PDA

Bekijk de volledige versie : Schindler's List Box C.E.



Mark Opmeer
08-04-2004, 13:13
Schindler's List, een film van Steven Spielberg, is een meesterwerk, een van de meest gewaardeerde films aller tijden. Deze film, winnaar van zes Oscars®, waaronder die van 'Beste film' en 'Beste Regisseur', werd tevens bekroond met alle belangrijke prijzen voor 'Beste Film' en een uitzonderlijk aantal andere onderscheidingen, waaronder zeven Britse Oscars®; de prijs voor de Beste Film van de New York Film Critics Circle, The National Society of Film Critics, The National Board Of Review, The Producers Guild, The Los Angeles Film Critics, The Chicago, Boston en Dallas Film Critics; een Christopher Award en de Hollywood Foreign Press Association Golden Globe Awards. Steven Spielberg werd onderscheiden met de Director's Guild of America Award.



De film vertelt het indringende, waargebeurde verhaal van de ondoorgrondelijke Oskar Schindler, lid van de nazi-beweging, charmeur en oorlogsprofiteur die de levens redde van 1100 Joden tijdens de Holocaust. Het is de triomf van één man van onuitwisbare betekenis en het drama van diegene die, dankzij zijn tussenkomst, een van de zwartste periodes in de geschiedenis van de mensheid overleefden. Deze film van Steven Spielberg, werd tevens bekroond met Oscars® voor Scenario, Cinematografie, Muziek, Montage en Vormgeving. De uitmuntende Cast wordt aangevoerd door Liam Neeson en bestaat verder uit sterren als Ben Kingsley, Ralph Fiennes, Caroline Gooddall, Jonathan Sagalle en Embeth Davidtz. Met nieuwe, digitaal geoptimaliseerde beelden, 5.1 Digital Sound en gloednieuw extra materiaal.



Audio: Engels 5.1, Frans 5.1 en DTS

Ondertiteling: Nederlands, Engels

Beeld: 16:9



Een luxe Boxset bestaande uit:

- Special Edition digipack:

Disc 1: Film

Disc 2: Extra's:

Extra's: Behind The Shoah Foundation with Steven Spielberg (12 minuten), documentaire over de non-profit organisatie opgericht door Steven Spielberg tijdens het filmen van Schindler's List. Voices From The List (77 minuten), een documentaire met nog nooit eerder vertoonde gebeurtenissen en memoria van de echte Schindler Survivors.



- Schindler's List: Original Motion Picture Soundtrack (John Williams)

- Schindler's List: Images of the Steven Spielberg film, een hardcover fotoalbum gemaakt door David James tijdens de opnames van Schindler's List

- Limited Edition senitype (film still)

- Certificate of Authenticity
Bron: bol.com


Heeft iemand m al? Zo ja, is het wat? Het lijkt mij een erg mooie set. Prijs bij bol is 59,99 euro.

Ronald Stiebolt
08-04-2004, 13:50
Een thread lijkt me genoeg, ik sluit de andere 2....

Mark Opmeer
08-04-2004, 13:56
sorry, kreeg telkens "pagina niet gevonden" melding...

Sjors van de Rebellenclub
08-04-2004, 14:04
Een thread lijkt me genoeg, ik sluit de andere 2....

3 :lol:

Harry stadman
08-04-2004, 14:22
Ik heb hem net vanmiddag opgehaald!
ziet er erg mooi uit in de zwarte box. :wink:

nu nog tijd zien te vinden om de film te bekijken. :wink:

in de box zit;
papier met lijst wat er in de box zit,
een certificaat van echtheid voor de limited edition box,
een box met de film 2-discs(beetje a la back to the future 3 disc set),
een hoesje met de cd van de filmmuziek met achterop de muziek-titels,
een film-frame ingelijst in zwart karton met een serienummer,
een boekje met text en begeleidende foto's van de film.

enig minpuntje vind ik toch de franse DTS. belachelijk eigenlijk omdat iedereen toch de voorkeur geeft aan de originele engelse audiotrack! :cry:

als je deze film wilt hebben in je collectie kan ik zeker de limited collectors edition aanbevelen. :wink:

persoonlijk vind ik deze zwarte box wat ingetogener dan de "kitsch" plastix box die in de usa is uitgegeven, gezien de inhoudt van de film.

de film hoeven we verder niet te bespreken dacht ik. :wink:

Lex v/d Moolen
08-04-2004, 16:38
Een thread lijkt me genoeg, ik sluit de andere 2....Hoort deze thread niet in Regio 2 ?

Niels Simons
08-04-2004, 16:42
de regio1 is verreweg superieur mensen...

geen kitsch boxje,maar plexiglas met namen 'ingegraveerd'zeer stijlvol!
engelse DTS
veeel betere prijs,de helft van wat de regio2nl kost...

indrukwekkende film...

mazzel,niels

Harry stadman
08-04-2004, 16:58
de regio1 is verreweg superieur mensen...

geen kitsch boxje,maar plexiglas met namen 'ingegraveerd'zeer stijlvol!
engelse DTS
veeel betere prijs,de helft van wat de regio2nl kost...

indrukwekkende film...

mazzel,niels

niels,
dat van Engelse DTS is inderdaad zeer spijtig.
over de film hoeven we het ook niet te hebben.
en dat andere; smaak. valt ook niet over te twisten. :wink:
ze zullen hier in europa toch wel hun redenen hebben gehad om niet zo'n box hier uit te brengen. ze hadden ook gewoon de namen achterop de zwarte box kunnen drukken! mischien in europa toch wat voorzichtiger met dit onderwerp dan de usa? het is iets dichter bij huis. :wink:

Cat
08-04-2004, 17:18
Bij de MM in Zwolle hadden ze de uitgebreide versie nog niet...... waarschijnlijk komt 'ie morgen.
Ik heb toch maar de "gewone versie" aangeschaft. Vind het prijsverschil tussen deze twee versies toch behoorlijk..... 38 Euro meer betalen voor die andere versie....
Maar misschien krijg ik er nog wel spijt van.... Het ziet er allemaal wel geweldig uit.....

BASIL
08-04-2004, 17:31
Ik heb toch maar de "gewone versie" aangeschaft. Vind het prijsverschil tussen deze twee versies toch behoorlijk..... 38 Euro meer betalen voor die andere versie....
Maar misschien krijg ik er nog wel spijt van.... Het ziet er allemaal wel geweldig uit.....

Koop dan de Collector's Giftset bij dvdsoon. Dan heb je de twee versies voor de prijs van die zwarte box die op niets trekt. Wat zeg ik?? Nee, je doet een besparing van meer dan 15€.

Leuk om een multizone player te hebben. :wink:

Harry stadman
08-04-2004, 17:50
Ik heb toch maar de "gewone versie" aangeschaft. Vind het prijsverschil tussen deze twee versies toch behoorlijk..... 38 Euro meer betalen voor die andere versie....
Maar misschien krijg ik er nog wel spijt van.... Het ziet er allemaal wel geweldig uit.....

Koop dan de Collector's Giftset bij dvdsoon. Dan heb je de twee versies voor de prijs van die zwarte box die op niets trekt. Wat zeg ik?? Nee, je doet een besparing van meer dan 15€.

Leuk om een multizone player te hebben. :wink:

voor 15 euro meer heb je dan nog nederlandse ondertiteling.
vergis je niet hoeveel mensen nog ondertiteling WILLEN hebben.
het is voor mij niet noodzakelijk maar als men hem een keer wil lenen heb je wel ondertiteling. :wink:

ik ben het wel gewend dat de prijzen in europa nu eenmaal hoger liggen.

vergeet niet dat als er meer r1 boxen verkocht worden, de r2 vanzelf zeldzamer wordt. worden ze niet verkocht, worden ze vernietigd, dus............................................... .................................................. .....

een echte verzamelaar zal dan waarschijnlijk alle 3 willen hebben;
de special edition 2 disc;
de special collectors edition r1 EN de special collectors edition r2. :wink:

The_Cure
08-04-2004, 17:54
Als je NLO wilt hebben kan je voor het geld net zo goed kopen:

De R1 Limited Edition +-30€

R2 SE editie +-20€

dan de schijfjes omwisselen en die verkopen op internet (hier bijv.) Dus R2 doosje met R1 schijfjes voor 10€ ofzo... ben je nog goedkoper uit :)

Niels Simons
08-04-2004, 17:56
harry,koop jij je dvds zodat anderen die kunnen lenen,en die moeten perse nlsubs hebben?? :roll:

ik koop ze voor mezelf en let dan alleen op uitgave prijs en extra's,totaal niet op subs...

leen sowieso nie graag uit,zeker nie langer als 3 dagen! :!:

mazzel,niels

Harry stadman
08-04-2004, 18:02
harry,koop jij je dvds zodat anderen die kunnen lenen,en die moeten perse nlsubs hebben?? :roll:

ik koop ze voor mezelf en let dan alleen op uitgave prijs en extra's,totaal niet op subs...

leen sowieso nie graag uit,zeker nie langer als 3 dagen! :!:

mazzel,niels

nee, echter; ik houd er wel rekening mee dat een familie-lid een film eens zou willen lenen. er zitten familie-leden tussen die wel ondertiteling nodig hebben. voor mij persoonlijk is het niet noodzakelijk.
ik koop gewoon netjes r2 uitvoeringen.
en de meeste mensen maakt het verschil tussen dts en dd toch niet zoveel uit. die zijn allang tevreden dat ze de film een keer hebben gezien. :wink:

Mike Philippens
08-04-2004, 18:22
harry,koop jij je dvds zodat anderen die kunnen lenen,en die moeten perse nlsubs hebben?? :roll:
nee, echter; ik houd er wel rekening mee dat een familie-lid een film eens zou willen lenen.
Dragen zij dan ook bij in jouw 'DVD-Fonds' ? Vast niet... :wink:
Evengoed natuurlijk jouw keuze. Voor mij persoonlijk maakt het niets uit. Ik denk overigens dat veel mensen het gewoon eens zouden moeten proberen met de engelse subs. Veel films zijn helemaal niet zo moeilijk te volgen en als je leest wat ze zeggen, kun je het makkelijk volgen. Het heeft mij ook geholpen met engelse films op BBC met subs via CeeFax (TT). Hoewel ik erg goed engels spreek en versta, is het soms moeilijk als ze mompelen.
Maar goed...we dwalen af.