PDA

Bekijk de volledige versie : necromantik 1 en 2



Erwin van de Beek
13-04-2004, 17:11
leuke tip voor mensen die over hun nek willen gaan!!!!!!!!!1
Schaf Necromantik aan, sex met lijken, dit is CULT!!!!!!!
Lachen, heeft iemand deze films ook gezien?

PvdS
13-04-2004, 19:44
Zijn ze op R2 DVD te krijgen dan? Enne: na o.a. de Genui Pig serie en Cannibal Holocaust ga ik nergens meer van over mijn nek, niet dat ik daarvan over mijn nek ben gegaan overigens ... :mrgreen:

mokka
13-04-2004, 21:12
ik heb ze allebei :D
NEKROMANTIK 1 (R2UK)
NEKROMANTIK 2 (2disc limited edition met sountrack cd, R1)

Matt D
15-04-2004, 14:30
heb ze allebei regio 1 liggen (barrel entertainment)

Harry B.
16-04-2004, 17:27
heb ze allebei regio 1 liggen (barrel entertainment)
Me 2 :)

Overigens, als je over je nek wil gaan zijn er wel betere keuzes ;)

Erwin van de Beek
16-04-2004, 18:56
faces of death & traces of death, of nog niet goor genoeg!!!!!!

Harry B.
16-04-2004, 21:47
faces of death & traces of death, of nog niet goor genoeg!!!!!!
Die zijn zo nep dat het slaapverwekkend wordt :roll: :wink:

Erwin van de Beek
16-04-2004, 22:05
Faces of Death nep? Wat is daar nep aan?
Wat vinden jullie dan echt goor?Ik vind de Faces of Death serie super, gezien toen ik 17 was voor het eerst, nu 20 jaar later, kijk ik er wel anders tegen aan, maar het heeft wat, Traces of Death is inderdaad wel een slap aftreksel.

Edwin Smouter
16-04-2004, 22:08
ik snap niet echt wat er cool is aan anderhalf uur lijken kijken

een cult horror splatter horror op zijn tijd oke maar die faces of death reeks en andere aanverwante spul doet me niets en ik snap de lol niet helemaal

yuri
17-04-2004, 13:48
Wil je echt iets extreems zien, koop dan august underground mordum. Ja (voor de kenners) hij is eindelijk uit op DVD!!!. zie ook toetags website( deze is nog niet helemaal af)
www.toetagpictures.com

Harry B.
17-04-2004, 16:11
Faces of Death nep? Wat is daar nep aan?
euh zo ongeveer 80 a 90% van de scenes :wink:

Jeroen D
18-04-2004, 14:00
Faces of Death 4 heb ik ooit eens gezien.
Haha ! Wat een bullshit is dat zeg.....erg kinderachtig ook.
Ik weet niet of het allemaal echt is, maar ik geloff er niets van.

Erwin van de Beek
18-04-2004, 15:24
deel 1 en 2 zijn echt niet nep!
Maar laten we dit onderwerp maar afsluiten, anders wordt het een
welles-nietes spelletje!
Meningen verschillen

riny
18-04-2004, 15:45
deel 1 en 2 zijn echt niet nep!
Maar laten we dit onderwerp maar afsluiten, anders wordt het een
welles-nietes spelletje!
Meningen verschillen

de makers hebben inmiddels zelf toegegeven dat een groot gedeelte nep is

Harry B.
18-04-2004, 16:02
Tuurlijk is het echt, snuff (want dat is het dan) mag immers vrij verkocht worden en is echt niet illegaal! :roll:

Wat een walgelijke link trouwens :evil:

Jeroen D
18-04-2004, 16:21
Jezus man.......net even op die link geweest......
zulke troep mag je voortaan voor je houden. Ongelovelijk dat er zulke sites zijn.....niet normaal meer !!!!

Erwin van de Beek
19-04-2004, 15:07
zal niet meer zulke links hier neerzetten.

Matt D
19-04-2004, 15:18
heb ze allebei regio 1 liggen (barrel entertainment)
Me 2 :)

Overigens, als je over je nek wil gaan zijn er wel betere keuzes ;)


ik blijf er nog steeds bij dat de belgische underground film lucker the necrophagous vettiger en sicker is (en ook slechter lol )

later dit jaar uitgebracht door synapse

Marcel den Haan
25-04-2004, 08:31
zal niet meer zulke links hier neerzetten.

Ik heb de link verwijderd, wat een zieke sites zijn dit. Kan me niet voorstellen dat men het leuk vindt om hier naar te kijken. Dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd.

Maarten van Krimpen
25-04-2004, 08:37
Ik zag op imdb.com een tijdje geleden een link naar een site waar per scene van Faces of Death 1 wordt uitgelegd hoe en waarom een scene gefaket of gewoon echt is. Heb de films zelf niet gezien. Gorigheid: oké, maar het moet niet te realistisch worden. En ookal is die scene met die aap nep, hij schijnt vrij echt aan te doen en daarom hoef ik m niet te zien.
Films met sex met dieren komen er bij mij NIET in. Kan best lachen om wat splatter ofzo, maar dit moesten ze echt verbieden.

Harry B.
25-04-2004, 14:25
heb ze allebei regio 1 liggen (barrel entertainment)
Me 2 :)

Overigens, als je over je nek wil gaan zijn er wel betere keuzes ;)


ik blijf er nog steeds bij dat de belgische underground film lucker the necrophagous vettiger en sicker is (en ook slechter lol )

later dit jaar uitgebracht door synapse
Zou ook eens een keer tijd worden ook!

mokka
25-04-2004, 18:21
zal niet meer zulke links hier neerzetten.

Ik heb de link verwijderd, wat een zieke sites zijn dit. Kan me niet voorstellen dat men het leuk vindt om hier naar te kijken. Dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd.

ik vond het anders toch wel lachen :D :wink:
maarja ieder zijn eigen ding, jij zit misschien wel de hele dag op de sesamstraat site :wink: dan ben je toch ook niet helemaal goed bij je hoofd :?

Marcel den Haan
25-04-2004, 18:40
zal niet meer zulke links hier neerzetten.

Ik heb de link verwijderd, wat een zieke sites zijn dit. Kan me niet voorstellen dat men het leuk vindt om hier naar te kijken. Dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd.

ik vond het anders toch wel lachen :D :wink:
maarja ieder zijn eigen ding, jij zit misschien wel de hele dag op de sesamstraat site :wink: dan ben je toch ook niet helemaal goed bij je hoofd :?

Nou ik zit helemaal niet heel de dag naar Sesamstraat te kijken en al deed ik dat wel, dan is dat nog altijd een stuk gezonder dan een beetje te gaan zitten kicken op allerlei verminkte lijken en andere smerige dingen.
Wat is er nou leuk aan al die verminkingen enzo, men zou wel anders piepen als iemand van je familie daar ligt zonder armen of andere lichaamsdelen. Ik vind het gewoon ziek. Probeer mij maar eens uit te leggen wat daar nou leuk aan is.

mokka
25-04-2004, 23:07
zal niet meer zulke links hier neerzetten.

Ik heb de link verwijderd, wat een zieke sites zijn dit. Kan me niet voorstellen dat men het leuk vindt om hier naar te kijken. Dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd.

ik vond het anders toch wel lachen :D :wink:
maarja ieder zijn eigen ding, jij zit misschien wel de hele dag op de sesamstraat site :wink: dan ben je toch ook niet helemaal goed bij je hoofd :?

Nou ik zit helemaal niet heel de dag naar Sesamstraat te kijken en al deed ik dat wel, dan is dat nog altijd een stuk gezonder dan een beetje te gaan zitten kicken op allerlei verminkte lijken en andere smerige dingen.
Wat is er nou leuk aan al die verminkingen enzo, men zou wel anders piepen als iemand van je familie daar ligt zonder armen of andere lichaamsdelen. Ik vind het gewoon ziek. Probeer mij maar eens uit te leggen wat daar nou leuk aan is.

ja wat is daar nou leuk aan? ik weet het niet.
ik ben ook liefhebber van horrorfilms en die kunnen me niet smerig genoeg zijn.

Jaded
25-04-2004, 23:38
Necromantik??
Euhm ik vond het een erg zwakke en uiterst saaie film. :?

Marcel den Haan
26-04-2004, 04:16
zal niet meer zulke links hier neerzetten.

Ik heb de link verwijderd, wat een zieke sites zijn dit. Kan me niet voorstellen dat men het leuk vindt om hier naar te kijken. Dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd.

ik vond het anders toch wel lachen :D :wink:
maarja ieder zijn eigen ding, jij zit misschien wel de hele dag op de sesamstraat site :wink: dan ben je toch ook niet helemaal goed bij je hoofd :?

Nou ik zit helemaal niet heel de dag naar Sesamstraat te kijken en al deed ik dat wel, dan is dat nog altijd een stuk gezonder dan een beetje te gaan zitten kicken op allerlei verminkte lijken en andere smerige dingen.
Wat is er nou leuk aan al die verminkingen enzo, men zou wel anders piepen als iemand van je familie daar ligt zonder armen of andere lichaamsdelen. Ik vind het gewoon ziek. Probeer mij maar eens uit te leggen wat daar nou leuk aan is.

ja wat is daar nou leuk aan? ik weet het niet.
ik ben ook liefhebber van horrorfilms en die kunnen me niet smerig genoeg zijn.

Ik hou ook wel van een bloederige horror, maar dat is nog altijd nep en op dat soort sites zie je alleen maar echte dingen. Maar goed, ieder zijn ding laten we maar zeggen.