PDA

Bekijk de volledige versie : Sharp PG-B10S projector



Patrick G.
08-04-2004, 11:07
Hallo forummers,

Ik kreeg zojuist een krantje van Office Centre en daarin staat een Sharp projector, type PG-B10S inclusief wandscherm voor 899,- excl. B.T.W.

Ik ben wel benieuwd of dit iets is en vraag mij af of iemand deze projector kent of er iets vanaf weet. Ik ben namelijk een totale leek op het gebied van projectors.

Enkele specificaties :

- Sharp PG-B10S multimediaprojector
- SVGA resolutie 800 x 600
- Lichtopbrengst 1200 ansi-lumen
- Zowel horizontale als verticale keystonecorrectie met joystick
- Contrast-ratio 350:1
- Inclusief kabels, afstandbediening met verlichte toetsen en draagtas
- inclusief wandscherm

PM
08-04-2004, 12:06
De contrastratio (alhoewel specs niet alles zeggen) is zeer laag voor het weergeven van video-beelden... ik zou minstens voor 800:1 gaan (hangt ook een beetje van lichtopbrengst af)

Patrick G.
08-04-2004, 12:10
De contrastratio (alhoewel specs niet alles zeggen) is zeer laag voor het weergeven van video-beelden... ik zou minstens voor 800:1 gaan (hangt ook een beetje van lichtopbrengst af)

Wat houdt "contrast-ratio" precies in dan ?

Renato
08-04-2004, 15:26
De contrastratio (alhoewel specs niet alles zeggen) is zeer laag voor het weergeven van video-beelden... ik zou minstens voor 800:1 gaan (hangt ook een beetje van lichtopbrengst af)

Wat houdt "contrast-ratio" precies in dan ?

Dat is het verschil tussen de projectie lichtopbrengst van wit (maximaal) en zwart (minimaal), bij een zaklamp aan/ uit is dat dus maximaal maar bij een lcd met 350:1 is zwart dus grijs.

Ga niet op een aanbieding af voor de prijs. Als je echt goed wil beginnen vraag dan wat je moet kopen en stel vast wat je budget is.

De meesten hebben wel redelijk wat ervaring en kunnen je helpen een goede keuze te maken.

dacross
24-04-2004, 07:06
Ik heb hem zojuist gekocht bij Mediamarkt...

888,- euro met een gratis scherm erbij!!