PDA

Bekijk de volledige versie : band of brothers Box Set (6 Discs) D-Day Special Edition?



Mr.C
21-04-2004, 20:15
weet iemand wat deze versie inhoud?
bij play.com kost deze hetzelfde als de normale 6-disc versie.

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=164409

Mark de Jong
21-04-2004, 20:22
Ik heb gelezen dat het om een Rerelease of Repromote gaat dus ik blijf daar even bij ;)

HiddeV
21-04-2004, 21:05
ziet er hetzelde uit als de huidige 6-disc, misschien een andere verpakking

Robbie25jr
25-04-2004, 02:08
Zal denk ik wel alleen een nieuwe verpakking zijn. Het gaat alleen nog maar om het grote geld :evil:

Flabmaster2000
28-04-2004, 04:42
Gaat echt wel alleen maar om het geld....Spielberg is net als Lucas...Brengt Star Wars bijv. ook in fullscreen uit,alsof iemand daar nou op zit te wachten.Saving Private Ryan ook op D-Day 60 th anyversary..etc etc...Dat hele 60 jaar D-Day gebeuren word door regisseurs uitgemolken door het uitrbrengen van "nieuwe versies"....

Daniel1974
28-04-2004, 17:49
De huidige versie van Band Of Brothers (en dan bedoel ik de R1 Tin box 6/disc) is toch al goed genoeg. Het enige wat ik daar aan mis zijn commentaartracks door regiseurs en historici als Steven Ambrose en John Keegan.

Flabmaster2000
28-04-2004, 18:25
De huidige versie van Band Of Brothers (en dan bedoel ik de R1 Tin box 6/disc) is toch al goed genoeg. Het enige wat ik daar aan mis zijn commentaartracks door regiseurs en historici als Steven Ambrose en John Keegan.

Van Steven Ambrose zul je ook geen comentaartrack meer kunnen krijgen op een evt. nieuwe versie want die is vorig jaar of het jaar daarvoor overleden...... :roll:

Daniel1974
28-04-2004, 18:27
Oh, ja dat klopt ook. Wel erg jammer. Nou ja Keegan heeft vast nog wel genoeg te vertellen. Gezien zijn 6 Armies in Normandy ook is gebruikt voor Saving Private Ryan.

Mark de Jong
28-04-2004, 18:31
Waarom mailed iemand Play niet gewoon ? :roll:

markiemark83
25-05-2004, 15:19
Weet iemand al of deze versie er idd komt en of er uberhaupt wel een verschil is? Ben erg benieuwd!

Mark de Jong
25-05-2004, 15:24
Er staat inmiddels een plaatje bij en het gaat volgens mij, zoals ik al meerdere keren heb vermeld, nog altijd om een re-release of herpromotie.

Charley Baak
19-01-2005, 15:45
Sinds een tijdje is er een 6-disc te koop bij Cd-wow voor weinig. (Niet de D-Day, maar toch een nieuwe uitgave) Deze is Regio 2 en 4, met Nederlandse ondertitels. In NL is de enige die dit ook heeft het blik. Dit is echter een grote keepcase met een sleeve.

Kijk maar:

http://home.wanadoo.nl/charleybaak/movie/BoB/BoB-01.jpg


http://home.wanadoo.nl/charleybaak/movie/BoB/BoB-02.jpg


http://home.wanadoo.nl/charleybaak/movie/BoB/BoB-03.jpg


http://home.wanadoo.nl/charleybaak/movie/BoB/BoB-04.jpg


http://home.wanadoo.nl/charleybaak/movie/BoB/BoB-05.jpg


http://home.wanadoo.nl/charleybaak/movie/BoB/BoB-06.jpg

Frank Gevers
19-01-2005, 16:39
Nou, vind hem nog best duur.. en niet eens mooi eigenlijk :?

Sander V.
19-01-2005, 16:44
Ik zat eerst ook te twijfelen maar ik denk dat ik toch maar een keer de Tin can haal bij FRS met Free-ID korting :wink:

rene81
19-01-2005, 17:04
ja... ik eigenlijk ook, maar vertrouw er niet op dat ik em nog ooit zal vinden zonder dat ie onder de krassen zit... hopelijk wel!

Sander V.
19-01-2005, 17:05
ja... ik eigenlijk ook, maar vertrouw er niet op dat ik em nog ooit zal vinden zonder dat ie onder de krassen zit... hopelijk wel!Heb je het nu over de 6disc? Is die vaak beschadigd?

Steve Muller
19-01-2005, 17:19
ja... ik eigenlijk ook, maar vertrouw er niet op dat ik em nog ooit zal vinden zonder dat ie onder de krassen zit... hopelijk wel!Heb je het nu over de 6disc? Is die vaak beschadigd?

Dan koop je toch gewoon een gesealde exemplaar bij de MM :?:

Sander V.
19-01-2005, 18:17
ja... ik eigenlijk ook, maar vertrouw er niet op dat ik em nog ooit zal vinden zonder dat ie onder de krassen zit... hopelijk wel!Heb je het nu over de 6disc? Is die vaak beschadigd?

Dan koop je toch gewoon een gesealde exemplaar bij de MM :?:Ja, in een normale winkel ga je er toch vanuit dat ze krasrij zijn... Ik snap niet helemaal wat rene81 bedoelt vandaar dat ik het vroeg.

Charley Baak
19-01-2005, 18:56
Nou, vind hem nog best duur.. en niet eens mooi eigenlijk :?€ 30 is toch redelijk geprijsd? :roll:

Ron kars
19-01-2005, 19:00
30 euro vind ik extreem goedkoop, zelfs voor de 5-disc.
Zou trouwens wel leuk zijn als er een nieuwe release komt, met commentaar van de makers en een hogere bitrate, klinkt mieren*ukerig, maar kijk maar eens op recensies van Warner titels de laatste tijd, komt vaak vboor dat er nog 2 of 3 gigabyte vrij is op de disc, die ruimte zou bieden voor bv. een DTS-track. Is bij BoB ook helaas zo.

Charley Baak
19-01-2005, 19:05
30 euro vind ik extreem goedkoop, zelfs voor de 5-disc.
Zou trouwens wel leuk zijn als er een nieuwe release komt, met commentaar van de makers en een hogere bitrate, klinkt mieren*ukerig, maar kijk maar eens op recensies van Warner titels de laatste tijd, komt vaak vboor dat er nog 2 of 3 gigabyte vrij is op de disc, die ruimte zou bieden voor bv. een DTS-track. Is bij BoB ook helaas zo.Warner doet alleen niet aan DTS ;)

Jordy van Buel
19-01-2005, 20:18
Ik ben al ruim een jaar zeer content met mn 6-disc TIN dus daar laat ik het maar bij ;)

Mark_vdH
19-01-2005, 21:27
maar kijk maar eens op recensies van Warner titels de laatste tijd, komt vaak vboor dat er nog 2 of 3 gigabyte vrij is op de disc, die ruimte zou bieden voor bv. een DTS-track. Is bij BoB ook helaas zo.
DTS vreet niet alleen ruimte, maar ook bandbreedte weg.


Nou, vind hem nog best duur.. en niet eens mooi eigenlijk :?

Ik heb zelf de tin, maar heb laatst ook de bovenstaande versie gekocht als cadeau. Ik moet zeggen dat ie er in het echt een stuk beter uitziet, en het is trouwens ook een stuk handiger dan de tin verpakking.

TheGodfather
19-01-2005, 21:31
vind t niet zo mooi als de dvd`s zo een beetje op elkaar zitten "gepropt".

rene81
19-01-2005, 22:25
Wat ik bedoel met krasvrij is wat ik eerder ook al eens gepost heb; ik heb tot drie keer toe een geseald exemplaar gekregen van FRS, gewoon uit seal van de fabriek (met engelse kartonnen hoes, dus een UK-versie in prinicipe).. die dus helemaal onder de krassen zaten. Nu ken ik mensen die de NL versie hebben (dus met kartonnen NL-hoesje er omheen, en de Duitse versie (met duits kartonnen hoesje) en deze waren wel krasvrij....

Het probleem was echter dat FRS elke keer een nieuwe stuurde, en ik ook een groot aantal boxen bekeken heb in Eindhoven e.o. bij o.a. FRS & van Leest, maar stuk voor stuk waren ze met Engelse hoes, en onder de krassen... dus of ie geseald is, of niet, dat leek niet uit te maken!

Denk dat ik binnenkort een keer naar een MM rij in Heerlen ofzo (volgens mij zit er daar één, als ze daar de versie hebben uit NL, en zonder krassen, mits deze aantrekkelijk geprijsd is!)

Daniel1974
20-01-2005, 05:45
Ik heb de R1 met DTS 6-disc, en daar ben ik dik tevreden mee.

Ron kars
20-01-2005, 08:28
30 euro vind ik extreem goedkoop, zelfs voor de 5-disc.
Zou trouwens wel leuk zijn als er een nieuwe release komt, met commentaar van de makers en een hogere bitrate, klinkt mieren*ukerig, maar kijk maar eens op recensies van Warner titels de laatste tijd, komt vaak vboor dat er nog 2 of 3 gigabyte vrij is op de disc, die ruimte zou bieden voor bv. een DTS-track. Is bij BoB ook helaas zo.Warner doet alleen niet aan DTS ;)

Klopt, weetik :wink: , as maar voorbeeldje.

Steve Muller
20-01-2005, 08:54
Denk dat ik binnenkort een keer naar een MM rij in Heerlen ofzo (volgens mij zit er daar één, als ze daar de versie hebben uit NL, en zonder krassen, mits deze aantrekkelijk geprijsd is!)

Prijs bij MM is maximaal €48,99:wink:

twiggertje
20-01-2005, 10:48
ja... ik eigenlijk ook, maar vertrouw er niet op dat ik em nog ooit zal vinden zonder dat ie onder de krassen zit... hopelijk wel!Gewoon via de site van Free Recordshop bestellen en in de winkel laten aankomen(ivm korting) dan heb je altijd een spik splinter nieuwe versie zonder krassen. Nu bij FR tin can 6 discks 49.99

:wink: :wink:

Symphony X
20-01-2005, 12:25
Hmz Ziet er niet uit die keepcase.
Mijn 6-Disc Tin-Case ziet er veel mooier uit :p

En er zit niks extra's bij...

HiddeV
20-01-2005, 12:34
Hmz Ziet er niet uit die keepcase.
Mijn 6-Disc Tin-Case ziet er veel mooier uit :p

En er zit niks extra's bij...

vind m ook niet mooi, tin can of digipack veel mooier.

Ron kars
20-01-2005, 14:05
En net aflevering 10 gezien, heb de hele serie weer gezien in 4 dagen, ga morgen maar weer opnieuw beginnen.

HiddeV
20-01-2005, 14:45
En net aflevering 10 gezien, heb de hele serie weer gezien in 4 dagen, ga morgen maar weer opnieuw beginnen.

Serieus??
Vind het een goede en leuke serie, maar zal m nooit zo kort achter elkaar kunnen kijken. Bij Friends wel, die kan ik de hele tijd achter elkaar kijken, ben nu al me friends dvd's voor de 7e keer aan het kijken, maar ja dat zijn wel 10 seizoenen.

Symphony X
20-01-2005, 14:50
Ik heb em laatst in 5 dagen gekeken elke dag 2 aflevering... die serie blijft je gewoon boeien...

Koek
20-01-2005, 16:13
En net aflevering 10 gezien, heb de hele serie weer gezien in 4 dagen, ga morgen maar weer opnieuw beginnen.Dat is wel erg snel zeg. Kijk hem meestal 1x per jaar dan blijft het nog wat leuk en ben je weer wat stukjes kwijt.

Maargoed smaken verschillen :D

En ben zeer tevreden met mun "TinCan"

Ron kars
20-01-2005, 17:47
Haha ik heb hem hiervoor ook al 5 maanden niet helemaal gezien, en ik heb de smaak te pakken. Hierna hou ik op :wink:

Mr.C
20-01-2005, 21:41
die keepcase vind ik maar niks. de 6 disc versie (niet de tinnen) die ik heb vind ik mooier.

En voor mensen die nog twijfelen: koop de tinnen versie :!: , ik heb namelijk spijt van dat ik die niet heb gekocht maar ik ga bob niet nog een keer kopen.
Misschien dat ik deze nog weggeef en later weer de tinnen versie koop.

rene81
20-01-2005, 22:28
ja... ik eigenlijk ook, maar vertrouw er niet op dat ik em nog ooit zal vinden zonder dat ie onder de krassen zit... hopelijk wel!Gewoon via de site van Free Recordshop bestellen en in de winkel laten aankomen(ivm korting) dan heb je altijd een spik splinter nieuwe versie zonder krassen. Nu bij FR tin can 6 discks 49.99

:wink: :wink:

dat heb ik dus al 4 keer laten doen.. en nu moet je ook nog eens vooraf gaan betalen... gewoon klote dus !