PDA

Bekijk de volledige versie : mijn vriendin koopt echt slechte films



humpadump
19-04-2004, 09:28
Mijn vriendin koopt echt slechte films, van die b-films. Films met mono geluid of gewoon tv-formaat. Soms ook wel stereo. Van die rare "waargebeurde" verhalen, van Daniel Steel ofzo. Romantische verhaaltjes, ken je dat? Walgelijk toch. Helemaal als ze in mijn collectie staan. Wat doe je daar tegen? Hebben jullie daar ook last van als er tussen je geweldige collectie dat soort vrouwen films staan? Doen jullie er iets aan? Wat dan?

Erik Hagen
19-04-2004, 09:30
Haal ze uit je collectie en maak een mooie plank voor haar eigen films. :roll: ;)

Chris Howitt
19-04-2004, 09:30
ik haal ze uit het dvd doosje draai de dvd om en zet mijn bierflesje erop.

Hoesje haal ik uit de case doe deze bij het oud papier en zo heb ik weer een lege dvd-case :)

Zonder gekheid, gelukkig koopt mijn vriendin deze niet.......

Stapie
19-04-2004, 09:34
Ik herken het wel een beetje alhoewel het niet zozeer b-films zijn maar meer van die romatische crap-films :twisted: .. iedereen kent ze wel : two weeks notice, dirty dancing etc. etc. .... braak !! Ik begrijp het ook wel weer .. en soms zijn ze best aardig, maar niet in mijn collectie. Bij voorkeur zet ik ze dan ook geheel onderaan op de minst zichtbare plek maar ik heb ze wel in mijn profiler staan .. een DVD blijft een DVD :wink: !!

candela
19-04-2004, 09:35
En welke films koop jij zoal dan? Slecht is nogal een relatief begrip :twisted:

humpadump
19-04-2004, 09:58
Ik hou meer van actie, thriller, af en toe sf. Maar waar het mij om gaat is dat ik bij haar kwam wonen, nam mijn collectie mee, en zij had geen enkele dvd. binnen no time staat er allemaal van die rotzooi in mijn collectie. Als ze er nou 1 of 2 per maand koopt kan ik er misschien langzaam aan wennen, maar elke week krijg ik weer een stuk of 3 van die troep..... IK MOET ZE NIET!!!!!

Reginald
19-04-2004, 10:04
is wel gezond om de relatie te testen :lol:
ik hoop dat dit nooit zal gebeuren bij mij maar als je haar graag ziet heb het er toch voor over zou ik denken en anders moet je nog es denken over relatie

humpadump
19-04-2004, 10:07
Zoals anderen zich er weer aan ergeren dat het dopje niet op de tanpasta zit, erger ik mij hier aan. Relatie is verder perfect hoor, hoef ik niet over na te denken.

Berry vd Pluijm
19-04-2004, 10:15
Ik herken het probleem, maar voel mezelf een beetje verplicht om het te pikken.. Mijn DVD's hebben nogal een prominente plek in huis en daar moet je wel wat voor over hebben.. vrouwen zijn toch al niet zo makkelijk :)

KillerBee
19-04-2004, 10:38
...maar elke week krijg ik weer een stuk of 3 van die troep..... IK MOET ZE NIET!!!!!

En dan gaat het zeker zo van: zullen we deze gezellig vanavond saampjes kijken schat? :twisted: :wink:

chimera01
19-04-2004, 10:53
Tja de optie ruil je vriendin voor eentje waarvan jij de smaak wel kan waarderen.

of

Stel je niet zo aan en accepteer dat zij een andere smaak heeft en geniet van haar soort films. (Misschien klaagt zij wel over jou boutfilms waarvoor zij zich geneerd naar haar vrienden toe!!!)

Quinten Duyst
19-04-2004, 11:06
Ik herken het probleem, maar voel mezelf een beetje verplicht om het te pikken.. Mijn DVD's hebben nogal een prominente plek in huis en daar moet je wel wat voor over hebben.. vrouwen zijn toch al niet zo makkelijk :)

Volkomen mee eens

humpadump
19-04-2004, 11:09
vrouwen zijn toch al niet zo makkelijk :)[/quote]



volkomen mee eens

Hans De Bisschop
19-04-2004, 11:13
Tja de optie ruil je vriendin voor eentje waarvan jij de smaak wel kan waarderen.

of

Stel je niet zo aan en accepteer dat zij een andere smaak heeft en geniet van haar soort films. (Misschien klaagt zij wel over jou boutfilms waarvoor zij zich geneerd naar haar vrienden toe!!!)

Ben ik het eigenlijk volledig mee eens. Ieder zijn keuze en het is aan ons om die simpelweg te respecteren. Vind het maar raar dat iemand zich daar over kan druk maken ... alhoewel het hier niet zozeer om de dvds zelf zal gaan maar eerder over het feit wat de makkers en maten wel niet over jou zouden denken ...

Nuja ... ik ben geen psycholoog maar ik denk wel dat het daar rond draait ;)
Misschien toch eens iets waar je over moet nadenken als je je daarvoor schaamt ...

Wizz-Art
19-04-2004, 12:48
Ik krijg ook weleens een dvd kado van een vriendin waar ik op dat moment wat mee heb, zo heb ik Braveheart, The Thin Red line, Pearl Harbour, gone in 60 seconds en The Rock cadeau gekregen en die vind ik echt wel in mn collectie passen..maar die dvd's die jou meisje koopt najah is een kwestie van smaak, ik hou er persoonlijk ook niet van.

d-fens
19-04-2004, 12:51
In 'onze' collectie staan ook wel een paar DVD's die m'n vrouw heeft gekocht en die ik persoonlijk niet gekocht zou hebben (Wedding Planner, Outrage, Play It To The Bone, ...). Och ja, des te uitgebreider de collectie zeg ik dan maar ...

Rut
19-04-2004, 12:53
Mijn vriendin heeft ook een aantal van die films (Legally Blonde, Dirty Dancing) waar ik echt niks aan vind, maar goed ze sponsort mij ook met dvd's waar ze zelf niks aan vind.

Harry stadman
19-04-2004, 12:53
gewoon om en om films kijken! :wink:
eentje van jouw en dan eentje die je vriendin leuk vindt.
geven en nemen in het leven. :wink:

iedereen heeft recht op zijn eigen smaak toch! :wink:

of je moet haar omruilen voor de vriendin van Wizz-Art! :twisted:

ach, er zijn typische mannen(vinden vrouwen meestal niets aan) en vrouwen(vinden mannen meestal niets aan) films. het kan niet schaden om soms zo'n film te(moeten)bekijken.

goed voorbeeld is CHOCOLAT. dit is eigenlijk ook een vrouwenfilm maar op een dusdanig hoog niveau dat hij ook voor mannen zeer goed te pruimen is! :wink:

Of AMELIE: is gewoon een topper! en door beide geslachten ook bijzonder goed te waarderen.

hitchberg
19-04-2004, 13:08
mijn vrouw "houdt" niet van muziek of films. D.W.Z. het is haar hobby niet en ze gunt mij altijd de afstandbediening.
Ik hou altijd rekening met de films die zij niet wil zien.

Zijn er films, programma's of muziek die zij echt wil zien of horen, dan kruip ik wel een uurtje achter de PC of ga even een lekkere wandeling maken met de honden.

meekijken naar iets wat ik niet wil zien doe ik nooit (eerlijk gezegd ben ik dan ook niet op mijn gezelligst)

Zij sport 2 avonden in de week en dat is voor mij het moment om films te kijken die zij vreselijk vindt.

Harry stadman
19-04-2004, 13:10
mijn vrouw "houdt" niet van muziek of films. D.W.Z. het is haar hobby niet en ze gunt mij altijd de afstandbediening.
Ik hou altijd rekening met de films die zij niet wil zien.

Zijn er films, programma's of muziek die zij echt wil zien of horen, dan kruip ik wel een uurtje achter de PC of ga even een lekkere wandeling maken met de honden.

meekijken naar iets wat ik niet wil zien doe ik nooit (eerlijk gezegd ben ik dan ook niet op mijn gezelligst)

Zij sport 2 avonden in de week en dat is voor mij het moment om films te kijken die zij vreselijk vindt.

Dit is inderdaad ook een goede oplossing! (y)

B3M
19-04-2004, 13:15
Is het probleem eigenlijk niet dat je problemen hebt met het samen wonen. Heb je niet vooral het gevoel dat je vriendin zich nu te veel met jouw leven bemoeit.

Klinkt alsof je iets te overhaast ben gaan samenwonen. Misschien dat je er eens rustig over moet praten met haar. Begin echter niet over verkeerde smaak maar leg haar gewoon je hobbie uit. Doe haar het voorstel om gewoon aparte plaatsen voor jouw en haar dvds te hebben.

IK vind echter dat je niet zo moeilijk moet doen. Tuurlijk is jammer dat er wat mindere films in staan maar dat hoeft toch echt niet negatief op jou te reflecteren. Ik denk dat iedereen wel meteen ziet dat, dat niet jouw film keuzes zijn.

Edwin Smouter
19-04-2004, 13:43
gelukkig koopt mijn vriendin alleen disney classics en films zoals romeo & juliet, moulin rouge, chocolat, the pianist etc etc

ik heb ze ook uit kunnen leggen waarom ze de se moet kopen dus wat ze koopt is een mooie aanvulling op mijn collectie

Quinten Duyst
19-04-2004, 13:49
Bij mij is het zelfs zo erg dat mijn vriendin er kopietjes tussen wilde zetten :evil: , deze waren dan welliswaar voor mijn zoontje zoals Finding Nemo en Brother Bear en dat soort films.
Maar daar heb ik toch echt een stokje voor gestoken, er mag van alles tussen gezet worden want een dvd is een dvd hoe goed of slecht de film ook mag wezen.

Maar kopietjes die er tussen staan steek ik in de brand

Deze worden nu dus ergens in de kast verstopt zodat ik deze niet hoef te zien :twisted:

scheur
19-04-2004, 13:51
Mijn vriendin huurt alleen maar, en gelukkig maar !!!! :evil:
Als je af en toe ziet waar ze mee thuiskomt..
Maar als we samen van mijn collectie een film kijken ,zorg ik ervoor dat ie ons allebei bevalt!!! :wink:

Wizz-Art
19-04-2004, 13:51
@ Harry> :shock: Wil d'r echtnie omruilen, wil dr nooit meer kwijt :!:

Ik heb in het verleden met een inmiddels ex een soortgelijk probleempje gehad, we zijn beidde Dj's en het probleem was toen onze uitgebreidde vinyl-collectie, ze kocht soms platen die ik niks aan vond en andersom..hebben toen elkaar de vrijheid gegund om elk met een eigen platenkoffer te draaien en de collectie gescheidden, werkte heel goed en daardoor draaiden we nooit een plaat die de ander net wou draaien in de set en zo kregen we hele afwisselende mix-setjes 8)

Nadeel was wel toen we uit elkaar gingen dat ze haar platen dus meenam en daar zaten echt hele toffe tussen, die nu niet meer te krijgen zijn of inmiddels heel wat waard zijn :(

Michelle
19-04-2004, 13:53
Jeetje wat een analyses hierzo. Echt weer zo'n mannenthread. :twisted: ;)

Maar oké, beste humpadump: Heb je ooit de tijd genomen (en ik bedoel echt de tijd ;)) om je vriendin het verschil tussen soorten geluid, beeldformaat, extra's etc. uit te leggen? Misschien dat dat al een beetje helpt en leg haar anders vriendelijk uit dat je het niet zo leuk vindt om dat wat zij koopt tussen jouw dvd's terug te vinden.

hitchberg
19-04-2004, 13:54
Maar kopietjes die er tussen staan steek ik in de brand

ik ben blij dat jij niet bij mij over de vloer komt, ik ben bang voor vuur!

Guido van Thiel
19-04-2004, 14:07
Bij mij komt er ook echt niet van die crap tussen mijn collectie!!!

Gelukkig is het enige dat mijn vriendin koopt tot nog toe wel aardig...
(Belle en het beest speciale editie, een luizenleven, 10 days to lose a guy etc.)

Voorheen had ik helemaal geen animatiefilms, maar begin die nu ook wel leuk te vinden, zo zie je maar weer...

Dus zolang het aardige dvd's zijn, mogen ze er wel in mijn kast bij...

basset
19-04-2004, 14:34
Over het algemeen kijkt een vrouw anders naar een film dan wij. Als ik bij schieten onder de indruk bent van het naar links/rechts/voor en achter gaan van alles is zij alleen onder de indruk van een halfnaakte Keanu Reeves!

Dat is het verschil! Een vrouw kijkt meer met haar hart dan met haar hoofd. DD 5.1 zal haar een worst wezen.

(Er zijn uitteraard uitzonderingen aan beide kanten, maar mannen en vrouwen zijn nu eenmaal iets anders dan vrouwen).

Mannen willen als ze een ferrari kopen degene met het meeste vermogen. Een vrouw vind dan de ferrari gewoon mooi en spaart 50000 euro uit door de versie met 300PK te nemen ipv de versie met 320 PK :wink:

jeroenenagnes
19-04-2004, 14:43
Ik koop dvd's en mijn vrouw koopt (soms) dvd's.
Geen probleem.
Tuurlijk zitten de daar zoals hier gezegd wordt typische vrouwenfilms a-la Dirty Dancing etc. tussen. Maar is de film dan alleen maar ontstaan voor mannen ofzo en is dit een verboden wereld voor vrouwen. Ieder heeft zijn eigen smaak.

Ik vind het heerlijk dat we een leuke collectie hebben waar titels in staan die mijn vrouw meer aanspreken en titels in staan die mij meer aanspreken.

Vind het allemaal behoorlijk wat macho-gedrag als je het mij vraagt.

Je woont toch samen en leeft toch samen. Waarom zou zij dan niet het recht hebben titels te kopen die zij leuk vindt. Al "jullie" vrouwen moeten toch ook "jullie" titels waarderen.

Dan wordt er ook nog zo over gesproken dat dit soort titels dan maar onderaan weggemoffeld worden.

Wie geeft het recht om "wij mannen" daarover meer zeggenschap te hebben.

Hier thuis respecteer ik mijn vrouw heel erg. De dvd collectie staat gerangschikt op alfabet en bijvoorbeeld Dirty Dancing staat dan ook netjes bij de D-films. En niets om voor te schamen. ;-)

Iemand die zich schaamt voor dingen van zijn vrouw heeft daar weinig respect voor....denk ik. :?

Vrouwen koop er vooral lekker op los, en zet ze vooral tussen de collectie neer want samen wonen is samen leven. (y)


Jeroen.

Erik Hagen
19-04-2004, 15:06
Helemaal mee eens, Jeroen. ;)

Rob Eric Blank
19-04-2004, 15:07
Mijn vriendin is Tarantino fan, dus dat zijn toch wel beter films!

KillerBee
19-04-2004, 15:10
Over het algemeen kijkt een vrouw anders naar een film dan wij. Als ik bij schieten onder de indruk bent van het naar links/rechts/voor en achter gaan van alles is zij alleen onder de indruk van een halfnaakte Keanu Reeves!

Nou, nee dank je, ik waardeer de actie scenes toch echt meer.


Dat is het verschil! Een vrouw kijkt meer met haar hart dan met haar hoofd. DD 5.1 zal haar een worst wezen.

Wat dacht je van beiden? Ik vind DD5.1 of DTS geluid heerlijk om naar te luisteren en oh ja: de waterlanders komen inderdaad zo nu en dan opzetten bij een 'zielige' film.


(Er zijn uitteraard uitzonderingen aan beide kanten, maar mannen en vrouwen zijn nu eenmaal iets anders dan vrouwen).

Volgens mij zijn er toch echt meer van mijn soort die zo zijn als ik en geloof me: dat zijn er best wel veel 8) , dus hoezo 'uitzonderingen'?


Mannen willen als ze een ferrari kopen degene met het meeste vermogen. Een vrouw vind dan de ferrari gewoon mooi en spaart 50000 euro uit door de versie met 300PK te nemen ipv de versie met 320 PK :wink:

Je opmerking over DD5.1 spande al de kroon, maar van deze zin zakt dus echt m'n broek af! Je zult het vast niet zo rot bedoelen als dat het overkomt, maar eh: women do NOT come from Mars! :P Mijn man en ik vinden (wat betreft een auto) allebei zowel snelheid als uiterlijk even belangrijk.

starbuck
19-04-2004, 15:22
Humpadumpjevriendinmaarniet.

Je moet blij wezen met een vriendin met een eigen smaak, en die alleen maar naar de inhoud kijkt als ze een dvd koopt, al is dat jouw smaak niet.

Je moest eens weten hoeveel films ik heb zonder dd5.1 of in een 4-3 uitvoering.
al heb ik een fraaie h.t. set, als ik een film wil hebben en hij is alleen maar in een mindere uitvoering, dan zal ik toch de film kopen.
het gaat me immers om het verhaal.

Maar goed, ik ben dan ook een film verzamelaar in plaats van een dvd-freak.

Renny Collard
19-04-2004, 15:27
Ben het ook helemaal met Jeroen eens. Nou moet ik wel zeggen dat mijn vrouw niet echt een film liefhebber is. Wat ze wel mooi vind is de woensdagavond film bij RTL 4, meestal waargebeurde B- films. Ik vind het echt niet erg om erbij te zitten hoor. Maar dvd's kopen doet ze niet of het moet een presentje voor mijn zijn dus de problemen die sommigen hebben, heb ik niet. :twisted:

Renny Collard
19-04-2004, 15:31
Maar goed, ik ben dan ook een film verzamelaar in plaats van een dvd-freak.

Da's een goeie, dat ben ik ook!

jeffos
19-04-2004, 15:36
ik ken er ook niet zo veel mee.. de filmsmaak van me vriendin maar ach ik hou van haar ken niet zonder haar enz... :( :D dusss heb ik het er wel voor over om een plek vrij te maken voor haar dvdtjes en zo nu en dan :evil: naar Angel eyes en van dat soort films te kijken doe ik haar tog een plezier mee.. word het uiteindelijk een leuke avond :wink:

basset
19-04-2004, 15:56
Over het algemeen kijkt een vrouw anders naar een film dan wij. Als ik bij schieten onder de indruk bent van het naar links/rechts/voor en achter gaan van alles is zij alleen onder de indruk van een halfnaakte Keanu Reeves!

Nou, nee dank je, ik waardeer de actie scenes toch echt meer.


Dat is het verschil! Een vrouw kijkt meer met haar hart dan met haar hoofd. DD 5.1 zal haar een worst wezen.

Wat dacht je van beiden? Ik vind DD5.1 of DTS geluid heerlijk om naar te luisteren en oh ja: de waterlanders komen inderdaad zo nu en dan opzetten bij een 'zielige' film.


(Er zijn uitteraard uitzonderingen aan beide kanten, maar mannen en vrouwen zijn nu eenmaal iets anders dan vrouwen).

Volgens mij zijn er toch echt meer van mijn soort die zo zijn als ik en geloof me: dat zijn er best wel veel 8) , dus hoezo 'uitzonderingen'?


Mannen willen als ze een ferrari kopen degene met het meeste vermogen. Een vrouw vind dan de ferrari gewoon mooi en spaart 50000 euro uit door de versie met 300PK te nemen ipv de versie met 320 PK :wink:

Je opmerking over DD5.1 spande al de kroon, maar van deze zin zakt dus echt m'n broek af! Je zult het vast niet zo rot bedoelen als dat het overkomt, maar eh: women do NOT come from Mars! :P Mijn man en ik vinden (wat betreft een auto) allebei zowel snelheid als uiterlijk even belangrijk.

Ooohhhhhwwwww! wees nou niet gelijk zo verdedigend, daar is die knipoog ook voor!

Johan van den D.
19-04-2004, 16:18
Mijn vriendin koopt echt slechte films, van die b-films. Films met mono geluid of gewoon tv-formaat. Soms ook wel stereo. Van die rare "waargebeurde" verhalen, van Daniel Steel ofzo. Romantische verhaaltjes, ken je dat? Walgelijk toch. Helemaal als ze in mijn collectie staan. Wat doe je daar tegen? Hebben jullie daar ook last van als er tussen je geweldige collectie dat soort vrouwen films staan? Doen jullie er iets aan? Wat dan?Hier heb ik gelukkig geen last van met mijn vrouw.
Wat zij koopt is meestal ook mijn smaak wel al zijn het geen echte favorieten zeg maar maar zeker te pruimen :wink: .

Cinemaniac
19-04-2004, 16:27
Ach ja, hoe 't ook weert of keert, als je maar van je vriendin houdt, nietwaar? :D

Rob Eric Blank
19-04-2004, 16:30
Gelukkig zit ik op film gebied wel een beetje op 1 lijn met mn vriendin. Ze heeft eigenlijk alleen video's , zoals Usual Suspect, Godfather en Tarantino.

Ok ze wil ook wel eens van die RTL4 films kijken of op NET5. Soms zijn ze zeker nog wel te doen, maar gelukkig heeft mn vriendin niet zo'n heel "vrouwelijke" smaak. We gaan ook weer eens met zn 2-tjes naar Kill Bill vol. 2

Vorige keer was ik mee geweest naar Along Came Polly, dus dit bioscoop bezoek gaat beter worden.

KillerBee
19-04-2004, 18:14
Ooohhhhhwwwww! wees nou niet gelijk zo verdedigend, daar is die knipoog ook voor!

JAJA! hehe lol :P . Oke oke (maar bij de rest stond anders géén smilie?! :wink: ).

Harry stadman
19-04-2004, 18:20
Jeetje wat een analyses hierzo. Echt weer zo'n mannenthread. :twisted: ;)

Maar oké, beste humpadump: Heb je ooit de tijd genomen (en ik bedoel echt de tijd ;)) om je vriendin het verschil tussen soorten geluid, beeldformaat, extra's etc. uit te leggen? Misschien dat dat al een beetje helpt en leg haar anders vriendelijk uit dat je het niet zo leuk vindt om dat wat zij koopt tussen jouw dvd's terug te vinden.

He,he,

ik ben blij dat er ook vrouwen reageren om ons mannen weer eens met beide benen op de grond te zetten! (y)

Ik moet zeggen dat ik het eerst best genant vond om te lezen hoe iemand over zijn vriendin schrijft wat betreft dvd(film) keuze. :oops:

Ik moet toegeven dat ik ook dirty dancing in mijn collectie heb en ik heb hem ook nog eens zelf gekocht. :oops:
maar verder is alles met mij in orde hoor! :lol:

als een film gewoon goed is, ookal is het een zogenaamde vrouwenfilm dan komt het toch wel in mijn collectie. kwaliteit verlogend zich niet, of het nu een mannenfilm of een vrouwenfilm is! :wink:

Harry stadman
19-04-2004, 18:25
@ Harry> :shock: Wil d'r echtnie omruilen, wil dr nooit meer kwijt :!:

Ik heb in het verleden met een inmiddels ex een soortgelijk probleempje gehad, we zijn beidde Dj's en het probleem was toen onze uitgebreidde vinyl-collectie, ze kocht soms platen die ik niks aan vond en andersom..hebben toen elkaar de vrijheid gegund om elk met een eigen platenkoffer te draaien en de collectie gescheidden, werkte heel goed en daardoor draaiden we nooit een plaat die de ander net wou draaien in de set en zo kregen we hele afwisselende mix-setjes 8)

Nadeel was wel toen we uit elkaar gingen dat ze haar platen dus meenam en daar zaten echt hele toffe tussen, die nu niet meer te krijgen zijn of inmiddels heel wat waard zijn :(

was maar een geintje!
vandaar ook dat duiveltje erachter! :twisted:

voordeel is dat ze nu meteen kan lezen dat je haar niet kwijt wilt! (y)

Wizz-Art
19-04-2004, 18:45
:lol: I know..I know :wink:

riskykarin1981
19-04-2004, 18:47
Wat een gezeik allemaal over het feit of die bepaalde vrouwefilm nou wel of niet in de mannelijke collectie mag :lol:

Gelukkig is mijn vriend niet zo. Ik heb alle disney films en als ik die kijk waar hij bijzit kijkt hij mee. Hij vind er ook geen bal aan, maar hij kijkt mee voor mij.

En over dat gezeur dat als je een dvd kado krijgt en het is niet de soort dvd die jij leuk vind. Tja daaruit blijkt dat ze je niet goed kent. Dan zou ik toch ernstig met d'r gaan praten, want dan kent ze je niet goed genoeg.

En voor het probleem dat haar films tussen de jouwe komt, daar is een hele simpele oplossing. Koop voor haar een dvdrek waar ze al haar dvd's in kan doen.

Dennis V.
19-04-2004, 18:50
Mijn vrouw koopt Disney en daar kan ik wel mee leven .... alleen dat er ook twee van Borsato tussenstaan, en van die musicals op dvd ... :-( das minder ....
Maarrrrrrrrr ..... ik hoef ze gelukkig niet te kijken :-)

riskykarin1981
19-04-2004, 18:54
Een man moet gewoon de smaak van de vrouw respecteren, wij moeten toch ook tegen die lompe dvd's van een man aankijken en hun smaak respecteren.

Het moet in een relatie van 2 kanten komen.

Rickje
19-04-2004, 19:13
Een man moet gewoon de smaak van de vrouw respecteren, wij moeten toch ook tegen die lompe dvd's van een man aankijken en hun smaak respecteren.

Het moet in een relatie van 2 kanten komen.

Mooi gezegd :wink:

Johan van den D.
19-04-2004, 20:44
wij moeten toch ook tegen die lompe dvd's van een man aankijken en hun smaak respecteren.
Mijn vrouw vind mijn dvd,s gelukkig niet lomp :roll:
Maar inderdaad, je moet elkaar wel de ruimte laten om dvd,s naar ieders eigen smaak te kopen/kijken. :wink:

Caledonians
19-04-2004, 20:53
Gelukkig hebben ik en mn vriendin over het algemeen dezelfde smaak qua films dus heb ik nooit geen problemen dat ze met een 'slechte' dvd thuis zou komen. Al koopt zij niet vaak dvd's maar meestal gaan we er samen op uit om wat dvd's te kopen. En als we een film gaan kijken kiezen we samen een dvdtje uit waar we allebei zin in hebben. Met kadootjes zit het ook altijd goed! o.a. Donnie Darko, Minority Report, Gladiator (y)

Rob Smit
19-04-2004, 21:33
Mijn vrouw houd van vampieren, SF, Sprookjesfilms (absoluut geen romantische films ala Julia Roberts).
Ik zelf van mafiafilms en films waarbij wat meer nagedacht moet worden (ook weer niet te veel natuurlijk :wink: ).

Hieronder de films die mijn vrouw bezit:

Blade
Close Encounters of the Third Kind: Collector's Edition
Pooh's Grand Adventure
Alien Legacy: Special Edition - Box
Stargate: Director's Cut/DTS
Highlander
Devil's Advocate
From Dusk Till Dawn
The Crow: Special Edition
Willow: Special Edition
The Craft: Collector's Edition
The Storyteller - Griekse Mythen en Sagen
Queen of the damned
Never Ending Story [Unendliche Geschichte, Die]
The Mists of Avalon
Magische legende van de Dwergen, De: Special Edition
The Lost Boys
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring: Special Extended Edition
The Lord of the Rings: The Two Towers: Special Extended Edition
Legend
Labyrinth: Superbit
Interview With The Vampire
Stephen Kings It
Dracula
Dinotopia
Dinotopia II
The Dark Crystal
The 13th Warrior
The 10th Kingdom

Niet slecht voor een vrouw hé :wink:

Joost v.d. Ham
19-04-2004, 21:38
ik koop ook wel eens slechte films....

Rob Smit
19-04-2004, 21:48
ik koop ook wel eens slechte films....

Dan heb je veel vrouwelijke hormonen denk ik :lol:

Johan van den D.
19-04-2004, 21:50
Niet slecht voor een vrouw hé :wink:Zeer zeker niet, je heb een prima vrouwtje. :wink:

Ludo Keeris
19-04-2004, 22:56
Tja de optie ruil je vriendin voor eentje waarvan jij de smaak wel kan waarderen.

of

Stel je niet zo aan en accepteer dat zij een andere smaak heeft en geniet van haar soort films. (Misschien klaagt zij wel over jou boutfilms waarvoor zij zich geneerd naar haar vrienden toe!!!)

Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn. Je trekt tenslotte in HAAR huis. Je vult HAAR planken met JOUW rommel. En dan nog lopen zeuren dat het je niet zint!?
Heb een beetje respect voor elkaars smaak. Ze zal je toch niet dwingen om die films met haar te bekijken? En andersom toch ook niet?
Mijn vriendin wordt helemaal gek van mijn Heavy Metal, dus draai ik dat niet als ze thuis is. En andersom waagt ze het niet om Cecilia Bartoli op te zetten als ik thuis ben. Maar we komen allebei wel aan onze trekken qua films en muziek. En er is ook nog een heleboel wat we wél samen kunnen bekijken.
Kortom, met overleg kom je een heel eind. En dat die DVD's niet tussen jouw DVD's in je kast of op je plank passen slaat werkelijk helemaal om. Of staan ze daar inderdaad alleen maar om stoer te zijn voor je vrienden?

hitchberg
20-04-2004, 09:48
niemand heeft een indentieke smaak, van de collectie van mijn vrienden hoef ik ook niet alles te zien.
waarom zou mijn vrouw dan de zelfde smaak hebben als ik
films die we alle 2 leuk (en dat zijn er best wel veel) vinden kijken we samen.
dingen die zij niet wil zien kijk ik alleen (geluid wat harder etc...)
mijn vrouw zet nooit een dvd of cd op/aan.
ik zie geen problemen

Quinten Duyst
20-04-2004, 10:07
Mijn vrouw houd van vampieren, SF, Sprookjesfilms (absoluut geen romantische films ala Julia Roberts).
Ik zelf van mafiafilms en films waarbij wat meer nagedacht moet worden (ook weer niet te veel natuurlijk :wink: ).

Hieronder de films die mijn vrouw bezit:

Blade
Close Encounters of the Third Kind: Collector's Edition
Pooh's Grand Adventure
Alien Legacy: Special Edition - Box
Stargate: Director's Cut/DTS
Highlander
Devil's Advocate
From Dusk Till Dawn
The Crow: Special Edition
Willow: Special Edition
The Craft: Collector's Edition
The Storyteller - Griekse Mythen en Sagen
Queen of the damned
Never Ending Story [Unendliche Geschichte, Die]
The Mists of Avalon
Magische legende van de Dwergen, De: Special Edition
The Lost Boys
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring: Special Extended Edition
The Lord of the Rings: The Two Towers: Special Extended Edition
Legend
Labyrinth: Superbit
Interview With The Vampire
Stephen Kings It
Dracula
Dinotopia
Dinotopia II
The Dark Crystal
The 13th Warrior
The 10th Kingdom

Niet slecht voor een vrouw hé :wink:


Dat is inderdaad een indrukwekkend rijtje :P

Michel75
20-04-2004, 10:07
Niet slecht voor een vrouw hé :wink:

Zeker niet slecht! Mijn vrouw houd het voornamelijk bij films als Grease, Dirty Dancing, Jungle Boek, enz. Oftewel films met een hoog zwijmel- of 'cute'-gehalte.

De DVD's van mijn vrouw staan trouwens gewoon in de kast naast de mijne. Ik lig daar niet wakker van hoor. :lol:

humpadump
21-04-2004, 09:51
nounou, jullie nemen het te serieus hoor. ik peins er niet over om mijn relatie te verbreken. ben al 2 jaar tot over mijn oren.... dan nog liever mijn dvd's en toebehoren de deur uit.

wat ik bedoel is dat het bv voor een vrouw toch ook niet leuk zal zijn als ze knuffelbeestjes verzamelt en haar vriend zet er zijn g.i. joe poppetje tussen. of je postzegelverzameling wordt uitgebreid met een zegeltje vh tankstation.....

snappen jullie?

Robbie25jr
21-04-2004, 10:02
Over het algemeen kijkt een vrouw anders naar een film dan wij. Als ik bij schieten onder de indruk bent van het naar links/rechts/voor en achter gaan van alles is zij alleen onder de indruk van een halfnaakte Keanu Reeves!

Nou, nee dank je, ik waardeer de actie scenes toch echt meer.


Dat is het verschil! Een vrouw kijkt meer met haar hart dan met haar hoofd. DD 5.1 zal haar een worst wezen.

Wat dacht je van beiden? Ik vind DD5.1 of DTS geluid heerlijk om naar te luisteren en oh ja: de waterlanders komen inderdaad zo nu en dan opzetten bij een 'zielige' film.


(Er zijn uitteraard uitzonderingen aan beide kanten, maar mannen en vrouwen zijn nu eenmaal iets anders dan vrouwen).

Volgens mij zijn er toch echt meer van mijn soort die zo zijn als ik en geloof me: dat zijn er best wel veel 8) , dus hoezo 'uitzonderingen'?


Mannen willen als ze een ferrari kopen degene met het meeste vermogen. Een vrouw vind dan de ferrari gewoon mooi en spaart 50000 euro uit door de versie met 300PK te nemen ipv de versie met 320 PK :wink:

Je opmerking over DD5.1 spande al de kroon, maar van deze zin zakt dus echt m'n broek af! Je zult het vast niet zo rot bedoelen als dat het overkomt, maar eh: women do NOT come from Mars! :P Mijn man en ik vinden (wat betreft een auto) allebei zowel snelheid als uiterlijk even belangrijk.

Ooohhhhhwwwww! wees nou niet gelijk zo verdedigend, daar is die knipoog ook voor!

Waar gaat dit over :? Smaken verschillen nu eenmaal, maar er zijn genoeg mannen, en vrouwen die wel de zelfde smaak hebben, dat heeft niks met het geslacht te maken. of wel?

rveldhuizen
21-04-2004, 10:17
Mannen willen als ze een ferrari kopen degene met het meeste vermogen. Een vrouw vind dan de ferrari gewoon mooi en spaart 50000 euro uit door de versie met 300PK te nemen ipv de versie met 320 PK :wink:

Je opmerking over DD5.1 spande al de kroon, maar van deze zin zakt dus echt m'n broek af! Je zult het vast niet zo rot bedoelen als dat het overkomt, maar eh: women do NOT come from Mars! :P Mijn man en ik vinden (wat betreft een auto) allebei zowel snelheid als uiterlijk even belangrijk.

Das mooi voor jullie, maar in het algemeen is het inderdaad zo dat vrouwen bij auto's meer voor het uiterlijk gaan en mannen meer voor de snelheid/pk's... Niks aan de hand, dat is gewoon zo (uitzonderingen uiteraard daargelaten). Dus de broek mag aanblijven.

Vwb de films: ik vind het prima als mijn vrouw films koopt, dat houdt de collectie groot en heterogeen, mooi toch?

Quinten Duyst
21-04-2004, 10:31
Mijn vriendin koopt meestal films die ik na 1x kijken niet meer hoef te zien, maar zij vindt ze nou eenmaal leuk om te kijken dus als ze zo'n film voor de 2e keer opzet ga ik iets anders doen of kijk stilzwijgend mee.
Doet ze ook zo vaak als ik een film opzet die zij niets aan vindt. Dus ik maak er geen probleem van. Ze heeft trouwens ook goede films gekocht haar nieuwste aankoop is namelijk Schindler's list, dus ik heb geen reden tot klagen. :D

riskykarin1981
21-04-2004, 11:43
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww die wil ik ook (Schindler's list dan )

Ik moet nog 10 nachtjes slapen :?

Maaruh een knuffelverzameling??? wat is daar mis mee :lol:
Mijn vriend mag best een g.i. joe poppetje tussen al mijn disneyspullen zetten hoor :)

KillerBee
21-04-2004, 18:45
Mannen willen als ze een ferrari kopen degene met het meeste vermogen. Een vrouw vind dan de ferrari gewoon mooi en spaart 50000 euro uit door de versie met 300PK te nemen ipv de versie met 320 PK :wink:

Je opmerking over DD5.1 spande al de kroon, maar van deze zin zakt dus echt m'n broek af! Je zult het vast niet zo rot bedoelen als dat het overkomt, maar eh: women do NOT come from Mars! :P Mijn man en ik vinden (wat betreft een auto) allebei zowel snelheid als uiterlijk even belangrijk.

Das mooi voor jullie, maar in het algemeen is het inderdaad zo dat vrouwen bij auto's meer voor het uiterlijk gaan en mannen meer voor de snelheid/pk's... Niks aan de hand, dat is gewoon zo (uitzonderingen uiteraard daargelaten). Dus de broek mag aanblijven.

En je hebt hier onderzoek naar laten doen, dat je dit weet? We leven inmiddels in 2004, je zult nog verbaasd staan... (tegenwoordig vind je ook al vrouwen bij de brandweer, als loodgieter of putjesschepper hoor 8) :wink: ).

Niels Simons
21-04-2004, 19:06
gezellige thread is dit hier...

als jullie vriendinnen dit lezen zijn jullie binnen notime vrijgezel!

mazzel,niels

Joost v.d. Ham
21-04-2004, 19:06
ik koop ook wel eens slechte films....

Dan heb je veel vrouwelijke hormonen denk ik :lol:

ook weer niet zulke slecht films.... :wink:

Johan van den D.
21-04-2004, 21:52
tegenwoordig vind je ook al vrouwen bij de brandweerInderdaad :P en hier kan ik over mee praten. :P
In mijn ploeg zitten er zelfs twee en ze doen echt niet onder van de mannen en daarnaast zijn ze nog eens gezellig ook. :wink:

chimera01
21-04-2004, 22:54
Flying lizards zeg, wat een partij boeren hier die een vrouwbeeld hebben uit de middeleeuwen.
Het enige verschil tussen mannen en vrouwen is dat vrouwen minder betaald krijgen voor hetzelfde werk!!!!!!!!!
En het andere verschil zij kunnen kinderen krijgen, indien mannen dat moesten doen was het menselijk ras reeds lang geleden uitgestorven vrees is!!!!!!!!!

Mijn god stelletje mannelijke chauvinisten.

Rob Smit
21-04-2004, 23:02
En het andere verschil zij kunnen kinderen krijgen, indien mannen dat moesten doen was het menselijk ras reeds lang geleden uitgestorven vrees is!!!!!!!!!

Het zou iig minder overbevolkt zijn :wink:

candela
21-04-2004, 23:48
Ik heb dit probleem met mijn ma. Die koopt van die dingen als de Movie Power boxen, wat een baggerfilms. Ook veel disney om mijn neefjes en nichtjes kalm te houden, maar daar kan ik nog mee leven. Eigenlijk kan het me niet schelen, want ik moet toch niet met haar meekijken. Ik kan me inbeelden dat dit met vriendinnen wel anders is, ik voel met jullie mee :twisted:

Robbie25jr
22-04-2004, 00:27
En het andere verschil zij kunnen kinderen krijgen, indien mannen dat moesten doen was het menselijk ras reeds lang geleden uitgestorven vrees is!!!!!!!!!

Het zou iig minder overbevolkt zijn :wink: Helemaal mee eens :lol:

Albert Kostwinder
22-04-2004, 07:00
Maak mij totaal niet druk over het koopbeleid van mijn vrouw... ze koopt namelijk geen dvd's!

Daarnaast verdient ze ook nog meer dan ik... modern he! :roll:

Gelukkig delen we eerlijk alles..... haha! :twisted:

Johan van den D.
22-04-2004, 16:04
Het enige verschil tussen mannen en vrouwen is dat vrouwen minder betaald krijgen voor hetzelfde werkTweede verschil is dat ze op een iets andere manier plassen dan wij . :roll: http://smilies.jeeptalk.org/cwm/cwm/piss2.gif

KillerBee
22-04-2004, 16:06
Het enige verschil tussen mannen en vrouwen is dat vrouwen minder betaald krijgen voor hetzelfde werkTweede verschil is dat ze op een iets andere manier plassen dan wij . :roll: http://smilies.jeeptalk.org/cwm/cwm/piss2.gif

Juist, vrouwen spetteren niet, die doen het netjes in de pot, lol :lol: :wink: .

Johan van den D.
22-04-2004, 16:16
Het enige verschil tussen mannen en vrouwen is dat vrouwen minder betaald krijgen voor hetzelfde werkTweede verschil is dat ze op een iets andere manier plassen dan wij . :roll: http://smilies.jeeptalk.org/cwm/cwm/piss2.gif

Juist, vrouwen spetteren niet, die doen het netjes in de pot, lol :lol: :wink: .Absoluut mee eens :P

basset
22-04-2004, 19:58
Het enige verschil tussen mannen en vrouwen is dat vrouwen minder betaald krijgen voor hetzelfde werkTweede verschil is dat ze op een iets andere manier plassen dan wij . :roll: http://smilies.jeeptalk.org/cwm/cwm/piss2.gif

Juist, vrouwen spetteren niet, die doen het netjes in de pot, lol :lol: :wink: .Absoluut mee eens :P

Ben ik het niet mee eens! Ik ga ook zitten! Wel eens met een korte broek aan in de pot gepist?

Bleeergh! Hoe en waar je ook mikt, het spetterd altijd!

Albert Kostwinder
22-04-2004, 20:06
Stelletje zeikerds.......

http://creepjesanimaties.web1000.com/gifplaatjes/insecten/30_spin_wc.gif

:twisted:

soundwave
22-04-2004, 20:18
gelukkig kijkt mijn vriendin over het algemeen de zelfde films als ik :D ze heeft zelf 7 dvd's waarvan 1 the craft is en wat disneys dus das geen enkel probleem :D

Robbie25jr
23-04-2004, 00:40
Het enige verschil tussen mannen en vrouwen is dat vrouwen minder betaald krijgen voor hetzelfde werkTweede verschil is dat ze op een iets andere manier plassen dan wij . :roll: http://smilies.jeeptalk.org/cwm/cwm/piss2.gif

Haha. leuke gif is dat :lol:

flameburner
19-05-2004, 09:52
Ik herken het wel een beetje, meestal vinden ze dvd's te duur. en als ze dan een goedkope dvd zien dan willen ze hem graag kopen, en dan komen ze er vol trots mee aanzetten, meestal moet ik daar wel om lachen. als ze er zelf maar blij mee is. en de films niet tussen mijn collectie zet.

Rob Eric Blank
19-05-2004, 10:26
Mijn vriendin is helemaal Tarantino en Godfather gek, dus slechte DVD's kopen.....NEE.
Ze heeft thuis nog wat comedies staan, zoals Something about Mary (maar vind ik ook zeker geen slechte film). Onze smaak kont redelijk overeen en een keer een film kijken die niet geheel jou smaak is, dat moet toch ook kunnen.

Mijn vriendin heeft meer moeite met een deel van mijn films, Lotr, Saving Privte Ryan........en ze verdiend meer dan ik........helaas ik kan niet klagen. Ze heeft een goeie smaak en koopt ook nog erg goede uitgaves.

Ro1671
19-05-2004, 10:27
Mijn vriendin is netjes opgevoed en vraagt of ze die dvd mag kopen :D

Nee.. ze koopt eigenlijk geen films, we hebben zelfde filmsmaak dus ik heb altijd wel wat leuks liggen om te kijken.. daarbij komend feit dat zij niet van het zoekwerk houdt waar een dvd goedkoper kan zijn :)

Caledonians
19-05-2004, 19:41
Mijne koopt dus echt geen slechte dvd's zojuist Scarface S.E. van mn vriendin gekregen!!! :D

verry
20-05-2004, 12:11
die van mij vraagt me meestal eerst ff of de titel die ze tegen is gekomen een beetje om aan te zien is 8) maar soms komt ze ook thuis met van die low-budget-super-de-boer-titeltjes :roll: l

Tom L.
20-05-2004, 14:25
Ik heb niet eens een vriendin :cry:

Kees Hoekerd
20-05-2004, 14:31
Ik heb niet eens een vriendin :cry:
Dan heb je tenminste geen last van baggerfilms in je collectie,als dat het geval misschien zou zijn. (y) :mrgreen:

Anonymous
20-05-2004, 14:32
:)hehe

Tom L.
20-05-2004, 14:36
Ik heb niet eens een vriendin :cry:
Dan heb je tenminste geen last van baggerfilms in je collectie,als dat het geval misschien zou zijn. (y) :mrgreen:

Ik denk dat ik meer bagger koop, dan zij zou doen :P

ik bedoel wie heeft nu een dvd van ome henk in zijn collectie?

Arces
20-05-2004, 15:05
1 woord jullie zijn een stelletje zeikerds.. boeiend

Jamie
20-05-2004, 16:23
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap 't niet. "Zij zet haar films in mijn collectie"??? Of "dan koop je voor haar toch een eigen plank"??? :?
Wat is er mis met "wij dragen allebei bij aan onze collectie" of "wij kopen een nieuwe plank omdat de huidige (alweer) vol is"?
Sommige mensen proberen kennelijk als een soort Gollem hun films te bewaken. Iets te hoog "my precious"-gehalte in mijn ogen :wink:
Misschien tijd voor een Sesamstraat-dvd waarin Elmo nog eens het principe van samen spelen en eerlijk delen uitlegt? :lol:

yannick
22-05-2004, 20:37
Mijn zus en moeder kijken graag naar van die bagger TV-drama's en naar van die clichématige romantische films. Tel daarbij nog een dagelijkse portie The Bold and the Beautiful bovenop, en het is om helemaal gek van te worden :?

En als ze dan met mij mee naar goede films kijken (en dat gebeurt niet vaak) zoals Lord of the Rings of Fargo, vinden ze dat er "niet veel inzit" :roll:

Léon Bolweg
22-05-2004, 21:56
1 woord jullie zijn een stelletje zeikerds.. boeiend


Mooi citaat heb je onder je bericht staan

Christiaan Sauer
23-05-2004, 10:08
ROFLOL :mrgreen:
Ontzettend droog die :mrgreen:

Léon Bolweg
23-05-2004, 10:27
ROFLOL :mrgreen:
Ontzettend droog die :mrgreen:

:)

Wat betekend ROFLOL?

Christiaan Sauer
23-05-2004, 10:36
Rolling Over the Floor Laughing Out Loud ;)

Léon Bolweg
23-05-2004, 11:24
mmm geinig!


Maarre effe ontopic;

Mijn vriendin heeft verschillende musicalachtige films (dity dancing, west side story enz.) Walgelijk dus, maar als we gaan samenwonen dan komt het wel allemaal in één collectie. Ik vind het een beetje kinderachtig om dat gescheiden te houden.

Rotwang
02-06-2004, 19:07
Eigen plankje indien het storend is.
Anders televisie in het kolenhok neerzetten.

Tip zet de televisie niet op een plek neer waar je vanuit de keuken kunt kijken en zet de keukendeur wat vaker open zodat ze naar buiten kunnen.

Mocht ze het niet accepteren dan kun je altijd nog een hond kopen.
Daar hoef je ook geen continue ja tegen te zeggen.

manon kuik
02-06-2004, 19:29
Stelletje m ch p's (male chauvinist pigs)
waarom is jullie smaak dan de juiste, wees blij dat iedereen een eigen smaak heeft. :twisted:

Edwin Smouter
02-06-2004, 19:35
mmm geinig!


Maarre effe ontopic;

Mijn vriendin heeft verschillende musicalachtige films (dity dancing, west side story enz.)

ik koop zelf musical-achtige films ik denk daarbij aan dancer in the dark en 8 femmes ik denk niet dat dit strikt iets vrouwelijks is mijn vriendin koopt dissey en onze aankopen staan gewoon gebroedelijk naast elkaar in de kast

ieder zijn smaak en ik heb zo iets van "als zij het leuk vind, vind ik het best"

gescheiden verzamelingen duiden op het feit dat je je eigen smaak suprieur vind aan de smaak van je vriendin dat is pas walchelijk

Ghansie
02-06-2004, 20:03
No problems bij Ghansie :D

als ik moet kiezen tussen een vriendin en k@t-DVDs in je collectie dan hoef ik niet lang na te denken

Mark Prinsen
02-06-2004, 20:27
Precies Ghansie, ik heb ook een schat van een vriendin die ATWT kijkt en aan komt zetten met Romantische komedie's (van die ECHTE!) maar dat maakt me allemaal niet uit. LOTR kijk ik wel in m'n eentje en als ze me iets geeft is het altijd een goede bedoeling :) Dan maakt het me niet uit wat voor DVD het is! Volgens mij heeft smaak niet bijster veel te maken met je geslacht of geaardheid. Waardeer datje vriendin DVD's koopt en gun haar ook het plezier om een verzameling (evt. samen met jou) op te bouwen! Iedereen is verschillend en zo ook de Filmsmaak!

Léon Bolweg
02-06-2004, 20:35
gescheiden verzamelingen duiden op het feit dat je je eigen smaak suprieur vind aan de smaak van je vriendin dat is pas walchelijk

Daar ben ik het volledig mee eens!

Erwin van de Beek
02-06-2004, 21:17
die van mij neemt wel goeie films mee!!
Verrest me elke keer weer, ze komt gewoon met films thuis die nog niet eens te krijgen zijn. Kijk dat is nou een leuke vriendin. Zodoende dus ook net Van Helsing gezien

Jaap22
03-06-2004, 06:02
die van mij neemt wel goeie films mee!!
Verrest me elke keer weer, ze komt gewoon met films thuis die nog niet eens te krijgen zijn. Kijk dat is nou een leuke vriendin. Zodoende dus ook net Van Helsing gezien

Ik dacht dat je die tegen vond vallen :?:

Erwin van de Beek
03-06-2004, 14:16
ik vond hem ook tegenvallen, hij was inderdaad niet supergoed, maar wel leuk om te hebben, zo slecht was ie ook niet, maar dat was hier het onderwerp niet. Mijn vrouw komt niet met troep thuis, ik bedoel, hoef niet te wachten tot films op DVD uitkomen/ in de videotheek liggen.

Erwin van de Beek
03-06-2004, 14:18
ja, hij was inderdaad niet supergoed, maar is toch wel leuk als je vrouw met de nieuwste films thuis komt, niet dan?

The Don
03-06-2004, 17:24
Altijd een probleem! Maar wat is slecht en wat is goed. Misschien is de smaak anders. De een houd van romantische films terwijl de ander gaat voor keiharde actie. Neemt niet weg dat er ook echt slechte films worden gemaakt :!:
____________________________
Alles over de maffia. (http://cosanostra.web-log.nl)

Msmits
15-06-2004, 12:21
Heb voor me verjaardag, Love Actually gekregen. Wel een leuke film:)

Caledonians
16-07-2004, 08:59
Laatste tijd van mn vriendin gekregen:

- Citizen Kane
- Glory
- Goodfellas
- Life Of David Gale

Zit wel goed dus! (y)

xandernijsten
15-01-2005, 21:28
gescheiden verzamelingen duiden op het feit dat je je eigen smaak suprieur vind aan de smaak van je vriendin dat is pas walchelijk

Daar ben ik het volledig mee eens!

Ben ik het NIET mee eens! Het betekent dat je allebei een eigen identiteit hebt...en onze identiteit willen we uiten...we doen het constant: in kleding, in muziek...en ook in films. Dus als jij je collectie wilt scheiden van de collectie van iemand anders omdat je vindt dat het anders niet jouw 'ik' uitdraagt, dan is daar in mijn mening niets mis mee!

nova6666
15-01-2005, 22:19
Ik ken dit probleem, ze koopte telkens films met een mooie voorkant net zoals de film A Good Man In Africa. Ze dacht aan de cover te zien dat het een
mooie film was maar het is een domme comedie! Maar verder heeft ze wel een goede film smaak, toch schatje....

Axel de Mol
16-01-2005, 09:18
Ik heb niet eens een vriendin :cry:
zelfde situatie hier. Maar als ik er een zou hebben mag ze gerust haar dvd's er tussen zetten. :)

Dennis V.
16-01-2005, 09:21
Mijn vrouw (was ooit vriendin :wink: ) koopt hoofdzakelijk Disney's, Borsato en Musicals. Niet echt mijn smaak, maar slecht wil ik ze nu ook weer niet noemen :?

Axel de Mol
16-01-2005, 09:24
Ja... maar mogen ze tussen je verzameling staan ?? ;)

TheGodfather
16-01-2005, 13:52
je kunt natuurlijk ook gewoon 2 aparte collecties maken. 1 voor jou en die van je vriendin in een andere kamer ;)

xandernijsten
16-01-2005, 15:13
je kunt natuurlijk ook gewoon 2 aparte collecties maken. 1 voor jou en die van je vriendin in een andere kamer ;)

Ja, ik vind ook dat dat kan...maar anderen schijnen het daar dus niet mee eens te zijn...scroll eens wat naar boven...:wink:

TheGodfather
16-01-2005, 19:34
je kunt natuurlijk ook gewoon 2 aparte collecties maken. 1 voor jou en die van je vriendin in een andere kamer ;)

Ja, ik vind ook dat dat kan...maar anderen schijnen het daar dus niet mee eens te zijn...scroll eens wat naar boven...:wink:
ja had ik gelezen. beetje raar ;)

Mikeymo
17-01-2005, 05:13
Ik vraag me af of de TS ook porno in zijn collectie heeft :P

Rob Eric Blank
17-01-2005, 09:55
ja, hij was inderdaad niet supergoed, maar is toch wel leuk als je vrouw met de nieuwste films thuis komt, niet dan?
Als mijn vriendin met Van Helsing thuiskomt dan is dat echt wel TROEP! :wink:
Mn vriendin koopt weinig films, maar heeft een goeie film smaak. Hou niet zo van actie, maar wel van filmhuis films en erg veel van WOII films.
Dit weekend overigens naar de nieuwe film van JP Jeunet geweest, zeker een aanrader. Niet zo happy als Amelie (WO I) was ook niet echt een feest, maar hele leuke dingen in en een erg goed verhaal. Zeker een aanrader.

Tom L.
17-01-2005, 10:30
Ik heb niet eens een vriendin :cry:
zelfde situatie hier. Maar als ik er een zou hebben mag ze gerust haar dvd's er tussen zetten. :)

Ik heb al zoveel, denk dat ze zelf geen meer koopt :P :wink:
Ik zou er overigens geen probleem mee hebben hoor...

Vinod
18-01-2005, 10:07
haha toen ik deze topic title las, moest ik echt hardop lachen :) lol

Henk Heideveld
18-01-2005, 10:38
haha toen ik deze topic title las, moest ik echt hardop lachen :) lol
Ik moest spontaan huilen :cry: Al die mannen met vriendinnen :cry: :cry: what a mess. :?

Johan van den D.
18-01-2005, 16:41
haha toen ik deze topic title las, moest ik echt hardop lachen :) lol
Ik moest spontaan huilen :cry: Al die mannen met vriendinnen :cry: :cry: what a mess. :?Ach, iedereen maakt fouten toch. :roll: :wink:

markprijs
18-01-2005, 18:12
Gelukkig nergens last van. Mijn vriendin koopt vooral Disney films en daar kan ik de meeste wel van waarderen. Voor de rest hebben we redelijk de zelfde smaak, dus mij hoor je niet klagen... voorlopig nog niet dan :twisted:

Stephan Nobelen
18-01-2005, 18:16
hehe mijn vriendin koopt ook nooit echt slechte films.. behalve een paar meidenfilms maar jah ach moet je ook mee kunnen leven.

voor de rest vind ze CSI super.. nou jah prima toch :D

JCL
18-01-2005, 18:22
Mijn vriendin koopt echt slechte films, van die b-films. Films met mono geluid of gewoon tv-formaat. Soms ook wel stereo. Van die rare "waargebeurde" verhalen, van Daniel Steel ofzo. Romantische verhaaltjes, ken je dat? Walgelijk toch. Helemaal als ze in mijn collectie staan. Wat doe je daar tegen? Hebben jullie daar ook last van als er tussen je geweldige collectie dat soort vrouwen films staan? Doen jullie er iets aan? Wat dan?

Je moet het positief zien: Jij je slechte films, ik mijn floorstander!!!

Sander Haarmans
18-01-2005, 18:25
Mijn vriendin koop eigenlijk ook niet echt slechte films, natuurlijk zit er wel eens wat tussen wat minder is maar dat vind ze van sommige van mijn films ook.
Gelukkig spaart ze wel Disney's :D