PDA

Bekijk de volledige versie : Monster Man [DVD]



Koen Koene
18-04-2004, 08:21
Monster Man [DVD]

In deze horrorfilm worden Adam en Harley achtervolgd door een maniak in een monstertruck.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1534)

Major Goodvibes
18-04-2004, 09:35
Met zo'n titel en zo'n hoesje weet je bij voorbaat al dat het een prut film is. Dit wordt dan ook bevestigd in de eerste tien minuten. Het "leukste" van de film zijn inderdaad de laatste vijftien minuten (mede omdat je dan weet dat het lijden bijna voorbij is..). Dan wordt het pas echt absurd en enigzins te pruimen doordat er wat meer actie komt en er onverwachte dingen gebeuren. De film vond ik helemaal niet grappig. Dat lag aan de irritante over-acterende acteurs. Een soort Stiffler (american pie) wannabe en een andere drukke en vooral onbekende acteur.
Als je je wilt verbazen over het feit dat films altijd slechter kunnen dan je je voor mogelijk had gehouden, huur hem. Het is wat mij betreft echt geen euro meer waard.

AnnaEvers
18-04-2004, 10:03
Ik heb m ook gezien en ik vond die jongen ook totaal niet grappig, hij speelt ook in Not another teen movie en daar vond ik hem echt super!! toen heb ik me ziek gelachen, maar dit slaat nergens op,

Pietse
18-04-2004, 10:11
Het acteren was zo super slecht dat ik niet voorbij het eerste kwartier ben gekomen.

Harry B.
18-04-2004, 14:05
de liefhebber van pulpachtige horror/comedy zal zich vermoedelijk wel vermaken met de film

Echt iets voor mij dus :D

macdonald12
18-04-2004, 16:09
Met zo'n titel en zo'n hoesje weet je bij voorbaat al dat het een prut film is.

Met het hoesje is dacht ik niet veel mis, maar idd: de film trek mij ook niet echt aan :twisted:

Surya
18-04-2004, 17:12
Beetje zelfde plotoutline als Joy Ride uit 2001

Fokkeyou
18-04-2004, 17:33
Waar Joy Ride nog wist te boeien door het redelijke verhaal, sterke acteerwerk (met uitzondering van Keanu Re.. uhh, Paul Walker) en de vlotte regie, weet Monster Man werkelijk nergens te boeien. Heb een paar scenes maar bekeken, de rest ben ik voorbij geskipt.
Worden critici van deze site meer betaald door een maatschappij wanneer je een positieve score uitbrengt? :oops:

Johan van den D.
18-04-2004, 18:44
En een soundtrack als DD2.0 is ook niet echt meer van deze tijd en al zeker niet bij een film als dit. :?

Koen Koene
18-04-2004, 19:07
Worden critici van deze site meer betaald door een maatschappij wanneer je een positieve score uitbrengt? :oops:
Dat lijkt me logisch, want het is ondenkbaar dat er mensen bestaan met een verschillende smaak... :roll:

En zo overdreven positief is de recensie nu ook weer niet. Een zesje is geen tien. Naar mijn mening is het gewoon een aardig pulpfilmpje dat je vooral niet serieus moet nemen, en dat heb ik dan ook geschreven in de review. Met die info moet iedereen in principe voor zichzelf uit kunnen maken of de film hem/haar wel of niet zal aanspreken.

Fokkeyou
18-04-2004, 19:34
Dat lijkt me logisch, want het is ondenkbaar dat er mensen bestaan met een verschillende smaak... :roll:

Ghehe. Smaken verschillen inderdaad. Maar vooral critici kijken meestal verder dan naar vermaak. En snap best dat er veel mensen zijn die hiervan genieten, maar moet je als criticus niet kijken naar filmtechnische details, regie en verhaal? Dan laat ik bij deze film even de acteerprestaties achterwege, want daar let geen hond op bij zo'n film als dit. Vooral het verhaal is zo ontzettend uitgemolken, en ook al kun je genieten van deze onzin, dan kun je toch, als je kijkt naar de details, geen voldoende geven?

Ik vond bijvoorbeeld Chill Factor een erg slechte film, dus krijgt ie geen voldoende, maar omdat de vermakinsfactor nogal hoog ligt is er toch iets positiefs, dat overigens geen invloed heeft op het cijfer.

Ach, waar maak ik me ook druk om, een mening is en blijft een mening :wink:

bmateijsen
18-04-2004, 19:46
Meesterlijke film.. ik heb me kostelijk vermaakt... Wel een hele fijne spoiler op de één na laatste foto....

DeeVeeDee
18-04-2004, 19:59
Ach, waar maak ik me ook druk om, een mening is en blijft een mening :wink:
:bier:

Chris Taylor
23-12-2005, 09:30
prima vermaakt met deze film, keek er dan ook naar alsof ik een comedy bekeek, alhoewel er soms enkele leuke schrikmomenten in zitten. het einde is idd lekker gore. nee, deze film is toch echt geen prutfilm. heb me er zoals gezegd wel mee vermaakt!