PDA

Bekijk de volledige versie : Lichtspielhaus - Rammstein



Fredje
10-04-2004, 17:53
Hoi iedereen,

Ik ben van plan deze DVD aan te schaffen, maar heb een vraagje over de geluidskwaliteit. Deze is blijkbaar PCM en vraag mij af of dit wel goed zal klinken op mijn HT?

Iemand die deze al heeft gekocht en mij kan zeggen hoe hij klinkt?

Bedankt bij voorbaat...

Erwin van de Beek
11-04-2004, 10:51
als Rammstein-fan gewoon aanschaffen. Het geluid is niet te vergelijken met Live aus Berlin, die kwaliteit is gewoon super.
Je moet Lichtspielhaus gewoon aanschaffen, mooie DVD, alle clips, stukken liveoptredens en the making of de videoclips.
Is niet echt belangrijk, maar het DVD menu is wel heel gaaf.
Kopen dus!!!!!
Groet, Erwin

P5YCH0
11-04-2004, 11:13
Ik ben eigenlijk niet zo te spreken over het menu. Het is best wel onhandig het geluid klinkt wel goed beter dan de cd.

Ludo Keeris
13-04-2004, 10:04
Ik ben eigenlijk niet zo te spreken over het menu. Het is best wel onhandig het geluid klinkt wel goed beter dan de cd.

Beter dan welke CD? Mutter? Of Live in Berlin? Over welke CD heb je het. Ik vind namelijk geen CD van Rammstein slecht klinken.

P5YCH0
13-04-2004, 21:00
De bass is meer actiever op de dvd dan de audio cds. Kwaliteit is verder gewoon top van de cds.

Hrodbern
05-06-2004, 07:04
Op Bol (en ook alleen daar) is er naast de gewone editie ook een Limited Edition. Iemand enig idee wat er zo Limited aan is (dezelfde DVD maar alleen bij Bol verkrijgbaar :? )
Oh ja, op Amazon vermelden ze dat het een "Standard" edition is, dan zou je toch mogen verwachten dat er toch zoiets bestaat als een uitgebreide versie?

Whitesoxx
06-06-2004, 18:32
De limited edition is verpakt in een digipak, de normale in een amaray case. De dvd op zich is hetzelfde. De digipak-versie heb ik ook bij de MediaMarkt gezien.

Hrodbern
07-06-2004, 19:56
De limited edition is verpakt in een digipak, de normale in een amaray case. De dvd op zich is hetzelfde. De digipak-versie heb ik ook bij de MediaMarkt gezien.

OK, Thanx, dan zal ik hem maar eens snel aanschaffen :)

Wilbert Rietman
01-10-2005, 19:25
Ik krijg bij deze DVD zwart/wit beeld, weet iemand hoe dit op te lossen?