
- Juggernaut heeft geen link met Xavier
- Angel fladdert maar wat in het rond voor de fun. Totaal geen toegevoegde waarde.

Maar toch heb ik al met al 1,5 uur een lekkere verstand op nul film gezien. En voor wie het niet weet; "I'm the Juggernaut bitch" komt van een internet filmpje waarin de cartoon is ingesproken door gasten die het voornamelijk over Ho's, pimps en al dat soort dingen hebben. Uitermate flauw, maar geweldig gevonden.

martini
03-06-2006, 15:15
Gister gezien en vond het een goeie film. Niet zo goed als 2, maar zeker niet slechter dan 1. Vond wel dat sommige karakters (Angel) totaal niks toevoegten en net zo goed niet in de film hadden kunnen zitten.

Rudy Mas
03-06-2006, 16:27
Vond wel dat sommige karakters (Angel) totaal niks toevoegten en net zo goed niet in de film hadden kunnen zitten.

Dat begrijp ik toch niet helemaal.

OK, het was inderdaad geen grote rol, maar hij was toch wel rechtstreeks de aanleiding voor de ganse film.

Indien hij geen mutant was geweest dan had zijn vader nooit naar een manier gezocht om hem 'te genezen'! En zo had Magneto ook nooit een goede reden gehad om massaal de aanval in te zetten tegen de mensheid en specifiek het bedrijf dat een 'genezing' had gevonden voor alle mutanten.

Ok, de lezer van het eerste uur zal natuurlijk boos zijn omdat ze Angel niet meer en nuttiger hebben gebruikt. Vooral omdat Angel één van de oorspronkelijke leerlingen is van Charles Xavier, samen met Cyclops, Marvel Girl, Iceman en Beast.

Maar ja, de ganse reeks volgt maar in beperkte mate de geschiedenis van de comics. Er is heel veel ‘dichterlijke vrijheid’ gehanteerd om de filmreeks tot stand te laten komen en wat ze hebben gebracht benaderd toch heel dicht het gevoel die ik had bij de comics. Dus ik ben zeker niet teleurgesteld.

martini
04-06-2006, 15:11
Vond wel dat sommige karakters (Angel) totaal niks toevoegten en net zo goed niet in de film hadden kunnen zitten.

Dat begrijp ik toch niet helemaal.

OK, het was inderdaad geen grote rol, maar hij was toch wel rechtstreeks de aanleiding voor de ganse film.

Indien hij geen mutant was geweest dan had zijn vader nooit naar een manier gezocht om hem 'te genezen'! En zo had Magneto ook nooit een goede reden gehad om massaal de aanval in te zetten tegen de mensheid en specifiek het bedrijf dat een 'genezing' had gevonden voor alle mutanten.


Daar heb je wel gelijk in. Maar toch zonde.

Marcel v/d H.
04-06-2006, 17:39
Gister de film gezien en net als de andere delen vond ik hem erg goed. Ik was samen met twee anderen naar de bios, dus ik zeg "Er komt zo ook nog een stukje na de aftiteling" krijg ik als reactie, wouden ze meteen weg om ze het niet geloofden :(

1101
04-06-2006, 19:03
En ben je toen ook weggegaan of heb je volhard?

Dane
04-06-2006, 21:03
Ben vandaag voor de 2e keer geweest, ik was de eerste keer behoorlijk teleurgesteld, maar heb nu simpelweg meer genoten en gelet op de actie, en op dat gebied stelt de film niet teleur.

Weet er iemand toevallig een goede site over x-men?, en dan voornamelijk een soort database over de verschillende karakters en hun achtergrond e.d. Ik volgde vroeger de cartoon, maar weet er niet heel veel meer van. Ik heb ook eens een soortgelijke site gezien over spider-man en alle karakters eromheen, erg interessant om je geheugen weer op te frissen.

pokalapoketl
04-06-2006, 21:24
http://www.uncannyxmen.net/

Op Wikipedia zoeken naar karakters levert ook veel informatie op. http://en.wikipedia.org/wiki/X-Men

Rudy Mas
05-06-2006, 00:03
http://www.marveldirectory.com/directory.htm

Hier vind je heel veel informatie over het Marvel Universum.

Rickje
05-06-2006, 11:26
Gister de film gezien en net als de andere delen vond ik hem erg goed. Ik was samen met twee anderen naar de bios, dus ik zeg "Er komt zo ook nog een stukje na de aftiteling" krijg ik als reactie, wouden ze meteen weg om ze het niet geloofden :(

Jij doet jou naam geen eer aan.. The Hulk :roll:

Filmfan
05-06-2006, 23:58
Heb hem dan ook eindelijk gezien vanavond...heb erg genoten van de film
Paar kleine dingetjes wat ik minder vond:
[spoiler:46acd4ae12]
Waar is Nightcrawler toch gebleven?
Waarom moest Jean dood gaan?
Wat is er precies met Scott gebeurd?

[/spoiler:46acd4ae12]

Aerodynamisch
06-06-2006, 00:10
TE kleine rol,
Wacht maar af,
Leeft nog.

Rudy Mas
06-06-2006, 10:40
[spoiler:a986c1fdc0]Zou het ook niet kunnen dat James Marsden de rol van Cyclops niet heeft kunnen vertolken omdat hij met Bryan Singer is meegegaan naar de set van Superman Returns?

Ik vermoed dat ze daarom Cyclops in het begin van de derde film hebben laten verdwijnen. Want volgens mij hadden ze tussen Wolverine en Cyclops in deze film toch wel een enorme tweestrijd kunnen laten losbarsten. Cyclops wil haar redden terwijl Wolverine weet dat haar doden de enige oplossing is om de wereld te redden. Waardoor er tussen beide een strijd ontstaat waarin Cyclops uiteindelijk het onderspit moet delven!

Althans, zo zou ik het toch hebben geschreven als beide karakters in de film zouden zitten![/spoiler:a986c1fdc0]

The Pryde
06-06-2006, 11:38
Hele toffe film... vette SFX...
MAAR... wat jammer dat de karakters niet goed zijn uitgewerkt...
Film duurde naar mijn mening ook veel te kort...

Vette actie, vette SFX, maar qua diepgang... jammer hoor...

Verstand op 0 en geniet :!:

HiddeV
06-06-2006, 14:10
[spoiler:dd304e71f1]Zou het ook niet kunnen dat James Marsden de rol van Cyclops niet heeft kunnen vertolken omdat hij met Bryan Singer is meegegaan naar de set van Superman Returns?

Ik vermoed dat ze daarom Cyclops in het begin van de derde film hebben laten verdwijnen. Want volgens mij hadden ze tussen Wolverine en Cyclops in deze film toch wel een enorme tweestrijd kunnen laten losbarsten. Cyclops wil haar redden terwijl Wolverine weet dat haar doden de enige oplossing is om de wereld te redden. Waardoor er tussen beide een strijd ontstaat waarin Cyclops uiteindelijk het onderspit moet delven!

Althans, zo zou ik het toch hebben geschreven als beide karakters in de film zouden zitten![/spoiler:dd304e71f1]

Dat zou inderdaad een interessante verhaallijn geweest zijn.

Paul H.
07-06-2006, 09:51
Gister ook maar naar de bios gegaan en heb me wel vermaakt, kan eigenlijk niks melden wat hier eigenlijk al niet geplaatst is. Er had meer ingezeten maar het komt er gewoon niet uit. Ach ja in ieder geval weer een avond gevuld.

FrankGuthrie
07-06-2006, 16:50
Heb hem dan ook eindelijk gezien vanavond...heb erg genoten van de film
Paar kleine dingetjes wat ik minder vond:
[spoiler:e67bc2b7b8]
Waar is Nightcrawler toch gebleven?
Waarom moest Jean dood gaan?
Wat is er precies met Scott gebeurd?

[/spoiler:e67bc2b7b8]

Punt 1. Het schijnt dat de acteur uren in de make up stoel moest zitten, en daar had hij geen zin in.
Punt 2. Tja er meot ooit een eind aan komen en volgens mij willen ze ook verder met andere projecten
Punt 3. Brett Ratner!

Deze gast heeft echt een hele slechte film neergezet. Alles gaat veels te snel en wordt niet uitgediept. Beast loopt te snel over, X-men droppen bij de bosjes, het gebeurede allemaal in sneltrein vaart. Volgens mij hadden verschillende acteurs bij het maken van de film opeens geen zin meer. Jaggernaut was zo slecht neergezet, beast viel ook erg tegen en ook Jean Grey/Phoenix was ook erg slecht, naja, ga zo maar door.

martini
07-06-2006, 18:33
Heb hem dan ook eindelijk gezien vanavond...heb erg genoten van de film
Paar kleine dingetjes wat ik minder vond:
[spoiler:8b403554c9]
Waar is Nightcrawler toch gebleven?

[/spoiler:8b403554c9]

Punt 2. Tja er meot ooit een eind aan komen en volgens mij willen ze ook verder met andere projecten


.

Als je de 2disc van X2 hebt kun je bij de docu over Nightcrawler zien hoe ze zijn make-up hebben gedaan. In dat interview zegt ie gelijk eens maar nooit meer.

Dennis Vansant
07-06-2006, 21:54
Hmjah, ik heb eigenlijk iets tegen Cyclops... in principe kan hij elke mutant met gemak aan gewoon door er lang genoeg naar te kijken zonder zijn controleertoestelletje op :)
[spoiler:8354a59877]Trouwens, ik zou er idd niet van schrikken moest Marsden plots wegens een overkoop uit deze productie verdwenen zijn. Wat ik trouwens ook een vrij ergelijk detail vond is de dood van Phoenix zelf :) eerst lijkt het nog alsof de aarde op ontploffen staat, dan 1 stab en it's all over :/ dat had anders gekund.[/spoiler:8354a59877]

Werner
07-06-2006, 23:02
Punt 3. Brett Ratner!

Die beschikt over een X-Chromosoom waardoor hij acteurs plots naar een alternatief universum kan katapulteren. Bijvoorbeeld: het Superman-universum, dat in een filmstudio twee straten verder wordt opgenomen :)

Filmfan
07-06-2006, 23:17
Heb hem dan ook eindelijk gezien vanavond...heb erg genoten van de film
Paar kleine dingetjes wat ik minder vond:
[spoiler:adf3d67f8d]
Waar is Nightcrawler toch gebleven?
Waarom moest Jean dood gaan?
Wat is er precies met Scott gebeurd?

[/spoiler:adf3d67f8d]

Punt 1. Het schijnt dat de acteur uren in de make up stoel moest zitten, en daar had hij geen zin in.


Dat begrijp ik wel, maar ik snap niet dat ze zich niet eens de moeite hebben genomen om ook maar iets te vermelden over waar Nightcrawler gebleven is...nu doen ze net alsof die nooit bestaan heeft..

Nielsje
08-06-2006, 09:19
Dat heeft toch al eerder plaatsgevonden, van Toad hoorden we in deel 2 ook helemaal niets.

Filmfan
08-06-2006, 10:10
Dat heeft toch al eerder plaatsgevonden, van Toad hoorden we in deel 2 ook helemaal niets.

Nee Toad is ook door storm weggeblazen de rivier (of wat was het?) in...

Dennis Vansant
08-06-2006, 10:13
Toad maakt toch een korte verschijning in deel 3? Hij kruipt ergens tegenop... duurt maar een paar seconden dat je hem ziet hoor :/

wayne
08-06-2006, 10:19
die tegen de muur aankruipt was dus nightgrawler,aan de make up gezien dacht ik.

Anders had hij magneto wel gesteund,door naast hem te staan,en mee te vechten.

Timothy
08-06-2006, 11:20
Het is geen Toad en geen Nightcrawler. Wel één of ander nietszeggend karakter uit de comics.

Timothy
08-06-2006, 12:13
Sowieso wel leuk om te doen (zoals we eerder deden bij X2):

Wie en wat hebben we allemaal gezien?

Cameo's van:
• Stephford Cuckoo's (op de achtergrond in school)
• Spike/Marrow (battle tegen Wolverine. Lijkt op Spike uit X-Men Evolution, maar de krachten komen meer overeen met Marrow)
• Psylocke (de paarsharige Aziatsche bij Calisto & Arclight)
• Leech (hoewel hij er in de film beter uitziet ;))

Nielsje
08-06-2006, 12:51
Het is geen Toad en geen Nightcrawler. Wel één of ander nietszeggend karakter uit de comics.

Weer een toffe (hoewel die prince look-a-like eruit had gemogen) maar niet uitgediepte Morlock.

Timothy
08-06-2006, 13:45
Arclight is (in de comic) geen Morlock. Sterker nog, ze is lid van de groep die de Morlocks afslachtte: Marauders.

Sméagol
08-06-2006, 16:36
Heh. Arclight wordt gespeeld door Omahyra Mota.. Ik wist 't van te voren niet, maar ik herkende haar meteen (ze heeft een nogal kenmerkend uiterlijk). Bovendien had ik wel al enigszins gehoord dat ze zou gaan acteren..
Voor degene die haar niet kennen, schrik niet, zij was (of is nog steeds?) model. Kijk voor foto's van haar bv. op [haar pagina op supermodels.nl] (http://www.supermodels.nl/omahyramota) (be warned or be horrified..).

Dan zie ik haar liever als freaky mutant dan als runway model of in magazines :D.

Hankster
09-06-2006, 07:59
ik zie haar liever helemaal niet...maar dat terzijde ;) Nee, als mutant deed ze het best aardig ja :)

Ronald Sneep
11-06-2006, 10:35
Ik heb hem afgelopen donderdag ook gezien. En ik vind het een goeie afsluiting(?) van de trilogie. Ik denk dat als je de 3 delen achter elkaar kijkt je zou kunnen spreken van 1 geheel. Ik zie het daarom dus niet als aparte film ,en dat heeft Ratner dus erg goed gedaan!

Cor H.
13-06-2006, 22:27
Ik weet niet of deze link al voorbij is gekomen.
Hoe ze Xavier en Magneto hebben "verjongd".

http://www.fxguide.com/article357.html

joostpolletje
13-06-2006, 22:35
Ik weet niet of deze link al voorbij is gekomen.
Hoe ze Xavier en Magneto hebben "verjongd".

http://www.fxguide.com/article357.html

Gaaf!!

mjlfadriaans
15-06-2006, 23:40
Eerste korte reactie na het zien ervan.

In mijn ogen (en daar zullen best velen het er niet mee eens zijn ;)) de beste Xmen film. Zag er allemaal schitterend uit, verhaal was ook vele malen beter dan wat ik verwacht had. Ik had echt een afgeraffelde film verwacht en dat viel echt heel erg mee.

De one-liners van Wolverine .... als je daarover klaagt, kun je de strips ook wel weggooien, hoort erbij.

Ikzelf vond Beast echt supergeslaagd! Zeker de overgang met toen íe ging vechten, fantastisch! Actie was echt subliem te noemen, Juggernaut vond ik ook om van te genieten! Vooral natuurlijk toen íe als een gestoorde overal doorheen liep.

http://www.youtube.com/watch?v=GV_3cBmAHjA#

Heerlijke film in ieder geval! Dat gezeik over Singer viel echt wel mee, had echt iets heel ergs verwacht en het bleek achteraf toch echt heel goed te zijn!!! Maar dit is natuurlijk mijn menign ;).

scifi maniac
17-06-2006, 12:39
Ik vond het ook een geweldige film. Ga er zeker nog wel een x naar toe. Het had van mij echter best wel wat langer gemogen zodat ze net wat meer karakterachtergronden/ ontwikkelingen er in konden stoppen.


Want Angel vliegt toch wel een beetje doelloos door het beeld.

Wouter van Dis
29-06-2006, 19:03
Net de film gezien en was toch nog een beetje verrast. Er zaten een paar leuke scenes in, maar de climax op alcatraz vond ik een beetje mislukt.

[spoiler:60981d646c] Ik heb de comics niet gelezen, maar kan het niet zo zijn dat Xavier in een ander lichaam zit. Want het meisje schrikt en herkent de man in bed niet, maar herkent wel zijn stem.. [/spoiler:60981d646c] laat jullie mening horen, want ik weet het niet~!

misterfun
09-07-2006, 22:49
Net geweest en erg genoten, masterlijkste moment:

[spoiler:57bac851bf]Als Juggernaut als een maddefizzel door die muren heen rent op alcatrez en dan ok het laatst in die kamer van dat jochie waarbij geen enkele mutanten kracht werkt ie frontaal tegen de muur aan rent en down gaat.[/spoiler:57bac851bf]

En Jean toppertje. erg jammer de kleine rol van scott en de kleine rol van angel.

Jeroen vS
10-07-2006, 21:44
Film net gezien en dat was echt een achtbaanrit zeg. Er zitten een aantal topmomenten in waarbij ik echt ademloos heb zitten kijken. Een film die zo snel ging en toch boeiend, dat ik nog niet de helft van mijn drinken op had voor dat het afgelopen was. Later realiseerde ik me dan, dat deze film eigenlijk best kort was.

De film was zeker niet lang, maar ik had toch niet direct het gevoel, dat het een hak op de tak verhaal was, wat ik duidelijk bij de release van Two Towers en Kingdom Of Heaven (beide kregen later een extended release) wel had. Dus wat mij betreft is het een goed vervolg, al hoop ik bij een volgende film wel, dat het wat minder grootschalig wordt en dat sommige characters wat meer uitgediept worden. [spoiler:a97a28177e]Angel is min of meer de aanzet van de film, maar meer dan een beetje rondvliegen doet ie niet.[/spoiler:a97a28177e]

Waar ik niemand over hoor trouwens is dat ik de soundtrack van de vorige film mis.

Kan iemand me trouwens PM-en over wat er na de aftiteling gebeurd? Spoiler tags mag natuurlijk ook.

Annemie
11-07-2006, 09:22
[spoiler:30b5e82d02]Xavier is niet dood, je ziet hem op het einde in een bed liggen, wel in een ander lichaam.[/spoiler:30b5e82d02]

Hankster
11-07-2006, 10:38
[spoiler:d7f8b41419]...het lichaam van de comapatiënt die te zien is op de video tijdens de les ethiek[/spoiler:d7f8b41419]

Wanda L.
05-08-2006, 11:50
Coverart !!

http://www.thexverse.com/gallery.php?parent=43&action=display_album

3 october op dvd

Hankster
05-08-2006, 12:33
dan al? cool!
Want hoewel de film veel beter had kunnen zijn, kan ik niet wachten om 'em bij de andere 2 delen te zetten op m'n DVD-plank :P

De tweede keer vond ik hem al vele malen beter dan de eerste keer, dus wie weet groeit deze film nog wel meer

chrestomancy
05-08-2006, 12:34
misschien komt er wel een extended cut uit ofzo?
ik ga alsinds gaan voor de 2 disc

Wanda L.
05-08-2006, 12:39
20th Century Fox has released cover artwork and details for the upcoming release of X-Men: The Last Stand, available on DVD on October 3rd. The film will be available in a single-disc edition, a collector's edition and as part of a trilogy pack which includes the first two films.

Experience the awesome power of The X-Men's epic, final battle. Join well-known mutant heroes and villains, and meet a cadre of all-new warriors -- including Angel, Beast, Juggernaut and Colossus -- in this thrilling, explosive adventure!

The DVD will offer a widescreen format and a wealth of special features, including: commentaries by Brett Ratner, Zak Penn and Simon Kinberg; a producers' commentary by Avi Arad, Lauren Shuler Donner and Ralph Winter; deleted and extended scenes with optional commentary by Ratner, Kinberg and Penn; and 3 alternate endings. The disc will be presented with two menu sets, the X-Men and the Brotherhood, with the special features divided amongst them.

The DVDs will be available to order in early September and will retail at a suggested price of $29.98.

Hankster
05-08-2006, 15:24
deleted and extended scenes with optional commentary by Ratner, Kinberg and Penn; and 3 alternate endings.
oh laten ze bij 20thCF nou eens slim zijn, en gooi de mogelijk op disc 1 om een versie van de film af te kunnen spelen met ge-editte versies van deze scenes...en dus niet zoals bij X1.5 dat je de ruwe versies ertussen door krijgt.

Sjeisbroochem
06-08-2006, 22:00
Ik vond dit een vermakelijke film, ik heb er in ieder geval van genoten.
Ik vond het wel leuk dat ze een paar nieuwe karakters introduceerden.

Wat dat betreft is de x-men een komen en gaan van verschillende mutanten, op een paar vaste na dan.

Deze film was in ieder gavl stukken beter dan Superman Returns. Wat een bagger was dat.

Spider-Steve
07-08-2006, 15:18
Deze film was in ieder gavl stukken beter dan Superman Returns. Wat een bagger was dat.


:( :nono:

Verhaal: Mutanten die wel en niet willen genezen van hun mutatie. 90 % actie en 10 % verhaal/dialoog.

Sjeisbroochem is dus fan van enkel actie in een film.

Ik vond X-Men 3 ook goed, maar Superman Returns had een beter balans in verhaal/dialoog - actie/special effects (Zoals Pirates 2)

Steve

R0nn
07-08-2006, 15:32
20th Century Fox has released cover artwork and details for the upcoming release of X-Men: The Last Stand, available on DVD on October 3rd. The film will be available in a single-disc edition, a collector's edition and as part of a trilogy pack which includes the first two films.

Dat wordt dan de trilogy voor mij, want heb deel 1 en 2 nog niet eens op DVD. Heb X-Men 3 ook nog niet gezien, erg jammer want wilde eigenlijk nog wel. Nu draait ie volgens mij al niet meer.

chrestomancy
07-08-2006, 17:07
Deze film was in ieder gavl stukken beter dan Superman Returns. Wat een bagger was dat.


:( :nono:

Verhaal: Mutanten die wel en niet willen genezen van hun mutatie. 90 % actie en 10 % verhaal/dialoog.

Sjeisbroochem is dus fan van enkel actie in een film.

Ik vond X-Men 3 ook goed, maar Superman Returns had een beter balans in verhaal/dialoog - actie/special effects (Zoals Pirates 2)

Steve

ik beaam!

op zich was de film niet noodzakelijk slecht, hij was gewoon te afgeransels, je had geen tijd om na te denken, om de zaken te verwerken, en zo kwam het dus dat zaken zoals de liefdesdriehoek kitty, iceman en rogue je eigenlijk niets deed. idem voor de meerde doden in de film.

er waren natuurlijk wel een aantal andere fouten in de film enzo, maar de hoofdreden waarom deze film niet zo goed is omdat hij is afgeranseld.
hopen op een extended edition dus

Hankster
07-08-2006, 18:39
hopen op een extended edition dus
yep :)
Ik vond hem best vermakelijk, hoewel hij me de eerste keer dus wel wat tegenviel. Maar zoals ik toendertijd zei: het bracht de gehele trilogie wel naar een ander level...in een positieve manier

Hankster
08-08-2006, 09:46
de deleted/extended scenes gaan vooral over Storm/Wolverine/Jean. Gewoon een aantal actie scenes, of beter gezegd 'shots'. Veel meer dan 30 seconde per stuk zal het helaas wel weer niet zijn...

De alternatieve eindes gaat over hoe een aantal mutanten het leven oppakt na de gebeurtenissen in de film. Eén van de eindes schijnt over [spoiler:1d38468ba4]Scott te gaan die in het ziekenhuis ligt[/spoiler:1d38468ba4]

scheur
08-08-2006, 12:24
Heb deze film tot mijn grote spijt op het grote doek moeten missen, maar ik ga dan ook blindelings voor de collector's uitgave , aangezien ik de box met 1.5 en X2 (2disc) al op de plank heb staan.... :wink:

chrestomancy
08-08-2006, 23:40
...compiled a list of every scene I read about that was either:

a) used in the trailer, but not in the final film
b) shown in magazine articles, but not used in the final film
c) shown at the pre-release screenings, but were cut out of the final print
d) shown only in certain areas of the world

There have been reports of different "secret scenes" being played after the final credits roll. According to reports, the Xavier scene was sent to all theatres in North America, and the scene was supposed to be on the international prints as well, but apparently other cuts were sent out with different scenes before the final prints were locked. These codas include:

-Moira McTaggert walking into a hospital room to check on a patient (the same subject being talked about at the beginning of the film who had no consciousness) who says to her, "Hello Moira" in Charles' voice (most widely seen ending)
-A shot of an empty corridor in the X-Mansion, but suddenly the walls start shaking, and the scene moves outside to Jean's grave, which has a giant hole in front of the tombstone (reported to be shown at theatres in France)
-A scene with the human Mystique walking up to Magneto and giving him a wallet (not sure if this is confirmed)
-a scene at Alkali Lake, where the water suddenly turns red and a beam shoots out from under the water (reported from theatres in France)
-a scene in a hospital where two doctors are looking at an unconscious Cyclops, and they say he has brain damage, then his eyes open and the screen goes red (supposedly seen during a pre-release screening)
-a shot of Pyro walking into Xavier's school (reported at theatres in Hong Kong)

Also, there was a bunch of stuff deleted from the film. In addition to this, reports at SuperHeroHype.com, RottenTomatoes.com and here, there are many differences between the pre-release version screened and the final print. These things include:

-(from trailer) the speech where Xavier talked about angels and demons, in reference to the mutant war
-(from trailer) a shot of the Sentinel's leg crushing a car
-(from aired footage on The Tonight Show) Wolverine hollering when Colossus throws him towards the Sentinel
-(from pre-release screening) noises of the Sentinel's body crashing into the ground, as well as Wolverine hitting the ground
-(from trailer) Leech being put into a cat-scan machine
-(from pre-release screening) different dialogue during the mansion sequence with Storm, Hank and Wolverine
-(from trailer) Bolivar Trask saying to the President, "You are talking about declaring a war on U.S. soil."
-(from pre-release screening) Magneto saying in the church sequence, "Who will you stand with when this massacre is upon us?"
-(from trailer) Magneto throwing a police escort vehicle into the semi holding Mystique
-(from trailer) Scott screaming at the sky during the Alkali Lake sequence
-(from publicity photos) Angel standing by a window before his father tries to inject him with Cure
-(from magazine photos) a diagram being shown that details how Cure is injected into the body (may be a storyboard)
-(from pre-release screening) Logan telling Xavier that he was only able to find Scott's glasses at Alkali Lake
-(from trailer) Logan saying to Jean, "We can make it like it was!" while she has tears streaming down her face
-(from trailer) Magneto screaming while down on the floor during the house sequence with Jean and Xavier
-(from magazine photos) a scene where Storm gives Kitty a hug after Xavier's death
-(from magazine photos) Colossus consoling a child after Xavier's death
-a scene with Rogue's mother (confirmed by the film's scriptwriters)
-(from trailer) alternate shots of Magneto walking along the bridge at sundown, and the Golden Gate Bridge falling at night-time
-(from trailer) Logan telling Bobby before the final battle, "You might not come back. She (Kitty) might not come back. Are you ready for that?" and Bobby saying, "We're not kids anymore."
-(from IGN.com) a scene where Pyro shoots a fireball directly into the camera during the final battle sequence
-(from pre-release screening) Colossus getting levitated over to Magneto, and then Colossus says something to the effect of, "Try it without the power of magnetism on your side," and de-armors himself, then he tries to hit Magneto, but gets rushed by other mutants, and when he armors up again, Magneto throws him away
-(from pre-release screening) at least TWO instances where Colossus and Juggernaut fight each other: one where Cain is going into the Alcatraz facility to kill Leech, and Colossus locks arms with him for a few seconds trying to stop him, before getting thrown into a vehicle, and then, later on when everyone is fleeing the island, Colossus throws Juggernaut towars Leech, which causes him to lose his powers, and when Cain runs towars Colossus again, he gets knocked out (the second incident is unconfirmed)
-(from trailer) at least one unused shot of Juggernaut running through a wall that didn't make it into the final cut
-Psylocke using her psychic blade (confirmed by the film's scriptwriters)
-(from magazine photos) Storm shooting a tidal wave and flushing part of Magneto's army away on Alcatraz Island
-(from magazine photos) an expansion of the scene between Rogue and Bobby at the end, where they kiss
-(magazine photos) a scene where Hank is holding books, inferring that he is going to teach at the school
-(from magazine photos) Wolverine going back to Canada for some reason (there is a publicity still of him in the bar, and the man credited as the bartender in the first film was also listed in the credits for this film)
-(from pre-release screening) every time Colossus armors up, a metal clinking noise is heard

In addition to this, the same report states that (and this is unconfirmed) the DVD release of the movie will contain:

-a scene where Colossus fights Juggernaut (cut for time constraints)
-the scene where Wolverine comments to Bobby how he might not come home (was considered redundant)
-a shot of Wolverine sliding down the back of the Sentinel's body (also cut for time restraints)
-a scene where Dr. Kavita Rao expresses her doubts about the cure
-a scene where Jean is emitting fire from her body




Finally, he confirmed that whilst they didn't cut anything from the film for time, they did have "things that we did specifically for the DVD" and said "Absolutely" to the chances of an extended edition DVD...


Brett Ratner's X-Men: TLS DVD Plans Wednesday, May 31st, 2006

According to Comics Continuum, Brett Ratner says he's been building on his behind-the-scenes material for the eventual X-Men: The Last Stand DVD for a while, and that he's put together a two-hour documentary about helming the film already.

"It wasn't like EPK (electronic press kit) crews coming by and filming me going, 'Oh, today we're filming the...' It was an in-depth making of the movie."

Ratner also says that the DVD will contain deleted scenes, but not an extended cut of the film, because the footage he wanted in made it into the movie.

Hankster
09-08-2006, 09:05
goede post, chrestomancy!


-a scene where Colossus fights Juggernaut (cut for time constraints)
-the scene where Wolverine comments to Bobby how he might not come home (was considered redundant)
-a shot of Wolverine sliding down the back of the Sentinel's body (also cut for time restraints)

ehm...vinden ze 2 uur dan te lang voor een film ofzo? :?



Finally, he confirmed that whilst they didn't cut anything from the film for time, they did have "things that we did specifically for the DVD" and said "Absolutely" to the chances of an extended edition DVD...


Brett Ratner's X-Men: TLS DVD Plans Wednesday, May 31st, 2006

According to Comics Continuum, Brett Ratner says he's been building on his behind-the-scenes material for the eventual X-Men: The Last Stand DVD for a while, and that he's put together a two-hour documentary about helming the film already.

"It wasn't like EPK (electronic press kit) crews coming by and filming me going, 'Oh, today we're filming the...' It was an in-depth making of the movie."

Ratner also says that the DVD will contain deleted scenes, but not an extended cut of the film, because the footage he wanted in made it into the movie.
opzich is zo'n behind-the-scene docu wel erg leuk, en ik moet zeggen dat ik het video dagboek van Brett bij Red Dragon ook erg vermakelijk vond! Maar ook daar werd duidelijk dat bij Brett elke minuut in een film vaart moet hebben, hoewel dat bij Red Dragon uiteindelijk nog wel meeviel. Maar zijn wij fans dan werkelijk de enige die vinden dat X3 gewoon té snel en té kort was?

Hankster
09-08-2006, 09:12
van SuperHype:

the UK disc 2 extras passed by the BBFC yesterday.

X-MEN: THE LAST STAND - BLOGS
00:00:54:22 (X-MEN THE LAST STAND - S.E. - LOST BLOGS - PRODUCTION TEASER TRAILER)
00:03:12:15 (X-MEN THE LAST STAND - S.E. - LOST BLOGS - "LIVE FROM THE DANGER ROOM")
00:02:59:07 (X-MEN THE LAST STAND - S.E. - LOST BLOGS - "MARVELOUS CAMEOS")
00:07:02:06 EDITING MAGIC

X-MEN: THE LAST STAND - PREVIZ ANIMATIC GALLERY
00:00:52:12 YOUNG JEAN GREY
00:02:46:09 THE DANGER ROOM
00:00:56:08 MYSTIQUE'S INTERROGATION
00:02:14:06 JEAN RISES FROM THE LAKE
00:01:31:00 LOGAN & STORM LOOK FOR SCOTT
00:00:26:05 JIMMY MEETS MUTANT PLAYMATE
00:01:30:24 ANGEL ESCAPES
00:01:42:01 MYSTIQUE'S PRISON BREAK
00:02:10:22 JEAN KILLS XAVIER
00:00:15:24 ANGEL LANDS AT SCHOOL
00:00:20:18 MAGNETO TALKS TO JEAN IN THE WOODS
00:01:29:01 LOGAN FIGHTS WITH SPIKE
00:01:00:22 MULTIPLE MAN DECOY
00:02:24:13 MAGNETO MOVES GOLDEN GATE BRIDGE
00:00:30:14 ANGEL JOINS THE BATTLE
00:00:15:09 ANGEL SAVES HIS DAD
00:00:20:23 ASH BURNS SOLDIERS
00:00:38:07 JUGGERNAUT CHASES KITTY
00:02:36:16 DARK PHOENIX FINALE

X-MEN: THE LAST STAND - X-MEN UP CLOSE
00:00:19:02 X-MEN UP CLOSE SPLASH MAIN MENU
00:00:09:01 X-MEN UP CLOSE ANGEL CHARACTER INTRO
00:00:09:03 X-MEN UP CLOSE ANGEL - POWERS POWERS PLAY
00:00:16:15 ANGEL - EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "THEY CAME INTO COLLISION..."
00:00:47:01 ANGEL - EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "THE ANGEL WOULD SOAR..."
00:00:24:11 ANGEL - EXTRAS EXTRAS 3 PLAY "THE CONFLICT IS A BEAUTIFUL ONE..."
00:00:30:07 ANGEL - EXTRAS EXTRAS 4 PLAY "YEAH
YEAH I CAN FLY..."
00:00:08:00 X-MEN UP CLOSE BEAST CHARACTER INTRO
00:00:09:10 X-MEN UP CLOSE POWERS POWERS PLAY
00:00:21:23 BEAST - EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "PLAYING PRETEND
PLAYING DRESS UP..."
00:00:16:23 BEAST - EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "CLOSE TO TRADITIONAL..."
00:00:27:23 BEAST -EXTRAS EXTRAS 3 PLAY "DR. HANK MCCOY
AKA BEAST"
00:00:37:17 BEAST - EXTRAS EXTRAS 4 PLAY "WHICH I THOUGHT WAS INTERESTING..."
00:00:08:14 X-MEN UP CLOSE CALLISTO CHARACTER INTRO
00:00:09:02 X-MEN UP CLOSE POWERS POWERS PLAY
00:00:21:10 CALLISTO - EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "SHE'S TOUGH..."
00:00:23:14 CALLISTO - EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "HER SENSES ARE HEIGHTENED..."
00:00:16:12 CALLISTO - EXTRAS EXTRAS 3 PLAY "MY RIVAL..."
00:00:08:01 X-MEN UP CLOSE COLOSSUS CHARACTER INTRO
00:00:09:09 X-MEN UP CLOSE POWERS POWERS PLAY
00:00:19:07 COLOSSUS - EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "SO I CAN'T QUITE COMPETE..."
00:00:14:14 COLOSSUS - EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "FASTBALL SPECIAL..."
00:00:08:21 X-MEN UP CLOSE CYCLOPS CHARACTER INTRO
00:00:09:13 X-MEN UP CLOSE POWERS POWERS PLAY
00:00:18:13 CYCLOPS - EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "CYCLOPS & JEAN GREY..."
00:00:17:06 CYCLOPS - EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "THE OPPORTUNITY..."
00:00:08:00 X-MEN UP CLOSE ICEMAN CHARACTER INTRO
00:00:09:01 X-MEN UP CLOSE POWERS POWERS PLAY
00:00:21:08 ICEMEN EXTRAS 1 PLAY "TAKE THE CURE..."
00:00:17:19 ICEMEN EXTRAS 2 PLAY "TAKE CARE OF YOUR FRIENDS..."
00:00:08:10 X-MEN UP CLOSE JEAN GREY CHARACTER INTRO
00:00:09:05 X-MEN UP CLOSE POWERS POWERS PLAY
00:00:20:18 JEAN GREY - EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "THINGS THAT SHE WAS SUPRESSING..."
00:00:17:11 JEAN GREY - EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "THIS CHARACTER WAS EXTREMELY..."
00:00:21:05 JEAN GREY - EXTRAS EXTRAS 3 PLAY "EVERYTHING THAT SHE WANTED..."
00:00:21:04 JEAN GREY - EXTRAS EXTRAS 4 PLAY "AND THERE'S A PHOENIX..."
00:00:08:10 X-MEN UP CLOSE JUGGERNAUT CHARACTER INTROS
00:01:07:00 X-MEN UP CLOSE POWERS POWERS PLAY
00:00:22:08 JUGGERNAUT - EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "ONCE HE GETS GOING..."
00:00:32:04 JUGGERNAUT - EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "IT'S A BIT MORE REALISTIC..."
00:00:01:24 X-MEN UP CLOSE POWERS TRANSITION POWERS TO HOME
00:00:24:05 JUGGERNAUT - EXTRAS EXTRAS 3 PLAY "NINE FEET TALL..."
00:00:16:09 JUGGERNAUT - EXTRAS EXTRAS 4 PLAY "GETTING A FEW WINKS...."
00:00:08:12 X-MEN UP CLOSE KITTY PRYDE CHARACTER INTRO
00:00:09:04 X-MEN UP CLOSE POWERS POWERS PLAY
00:00:30:06 KITTY PRYDE - EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "KITTY PRYDE WAS ONLY..."
00:00:22:08 KITTY PRYDE - EXTRAS EXTRAS PLAY "THIS IS NOT JUST..."
00:00:07:23 X-MEN UP CLOSE MAGNETO CHARACTER INTRO
00:00:09:12 X-MEN UP CLOSE POWERS POWERS PLAY
00:01:20:11 MAGENTO - EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "YOU COULD ALMOST UNDERSTAND..."
00:00:05:08 MAGENTO - EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "MAGNETO..."
00:00:29:01 MAGNETO - EXTRAS EXTRAS 3 PLAY MAGNETO'S ORIGIN
00:00:08:13 X-MEN UP CLOSE MYSTIQUE CHARACTER INTRO
00:00:09:05 X-MEN UP CLOSE POWERS POWERS PLAY
00:00:13:14 MYSTIQUE EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "MYSTIQUE..."
00:00:27:05 MYSTIQUE EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "CLOTHING JUST GETS IN THE WAY..."
00:00:18:16 MYSTIQUE EXTRAS EXTRAS 3 PLAY "THE STAND SHE TAKES...."
00:00:08:00 X-MEN UP CLOSE PROFESSOR XAVIER CHARACTER INTRO
00:00:09:09 X-MEN UP CLOSE POWERS POWERS PLAY
00:00:26:14 PROF X - EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "HE FEARED THE POTENTIAL FOR THE DESTRUCTION..."
00:00:36:21 PROF X - EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "IT WAS MORE THAN..."
00:00:25:05 PROF X - EXTRAS EXTRAS 3 PLAY "MAGNETO & XAVIER...."
00:00:08:12 X-MEN UP CLOSE PYRO CHARACTER INTRO
00:00:09:04 X-MEN UP CLOSE POWERS POWERS PLAY
00:00:18:05 PYRO - EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "HIS RIGHT HAND MAN..."
00:00:16:00 PYRO - EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "HE'S MORE CAPABLE..."
00:00:25:23 PYRO - EXTRAS EXTRAS 3 PLAY "BATTLE FOR FIRE AND ICE..."
00:00:08:01 X-MEN UP CLOSE ROGUE CHARACTER INTRO
00:00:09:11 X-MEN CLOSE UP POWERS POWERS PLAY
00:00:16:22 ROGUE -EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "CAN'T EVEN TOUCH ANYONE..."
00:00:18:18 ROGUE - EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "BECAUSE HER ABILITY ISOLATES HER..."
00:00:17:06 ROGUE - EXTRAS EXTRAS 3 PLAY "COMING INTO HER OWN..."
00:00:08:14 X-MEN UP CLOSE STORM CHARACTER INTRO
00:00:09:06 X-MEN CLOSE UP POWERS POWERS PLAY
00:00:17:11 STORM - EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "WHY CHANGE WHO WE ARE..."
00:00:12:24 STORM - EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "STORM..."
00:00:17:08 STORM- EXTRAS EXTRAS 3 PLAY "THE DRIVING SENSE OF PURPOSE..."
00:00:08:16 X-MEN UP CLOSE WOLVERINE CHARACTER INTRO
00:00:09:02 X-MEN CLOSE UP POWERS POWERS PLAY
00:00:25:10 WOLVERINE - EXTRAS EXTRAS 1 PLAY "HE DOESN'T ALWAYS...."
00:00:20:06 WOLVERINE - EXTRAS EXTRAS 2 PLAY "THE MOST POPULAR...."
00:00:17:04 WOLVERINE - EXTRAS EXTRAS 3 PLAY "BUT WHAT HE HAS..."
00:00:33:21 WOLVERINE - EXTRAS EXTRAS 4 PLAY "THE RELUCTANT HERO..."
00:00:15:06 CYCOLOPS - EXTRAS EXTRAS 3 PLAY "DRESSING UP LIKE CYCLOPS..."

X-MEN: THE LAST STAND - VIGNETTES
00:04:18:19 PROPHECIES
00:03:56:24 X-MEN POLITICS
00:03:58:19 CLOTHING VS. COSTUME
00:02:55:01 MAKE-UP CHAIR CONFESSIONS
00:02:57:12 WEAPONS OF CHOICE
00:02:23:01 ON SET FX
00:05:15:18 LEARNING TO FLY

Hankster
14-08-2006, 18:34
ik vond het een beetje onzinnig om nu al een X4 topic te maken. Beetje voorbarig. Maar ik kwam dit op Superhero Hype tegen:

Shuler Donner on X-Men 4 and More
Source: LA Daily News August 14, 2006

"X-Men" executive producer Lauren Shuler Donner talked to LA Daily News about X-Men 4, for which they would have to renegotiate with the bigger stars, and also Wolverine and Magneto:

"The newer cast members are signed, and the older cast members are not." Considering the older names involved -- Halle Berry, Hugh Jackman, Rebecca Romijn, Famke Janssen and Anna Paquin -- that could run into a huge chunk of money.

All that's putting the cart before the wolverine, of course, since Hugh Jackman is set to reprise his role as the manicure-challenged mutant superhero in his own film. "Next, we're going to do 'Wolverine,' but not before the end of the year because he's in the Baz Luhrmann film," she says of the filmmaker's untitled Australian epic with Nicole Kidman. However, "We have the script and are working on it."

Shuler Donner reports, "We also have 'Young Magneto' in development."

Nu ik X3 een aantal keer heb gezien ben ik ook daar nu erg over te spreken (hoewel hij nog steeds niet kan tippen aan X2). Laat dus alsjeblieft nog een volgend deel komen :D

Rickje
15-08-2006, 11:48
Een belletje plegen naar Bryan singer miscchien??
Dan ziet deel 4 er tenminste nog gelikt uit.. :D

Hankster
15-08-2006, 13:42
Hij zei pas dat hij best wel weer terug wilde keren naar de X-Men serie, maar dan wilde hij eerst wel even weten wie er nog in leven zou zijn van de karakters ;)
Maar opzich ziet X-Men3 er juist heel erg gelikt uit hoor: qua vormgeving is er weinig mis met de film...het is alleen de opbouw van de eerste drie kwartier wat zo erg gehaast overkomt.

Werner
15-08-2006, 21:59
Maar opzich ziet X-Men3 er juist heel erg gelikt uit hoor: qua vormgeving is er weinig mis met de film...het is alleen de opbouw van de eerste drie kwartier wat zo erg gehaast overkomt.

En zelfs dat valt mee. Alhoewel we na een X2 van twee uur natuurlijk allemaal op meer hadden gehoopt. Misschien kunnen er net als X1 wat verwijderde scènes met seamless branching in!

Hankster
23-08-2006, 09:21
UK cover:
http://images.amazon.com/images/P/B000H5TI92.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V60339766_.jpg

Wanda L.
21-09-2006, 22:06
Hey, weet iemand of wij misschien ook zo'n aanbieding hier in nederland krijgen als deze:
http://xmenfilms.net/xmfnews/wp-content/uploads/2006/09/x3dvd3.jpg

En ik weet niet in welke landen precies maar in sommige krijg je ook nog een comic met de collector's edition? Krijgen we dat hier ook?

ohja en voor de liefhebbers; er zijn 4 extended scenes online gekomen:
http://media.dvd.ign.com/media/845/845171/vids_1.html

pavago
21-09-2006, 22:15
ik vindt de cover maar matig...

Wanda L.
21-09-2006, 22:22
ik vindt de cover maar matig...

Ja ik ook. De kleuren passen niet mooi bij elkaar

Jurgen V
21-09-2006, 23:18
Het is idd niet een bijster briljante cover, maar ach hij gaat toch de kast in om naast de andere 2 te staan dus zo vaak hoef ik hem ook niet te zien.

BratMokstrof
22-09-2006, 06:54
Hmmmmmmm, ziet er wel heel gePhotoshopped uit... En dat is hij natuurlijk vast ook wel, maar als ik dat al denk te kunnen opmerken is er toch iets mis. :(

Is deze cover definitief, niet een of andere fan-art-toestand?

pascal b
22-09-2006, 07:02
Is er al bekend of hier net als deel 1 en 2 een special edition van komt met DTS.De vorige delen hebben wel DTS kan hierover niets vinden voor the last stand.

Jurgen V
22-09-2006, 11:13
Is er al bekend of hier net als deel 1 en 2 een special edition van komt met DTS.De vorige delen hebben wel DTS kan hierover niets vinden voor the last stand.

De R2UK heeft gewoon DTS dus ik verwacht dat wij dat ook krijgen.

Hankster
22-09-2006, 15:28
was hier nog niet gepost:
hier (http://media.dvd.ign.com/media/845/845171/vids_1.html) enkele deleted scenes van X3

Hankster
22-09-2006, 15:30
Hmmmmmmm, ziet er wel heel gePhotoshopped uit... En dat is hij natuurlijk vast ook wel, maar als ik dat al denk te kunnen opmerken is er toch iets mis. :(

Is deze cover definitief, niet een of andere fan-art-toestand?nope, deze lelijke covers zijn definitieve covers. Maar er zijn veel verschillenden in omloop voor een aantal landen. Welke wij krijgen is voor zover ik weet nog niet bekend...

Hankster
22-09-2006, 15:31
Is er al bekend of hier net als deel 1 en 2 een special edition van komt met DTS.De vorige delen hebben wel DTS kan hierover niets vinden voor the last stand.
ja, wij krijgen de 2 Disc met DTS, net als in de UK.

Wanda L.
22-09-2006, 15:38
was hier nog niet gepost:
hier (http://media.dvd.ign.com/media/845/845171/vids_1.html) enkele deleted scenes van X3

7 posts omhoog :wink:

Hankster
22-09-2006, 15:54
7 posts omhoog :wink:
lekker duidelijk, onder die grote cover :P

Jurgen V
22-09-2006, 15:57
Op het importforum heeft iemand de R1 editie van X3 al.

linkje voor foto's (http://www.theimportforums.com/viewtopic.php?p=186943#186943)

Wanda L.
22-09-2006, 16:01
Op het importforum heeft iemand de R1 editie van X3 al.

linkje voor foto's (http://www.theimportforums.com/viewtopic.php?p=186943#186943)
In brazilie schijn je hem al te kunnen huren gewoon :?

hij ziet er wel vet mooi uit, die collector's edition

Oudlid_X5
22-09-2006, 16:28
Ik had van de zomer een bioscoop marathon van de 3 films van X-men. Moest zeggen was niet briljant ofzo. Maar deel 2 was toch de beste uit de drie. Vanwege enigszins verhaallijn, karakterontwikkeling etc. Bij de andere 2 delen vond ik persoonlijk het knalleneffect te hoog liggen....
Actie na actie na actie werd er moe van. Was een groot fan van X-men maar de verfilmingen vond ik persoonlijk niet echt best! Ik denk dat ik het hou bij de strips en tekenserie... :P

RRK
22-09-2006, 17:16
Is er al bekend of hier net als deel 1 en 2 een special edition van komt met DTS.De vorige delen hebben wel DTS kan hierover niets vinden voor the last stand.

Op de achterkant van de R1 editie staat dat de dvd een 6.1 DTS-ES geluidspoor heeft.

Hankster
23-09-2006, 14:17
en de 5e deleted/extended scene: klik (http://xmenfilms.net/xmfnews/2006/09/22/the-5th-deleted-scene/)
Ook deze vind ik beter dan die in de film zit :(

Wanda L.
23-09-2006, 23:12
Ok, dus ik heb me ff wat dingen uit laten leggen op het SSH forum

De Collector's Edition is precies hetzelfde als de standaard editie, alleen er zit een strip bij. Verder niks.

Dus als je de 50 minuten behind the scenes materiaal wil zal je je dvdtje bij Walmart moeten kopen, alleen daar krijg je een extra disc.

Dus, met andere woorden.. wij zitten hier in Holland opgescheept met de gewone saaie standaard editie OF de Collector's Edition die geen haar beter is.. alleen een stripboekje erbij.

EDIT: ok ik moet niet te erg gaan klagen maar ik zit er gewoon mee dat we die behind the scenes niet krijgen.. :roll: op zich zitten er wel wat leuke extratjes op de gewone dvd.. en misschien komt die walmart actie wel over naar nederland?

Jurgen V
23-09-2006, 23:31
Ok, dus ik heb me ff wat dingen uit laten leggen op het SSH forum

De Collector's Edition is precies hetzelfde als de standaard editie, alleen er zit een strip bij. Verder niks.

Dus als je de 50 minuten behind the scenes materiaal wil zal je je dvdtje bij Walmart moeten kopen, alleen daar krijg je een extra disc.

Dus, met andere woorden.. wij zitten hier in Holland opgescheept met de gewone saaie standaard editie OF de Collector's Edition die geen aar beter is.. alleen een stripboekje erbij.

EDIT: ok ik moet niet te erg gaan klagen maar ik zit er gewoon mee dat we die behind the scenes niet krijgen.. :roll: op zich zitten er wel wat leuke extratjes op de gewone dvd.. en misschien komt die walmart actie wel over naar nederland?

Ik neem aan dat we net als de UK versie een 2-disc editie krijgen (zoals in het verleden) in nederland.

Wanda L.
23-09-2006, 23:45
Ok, dus ik heb me ff wat dingen uit laten leggen op het SSH forum

De Collector's Edition is precies hetzelfde als de standaard editie, alleen er zit een strip bij. Verder niks.

Dus als je de 50 minuten behind the scenes materiaal wil zal je je dvdtje bij Walmart moeten kopen, alleen daar krijg je een extra disc.

Dus, met andere woorden.. wij zitten hier in Holland opgescheept met de gewone saaie standaard editie OF de Collector's Edition die geen aar beter is.. alleen een stripboekje erbij.

EDIT: ok ik moet niet te erg gaan klagen maar ik zit er gewoon mee dat we die behind the scenes niet krijgen.. :roll: op zich zitten er wel wat leuke extratjes op de gewone dvd.. en misschien komt die walmart actie wel over naar nederland?

Ik neem aan dat we net als de UK versie een 2-disc editie krijgen (zoals in het verleden) in nederland.

Oh.. woops, m'n verhaal was dus behoorlijk voor niks want dat geld alleen voor de USA. Ik neem nu ook aan dat we de 2disc krijgen, maar zitten daar die extras van de walmart actie op? Ik bedoel die 50 minuten behind the scenes?

Hankster
24-09-2006, 10:46
ja, we krijgen gewoon de 2 disc

Frank
24-09-2006, 10:59
Oh.. woops, m'n verhaal was dus behoorlijk voor niks want dat geld alleen voor de USA. Ik neem nu ook aan dat we de 2disc krijgen, maar zitten daar die extras van de walmart actie op? Ik bedoel die 50 minuten behind the scenes?
Waarschijnlijk niet.

-->vinz
27-09-2006, 15:58
dit is de europese cover http://www.amazon.de/X-Men-Special-Steelbook-Hugh-Jackman/dp/B000HEW0LQ/ref=pd_sxp_grid_i_2_0/303-6270820-5993044?ie=UTF8

sg_sg1
27-09-2006, 19:06
Op de Engelse DVD zit DTS ES 5.1. Hopelijk krijgen wij dat ook.

Lorre
27-09-2006, 21:10
Nog een leuk weetje. Hmv krijgt een exclusive sleeve net zoals het geval was bij V For Vendetta. Ook zou deze Dutch subs bevatten. Heb een mail gezonden of ze dit konden bevestigen omdat ik de menu's gezien heb die op dvdactive stonden en daar stond niets op van dutch subs. Maar doordat deze exclusief is voor HMV zou het wel eens mogelijk kunnen zijn dat de ondertiteling aanwezig is. Dan ga ik in ieder geval voor die omdat ik de sleeve mooier vind als wat wij vast zullen krijgen. Ook komt deze volgens hen volgende week uit in de UK dus zou je hem ook een poosje eerder hebben.

Foto:
http://www3.hmv.co.uk/hmv/Large_Images/HMVVIDEO/2998601004.JPG

Smooth-J
28-09-2006, 08:09
Je fototje doet het niet, je hebt de tags verkeerd staan :wink: :wink:

http://www3.hmv.co.uk/hmv/Large_Images/HMVVIDEO/2998601004.JPG

Wanda L.
28-09-2006, 11:44
Je fototje doet het niet, je hebt de tags verkeerd staan :wink: :wink:

http://www3.hmv.co.uk/hmv/Large_Images/HMVVIDEO/2998601004.JPG

wow die is wel mooier ja! Wie/wat is dat boven die X?

Smooth-J
28-09-2006, 12:24
Je fototje doet het niet, je hebt de tags verkeerd staan :wink: :wink:

http://www3.hmv.co.uk/hmv/Large_Images/HMVVIDEO/2998601004.JPG

wow die is wel mooier ja! Wie/wat is dat boven die X?

Weeet het niet zeker, maar volgens mij is dat die brug die Magneto verplaatst.

-->vinz
28-09-2006, 15:46
heb ik vandaag gevonde op een nederlandse site

http://www3.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=383872

Frank
28-09-2006, 15:50
heb ik vandaag gevonde op een nederlandse site

http://www3.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=383872
Maar het betreft hier de cover van de regio 3-cover, dus niet de Nederlandse cover.

Wanda L.
28-09-2006, 17:06
Storm's deleted tidal wave scene (rip), zal wel al eens gepost zijn maarja.. Dit is de hele versie
http://www.youtube.com/watch?v=PC2N9RcDNYA

Martijntje
11-11-2006, 18:25
Al bekend wanneer de R2NL DVD uitkomt?
Kan t zo snel nergens vinden....

chrestomancy
11-11-2006, 18:27
1 of 2 december dacht ik

het staat op de freerecordshop.be site

Frank Bedijn
11-11-2006, 18:54
Misschien is de vraag al voorbij gekomen, maar is er al iets bekend van een box waar alle 3 de films inzitten?

mercapto
11-11-2006, 19:12
Je bedoelt de 8 Disc Limited Edition Wolverine Head ? ;)

Smooth-J
11-11-2006, 20:17
Je bedoelt de 8 Disc Limited Edition Wolverine Head ? ;)


Waar, waar en hoeveel? :twisted:

mercapto
11-11-2006, 20:42
Je bedoelt de 8 Disc Limited Edition Wolverine Head ? ;)


Waar, waar en hoeveel? :twisted:

Ik heb gister de klei gekocht maar had vandaag geen tijd dus uhm...ik denk dat ie morgen wel af is *. Doe maar 500,- en dan praten we nergens meer over.

* pas op! zelf even afbakken op 200 graden gedurende 6 uur want de klei en waterverf kunnen nog nat zijn.

Smooth-J
11-11-2006, 20:52
Je bedoelt de 8 Disc Limited Edition Wolverine Head ? ;)


Waar, waar en hoeveel? :twisted:

Ik heb gister de klei gekocht maar had vandaag geen tijd dus uhm...ik denk dat ie morgen wel af is *. Doe maar 500,- en dan praten we nergens meer over.

* pas op! zelf even afbakken op 200 graden gedurende 6 uur want de klei en waterverf kunnen nog nat zijn.

Zorg er wel voor dat de punten van zijn haar goed zitten he. :wink:

Annemie
12-11-2006, 12:52
Misschien is de vraag al voorbij gekomen, maar is er al iets bekend van een box waar alle 3 de films inzitten?
Die is al wel te krijgen bij CD-WOW, maar niet met NL subs.
Dat is de versie waar eerst sprake was van een gelimiteerde uitgave van 10000 stuks met een Wolverine buste. Dat bleek het dus niet te zijn.

Fontane
13-11-2006, 19:09
Misschien is de vraag al voorbij gekomen, maar is er al iets bekend van een box waar alle 3 de films inzitten?
Die is al wel te krijgen bij CD-WOW, maar niet met NL subs.
Dat is de versie waar eerst sprake was van een gelimiteerde uitgave van 10000 stuks met een Wolverine buste. Dat bleek het dus niet te zijn.

Jammer dat die niet echt limited is! Echt heel jmmr dat ze dat vaak wel op dvd's zetten zonder dat het zo is!

Maar btw wel super dat dr zo'n box uit is gekomen, hopelijk komt die ook nog met nl subs!!!

hot stuff
14-11-2006, 01:01
ik denk da hij ooit hier gaat komen ze , van deel 1en 2 was ook ne box

martini
18-11-2006, 22:26
Misschien is de vraag al voorbij gekomen, maar is er al iets bekend van een box waar alle 3 de films inzitten?
Die is al wel te krijgen bij CD-WOW, maar niet met NL subs.
Dat is de versie waar eerst sprake was van een gelimiteerde uitgave van 10000 stuks met een Wolverine buste. Dat bleek het dus niet te zijn.

Als je bij cd-wow.nl alleen x-men 3 koopt dan hebbie wel een nl subs

MARAUD3R
19-11-2006, 22:00
Hoe zit het eigenlijk met bloopers/gagreel/outtakes op de dvd(s) van X-Men 3?
Ik weet dat er bloopers van zijn maar heb zelf de R2 SE 2dvd versie maar ik kan nergens bloopers vinden.

Misschien dat ze wel op de single disk versie staan al vind ik dat vreemd, maar die kan ik niet 1,2,3 vinden hier in NL.

Maargoed weet iemand toevallig of en waar de bloopers staan op de R2 2dvd disk van X3?

Frank
19-11-2006, 22:04
Er staan geen bloopers op de DVD.

MARAUD3R
19-11-2006, 22:09
Er staan geen bloopers op de DVD.
En wel op de single disk dvd?

Frank
19-11-2006, 22:14
Nee, er staan geen bloopers op de DVD.

MARAUD3R
19-11-2006, 22:19
Nee, er staan geen bloopers op de DVD.
En R1 dan, ik heb op youtube blooper(s) gezien en die komen vaak van dvd's en ook heb op verscheidene sites over de dvd bij features "bloopers" of outtakes" zien staan.

Of zijn het hidden features?

Frank
19-11-2006, 22:29
Nee, ook niet. Er staan geen bloopers op de DVD.

Smooth-J
20-11-2006, 16:02
Heeej Frank, klopt het dat er geen bloopers op de DVD staan? :twisted:

Frank
20-11-2006, 16:03
Heeej Frank, klopt het dat er geen bloopers op de DVD staan? :twisted:
Ja! :wink: :lol:

Ramonhal
20-11-2006, 16:18
Heeej Frank, klopt het dat er geen bloopers op de DVD staan? :twisted:
Ja! :wink: :lol:


Uit interesse.... bron?

Frank
20-11-2006, 16:24
Recensies en DVD Compare.

MARAUD3R
20-11-2006, 16:35
Recensies en DVD Compare.
Het lijkt me eignelijk stug dat er nergens bloopers te vinden zijn op een van de X-Men 3 dvd's.
Hier (http://au.movies.yahoo.com/X-Men:+The+Last+Stand/movie/13964/feature-x-men-the-last-stand) staat het wel vermeld.

Maar je weet van R1 single, dual disk en R2 single, dual disk, special editions, collectors editions etc. dat die en misshcien de andere versies of regio's helemaal geen bloopers hebben?

Frank
20-11-2006, 17:10
Tip: ga eens recensies lezen van de DVD. :roll:

KLIK (http://www.dvd-basen.dk/uk/home.php3?search=X-Men%3A+The+Last+Stand&mvis=ok&region=%25&land=%25&ok=go)

Timothy
20-11-2006, 17:16
Nou, ik heb ergens gelezen dat er op de exclusieve MARAUD3R-version wel degelijk bloopers staan. Maar dan moet je de dvd ondersteboven en achterstevoren in de speler doen en een gek hoedje opzetten.

hstadman
20-11-2006, 18:26
Deze vraag was zeker de blooper?! 8) :lol:

Paul H.
21-11-2006, 14:55
Kennelijk zijn ze bezig met een volgend deel:

'Lost' Star Up for X-Men Role?

Lost star Josh Holloway is being tipped to star in the next X-Men movie as fan favorite Gambit. Holloway, who plays Sawyer on the hit TV show, was set to star as Gambit in X-Men: The Last Stand but pulled out because of TV commitments. But it's reported the model/actor will star in the next installment, which will not feature many of the film's original stars, including Hugh Jackman, Sir Ian McKellen and Halle Berry. The film's producer Lauren Shuler Donner tells Moviehole, "Remember in Lost? There was a guy in there that was the perfect Gambit, the guy with the straight hair, good-looking, the bad boy… Sawyer. The reason we didn't use Gambit was because in a sense his persona is a bit like Wolverine in that he's got attitude and his power is not quite as exciting as the others. That's why we went to Nightcrawler on 2 because he looked different than everybody else and he had a great power. So yes, I think we would weave Gambit within our story, (but) it wouldn't be The Gambit Movie." Gambit possesses the ability to charge objects with energy, causing them to explode.

bron: imdb.com

Roadster
21-11-2006, 20:54
sweet,gambit was gaaf in de cartoons/strips.

Wel jammer dat de huidige dan niet meer mee zullen doen (alhoewel dat weet je maar nooit)

Khonnor
21-11-2006, 21:06
sweet,gambit was gaaf in de cartoons/strips.

Wel jammer dat de huidige dan niet meer mee zullen doen (alhoewel dat weet je maar nooit)

Ik denk zelf dat ik persoonlijk wel een film zonder Hugh Jackman en Halle Barry weet te overleven. ;)

En Magneto...tsja...bring on Apocalypse of Sinister!

Dennis Oosterhuis
21-11-2006, 22:10
Ik denk niet echt dat ik iemand speciaal zal missen, maar moet toch wel zeggen dat ik altijd wel een 'fan' was van Wolverine (zowel in de cartoons/strips als de films). Dat zou dus de enige kunnen zijn waarvan ik het jammer zou vinden als hij er niet meer in voorkomt.

chrestomancy
21-11-2006, 22:23
hm wolverine zal ik niet echt missen, maar storm wel.
ik weet dat het een van de algemeen minst geliefde perosnages is, maar het is mijn favoriete

en nu zeker nu zij de school leidt kunnen ze haar minder vlug uit de franchise schrijven als wolverine he.

maar ja, die grote acteurs moeten er eig wel uit want die alleen al slorpen een merkbaar deel van het budget op he

nouja, ik kijk er alles zins al naar uit :-)

Khonnor
21-11-2006, 23:04
hm wolverine zal ik niet echt missen, maar storm wel.
ik weet dat het een van de algemeen minst geliefde perosnages is, maar het is mijn favoriete

en nu zeker nu zij de school leidt kunnen ze haar minder vlug uit de franchise schrijven als wolverine he.

Les 1:
"Kids, do you know what happens when Toads get struck by lightning?"

*kijkt ernstig door de klas*

"The same as with everything!"




of,

"At least I've choosen a side!"

Sorry, kon het niet laten... :wink:

basset
22-11-2006, 09:32
Dat is een hele goede Gambit al zeg ik het zelf.

Jammer dat Wolverine niet in het verhaal zit.

Jeroen D
22-11-2006, 09:35
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=8153&titel=Famke_Janssen_niet_in_X-Men_4

Famke doet ook niet meer mee :(

Frank
22-11-2006, 09:43
Misschien is het beter om voor X-Men 4 een aparte thread aan te maken (als deze er al niet is)? Dan kunnen we het hier alleen over X-Men 3 hebben.

Hankster
22-11-2006, 13:22
Er is nog helemaal niets bevestigd dat er op dit moment voorbereidingen worden getroffen...een apart draadje lijkt me dan ook wat voorbarig.

Paul H.
22-11-2006, 18:58
Maar daar kunnen we dan wel alvast roddelen over een mogelijk deel 4 en enig nieuws deponeren zonder het allemaal hier te posten.

martini
27-11-2006, 21:31
Heb net weer deel 3 gezien, en het blijft een goeie film, maar toch minder dan deel 1 en 2. In de bios vond ik m trouwens ook beter, maar thuis heb je toch minder geluid.

Pieter V
02-12-2006, 23:45
Zonet op RTL 5, voor de eerste keer de film X-Men gezien. En vond het best wel jammer, dat ze niet gewoon hun echte pakken aan hadden. Net zoals in de comics. Vooral Wolverine zag altijd vet uit in de comics. Het oude X-Men gevoel uit de comics, kwam bij mij totaal niet over.

hstadman
03-12-2006, 01:33
Zonet op RTL 5, voor de eerste keer de film X-Men gezien. En vond het best wel jammer, dat ze niet gewoon hun echte pakken aan hadden. Net zoals in de comics. Vooral Wolverine zag altijd vet uit in de comics. Het oude X-Men gevoel uit de comics, kwam bij mij totaal niet over.

Maar daarvoor krijg je wel spendex..... 8)

Deel 3: mooie actie, minder dan deel 1 en 2 maar toch zeer vermakelijk. Laatste shots doen vermoeden dat er eventueel nog een deel 4 komt. :wink:

Michael Hamers
03-12-2006, 08:09
Zonet op RTL 5, voor de eerste keer de film X-Men gezien. En vond het best wel jammer, dat ze niet gewoon hun echte pakken aan hadden. Net zoals in de comics. Vooral Wolverine zag altijd vet uit in de comics. Het oude X-Men gevoel uit de comics, kwam bij mij totaal niet over.

Als je alles uit de tekenfilms en comics doortrekt naar de film dan krijg je echt een grote lachwekkende zooi. Als je die pakken waar jij het over hebt ook in de film gebruikt zien ze er met z'n allen uit als clowns. Dat komt dan echt niet goed over.

Dezelfde discussie zien we nu al bij Transformers die volgend jaar uit moet komen. Enorm veel commentaar wordt er geleverd op hoe de robots eruit zien. Dat ze niet eens lijken op die uit de serie, maar zou dat wel zo zijn dan zien ze er uit als die rare robots uit de Power Rangers serie :lol:

Smooth-J
03-12-2006, 08:28
Zonet op RTL 5, voor de eerste keer de film X-Men gezien. En vond het best wel jammer, dat ze niet gewoon hun echte pakken aan hadden. Net zoals in de comics. Vooral Wolverine zag altijd vet uit in de comics. Het oude X-Men gevoel uit de comics, kwam bij mij totaal niet over.

Als je alles uit de tekenfilms en comics doortrekt naar de film dan krijg je echt een grote lachwekkende zooi. Als je die pakken waar jij het over hebt ook in de film gebruikt zien ze er met z'n allen uit als clowns. Dat komt dan echt niet goed over.

Dezelfde discussie zien we nu al bij Transformers die volgend jaar uit moet komen. Enorm veel commentaar wordt er geleverd op hoe de robots eruit zien. Dat ze niet eens lijken op die uit de serie, maar zou dat wel zo zijn dan zien ze er uit als die rare robots uit de Power Rangers serie :lol:

Nou niet met CGI hoor, maar het moet wel enigszins herkenbaar blijven en dat zijn de nieuwe Transformers absoluut niet. Deze is door een fan gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=9h5z0bl_KZc
Als hij dat al kan waarom zouden zij dat niet kunnen.

Rudy Mas
03-12-2006, 10:25
Tja, dat ze de pakjes van de comics niet aanhebben is wel normaal hoor.

In de comics is dat vooral voor de "eye-candy". Moesten ze die pakjes in de film ook aanhebben dan denk ik dat je voor bepaalde karakters een PG-18 nodig had. Want er zijn in de comics karakters die zo een onthullend pakje aanhebben dat als je daarin in het echt zou rondlopen er links en rechts van alles zou uitvallen. :)

Mij is trouwens opgevallen dat men in de comics, nadat de eerste X-men film is uitgekomen, men ook langzaam is overgeschakeld naar de kleding die ze gebruiken in de film.


Alhoewel ik Jennifer Garner toch liever in die pakjes had gezien zoals Elektra die draagt in de comics. Ik denk dat de film dan een groter succes zou zijn geweest. :-)

Daan de G.
03-12-2006, 10:40
Nou niet met CGI hoor, maar het moet wel enigszins herkenbaar blijven en dat zijn de nieuwe Transformers absoluut niet. Deze is door een fan gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=9h5z0bl_KZc
Als hij dat al kan waarom zouden zij dat niet kunnen.

Ziet er toch niet uit man, vind dat ze goed bezig zijn op dit moment met die transformers film. Daarnaast snap ik ook niet dat je die originele pakjes uit de comic wil zien van de X-men, ik vind het nu een stuk mooier, strakker en meer "realistisch".

Jullie fans zijn altijd te kritisch ;)

Richard68
03-12-2006, 14:25
In de extra's bij x-men 3 komt het onderwerp kostuums uit de eerste film aan de orde.

Blijkt dat het een bewuste keus is geweest om niet de kostuums uit de strip te pakken. Men vreesde dat een en ander dan te cartoonachtig c.q. lachwekkend zou overkomen en men wilde de film meer realistisch maken, alsof dit in de "echte wereld" zo zou kunnen plaatsvinden.

Getuige ook de opmerking in deel 1 van Wolverine als hij voor de eerste keer het x-men pak aanheeft. Dragen jullie die altijd als jullie naar buiten gaan. Antwoord van Cyclops, wat had jij dan gewild gele spandex?

Ik vind dat het een goede keus is geweest.

Michael Hamers
03-12-2006, 20:18
Nou niet met CGI hoor, maar het moet wel enigszins herkenbaar blijven en dat zijn de nieuwe Transformers absoluut niet. Deze is door een fan gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=9h5z0bl_KZc
Als hij dat al kan waarom zouden zij dat niet kunnen.

Ziet er toch niet uit man, vind dat ze goed bezig zijn op dit moment met die transformers film. Daarnaast snap ik ook niet dat je die originele pakjes uit de comic wil zien van de X-men, ik vind het nu een stuk mooier, strakker en meer "realistisch".

Jullie fans zijn altijd te kritisch ;)

Ik snap ook niet waarom je die robot op Nickelodeon niveau beter vindt dan die van de film van Michael Bay en Steven Spielberg. Die lelijke Kever straalt de dynamiek van een koelkast uit :lol: En BTW... waarom MOET het herkenbaar blijven? Zijn de titel, de namen en in bepaalde lijnen het verhaal niet genoeg? Ik herken er zeker wel de oude generatie Transformers in.

Begrijp me niet verkeerd want ik vind de comics en tekenfilms echt te gek, maar dat werkt gewoon simpelweg niet in een Motion Picture. Dat is in het verleden al wel bewezen met Batman & Robin om maar even een belachelijk kleurrijke film te noemen :? Het is totaal niet geloofwaardig, in hoeverre een superheld geloofwaardig is dan. Doe mij maar de huidige generatie superheldfilms met de nieuwe pakjes en nieuwe CGI graphics... :D

mercapto
03-12-2006, 20:45
Dit is natuurlijk een welles nietes verhaal. Je hebt puristen en mensen die het niet zo nauw nemen. Een echte fan ben je dan natuurlijk niet, meer een casual kijker die zichzelf graag fan noemt.
Persoonlijk vind ik dat het gebruik van de Transformers naam gewoon een publiciteits iets is, het helpt je met hypen maar het heeft weinig tot niks met de franchise te maken.
Moet je nagaan hoe The Turtles er bij Mr Bay uit zouden zien ;)

Met de X-men outfits zitten ze wel okay denk ik. Wolverine in een strak pakje zou er niet uitzien, Jackman heeft hele dunne beentjes ;)

Michael Hamers
04-12-2006, 17:12
Dit is natuurlijk een welles nietes verhaal. Je hebt puristen en mensen die het niet zo nauw nemen. Een echte fan ben je dan natuurlijk niet, meer een casual kijker die zichzelf graag fan noemt.
Persoonlijk vind ik dat het gebruik van de Transformers naam gewoon een publiciteits iets is, het helpt je met hypen maar het heeft weinig tot niks met de franchise te maken.
Moet je nagaan hoe The Turtles er bij Mr Bay uit zouden zien ;)

Met de X-men outfits zitten ze wel okay denk ik. Wolverine in een strak pakje zou er niet uitzien, Jackman heeft hele dunne beentjes ;)

Hehe leuke discussie dit. Nu weer het publiciteits gemekker. Dat is echt grote onzin. Het zijn gewoon de Transformers geinspireerd door de tekenfilmserie. Klaar. Dat heeft niets met Publiciteits-stunts te maken.

Transformers zijn gewoon robots die van gedaante veranderen niet meer niet minder. En zo zien ze er gewoon beter uit.

Maar goed even weer on-topic:

Wat betreft Jackman in een strak pakje, tsja, daar moet ik ook niet aan denken :lol:

mercapto
04-12-2006, 18:44
Ik zei juist express geen "stunt" omdat ik dat niet bedoel.
Je kan net zo goed een film maken over van gedaante wisselende robots zonder de naam Transformers en er gaat op z'n meest iemand zeuren over de opvallende overeenkomst. Met de naam Transformers heb je echter 1000% meer aandacht en meer kijkers en mensen die zeuren over de opvallende verschillen. Zit niks stunterigs aan.

Pieter R.
10-12-2006, 10:57
Deze week nog eens x3 gekeken. Ik vond het altijd de minste van de 3. Maar ik moet toch zeggen dat het me nu opvalt dat het geheel toch wel goed is opgebouwd qua verhaal: niet te langzaam en niet te snel. Als voorbeeld noem ik dan de actiescenes met Dark Phoenix (de dood van Xavier en de laatste aktiescene met Wolverine en Phoenix): heel goed opgebouwd met schitterende effecten.
Daarin blijkt Ratner dan weer duidelijk beter dan Singer. De scene met de hangbrug vindt ik dan weer ronduit lachwekkend. Totaal overbodig en onrealistisch (de truuk met dit soort films is iets ongeloofwaardigs geloofwaardig te maken en dat lukt hier niet bij mij).

intexor
10-12-2006, 11:18
Dit is natuurlijk een welles nietes verhaal. Je hebt puristen en mensen die het niet zo nauw nemen. Een echte fan ben je dan natuurlijk niet, meer een casual kijker die zichzelf graag fan noemt.


rofl, nee sommige mensen zijn gewoon iets flexibeler in hun fan zijn en denken niet zo dogmatisch. laat die "echte fans" maar zagen, de comics waarop al die superhelden-films gebaseerd zijn veranderen zelf enorm doorheen de jaren qua tekenstijl of verhaal, maar laat een regisseur zoiets bewerken en hij is meteen een onmens die het alleen maar doet voor de publiciteit en die het originele idee om zeep helpt.

Jeroen D
10-12-2006, 11:20
Ik vind ook dat Ratner het absoluut niet slecht gedaan heeft.....en als ik alle slechte berichten lees over Superman Returns.................

Martin Z.
10-12-2006, 11:20
@ PiAir: gebruik ff spoilertags knul :roll:

mercapto
10-12-2006, 11:22
Het ging daar over Transformers en die veranderen weinig, elke verandering bij de autobots ging gepaard met een nieuwe naam dacht ik, alleen Megatron deed daar niet aan mee.
Maar dit is het X-men topic, die veranderingen vind ik niet erg, zolang ze een mutant z'n krachten maar niet veranderen :P

Hankster
10-12-2006, 12:54
Deze week nog eens x3 gekeken. Ik vond het altijd de minste van de 3. Maar ik moet toch zeggen dat het me nu opvalt dat het geheel toch wel goed is opgebouwd qua verhaal: niet te langzaam en niet te snel. Als voorbeeld noem ik dan de actiescenes met Dark Phoenix [spoiler:6b85c180ea](de dood van Xavier en de laatste aktiescene met Wolverine en Phoenix):[/spoiler:6b85c180ea] heel goed opgebouwd met schitterende effecten.
Daarin blijkt Ratner dan weer duidelijk beter dan Singer. De scene met de hangbrug vindt ik dan weer ronduit lachwekkend. Totaal overbodig en onrealistisch (de truuk met dit soort films is iets ongeloofwaardigs geloofwaardig te maken en dat lukt hier niet bij mij).
zoals gezegd: gebruik de spoiler tags!

en opzich ben ik het wel met je eens. De eerste keer in de bios dacht ik tijdens de film van 'who! gaaf!' maar al toen ik de zaal uit liep vond ik hem toch wel wat tegenvallen: de film was veelte gehaast op sommige momenten, sommige karakters worden veelte weinig gebruikt (en dan natuurlijk vooral Angel!) en het emotionele aspect van sommige belangrijke scenes had veel beter uitgewerkt kunnen worden. Maar toch, de film opzich trok de hele X-Men serie wel naar een hoger niveau imo, ookal was X3 als film ozpich toch wel wat tegenvallend.
Maar al bij de tweede keer kijken vond ik hem toch wel beter dan toen ik de bioszaal uitliep. Sommige belangrijke scènes bleven erg sterk [spoiler:6b85c180ea]het overlijden van Xavier, het einde[/spoiler:6b85c180ea]. En zeker de actie bleef er schitterend uitzien: zo vind ik persoonlijk de scène met de Golden Gate Bridge echt geweldig :D

Maar toch had er veel meer ingezeten. Het begin is goed, ookal had ik zelf iets meer Danger Room willen zien (de [spoiler:6b85c180ea]sentinel[/spoiler:6b85c180ea] sloeg echt nergens op..hadden ze toch anders moeten doen) en zeker ook de scenes van Cyclops hadden net iets beter uitgewerkt kunnen worden qua emoties. Het einde was ook goed zo, ookal waren de laatste paar shots ([spoiler:6b85c180ea]GGBridge die weer opgebouwd wordt, bijv.[/spoiler:6b85c180ea] wel heel erg cheesy en overbodig) Maar het middengedeelte is echt veel te snel. Het lijkt net alsof het de overige karakters haast niets doet wat er allemaal gebeurt, terwijl het toch wel de meest heftige gebeurtenissen zijn in de hele filmserie!

Ik blijf erbij: hopelijk komt er nog eens een extended cut uit, want deze film had heel veel potentie..maar uiteindelijk is het een veel te snelle, oppervlakkige actiefilm geworden met (dan wel als pluspunt) hele gelikte special effects. Of anders ga ik zelf wel met Sony Vegas aan de slag ;)

X1: 7,5
X2: 8+
X3: 7

och...op naar X4...met Apocalypse ;)

Hankster
10-12-2006, 13:01
Maar dit is het X-men topic, die veranderingen vind ik niet erg, zolang ze een mutant z'n krachten maar niet veranderen :P
en dat is bij enkele, in de films kleine, mutanten wel gedaan ;)


trouwens, komt er binnenkort nog een review van X3 op dvd.nl? :)

hstadman
10-12-2006, 13:54
Deze week nog eens x3 gekeken. Ik vond het altijd de minste van de 3. Maar ik moet toch zeggen dat het me nu opvalt dat het geheel toch wel goed is opgebouwd qua verhaal: niet te langzaam en niet te snel. Als voorbeeld noem ik dan de actiescenes met Dark Phoenix [spoiler:896ec1773c](de dood van Xavier en de laatste aktiescene met Wolverine en Phoenix):[/spoiler:896ec1773c] heel goed opgebouwd met schitterende effecten.
Daarin blijkt Ratner dan weer duidelijk beter dan Singer. De scene met de hangbrug vindt ik dan weer ronduit lachwekkend. Totaal overbodig en onrealistisch (de truuk met dit soort films is iets ongeloofwaardigs geloofwaardig te maken en dat lukt hier niet bij mij).
zoals gezegd: gebruik de spoiler tags!

en opzich ben ik het wel met je eens. De eerste keer in de bios dacht ik tijdens de film van 'who! gaaf!' maar al toen ik de zaal uit liep vond ik hem toch wel wat tegenvallen: de film was veelte gehaast op sommige momenten, sommige karakters worden veelte weinig gebruikt (en dan natuurlijk vooral Angel!) en het emotionele aspect van sommige belangrijke scenes had veel beter uitgewerkt kunnen worden. Maar toch, de film opzich trok de hele X-Men serie wel naar een hoger niveau imo, ookal was X3 als film ozpich toch wel wat tegenvallend.
Maar al bij de tweede keer kijken vond ik hem toch wel beter dan toen ik de bioszaal uitliep. Sommige belangrijke scènes bleven erg sterk [spoiler:896ec1773c]het overlijden van Xavier, het einde[/spoiler:896ec1773c]. En zeker de actie bleef er schitterend uitzien: zo vind ik persoonlijk de scène met de Golden Gate Bridge echt geweldig :D

Maar toch had er veel meer ingezeten. Het begin is goed, ookal had ik zelf iets meer Danger Room willen zien (de [spoiler:896ec1773c]sentinel[/spoiler:896ec1773c] sloeg echt nergens op..hadden ze toch anders moeten doen) en zeker ook de scenes van Cyclops hadden net iets beter uitgewerkt kunnen worden qua emoties. Het einde was ook goed zo, ookal waren de laatste paar shots ([spoiler:896ec1773c]GGBridge die weer opgebouwd wordt, bijv.[/spoiler:896ec1773c] wel heel erg cheesy en overbodig) Maar het middengedeelte is echt veel te snel. Het lijkt net alsof het de overige karakters haast niets doet wat er allemaal gebeurt, terwijl het toch wel de meest heftige gebeurtenissen zijn in de hele filmserie!

Ik blijf erbij: hopelijk komt er nog eens een extended cut uit, want deze film had heel veel potentie..maar uiteindelijk is het een veel te snelle, oppervlakkige actiefilm geworden met (dan wel als pluspunt) hele gelikte special effects. Of anders ga ik zelf wel met Sony Vegas aan de slag ;)

X1: 7,5
X2: 8+
X3: 7

och...op naar X4...met Apocalypse ;)

Tja, je ziet het in alle x-men films terug dat nieuwe caracters maar weinig screentijd hebben. :wink:

Paul H.
10-12-2006, 14:28
Maar dit is het X-men topic, die veranderingen vind ik niet erg, zolang ze een mutant z'n krachten maar niet veranderen :P
en dat is bij enkele, in de films kleine, mutanten wel gedaan ;)


trouwens, komt er binnenkort nog een review van X3 op dvd.nl? :)

Volgens mijn recenseren ze geen dvd's van Fox omdat er iets is met het teruggeven van de review-exemplaren ofzo iets.

Hankster
10-12-2006, 16:18
Tja, je ziet het in alle x-men films terug dat nieuwe caracters maar weinig screentijd hebben. :wink:
ja okay, maar dit was wel een karakter wat groots op de posters e.d. stond, maar werd enkel als opvulmateriaal gebruikt ...

Hankster
10-12-2006, 16:19
Volgens mijn recenseren ze geen dvd's van Fox omdat er iets is met het teruggeven van de review-exemplaren ofzo iets.
oh jammer, ik koop hem binnenkort toch wel..maar ik was wel benieuwd wat dvd.nl er van vond :)

Khonnor
10-12-2006, 16:27
Ik weet niet of het al geplaatst is,
maar 21 februari komt er een limited steelbook trilogy box uit
met daarin de drie 1-discs.

http://www.foxfilm.nl/content/fox_films/32007/images/xmen_tri_large.jpg[/img]

TheGodfather
10-12-2006, 16:31
Ik weet niet of het al geplaatst is,
maar 21 februari komt er een limited steelbook trilogy box uit
met daarin de drie 1-discs.

http://www.foxfilm.nl/content/fox_films/32007/images/xmen_tri_large.jpg[/img]
ziet er goed uit, maar ik wil toch een 6 disc trilogy :P

Reinbo
10-12-2006, 16:35
Erg gezapig filmpje totaal overbodig en met afstand de slechtste van de serie.

Hankster
10-12-2006, 19:34
overbodig?....naah...van X kunnen er niet genoeg films gemaakt worden :D
minste tot dusver?....yeah
niet vermakelijk?... och, het was imo toch een leuke film ;)

Martin Z.
10-12-2006, 20:44
Zo die trilogy ziet er dan wel puik uit 8)

Dennis Oosterhuis
25-12-2006, 11:33
Gisteren gezien:

Film nummer 3 over de mutanten, afgeleidt van het gelijknamige stripverhaal, wordt geregisseerd door Brett Ratner.

Nog altijd is Magneto (Sir Ian McKellen) op zoek naar oorlog tussen mens en mutant. Hij krijgt hierbij hulp van oudgedienden Mystique (Rebecca Romijn) en Pyro (Aaron Stansfield), maar heeft ook een flink aantal volgelingen kunnen strikken. En nog altijd zijn Charles Xavier (Patrick Stewart), Wolverine (Hugh Jackman), Storm (Halle Berry) en consorten bezig om de wereld te verenigen in vrede. Het verhaal begint met een bezoek van een jonge Xavier en Magneto aan het kleine meisje Jean Grey. Ze hebben gehoord dat ze over enorme krachten bezit en willen hier met haar over praten.
Als we weer terug gaan naar het heden, zien we dat Cyclops (James Marsden) nog altijd niet over de dood is van de inmiddels volwassen Jean Grey (Famke Janssen). Maar als hij naar de plek van haar overlijden gaat, komt hij voor een flinke en later onaangename verrassing te staan: Jean Grey leeft en is geworden waar Xavier al die tijd voor vreesde, haar donkere kant is naar boven gekomen.
Wanneer Xavier en Magneto haar opnieuw opzoeken, laat Jean allemaal zien waartoe ze in staat is. [spoiler:e6535d930b]Hierbij verliest Xavier het leven[/spoiler:e6535d930b] en Magneto neemt haar onder zijn hoede. Samen met Phoenix (zoals haar donkere kant heet) wil hij een aanval doen op Alcatraz, waar de mens een krachtig geneesmiddel heeft ontwikkeld om alle mutanten te kunnen "genezen". Alles leidt tot één grote confrontatie op het afgelegen eiland...

In dit derde (en waarschijnlijk laatste) deel zien we veel oude namen terug en ook flink wat nieuwe. Ik noem o.a. Beast (Kelsey Grammar), Juggernaut (Vinnie Jones) en Multiple Man (Jamie Madrox). Deze film is precies wat je kunt verwachten van een Hollywood-comicverfilming, namelijk een groot spektakelstuk vol met special effects en een verhaal dat niets tot weinig om handen heeft. Brett Ratner heeft een waardig afsluiter gemaakt van de trilogie. Het feit dat [spoiler:e6535d930b]vele grote namen hun krachten verliezen of het loodje leggen,[/spoiler:e6535d930b] doet mij vermoeden dat het hierbij blijft (afgezien van de spinoffs Wolverine en Magneto).
Minpuntje aan de film is toch wel de slechte karakterontwikkeling, je kunt deze film slecht volgen als je de eerste 2 delen niet hebt gezien en ook de nieuwe mutanten (vooral Angel en Beast) zijn niet echt best uitgewerkt.

Zoals eerder getypt, een waardig afsluiter van de trilogie: 8.2/10

Nielsje
25-12-2006, 12:04
Verveelde je je Dennis :wink: ?

Dennis Oosterhuis
25-12-2006, 12:15
Nee, ik krijg de smaak te pakken van het recenseren... :wink:

Hankster
25-12-2006, 13:20
dit is nu echt niet 'waarschijnlijk' het laatste deel hoor ;)

Fox heeft dit wel gezegd tijdens de productie omdat het budget de pan uit rees, maar krabbelde al snel terug door te zeggen 'dat het het laatste deel van de eerste trilogie zou zijn'. En nu X3 veel heeft opgebracht heeft Fox meer dan eens op niet al te subtiele wijze gehint dat er over een aantal jaren een X4 in de bios zal draaien als het aan hen ligt :)

Met name Gambit staat hoog op het verlanglijstje van o.a. Donner. Dus dat kan wel leuk worden.

Maar eerst komen inderdaad de spin-offs van Wolverine en Magneto...waar ik al helemaal naar uit kijk :D

Richard B.
10-10-2007, 22:43
Ik heb hem vandaag voor het eerst gezien. Ik vond het een amusante film die jammer genoeg niet in de buurt komt van de eerste 2 films. Het is gewoon allemaal wat meer gericht op actie en het verhaal is imo ook duidelijk minder overtuigend. Niet dat ik er over klaag want de actie en het spektakel is verder wel prima verzorgd, en er zitten een aantal goeie scenes in. Een leuke afsluiter van de "eerste" trilogie.

skunk
11-10-2007, 06:07
persoonlijk vind ik het verhaal wel overtuigend omdat er in de comics ook zo is geweest dat er een mutant was die de krachten van andere mutanten kon opheffen, En dat heeft in de comic serie vele slachtoffers geeist.