PDA

Bekijk de volledige versie : Deepdiscountdvd.com



Steve Muller
20-04-2004, 09:59
Heeft iemand ervaring met deze website? Kan hier namelijk Twister giftset voor een mooie prijs bestellen :D

Martin de Goeij
20-04-2004, 10:23
Ik heb r regelmatig besteld :) Over het algemeen zeer betrouwbaar, scherpe prijzen 8) Check wel ff www.dvdpricesearch.com, want soms zijn andere leveranciers toch wat goedkoper (prijzen zijn trouwens wel excl. verzendkosten) :wink:

grindtegel
20-04-2004, 10:26
Ze zijn idd goedkoop, maar de laatste 2 keer dat ik er iets heb besteld is het pakje niet aangekomen. De 1e keer stuurden ze hem vrij snel opnieuw op, de 2e keer kreeg ik mijn geld teruggestort, maar als ik in de toekomst wil bestellen kan dat alleen per aangetekende post.

Netjes opgelost van het bedrijf, maar helaas houd het voor mij nu op bij deepdiscount te bestellen.

jOzh
20-04-2004, 10:43
Ik bestel nooit meer bij DDD. Nadat m'n pakketje ook niet aangekomen was (wat kan gebeuren) heb ik ze 3 maal gemaild met m'n probleem maar nooit antwoord gehad. Gelukkig wel m'n geld teruggekregen via de credit card maatschappij.

Micoom
20-04-2004, 19:13
Ik heb hier in het verleden 2 maal wat besteld. En gewoon normale en goede levering. Laatse tijd keek ik er niet meer, aangezien ik sites als soon, paciffic en amazon vaak goedkoper vind. Echter zijn de Deluxe boxen daar idd niet duur.