PDA

Bekijk de volledige versie : Probleem met Blairwitch Project



Piet Marcus vd Meulen
06-04-2004, 06:37
Ik heb 'vroeger' (toen ik net een DVD-speler had, ergens in 2001) als één van de eerste DVD's The Blairwitch Project gekocht. Nu wilde ik deze laatst weer kijken, maar m'n DVD-speler accepteert 'm niet...

Dus de DVD uit de speler, en es goed bekijken, blijkt dat ik aan de onderkant het logo van de DVD kan zien, ik kan er dus dwars door heen kijken...

Kan ik de DVD nog ergens omruilen? Of ben ik de l*l en moet ik gewoon een nieuwe aanschaffen? Ik heb eigenlijk geen idee meer waar ik 'm gekocht heb, waarschijnlijk ergens online, maar waar...??

Robbie25jr
21-04-2004, 14:10
Ik heb 'vroeger' (toen ik net een DVD-speler had, ergens in 2001) als één van de eerste DVD's The Blairwitch Project gekocht. Nu wilde ik deze laatst weer kijken, maar m'n DVD-speler accepteert 'm niet...

Dus de DVD uit de speler, en es goed bekijken, blijkt dat ik aan de onderkant het logo van de DVD kan zien, ik kan er dus dwars door heen kijken...

Mischien is je dvd wel "behekst" :D

René Groen
21-04-2004, 15:39
Ik heb 'vroeger' (toen ik net een DVD-speler had, ergens in 2001) als één van de eerste DVD's The Blairwitch Project gekocht. Nu wilde ik deze laatst weer kijken, maar m'n DVD-speler accepteert 'm niet...

Dus de DVD uit de speler, en es goed bekijken, blijkt dat ik aan de onderkant het logo van de DVD kan zien, ik kan er dus dwars door heen kijken...

Mischien is je dvd wel "behekst" :D

DVD-Rot, zoek op die term en je vindt wel wat info erover :)

Coen P.
21-04-2004, 16:31
same here...ik heb het ook...bij mij pakt ie het menu, maar als ik dan de film wil spelen springt ie naar het blauwe scherm van de dvd-speler...

wat wel helpt is scene 2 selecteren, en dan in het beeld terug scrollen naar het begin van de dvd...dan speelt ie de film gewoon van begin af aan af...

succes ermee, en anders met een boos gezicht naar de verkopende partij (frs ofzo) stappen en zeggen dat dit niet zo kan en dat je een nieuwe wilt...als ze dan bang of aardig zijn geven ze je misschien wel een nieuwe!

Coen