PDA

Bekijk de volledige versie : TMF Awards 2004



Dennis Veldhuizen
10-04-2004, 10:23
wie van jullie gaat vandaag heen? Ik wel in iedergeval...!

En toen ik hoorde dat 3 Doors Down ook aanwezig zou zijn was ik helemaal blij :)

ben al 'fan' van ze sinds 2000, sinds hun 1e single, heb alle 3 de cd's + 3 losse singles... (1x 1e album, 1x nieuwe live LP en 3x laatste CD.. europese, japanse met bonus track en amerikaanse met een DVD erbij)

haha fanboy dus :twisted: ..... dus ik ga het wel naar me zin hebben

ps: 3 Doors Down gisteren avond bij 'Barend & Van Dorp' was ook kickuh! (y)

Harry B.
10-04-2004, 18:37
Ik ga dus niet, ten eerste omdat ik al naar in qontrol ga en ten tweede omdat de TMF-muziek niet bepaald mijn genre is. Maar in ieder geval veel plezier :D

Johan van den D.
10-04-2004, 20:18
Dan is Dennis de enige die er bij TMF is. :twisted:

chaos
10-04-2004, 20:25
Is niet mijn pakkie an ;)

R Klemkerk
10-04-2004, 20:28
Not my kind of taste, tussen die gillende 12 jarige breezer drinkende tienermeisjes te gaan staan, No Thx! :)

chaos
10-04-2004, 20:29
Not my kind of taste, tussen die gillende 12 jarige breezer drinkende tienermeisjes te gaan staan, No Thx! :)

Dat bedoel ik min of meer :shock: :P

Johan van den D.
10-04-2004, 20:34
Ach, we zijn allemaal jong geweest toch. (ook 12 jaar ja)

R Klemkerk
10-04-2004, 20:39
Ach, we zijn allemaal jong geweest toch. (ook 12 jaar ja)


Toen ging ik niet naar pop eventen toe, toen zat ik met een bak chips en nep cola voor de tv, leuke series kijken samen met mijn ouders en mijn zus. Dat waren pas tijden!

ohja, toen hadden ze ook nog geen breezers ;)

Mark de Jong
10-04-2004, 20:46
Zit hier af en toe een stukje te kijken. Uiteraard ook gekeken voor 3 Doors Down en enkele andere artiesten. Ben geen fan, maar beide liedjes die ze hebben gespeeld vandaag vind ik fantastisch. Wat een introductie trouwens: "vorig jaar werden ze bekend met het nummer Kryptonite". Eh ja... dat was dus in 2000, maar goed ;)

Wel grappig, alhoewel ik die hele awards show niet serieus neem. "Beste Game" ?

chaos
10-04-2004, 23:40
Ach, we zijn allemaal jong geweest toch. (ook 12 jaar ja)


Toen ging ik niet naar pop eventen toe, toen zat ik met een bak chips en nep cola voor de tv, leuke series kijken samen met mijn ouders en mijn zus. Dat waren pas tijden!

ohja, toen hadden ze ook nog geen breezers ;)

Lego bouwen ;) :shock:

Johan van den D.
11-04-2004, 08:06
toen zat ik met een bak chips en nep cola voor de tv, leuke series kijken samen met mijn ouders en mijn zus. Dat waren pas tijden!Dat zijn zeker waardevolle dingen/tijden al hadden wij wel "echte" cola :twisted:
Maar op zijn tijd een evenement bijwonen hoorde daar toch zeker wel bij hetzij niet op 12 jarige leeftijd maar 14/15 toch wel.
Al was het maar voor het avontuur en lekker achter de meiden aan. :wink:

Daan de G.
11-04-2004, 09:23
jeej hilary heeft der award ;)

Johan van den D.
11-04-2004, 09:50
jeej hilary heeft der award ;)Hilary wie :shock:

Cheek
11-04-2004, 10:44
clinton

Mark Prinsen
11-04-2004, 11:20
Duff,

Maar wát een slechte show zeg...het geluid was niet om aan te horen! Niks was bijna live en er zat me toch een partij echo en galm op het signaal wat de huiskamer binnenkwam!!! Niet leuk meer en daarom heb ik m ook maar afgezet, noodgedwongen idols gekeken wat dan wel weer aardig was.

Rickje
11-04-2004, 11:41
Sorry dat ik dit moet zeggen maar ik vond Sylvie Meis toch wel zo'n doos die avond. Vooral zo'n stukje met die Birgit..ze schaamde zich kapot maar ja maakt niks uit... ik wachtte alleen op die show van Kylie Minoque.

Deze keer was het toch weer wat beter als vorig jaar alleen geen Robbie Williams :evil:

Hanna
11-04-2004, 11:47
heb er nog NIKS van gezien.. de enige echte FOPawardshow van Nederland!!!!!

theThinWhiteDuke
11-04-2004, 12:15
Elke AwardShow waarbij David Bowie (y) niet genomineerd is, is bij voorbaat al een flop en een aanfluiting :twisted: :nono:

Daan de G.
11-04-2004, 12:20
heb er nog NIKS van gezien.. de enige echte FOPawardshow van Nederland!!!!!

enige waarom ik gekeken heb was om hilary duff te zien, daarna maar gauw naar de kroeg gegaan om de avond nog waardig te maken ;)

theThinWhiteDuke
11-04-2004, 12:22
heb er nog NIKS van gezien.. de enige echte FOPawardshow van Nederland!!!!!

enige waarom ik gekeken heb was om hilary duff te zien, daarna maar gauw naar de kroeg gegaan om de avond nog waardig te maken ;)
for your info: Er zijn DVDs van haar :roll:
Kun je voortaan gelijk de kroeg in :wink:

Jacub86
11-04-2004, 13:25
ik heb alleen hilary duff kunnen kijken voordat ik naar de kroeg ging en ik ben blij dat ik vroeg naar de kroeg ben gegaan(alhoewel m'n hoofd er momenteel anders over denkt) dat was zeker gaver dan tmf awards te kijken

chimera01
11-04-2004, 14:54
Jeezus wat een shitshow met een werkelijk tenenkrommende presentatie van die mevrouw Meis.
Kind ga een vak leren.

Joost v.d. Ham
11-04-2004, 15:57
heb er nog NIKS van gezien.. de enige echte FOPawardshow van Nederland!!!!!

idd de echt als-je-wilt-komen-dan-krijg-je-een-award-show....

Marcel den Haan
11-04-2004, 17:22
Zoals velen al zeggen hier, een flutshow. Die Sylvie Meis kan dus echt niet presenteren, ze kan zoiezo weinig goeds doen sinds ze met die dude van 020 gaat hehe.
Voor de 9e keer Marco Borsato gaaaaaap, hoe bedoel je voorspelbaar en zo waren er wel meer awards die erg voorspelbaar waren.

chaos
11-04-2004, 17:26
Zoals velen al zeggen hier, een flutshow. Die Sylvie Meis kan dus echt niet presenteren, ze kan zoiezo weinig goeds doen sinds ze met die dude van 020 gaat hehe.


Inderdaad :evil:, het zal elkaar wel aantrekken op hetzelfde (lage) niveau :evil: :wink:.

Hanna
11-04-2004, 22:56
jeej hilary heeft der award ;)

Je bedoelt dat meisje van 16 met haar té foute outfit en dat bovendien ook het slechtste play-back optreden ooit gaf?? (6)!!

Harry B.
11-04-2004, 23:32
hoe bedoel je voorspelbaar en zo waren er wel meer awards die erg voorspelbaar waren.
Heh? Voorspelbaar? Wie? Tiesto? ;)

kazlatan
12-04-2004, 01:46
Die TMF Awards ziet er elk jaar zo'n beetje hetzelfde uit. Ik hoor iedereen eigenlijk alleen maar zeiken dat het zo slecht en nep is, maar waarom kijk je het dan? :?

Johan van den D.
12-04-2004, 08:54
maar waarom kijk je het dan? :?Niet gekeken dus deze keer alleen slechts fragmenten en ja, het was inderdaad slechter als anders. :wink:

Joost v.d. Ham
12-04-2004, 10:26
nieuw record 6x herhaald in 24 uur.... :rolleyes:

Jacub86
12-04-2004, 10:54
nieuw record 6x herhaald in 24 uur.... :rolleyes:

dat is toch elk jaar zo of niet dan?

Jason Bourne
12-04-2004, 10:55
nieuw record 6x herhaald in 24 uur.... :rolleyes:

Duren die shows meestal niet een uurtje of 5? 6x5=30 Vind ik op zich dan wel weer knap van hun dat ze er zes halen binnen 24 uur :P

Johan van den D.
12-04-2004, 10:57
nieuw record 6x herhaald in 24 uur.... :rolleyes:

Duren die shows meestal niet een uurtje of 5? 6x5=30 Vind ik op zich dan wel weer knap van hun dat ze er zes halen binnen 24 uur :PHet duurde nu maar krap 4 uur, 3¾ zeg maar. :wink:
Ik wilde dus nog wat aan het einde gaan kijken en toen was ie net afgelopen, vandaar :wink:

Jason Bourne
12-04-2004, 11:16
nieuw record 6x herhaald in 24 uur.... :rolleyes:

Duren die shows meestal niet een uurtje of 5? 6x5=30 Vind ik op zich dan wel weer knap van hun dat ze er zes halen binnen 24 uur :PHet duurde nu maar krap 4 uur, 3¾ zeg maar. :wink:
Ik wilde dus nog wat aan het einde gaan kijken en toen was ie net afgelopen, vandaar :wink:

oooow, ik heb het zelf niet gezien. Het is tegenwoordig toch niet meer mijn smaak muziek.

Balou2518
12-04-2004, 11:33
Deze keer was het toch weer wat beter als vorig jaar

Nou neej hoor...


1. Vorig Jaar: Een Veel Betere Intro!!
2. Vorig Jaar: Veel Mooier Decor!!
3. Vorig Jaar: Iets betere optredens!!
4. Dit Jaar: Vote The VJ .... WTF???? :shock: :shock:
5. Dit Jaar: Een Hele Show Naar Het Hoofd Van Jeroen Post Kijken :? :?

Enige wat dit jaar goed was:
1. Kylie!!

Daan de G.
12-04-2004, 11:46
jeej hilary heeft der award ;)

Je bedoelt dat meisje van 16 met haar té foute outfit en dat bovendien ook het slechtste play-back optreden ooit gaf?? (6)!!

JA! maar je vergeet het leuke koppie ;)

Rickje
12-04-2004, 14:15
Deze keer was het toch weer wat beter als vorig jaar

Nou neej hoor...


1. Vorig Jaar: Een Veel Betere Intro!!
2. Vorig Jaar: Veel Mooier Decor!!
3. Vorig Jaar: Iets betere optredens!!
4. Dit Jaar: Vote The VJ .... WTF???? :shock: :shock:
5. Dit Jaar: Een Hele Show Naar Het Hoofd Van Jeroen Post Kijken :? :?

Enige wat dit jaar goed was:
1. Kylie!!

Veel betere intro absoluut.. de best in deze 9 jaar tot nu toe.
Ik vond het vorig jaar ook niet veel mooier geworden met het decor.
Alleen een groter scherm, die ze dit jaar niet hadden :roll:

En het hoofd van die doos hé.. maar het beste van de TMF awards vorig jaar was Backstage met Theo. Dat was echt geweldig.
Gewoon het beste vind ik.

Rickje
12-04-2004, 14:17
jeej hilary heeft der award ;)

Je bedoelt dat meisje van 16 met haar té foute outfit en dat bovendien ook het slechtste play-back optreden ooit gaf?? (6)!!

JA! maar je vergeet het leuke koppie ;)

Idd het leuke koppie alleen her ass was niet echt van wat ik van haar had verwacht :roll: eigenlijk iets mooier

Mark de Jong
12-04-2004, 14:51
Deze keer was het toch weer wat beter als vorig jaar

Nou neej hoor...


1. Vorig Jaar: Een Veel Betere Intro!!
2. Vorig Jaar: Veel Mooier Decor!!
3. Vorig Jaar: Iets betere optredens!!
4. Dit Jaar: Vote The VJ .... WTF???? :shock: :shock:
5. Dit Jaar: Een Hele Show Naar Het Hoofd Van Jeroen Post Kijken :? :?

Enige wat dit jaar goed was:
1. Kylie!!

Veel betere intro absoluut.. de best in deze 9 jaar tot nu toe.
Ik vond het vorig jaar ook niet veel mooier geworden met het decor.
Alleen een groter scherm, die ze dit jaar niet hadden :roll:

En het hoofd van die doos hé.. maar het beste van de TMF awards vorig jaar was Backstage met Theo. Dat was echt geweldig.
Gewoon het beste vind ik.

Ik vind die Theo toch zo'n blije homo (bij gebrek aan een ander woord). Wat een drukke debiel.

The_Cure
12-04-2004, 14:55
jeej hilary heeft der award ;)

Je bedoelt dat meisje van 16 met haar té foute outfit en dat bovendien ook het slechtste play-back optreden ooit gaf?? (6)!!

JA! maar je vergeet het leuke koppie ;)

Idd het leuke koppie alleen her ass was niet echt van wat ik van haar had verwacht :roll: eigenlijk iets mooier

Wat niet is kan nog komen :)

*verwijst naar haar leeftijd :P


En voor de rest sluit ik me bij de meerderheid aan, wat een tenenkrommend amateuristische presentatie was het zeg van die Meis zeg :shock: :lol:

Balou2518
12-04-2004, 15:09
zie berichtje eronder ....... foutje

Balou2518
12-04-2004, 15:11
Deze keer was het toch weer wat beter als vorig jaar

Nou neej hoor...


1. Vorig Jaar: Een Veel Betere Intro!!
2. Vorig Jaar: Veel Mooier Decor!!
3. Vorig Jaar: Iets betere optredens!!
4. Dit Jaar: Vote The VJ .... WTF???? :shock: :shock:
5. Dit Jaar: Een Hele Show Naar Het Hoofd Van Jeroen Post Kijken :? :?

Enige wat dit jaar goed was:
1. Kylie!!

Veel betere intro absoluut.. de best in deze 9 jaar tot nu toe.
Ik vond het vorig jaar ook niet veel mooier geworden met het decor.
Alleen een groter scherm, die ze dit jaar niet hadden :roll:

En het hoofd van die doos hé.. maar het beste van de TMF awards vorig jaar was Backstage met Theo. Dat was echt geweldig.
Gewoon het beste vind ik.

Inro was geweldig jah...

Toen Kane verleden jaar of het jaar ervoor de tmf awards afsloot .... dat was pas geweldig ... zag 'm vanmorgen nog op een tape

Rickje
12-04-2004, 15:43
Deze keer was het toch weer wat beter als vorig jaar

Nou neej hoor...


1. Vorig Jaar: Een Veel Betere Intro!!
2. Vorig Jaar: Veel Mooier Decor!!
3. Vorig Jaar: Iets betere optredens!!
4. Dit Jaar: Vote The VJ .... WTF???? :shock: :shock:
5. Dit Jaar: Een Hele Show Naar Het Hoofd Van Jeroen Post Kijken :? :?

Enige wat dit jaar goed was:
1. Kylie!!

Veel betere intro absoluut.. de best in deze 9 jaar tot nu toe.
Ik vond het vorig jaar ook niet veel mooier geworden met het decor.
Alleen een groter scherm, die ze dit jaar niet hadden :roll:

En het hoofd van die doos hé.. maar het beste van de TMF awards vorig jaar was Backstage met Theo. Dat was echt geweldig.
Gewoon het beste vind ik.

Inro was geweldig jah...

Toen Kane verleden jaar of het jaar ervoor de tmf awards afsloot .... dat was pas geweldig ... zag 'm vanmorgen nog op een tape

Toen hij nat werd ja.. ook inderdaad mooi gedaan.

Rickje
12-04-2004, 15:45
Deze keer was het toch weer wat beter als vorig jaar

Nou neej hoor...


1. Vorig Jaar: Een Veel Betere Intro!!
2. Vorig Jaar: Veel Mooier Decor!!
3. Vorig Jaar: Iets betere optredens!!
4. Dit Jaar: Vote The VJ .... WTF???? :shock: :shock:
5. Dit Jaar: Een Hele Show Naar Het Hoofd Van Jeroen Post Kijken :? :?

Enige wat dit jaar goed was:
1. Kylie!!

Veel betere intro absoluut.. de best in deze 9 jaar tot nu toe.
Ik vond het vorig jaar ook niet veel mooier geworden met het decor.
Alleen een groter scherm, die ze dit jaar niet hadden :roll:

En het hoofd van die doos hé.. maar het beste van de TMF awards vorig jaar was Backstage met Theo. Dat was echt geweldig.
Gewoon het beste vind ik.

Ik vind die Theo toch zo'n blije homo (bij gebrek aan een ander woord). Wat een drukke debiel.

Ik heb dat probleem met Jeroen.. volgens mij zijn het allebei enorme .... maar Theo maakt het meestal wel gezellig.

Harry B.
12-04-2004, 15:46
Deze keer was het toch weer wat beter als vorig jaar

Nou neej hoor...


1. Vorig Jaar: Een Veel Betere Intro!!
2. Vorig Jaar: Veel Mooier Decor!!
3. Vorig Jaar: Iets betere optredens!!
4. Dit Jaar: Vote The VJ .... WTF???? :shock: :shock:
5. Dit Jaar: Een Hele Show Naar Het Hoofd Van Jeroen Post Kijken :? :?

Enige wat dit jaar goed was:
1. Kylie!!

Veel betere intro absoluut.. de best in deze 9 jaar tot nu toe.
Ik vond het vorig jaar ook niet veel mooier geworden met het decor.
Alleen een groter scherm, die ze dit jaar niet hadden :roll:

En het hoofd van die doos hé.. maar het beste van de TMF awards vorig jaar was Backstage met Theo. Dat was echt geweldig.
Gewoon het beste vind ik.

Ik vind die Theo toch zo'n blije homo (bij gebrek aan een ander woord). Wat een drukke debiel.

Ik heb dat probleem met Jeroen.. volgens mij zijn het allebei enorme .... maar Theo maakt het meestal wel gezellig.
Mental Theo rules! Het enige leuke programma op TMF imho.

Rickje
12-04-2004, 15:47
jeej hilary heeft der award ;)

Je bedoelt dat meisje van 16 met haar té foute outfit en dat bovendien ook het slechtste play-back optreden ooit gaf?? (6)!!

JA! maar je vergeet het leuke koppie ;)

Idd het leuke koppie alleen her ass was niet echt van wat ik van haar had verwacht :roll: eigenlijk iets mooier

Wat niet is kan nog komen :)

*verwijst naar haar leeftijd :P


En voor de rest sluit ik me bij de meerderheid aan, wat een tenenkrommend amateuristische presentatie was het zeg van die Meis zeg :shock: :lol:

Iemand is het met me eens.. deze jongeman vond het ook waardeloos van Sylvie. Vanmorgen toen ik ging fitnessen zeiden al die mensen het ook al.. zij wist geen kant op te kijken toen Birgit met die ene "Madonna-Britney-Christina actie" aankwam.
Prachtig :D

Rickje
12-04-2004, 15:49
Deze keer was het toch weer wat beter als vorig jaar

Nou neej hoor...


1. Vorig Jaar: Een Veel Betere Intro!!
2. Vorig Jaar: Veel Mooier Decor!!
3. Vorig Jaar: Iets betere optredens!!
4. Dit Jaar: Vote The VJ .... WTF???? :shock: :shock:
5. Dit Jaar: Een Hele Show Naar Het Hoofd Van Jeroen Post Kijken :? :?

Enige wat dit jaar goed was:
1. Kylie!!

Veel betere intro absoluut.. de best in deze 9 jaar tot nu toe.
Ik vond het vorig jaar ook niet veel mooier geworden met het decor.
Alleen een groter scherm, die ze dit jaar niet hadden :roll:

En het hoofd van die doos hé.. maar het beste van de TMF awards vorig jaar was Backstage met Theo. Dat was echt geweldig.
Gewoon het beste vind ik.

Ik vind die Theo toch zo'n blije homo (bij gebrek aan een ander woord). Wat een drukke debiel.

Ik heb dat probleem met Jeroen.. volgens mij zijn het allebei enorme .... maar Theo maakt het meestal wel gezellig.
Mental Theo rules! Het enige leuke programma op TMF imho.

Eigenlijk wel.. de rest interreseert me echt niet eigenlijk..behalve dan de muziek :roll:

Johan van den D.
12-04-2004, 16:57
Ik vind die Theo toch zo'n blije homo (bij gebrek aan een ander woord). Wat een drukke debiel.Ja maar wel lachen altijd met die drukke debiel.

Mark S
12-04-2004, 17:08
Ach de kritiekloze doelgroep is wederom op haar wenken bediend en heeft vast een onvergetelijke avond gehad. Over Sylvie Meis wil ik niet eens teveel woorden vuil maken. De zoveelste Nobody die ondanks dat ze nog nix bijzonders heeft gepresteerd een Dutch Celebrity is geworden. Even in een tenenkrommende soap spelen is tegenwoordig al voldoende om te denken dat je heel wat in je mars hebt. Erger is dat ze het zelf ook nog gelooft. Ze gaan hun gang maar.
Goed voor de kijkcijfers en de tienerbladenverkoop, en dat de kids vooral maar als een dolle blijven SMS'en. Zolang de commercie er maar baat bij heeft.

Robbie25jr
19-04-2004, 22:44
De TMF awards 2004 is volgens mij nu ook op dvd uit. Of niet? Ik meen hem bij FRS gezien te hebben, of is het een andere dvd van TMF?

Marcel den Haan
20-04-2004, 07:33
De TMF awards 2004 is volgens mij nu ook op dvd uit.

Klopt.

Dennis Veldhuizen
20-04-2004, 16:28
De TMF awards 2004 is volgens mij nu ook op dvd uit. Of niet? Ik meen hem bij FRS gezien te hebben, of is het een andere dvd van TMF?

dat is niet 2004.. maar een compilatie van andere jaren... heb em zelf ook, wel aardig niks bijzonders... 1 van 2004 zou wel leuk zijn!

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=429306

deze is het