PDA

Bekijk de volledige versie : Kill Bill Vol. 1 NL 2-DVD RCV



Theo B
25-04-2004, 18:22
Weet iemand wal wat meer over de extra-disc die de NL-versie heeft? Ervaring leert dat een extra disc soms alleen maar dient om de prijs wat hoger te leggen. Van de RCV-site heb ik onderstaande specs en het lijkt nogal op de andere versies, behalve dan die exclusieve opnames met een drietal commentaren. Dit kan natuurlijk ook een een featurette van 3 minuten met enkele interviewclips zijn.

http://re.guts.nl/filminfo.html?showfilmnr=6167&type=koopvideo

Disc 1: De Film

Beeld:
• Breedbeeld Anamorphic
• Ratio 2.35:1
• Geschikt voor alle Beeldformaten

Geluid:
• Engels DTS 5.1
• Engels Dolby Digital 5.1

Ondertiteling:
• Nederlands (optioneel aan/uit)

Extra’s:
• Geanimeerd Selectiemenu
• Hoofdstukindeling
• Trailers

Specs:
• Genre: Actie
• Speelduur: ca. 111 minuten

Disc 2: De Extra’s

• The Making of Kill Bill
Unieke blik achter de schermen
Exclusieve beelden van opnames
Commentaar regisseur Quentin Tarantino
Commentaar hoofdrolspelers
- Uma Thurman (The Bride)
- Lucy Liu (O-Ren Ishii)
- Vivica A. Fox (Vernita)
- Julie Dreyfus (Sofie Fatale)
Commentaar producent Lawrence Bender

• Muziekclip van “5, 6, 7, 8”
(‘Jayne Mansfield’ en I’m Blue’)

Frank
25-04-2004, 18:29
Weet iemand wal wat meer over de extra-disc die de NL-versie heeft? Ervaring leert dat een extra disc soms alleen maar dient om de prijs wat hoger te leggen. Van de RCV-site heb ik onderstaande specs en het lijkt nogal op de andere versies, behalve dan die exclusieve opnames met een drietal commentaren. Dit kan natuurlijk ook een een featurette van 3 minuten met enkele interviewclips zijn.

Die exclusieve opnames en comentaren behoren tot de inhoud van de making of. We krijgen dus niets extra's.

makkabeer
25-04-2004, 18:37
Prijs is 20 euro bij de frs, dus valt wel mee.

Patrick Deckard
25-04-2004, 18:44
Prijs is 20 euro bij de frs, dus valt wel mee.

Inderdaad, prijs valt mee. Maar dat maakt de film er niet beter op! Het blijft een matige film!

Webby
25-04-2004, 19:03
Prijs is 20 euro bij de frs, dus valt wel mee.

Maar dat maakt de film er niet beter op! Het blijft een matige film!

:shock:

Frank
25-04-2004, 19:08
Prijs is 20 euro bij de frs, dus valt wel mee.

Maar dat maakt de film er niet beter op! Het blijft een matige film!

:shock:

Je moet niet vergeten dat ondanks de vele positieve reacties niet iedereen gecharmeerd is van deze film.

theThinWhiteDuke
25-04-2004, 19:22
Gelukkig heb ik de r1 en vanaf morgen de japanse box; want dat doosje ziet er dus echt niet uit van de r2....met name die grote balk boven waarin vermeld wordt dat t een 2 disc is.....

Richard B.
25-04-2004, 19:22
Prijs is 20 euro bij de frs, dus valt wel mee.

Maar dat maakt de film er niet beter op! Het blijft een matige film!

:shock:

Je moet niet vergeten dat ondanks de vele positieve reacties niet iedereen gecharmeerd is van deze film.
Ja, maar er zijn bepaalde ongeschreven forum-posting-wetten dat je dit soort uitspraken A) duidelijk als je eigen mening aanduidt en B) op z'n minst een beetje motiveerd. Het is eigenlijk niet echt netjes om commentaar op zo'n soort manier in een discussie te 'dumpen'. Dit noemen ze nou 'flame-bait'.

Robbie25jr
25-04-2004, 20:45
Dit onderstaande bericht staat ook op www.justplay.nl

Als dit bericht waar is kan ik iedereen aanraden om te wachten met het kopen van Kill Bill 1 & 2 tot het einde van het jaar :!: :!: :!:




De New York Times heeft een stuk geplaatst over het feit dat de Hollywood studios flink aan het cashen zijn op de DVD markt. Miramax geeft in het artikel bijvoorbeeld toe dat zij bezig zijn met ongeveer 6 verschillende DVD edities van Kill Bill.

In het artikel van de New York Times over het steeds maar opnieuw uitbrengen van nieuwe DVD-edities door de filmstudio's, verklaarde Miramax het volgende:

"This is the beauty of having two volumes," aldus Rick Sands, chief operating officer bij Miramax. "Vol. 1 goes out, Vol. 2 goes out, then Vol. 1 Special Edition, Vol. 2 Special Edition, the two-pack, then the Tarantino collection as a boxed set out for Christmas. It's called multiple bites at the apple. And you multiply this internationally." Tarantino heeft namelijk ook een alternatieve versie van de film gemaakt voor Japan.


Nu vraag je je natuurlijk af waarom ze zo'n verklaring naar buiten brengen, tegen een reporter, zodat mensen het kunnen lezen? Misschien omdat Miramax zo de fans wil laten kiezen welke versie ze willen aanschaffen? Het is afentoe begrijpelijk dat meerdere versies van DVD's op de markt worden gebracht, maar 6 verschillende versies en het feit dat Tarantino waarschijnlijk van plan is losstaande DVD's uit te brengen met aanvullend materiaal is wel erg veel van het goede.

Een zelfde soort verhaal staat op www.thedigitalbits.com..




Finally this morning, I've saved the best (or worst) for last. The NY Times has a new story up on how the Hollywood studios are rushing to cash in on the DVD boom. Here's your happy, happy, joy, joy from the article... Miramax is reportedly preparing to release a half-dozen different DVD editions of Kill Bill:


I'm gonna ask the obvious right now: Can you believe the BALLS required to make a statement like that in public? To a reporter? For a story that people are going to READ?! Do you suppose Miramax planned to let fans of the film know about all this, so they could... oh, I don't know... maybe make informed decisions about which version they want to spend their hard-earned cash on? I can understand the need to put out multiple DVD versions of a film on occasion, but DAMN! A half-dozen different DVD editions, and Tarantino wants to release stand-alone Beneath the Crust-style discs of supplemental materials as well?! F#@K THAT.

Multiple bites at the apple, huh?

BITE THIS!

And to think the entertainment industry has the nerve to wonder why some people download this stuff. Greedy bastards. Doh!



Ik mag hopen dat beide berichten een Hoaks zijn, maar aangezien deze bronnen meestal zeer betrouwbaar zijn, betwijfel ik dat..

Azazel
25-04-2004, 21:06
Walgelijke commercie.
En om nou te zeggen dat het topfilms zijn en zodoende ook de SE aan te schaffen ....nee vind/denk ik.

Azazel
25-04-2004, 21:09
Dubbele post ...Internetverbinding :roll:

Robbie25jr
25-04-2004, 21:11
Walgelijke commercie.
En om nou te zeggen dat het topfilms zijn ....nee! De Films zelf lijken me wel goed, en er zullen genoeg mensen zijn die wel elke uitgave gaan kopen, maar ik vind dit echt waanzinnig overdreven. And that's THE understatment of the year :!: :!: :!: Az. Waarom heb je dit berichtje 2x geplaatst? :)

Richard B.
25-04-2004, 21:12
Tarrentino heeft dat soort opmerkingen zelf ook al eens gemaakt voordat Kill Bill vol. 1 uitkwam. Ze denken zeker dat de fans het leuk vinden om uitgemolken te worden ofzo. Dat er soms rereleases worden uitgebracht van oude dvd's kan ik nog begrijpen maar om dat al vooraf te plannen (en er ook nog zo publiek over te gaan praten!) is gewoon walgelijk. :x

Ik ga echt heel lang wachten met het aanschaffen van de Kill Bill films op dvd. Op z'n minst totdat er een boxset is maar misschien zelfs nog langer.

Robbie25jr
25-04-2004, 21:14
Tarrentino heeft dat soort opmerkingen zelf ook al eens gemaakt voordat Kill Bill vol. 1 uitkwam. Ze denken zeker dat de fans het leuk vinden om uitgemolken te worden ofzo. Dat er soms rereleases worden uitgebracht van oude dvd's kan ik nog begrijpen maar om dat al vooraf te plannen (en er ook nog zo publiek over te gaan praten!) is gewoon walgelijk. :x

Ik ga echt heel lang wachten met het aanschaffen van de Kill Bill films op dvd. Op z'n minst totdat er een boxset is maar misschien zelfs nog langer. Ik ook

Azazel
25-04-2004, 21:15
Vloeken in de kerk: koop de 1 disc en haal de extras van Internet :twisted:

:wink:

(Disney)Tom Houben
25-04-2004, 21:15
Gelukkig heb ik de r1 en vanaf morgen de japanse box; want dat doosje ziet er dus echt niet uit van de r2....met name die grote balk boven waarin vermeld wordt dat t een 2 disc is.....

Jammer dat je niet even wacht tot de DVD in de winkel ligt... Onze R2 release heeft namelijk een lelijk doosje ja, maar eromheen zit een SCHITTERENDE slipcase (of hoe noem je zoeiets van karton?)!!!
:D

Robbie25jr
25-04-2004, 21:46
Gelukkig heb ik de r1 en vanaf morgen de japanse box; want dat doosje ziet er dus echt niet uit van de r2....met name die grote balk boven waarin vermeld wordt dat t een 2 disc is.....

Jammer dat je niet even wacht tot de DVD in de winkel ligt... Onze R2 release heeft namelijk een lelijk doosje ja, maar eromheen zit een SCHITTERENDE slipcase (of hoe noem je zoeiets van karton?)!!!
:D

Waarom is zo'n hoes van karton dan volgens jou zo bijzonder??

netfox
25-04-2004, 22:08
Hij zegt toch niet dat het bijzonder is? Nee... het is SCHITTEREND. ;)

Zelf vind ik het ook altijd mooier staan wanneer er zo'n kartonnen hoesje omheen zit.

Frank79
25-04-2004, 22:42
Dit onderstaande bericht staat ook op www.justplay.nl

Als dit bericht waar is kan ik iedereen aanraden om te wachten met het kopen van Kill Bill 1 & 2 tot het einde van het jaar :!: :!: :!:




De New York Times heeft een stuk geplaatst over het feit dat de Hollywood studios flink aan het cashen zijn op de DVD markt. Miramax geeft in het artikel bijvoorbeeld toe dat zij bezig zijn met ongeveer 6 verschillende DVD edities van Kill Bill.

In het artikel van de New York Times over het steeds maar opnieuw uitbrengen van nieuwe DVD-edities door de filmstudio's, verklaarde Miramax het volgende:

"This is the beauty of having two volumes," aldus Rick Sands, chief operating officer bij Miramax. "Vol. 1 goes out, Vol. 2 goes out, then Vol. 1 Special Edition, Vol. 2 Special Edition, the two-pack, then the Tarantino collection as a boxed set out for Christmas. It's called multiple bites at the apple. And you multiply this internationally." Tarantino heeft namelijk ook een alternatieve versie van de film gemaakt voor Japan.


Nu vraag je je natuurlijk af waarom ze zo'n verklaring naar buiten brengen, tegen een reporter, zodat mensen het kunnen lezen? Misschien omdat Miramax zo de fans wil laten kiezen welke versie ze willen aanschaffen? Het is afentoe begrijpelijk dat meerdere versies van DVD's op de markt worden gebracht, maar 6 verschillende versies en het feit dat Tarantino waarschijnlijk van plan is losstaande DVD's uit te brengen met aanvullend materiaal is wel erg veel van het goede.

Een zelfde soort verhaal staat op www.thedigitalbits.com..




Finally this morning, I've saved the best (or worst) for last. The NY Times has a new story up on how the Hollywood studios are rushing to cash in on the DVD boom. Here's your happy, happy, joy, joy from the article... Miramax is reportedly preparing to release a half-dozen different DVD editions of Kill Bill:


I'm gonna ask the obvious right now: Can you believe the BALLS required to make a statement like that in public? To a reporter? For a story that people are going to READ?! Do you suppose Miramax planned to let fans of the film know about all this, so they could... oh, I don't know... maybe make informed decisions about which version they want to spend their hard-earned cash on? I can understand the need to put out multiple DVD versions of a film on occasion, but DAMN! A half-dozen different DVD editions, and Tarantino wants to release stand-alone Beneath the Crust-style discs of supplemental materials as well?! F#@K THAT.

Multiple bites at the apple, huh?

BITE THIS!

And to think the entertainment industry has the nerve to wonder why some people download this stuff. Greedy bastards. Doh!



Ik mag hopen dat beide berichten een Hoaks zijn, maar aangezien deze bronnen meestal zeer betrouwbaar zijn, betwijfel ik dat..

Eigenlijk is het iets wat we allemaal al lang weten, maar wat nu misschien bevestigd is door een productiemaatschappij. Toch?

Theo B
25-04-2004, 22:51
Ik ga echt heel lang wachten met het aanschaffen van de Kill Bill films op dvd. Op z'n minst totdat er een boxset is maar misschien zelfs nog langer.

Dat ga ik ook doen. Ik ga in elk geval geen twee beten van de Miramax/RCV-appel nemen.

Robbie25jr
26-04-2004, 00:13
Dit onderstaande bericht staat ook op www.justplay.nl

Als dit bericht waar is kan ik iedereen aanraden om te wachten met het kopen van Kill Bill 1 & 2 tot het einde van het jaar :!: :!: :!:




De New York Times heeft een stuk geplaatst over het feit dat de Hollywood studios flink aan het cashen zijn op de DVD markt. Miramax geeft in het artikel bijvoorbeeld toe dat zij bezig zijn met ongeveer 6 verschillende DVD edities van Kill Bill.

In het artikel van de New York Times over het steeds maar opnieuw uitbrengen van nieuwe DVD-edities door de filmstudio's, verklaarde Miramax het volgende:
"This is the beauty of having two volumes," aldus Rick Sands, chief operating officer bij Miramax. "Vol. 1 goes out, Vol. 2 goes out, then Vol. 1 Special Edition, Vol. 2 Special Edition, the two-pack, then the Tarantino collection as a boxed set out for Christmas. It's called multiple bites at the apple. And you multiply this internationally." Tarantino heeft namelijk ook een alternatieve versie van de film gemaakt voor Japan.


Nu vraag je je natuurlijk af waarom ze zo'n verklaring naar buiten brengen, tegen een reporter, zodat mensen het kunnen lezen? Misschien omdat Miramax zo de fans wil laten kiezen welke versie ze willen aanschaffen? Het is afentoe begrijpelijk dat meerdere versies van DVD's op de markt worden gebracht, maar 6 verschillende versies en het feit dat Tarantino waarschijnlijk van plan is losstaande DVD's uit te brengen met aanvullend materiaal is wel erg veel van het goede.

Een zelfde soort verhaal staat op www.thedigitalbits.com..




Finally this morning, I've saved the best (or worst) for last. The NY Times has a new story up on how the Hollywood studios are rushing to cash in on the DVD boom. Here's your happy, happy, joy, joy from the article... Miramax is reportedly preparing to release a half-dozen different DVD editions of Kill Bill:


I'm gonna ask the obvious right now: Can you believe the BALLS required to make a statement like that in public? To a reporter? For a story that people are going to READ?! Do you suppose Miramax planned to let fans of the film know about all this, so they could... oh, I don't know... maybe make informed decisions about which version they want to spend their hard-earned cash on? I can understand the need to put out multiple DVD versions of a film on occasion, but DAMN! A half-dozen different DVD editions, and Tarantino wants to release stand-alone Beneath the Crust-style discs of supplemental materials as well?! F#@K THAT.

Multiple bites at the apple, huh?

BITE THIS!

And to think the entertainment industry has the nerve to wonder why some people download this stuff. Greedy bastards. Doh!



Ik mag hopen dat beide berichten een Hoaks zijn, maar aangezien deze bronnen meestal zeer betrouwbaar zijn, betwijfel ik dat..

****UPDATE***
Het word nog veel gekker, want op de site www.dvdforum.nl vond ik het onderstaande bericht..


Tarantino To Make 'Kill Bill' Animation

Maverick director Quentin Tarantino is planning an animated prequel to his Kill Bill movies - to show the early life of the deadly assassin. The film will be drawn in the Japanese manga style already seen in Kill Bill Volume 1 and will focus on the three men - pimp Estebian Vihaio and martial arts masters Hattori Hanzo and Pei Mai - who turned Bill into a ruthless killer. The Oscar-winning writer and director will write and produce the film. Tarantino has also speculated that he could return to Kill Bill's world in 15 years time to follow the daughter of a character killed in the first film.

Robbie25jr
26-04-2004, 00:17
Dit onderstaande bericht staat ook op www.justplay.nl

Als dit bericht waar is kan ik iedereen aanraden om te wachten met het kopen van Kill Bill 1 & 2 tot het einde van het jaar :!: :!: :!:




De New York Times heeft een stuk geplaatst over het feit dat de Hollywood studios flink aan het cashen zijn op de DVD markt. Miramax geeft in het artikel bijvoorbeeld toe dat zij bezig zijn met ongeveer 6 verschillende DVD edities van Kill Bill.

In het artikel van de New York Times over het steeds maar opnieuw uitbrengen van nieuwe DVD-edities door de filmstudio's, verklaarde Miramax het volgende:
"This is the beauty of having two volumes," aldus Rick Sands, chief operating officer bij Miramax. "Vol. 1 goes out, Vol. 2 goes out, then Vol. 1 Special Edition, Vol. 2 Special Edition, the two-pack, then the Tarantino collection as a boxed set out for Christmas. It's called multiple bites at the apple. And you multiply this internationally." Tarantino heeft namelijk ook een alternatieve versie van de film gemaakt voor Japan.


Nu vraag je je natuurlijk af waarom ze zo'n verklaring naar buiten brengen, tegen een reporter, zodat mensen het kunnen lezen? Misschien omdat Miramax zo de fans wil laten kiezen welke versie ze willen aanschaffen? Het is afentoe begrijpelijk dat meerdere versies van DVD's op de markt worden gebracht, maar 6 verschillende versies en het feit dat Tarantino waarschijnlijk van plan is losstaande DVD's uit te brengen met aanvullend materiaal is wel erg veel van het goede.

Een zelfde soort verhaal staat op www.thedigitalbits.com..




Finally this morning, I've saved the best (or worst) for last. The NY Times has a new story up on how the Hollywood studios are rushing to cash in on the DVD boom. Here's your happy, happy, joy, joy from the article... Miramax is reportedly preparing to release a half-dozen different DVD editions of Kill Bill:


I'm gonna ask the obvious right now: Can you believe the BALLS required to make a statement like that in public? To a reporter? For a story that people are going to READ?! Do you suppose Miramax planned to let fans of the film know about all this, so they could... oh, I don't know... maybe make informed decisions about which version they want to spend their hard-earned cash on? I can understand the need to put out multiple DVD versions of a film on occasion, but DAMN! A half-dozen different DVD editions, and Tarantino wants to release stand-alone Beneath the Crust-style discs of supplemental materials as well?! F#@K THAT.

Multiple bites at the apple, huh?

BITE THIS!

And to think the entertainment industry has the nerve to wonder why some people download this stuff. Greedy bastards. Doh!



Ik mag hopen dat beide berichten een Hoaks zijn, maar aangezien deze bronnen meestal zeer betrouwbaar zijn, betwijfel ik dat..

****UPDATE***
Het word nog veel gekker, want op de site www.dvdforum.nl vond ik het onderstaande bericht..


Tarantino To Make 'Kill Bill' Animation

Maverick director Quentin Tarantino is planning an animated prequel to his Kill Bill movies - to show the early life of the deadly assassin. The film will be drawn in the Japanese manga style already seen in Kill Bill Volume 1 and will focus on the three men - pimp Estebian Vihaio and martial arts masters Hattori Hanzo and Pei Mai - who turned Bill into a ruthless killer. The Oscar-winning writer and director will write and produce the film. Tarantino has also speculated that he could return to Kill Bill's world in 15 years time to follow the daughter of a character killed in the first film.

Is die gast soms nog niet rijk genoeg geworden van ons???

Rickje
26-04-2004, 07:29
Kennelijk niet..

yvesdupois
26-04-2004, 08:28
afgelopen vrijdag naar kill bill 2 geweest. zwaar enthousiast, omdat dit deel niet zo bloederig zou zijn en omdat de characters wat meer uitgediept zouden worden. toch ben ik met gemengde gevoelns de bioscoop uitgestapt.
Deel 1 was voor mij ook al een lichte teleurstelling en niet omdat ik meer dialoog of een tweede pulp fiction verwacht had. Ik had me gewoon meer voorgesteld van de film en van Quentin Tarantino zelf. De film had welliswaar prachtige shots (denk aan het blauwe scherm in het gevecht tegen de crazy 88 of het gevecht in de sneeuw tegen lucy liu) maar het was op momenten iets te bloederig. die bloedfontijnen, duidelijk geinspireerd door de japanse anime, waren naar ,mijn mening iets te veel van het goede. die horen thuis in de japanse anime en zijn gewoon niet goed te vertalen naar een gewone film. goed dit even terzijde. Het tweede grote punt is dat de film gewoon niet af leek te zijn. dit klopt dan misschien wel maar toch had ik een gevoel van onvoldoening bij het verlaten van de bioscoop. Ik troostte mijzelf met het idee dat deel 2 alles goed zou maken want het was tenslotte 1 film opgedeeld in twee delen.
Het tweede deel begon redelijk, maar hier kon ik al de eerste voortekenen van de saaie dialogen tussen bill en the bride bespeuren. de film daarna was behoorlijk onderhoudend. Ik ben een grote fan van de films van sergio leone en Quentin Tarantino heeft zijn stijl een beetje gebruikt in deze film. (super closeups, very wide shots "musiek van morricone) zo zij er echt super geweldige scenes in deze film, gewoon super. en daarom is het ook zo jammer dat het einde zo onbevredigend is. ik zal niet te veel verklappen, maar het enige wat ik kwijt wil is dat Bill een behoorlijk saaie vent is. Als ik her en der wat knipwerk had mogen verrichten was het naar mijn mening een 5 sterren film geweest, maar dat is het nu dus helaas niet geworden.
maar misschien ben ik gewoon te kritisch en moet ik beide films gewoon een keer achter elkaar kijken en valt het dan allemaal mee. misschien ......?

Robbie25jr
26-04-2004, 10:56
afgelopen vrijdag naar kill bill 2 geweest. zwaar enthousiast, omdat dit deel niet zo bloederig zou zijn en omdat de characters wat meer uitgediept zouden worden. toch ben ik met gemengde gevoelns de bioscoop uitgestapt.
Deel 1 was voor mij ook al een lichte teleurstelling en niet omdat ik meer dialoog of een tweede pulp fiction verwacht had. Ik had me gewoon meer voorgesteld van de film en van Quentin Tarantino zelf. De film had welliswaar prachtige shots (denk aan het blauwe scherm in het gevecht tegen de crazy 88 of het gevecht in de sneeuw tegen lucy liu) maar het was op momenten iets te bloederig. die bloedfontijnen, duidelijk geinspireerd door de japanse anime, waren naar ,mijn mening iets te veel van het goede. die horen thuis in de japanse anime en zijn gewoon niet goed te vertalen naar een gewone film. goed dit even terzijde. Het tweede grote punt is dat de film gewoon niet af leek te zijn. dit klopt dan misschien wel maar toch had ik een gevoel van onvoldoening bij het verlaten van de bioscoop. Ik troostte mijzelf met het idee dat deel 2 alles goed zou maken want het was tenslotte 1 film opgedeeld in twee delen.
Het tweede deel begon redelijk, maar hier kon ik al de eerste voortekenen van de saaie dialogen tussen bill en the bride bespeuren. de film daarna was behoorlijk onderhoudend. Ik ben een grote fan van de films van sergio leone en Quentin Tarantino heeft zijn stijl een beetje gebruikt in deze film. (super closeups, very wide shots "musiek van morricone) zo zij er echt super geweldige scenes in deze film, gewoon super. en daarom is het ook zo jammer dat het einde zo onbevredigend is. ik zal niet te veel verklappen, maar het enige wat ik kwijt wil is dat Bill een behoorlijk saaie vent is. Als ik her en der wat knipwerk had mogen verrichten was het naar mijn mening een 5 sterren film geweest, maar dat is het nu dus helaas niet geworden.
maar misschien ben ik gewoon te kritisch en moet ik beide films gewoon een keer achter elkaar kijken en valt het dan allemaal mee. misschien ......? dus jij vind Kill Bill geen goede film?

Balou2518
27-04-2004, 13:20
Volgens mij ben ik de enigste mafkees hier :P :P
Mij zie je echt binnenkort met alle 6 de versie's thuis zien ... vol 1 , vol 1 special , vol 2 , vol 2 special , hele film , hele film samen... (wel r1)
En de album's natuurlijk :wink:

yvesdupois
27-04-2004, 14:22
dus jij vind Kill Bill geen goede film?

nee robbie ik vond het geen topper inderdaad. de film was ook niet slecht. op sommige momenten vond ik de film waanzinnig en op andere momenten verveelde de film mij enorm. dus zoals ik al zei ik heb gemengde gevoelens over de KILL BILL SAGA

R Klemkerk
27-04-2004, 14:53
dus jij vind Kill Bill geen goede film?

nee robbie ik vond het geen topper inderdaad. de film was ook niet slecht. op sommige momenten vond ik de film waanzinnig en op andere momenten verveelde de film mij enorm. dus zoals ik al zei ik heb gemengde gevoelens over de KILL BILL SAGA
Dan moet je zeerzeker niet naar Kill Bill Vol.2 gaan... :P :roll:

yvesdupois
27-04-2004, 15:36
Ban al geweest.
daar begint mijn verhaal ook mee. :lol: :roll:

C-Jtje
27-04-2004, 16:27
Weet er iemand wat voor actie mediamarkt houd met Kill Bill
ik kan het namelijk niet goed lezen

kijk maar op hun website

www.mediamarkt.nl

voor de wat luiere onder ons :D

bennydvd
27-04-2004, 16:30
Maar hoe zit het nu met die slipcase, is dat alleen bij de frs? Of zit deze er bij andere winkels ook om.

Ik heb hem vandaag wel al gezien bij de frs, lag klaar achter de balie, mooi geel....

Robbie25jr
27-04-2004, 16:40
dus jij vind Kill Bill geen goede film?

nee robbie ik vond het geen topper inderdaad. de film was ook niet slecht. op sommige momenten vond ik de film waanzinnig en op andere momenten verveelde de film mij enorm. dus zoals ik al zei ik heb gemengde gevoelens over de KILL BILL SAGA
Dan moet je zeerzeker niet naar Kill Bill Vol.2 gaan... :P :roll:Dan kan ik je aanraden om niet naar de tekenfilm versie te gaan, die ze willen gaan maken :D

Jurgen V
27-04-2004, 16:40
Weet er iemand wat voor actie mediamarkt houd met Kill Bill
ik kan het namelijk niet goed lezen

kijk maar op hun website

www.mediamarkt.nl

voor de wat luiere onder ons :D

Als je eens in de andere kill bill thread gaat kijken gaat er een wereld voor je open zo niet dan heb ik het nog eens uitgelegd in de pricewatch thread.


Maar hoe zit het nu met die slipcase, is dat alleen bij de frs? Of zit deze er bij andere winkels ook om.

Ik heb hem vandaag wel al gezien bij de frs, lag klaar achter de balie, mooi geel....

Ik denk het niet. Volgens mij is die exclusief voor de FRS net zoals de refillbox exclusief is voor Mediamarkt. :(

C-Jtje
27-04-2004, 16:52
Als je eens in de andere kill bill thread gaat kijken gaat er een wereld voor je open zo niet dan heb ik het nog eens uitgelegd in de pricewatch thread.


volgende keer ga ik al de 100 paginas na van Kill Bill :lol:

Jurgen V
27-04-2004, 16:53
Als je eens in de andere kill bill thread gaat kijken gaat er een wereld voor je open zo niet dan heb ik het nog eens uitgelegd in de pricewatch thread.


volgende keer ga ik al de 100 paginas na van Kill Bill :lol:

Kan je gaan doen maar het zijn er maar 2... :roll:

(Disney)Tom Houben
27-04-2004, 17:23
Maar hoe zit het nu met die slipcase, is dat alleen bij de frs? Of zit deze er bij andere winkels ook om.

Ik heb hem vandaag wel al gezien bij de frs, lag klaar achter de balie, mooi geel....

Ik denk het niet. Volgens mij is die exclusief voor de FRS net zoals de refillbox exclusief is voor Mediamarkt. :(

Nee hoor, bij Van Leest hadden ze hem ook! Ik vind de kartonnen slipcase zo mooi, omdat er geen lelijk "2 disc" logo opstaat en omdat er verder geen onzin opstaat, gewoon een erg mooi plaatje wat de DVD een beetje af maakt! Ik ben er erg over te spreken!
Maar wat is in Godsnaam een refillbox? Of heeft dat weer niks met Bill te maken? :D

Webby
27-04-2004, 17:35
Ziet er idd mooi uit

KLIK (http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/423500_423599/000000p423539_front.jpg)

KLIK 2 (http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/423500_423599/000000p423539_back.jpg)

Mark van Voorthuizen
27-04-2004, 17:44
Ik mocht de dvd met slipcase vandaag aanschouwen bij de FRS (helaas niet kopen :( ) ,en het ziet er heeeeel mooi uit (y) valt me 100% mee van RVC.

Jurgen V
27-04-2004, 17:48
Maar hoe zit het nu met die slipcase, is dat alleen bij de frs? Of zit deze er bij andere winkels ook om.

Ik heb hem vandaag wel al gezien bij de frs, lag klaar achter de balie, mooi geel....

Ik denk het niet. Volgens mij is die exclusief voor de FRS net zoals de refillbox exclusief is voor Mediamarkt. :(

Nee hoor, bij Van Leest hadden ze hem ook! Ik vind de kartonnen slipcase zo mooi, omdat er geen lelijk "2 disc" logo opstaat en omdat er verder geen onzin opstaat, gewoon een erg mooi plaatje wat de DVD een beetje af maakt! Ik ben er erg over te spreken!
Maar wat is in Godsnaam een refillbox? Of heeft dat weer niks met Bill te maken? :D

Van leest hoort bij FRS dus daar ben ik niet verbaasd over. Die refillbox tja ben er ook niet zeker van maar het is denk ik een Box waarin deel 2 dan zit en ruimte voor deel 1 zodat je die er dan bij kan zetten. :?

Erwin van de Beek
27-04-2004, 17:58
wat een gezeik om een hoes/ verpakking, al zat de DVD in een hoop stront kocht ik m nog.
Dit is echt een superfilm ( 1 + 2 samen )!!!! Maar ik snap echt niet waarom ze de verpakking over de hele wereld anders maken.
Hail Uma, Hail David!!!

Robbie25jr
27-04-2004, 18:02
Weet er iemand wat voor actie mediamarkt houd met Kill Bill
ik kan het namelijk niet goed lezen

kijk maar op hun website

www.mediamarkt.nl

voor de wat luiere onder ons :D

Als je eens in de andere kill bill thread gaat kijken gaat er een wereld voor je open zo niet dan heb ik het nog eens uitgelegd in de pricewatch thread.


Maar hoe zit het nu met die slipcase, is dat alleen bij de frs? Of zit deze er bij andere winkels ook om.

Ik heb hem vandaag wel al gezien bij de frs, lag klaar achter de balie, mooi geel....

Ik denk het niet. Volgens mij is die exclusief voor de FRS net zoals de refillbox exclusief is voor Mediamarkt. :(

Wat is een slipcase?

Frank
27-04-2004, 18:05
Wat is een slipcase?

Een kartonnetje dat om de keepcase zit.

makkabeer
27-04-2004, 18:08
wat een gezeik om een hoes/ verpakking, al zat de DVD in een hoop stront kocht ik m nog.
Dit is echt een superfilm ( 1 + 2 samen )!!!! Maar ik snap echt niet waarom ze de verpakking over de hele wereld anders maken.
Hail Uma, Hail David!!!

Een mooie hoes geeft de film meer status.

Erwin van de Beek
27-04-2004, 18:11
okee, daar heb je gelijk in, is natuurlijk mooi meegenomen!!!

Harry stadman
27-04-2004, 18:41
Ik mocht de dvd met slipcase vandaag aanschouwen bij de FRS (helaas niet kopen :( ) ,en het ziet er heeeeel mooi uit (y) valt me 100% mee van RVC.

ik heb hem inmiddels wel in mijn bezit! mooie film.
ik moest wel even lachen tijdens de scenes waar het bloed alle kanten opspat. :lol:

ik kan je mededelen dat die slipcase inderdaad een FRS special is. ik heb de "normale" nederlandse uitgave ontvangen en dat is gewoon een kale dvd-keepcase zonder slipcase.
De uitvoering van de MM is dezelfde "normale" uitvoering maar met een verzamelbox voor delen 1 en 2.

het beeld is scherp maar ik hoor zo nu en dan wel een tikje in het geluid(DD). later zal ik DTS eens uitproberen op een ander systeem.

de extra's bestaan slechts uit een videoclip en de making of.

bennydvd
27-04-2004, 20:51
Bij de makrio in best was hij nu te koop, idd zonder slipcase..., dus dan toch alleen bij frs/v.leest.

Robbie25jr
27-04-2004, 20:56
Ik mocht de dvd met slipcase vandaag aanschouwen bij de FRS (helaas niet kopen :( ) . Waarom mocht je hem niet kopen :?:

Frank
27-04-2004, 21:06
Ik mocht de dvd met slipcase vandaag aanschouwen bij de FRS (helaas niet kopen :( ) . Waarom mocht je hem niet kopen :?:

Ik denk omdat de officiele releasedatum pas morgen is.

Mark van Voorthuizen
27-04-2004, 21:07
Ik mocht de dvd met slipcase vandaag aanschouwen bij de FRS (helaas niet kopen :( ) . Waarom mocht je hem niet kopen :?:
Mocht morgen pas, maar was niet erg, aangezien ik zojuist Kill Bill 2 in de bios heb gezien :D .

Martin Stanneveld
27-04-2004, 21:16
Ik heb hem vandaag binnen gekregen via de FRS.
Er zit idd een mooie slipcase omheen en misschien dat ie daarom wel limited is.

Jurgen V
27-04-2004, 21:47
Er zit idd een mooie slipcase omheen en misschien dat ie daarom wel limited is.

Word er ook één wakker. :lol:

Jurgen V
27-04-2004, 21:49
dubbel het gin niet goed. :(

Robbie25jr
27-04-2004, 22:49
Ik mocht de dvd met slipcase vandaag aanschouwen bij de FRS (helaas niet kopen :( ) . Waarom mocht je hem niet kopen :?:

Ik denk omdat de officiele releasedatum pas morgen is.

Vind ik zo belachelijk, dat ze een dvd IN de winkel zetten, en hem vervolgens NIET te willen verkopen, omdat de release eigenlijk pas een dag later is.. Dan moeten ze hem OOK niet een dag van te voren in de winkel zetten. Of zeg ik nu iets raars??

Jurgen V
27-04-2004, 22:54
Misschien zag hij hem achter de kassa liggen en heeft gevraagd of die hem mocht bekijken?

Robbie25jr
27-04-2004, 23:06
Misschien zag hij hem achter de kassa liggen en heeft gevraagd of die hem mocht bekijken?

Kan ook. maar ik heb al eens eerder op een forum hier gelezen, dat een van de forum leden een bepaalde dvd die bij V&D in de winkel lag, wilde kopen, maar dat de verkoper hem niet mee wilde geven, omdat de release van die dvd pas de volgende dag was, maar die dvd lag dus al wel in de winkel..

Vandaar mijn reactie

DrCheat
27-04-2004, 23:42
Is deze release de Aziatische of Westerse versie? Want de Aziatische is helemaal in kleur (geen black-white scene)

Robbie25jr
27-04-2004, 23:48
Is deze release de Aziatische of Westerse versie? Want de Aziatische is helemaal in kleur (geen black-white scene)


De Westerse versie, lijkt me :P

Harry stadman
28-04-2004, 07:37
Is deze release de Aziatische of Westerse versie? Want de Aziatische is helemaal in kleur (geen black-white scene)

ALLEEN DE JAPANSE versie is geheel in kleur. dus niet de aziatische versies, neen, alleen de JAPANSE versie.
de rest is geheel gelijk.

C-Jtje
28-04-2004, 11:59
Ik wacht nog ff tot ze alle 2 uit zijn want QT heeft gezegt dat hij waarschijnlijk nieuwe scenes gaat toevoegen voor een SE dvd

Grave
28-04-2004, 12:17
Kan iemand een foto maken van slipcase freerecordshop en die refill box van de mediamarkt? Alvast bedankt :)

Jurgen V
28-04-2004, 12:17
foto van slipcase staat op frs site.

Michel75
28-04-2004, 12:47
Bij de Mediamarkt krijg je een dikke DVD-hoes met links de twee discs van Vol. 1 en rechts ruimte voor de discs voor Vol. 2. Op de hoes staat gedrukt dat je de box kan aanvullen met Vol. 2. Ik hoop wel dat ze daar straks dan wel een andere hoes bijleveren voor beide delen samen want nu staat er een Vol. 1 en een Mediamarkt-logo op. :?

Frank
28-04-2004, 13:48
Bij de Free Record Shop hier in Helmond lagen ze een uur geleden nog achter de toonbank en niet in de rekken. Vreemd...

x21rutger
28-04-2004, 14:15
Ik vind de Mediamarkt-editie echt te lelijk voor woorden.. Gewoon een lompe grote DVD-4disc-box, met 2 open voor aanvulling voor KB2. Het ergste van alles: Ze hebben de reclame van mediamarkt OP het artwork gedrukt!! geen stickertje ofzo, nee echt gedrukt OP het hoesje. Dat was voor mij de doorslag om naar vanleest te gaan voor de 2 disc editie mét mooie slipcase :)

PS.. zit er nou een foutje in de slipcase?? Je kijk een stukje door de duim van Uma heen!?

http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/423500_423599/000000p423539_front.jpg

Michel75
28-04-2004, 14:25
Ik vind de Mediamarkt-editie echt te lelijk voor woorden.. Gewoon een lompe grote DVD-4disc-box, met 2 open voor aanvulling voor KB2. Het ergste van alles: Ze hebben de reclame van mediamarkt OP het artwork gedrukt!! geen stickertje ofzo, nee echt gedrukt OP het hoesje. Dat was voor mij de doorslag om naar vanleest te gaan voor de 2 disc editie mét mooie slipcase :)

Ik heb nog even navraag gedaan en bij deel 2 krijg je een speciale cover voor de de grote box waarop zowel deel 1 als deel 2 op aangegeven staan, zonder Media Markt-logo erop.

bennydvd
28-04-2004, 15:46
Ik heb hem ondertussen binnen van bol (zonder slipcase, wel voor 9,49). In de ondertiteling van de making of op disc 2 zitten bij mij wel fouten.

Er staat "begin Han" ergens in het begin en nog een stuk verder "begin Peter" Dit zijn vast de namen van de aardige mensen die de moeite hebben gedaan om het engels te vertalen.

Hebben meer mensen dit?

TijsseN
28-04-2004, 17:20
Ik heb net de FRS versie gehaald, en het is vrij irritant, dat de 3 trailers niet te skippen zijn door een PUO op die film. Dit vind ik het grootste minpunt van deze DVD.

Hebben meer mensen dit probleem, dit is echt de eerste keer dat ik dit meemaak en ik erger mij er kapot aan.

Headhunter
28-04-2004, 17:34
Ik heb net de FRS versie gehaald, en het is vrij irritant, dat de 3 trailers niet te skippen zijn door een PUO op die film. Dit vind ik het grootste minpunt van deze DVD.

Hebben meer mensen dit probleem, dit is echt de eerste keer dat ik dit meemaak en ik erger mij er kapot aan.

Ik heb net ook de FRS versie gehaald en vind die trailers aan het begin ook maar irritant. Maar ja, gelukkig heb ik een "menu" knop...

Verder ben ik blij dat ik die slipcase versie heb -- mooie hoes die de lelijke "2 disc special edition" balk op de keepcase verbergt. Verder trouwens een vage keepcase -- het is er eentje waarbij je 2 DVDs bovenop elkaar klikt. Had het nog nooit eerder gezien...

makkabeer
28-04-2004, 17:41
Ik heb net de FRS versie gehaald, en het is vrij irritant, dat de 3 trailers niet te skippen zijn door een PUO op die film. Dit vind ik het grootste minpunt van deze DVD.

Hebben meer mensen dit probleem, dit is echt de eerste keer dat ik dit meemaak en ik erger mij er kapot aan.

Ik heb net ook de FRS versie gehaald en vind die trailers aan het begin ook maar irritant. Maar ja, gelukkig heb ik een "menu" knop...

Verder ben ik blij dat ik die slipcase versie heb -- mooie hoes die de lelijke "2 disc special edition" balk op de keepcase verbergt. Verder trouwens een vage keepcase -- het is er eentje waarbij je 2 DVDs bovenop elkaar klikt. Had het nog nooit eerder gezien...

Heel jammer dat ze de dvd op elkaar hebben gelegd, heb het wel eerder gezien, bij "Rat Race"

makkabeer
28-04-2004, 17:43
Misschien zag hij hem achter de kassa liggen en heeft gevraagd of die hem mocht bekijken?

Kan ook. maar ik heb al eens eerder op een forum hier gelezen, dat een van de forum leden een bepaalde dvd die bij V&D in de winkel lag, wilde kopen, maar dat de verkoper hem niet mee wilde geven, omdat de release van die dvd pas de volgende dag was, maar die dvd lag dus al wel in de winkel..

Vandaar mijn reactie

Dit heb ik een keer gehad bij de FRS, wou Dreamcatcher kopen en lag al gewoon in de rekken, toen ik hem wou afrekenen werd mij verteld dat ik morgen maar terug moest komen.

Frank
28-04-2004, 17:44
Ik heb net de FRS versie gehaald, en het is vrij irritant, dat de 3 trailers niet te skippen zijn door een PUO op die film. Dit vind ik het grootste minpunt van deze DVD.

Hebben meer mensen dit probleem, dit is echt de eerste keer dat ik dit meemaak en ik erger mij er kapot aan.

Freddy Vs. Jason heeft ook van die trailers bij het opstarten en deze trailers kom je ook weer tegen bij de extra's. Ik hoop niet dat dit een nieuw beleid is van RCV, maar het begint er wel op te lijken.

Mark van Voorthuizen
28-04-2004, 18:01
Misschien zag hij hem achter de kassa liggen en heeft gevraagd of die hem mocht bekijken?
Bijna goed, ik vroeg of ik alvast de slipcase mocht zien, toen haalde de verkoper de dvd onder de toonbank vandaan.

Paul v. Leest
28-04-2004, 18:04
PS.. zit er nou een foutje in de slipcase?? Je kijk een stukje door de duim van Uma heen!?

http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/423500_423599/000000p423539_front.jpg

Vanmiddag gekocht bij de FRS en inderdaad, toch een erg apart foutje op de slipcase. Net of ze met photoshop een de copy tool, per ongeluk, gebruikt hebben, en zo een stukje zwaard op Uma d'r hand zit. Valt wel op.

En verder, idd erg irritant die trailers in 't begin, kwaliteit van 0. Maar ja, gaat om de film en die vind ik zeker wel goed.

Webby
28-04-2004, 18:29
Vanmiddag gekocht bij de FRS en inderdaad, toch een erg apart foutje op de slipcase. Net of ze met photoshop een de copy tool, per ongeluk, gebruikt hebben, en zo een stukje zwaard op Uma d'r hand zit. Valt wel op.

Hé, dat viel mij niet eens op :D Maar daar door is ie wel extra 'Limited'! :wink:

(Disney)Tom Houben
28-04-2004, 20:47
Nou, wat een bez******... De extra's op disc 2 duren maar liefst 20 minuten!!! Jemig, een hele DVD bijleveren voor 20 minuten! En dan zijn het ook nog eens een domme making of (oh, Quintin is so great, oh, Uma is so great...) en een nog dommere clip!!!
En de film heb ik 2 keer in de bios gezien, wat valt me dat tegen zeg op DVD! Dit is voor mij echt een film die ik in de bios MOET zien, op DVD is hij een heel stuk minder :(

hofstedeling
28-04-2004, 20:56
Ook missen er op de Nederlandse DVD een aantal Kill Bill trailers die wel op de internationale versies staan :x

Frank
28-04-2004, 21:02
Ook missen er op de Nederlandse DVD een aantal Kill Bill trailers die wel op de internationale versies staan :x

Ja, nu je het zegt. Twee trailers van vol. 1 en een teaser van vol. 2.

hofstedeling
28-04-2004, 21:56
Ja, en dat terwijl RCV er zo nodig een 2 DVD set van moest maken en dan niet eens alle extra Kill Bill trailers opneemt die op in andere landen wel zijn opgenomen op de daar uitgebrachte edities. :?

Zie ook onderstaande link:

http://www.dvdcompare.net/comparisons/film_results_page.php?fid=5067

Robbie25jr
28-04-2004, 22:13
Misschien zag hij hem achter de kassa liggen en heeft gevraagd of die hem mocht bekijken?

Kan ook. maar ik heb al eens eerder op een forum hier gelezen, dat een van de forum leden een bepaalde dvd die bij V&D in de winkel lag, wilde kopen, maar dat de verkoper hem niet mee wilde geven, omdat de release van die dvd pas de volgende dag was, maar die dvd lag dus al wel in de winkel..

Vandaar mijn reactie

Dit heb ik een keer gehad bij de FRS, wou Dreamcatcher kopen en lag al gewoon in de rekken, toen ik hem wou afrekenen werd mij verteld dat ik morgen maar terug moest komen.
Blijft raar, dat ze dat doen. heel soms komt het voor dat sommige winkels bepaalde dvd's en video's wel voor de officiele verkoopdatum gaan verkopen.

b00gie
28-04-2004, 23:23
Ik heb net met vrienden de making of zitten kijken, en ook bij deze dvd zitten de fouten "begin Han" en "begin Peter" erin. Inderdaad een domme fuck-up van de ondertitelingsmaatschappij :S

Op de slipcase is ook de fout aanwezig, erg onzorgvuldig. Ik vraag mij af of dit kan worden geretourneerd naar de maatschappij in ruil voor een goede versie.

Frank
28-04-2004, 23:30
Ik vraag mij af of dit kan worden geretourneerd naar de maatschappij in ruil voor een goede versie.

Stuur RCV een e-mail: Koop_dvd_service@rcv.nl

Indiana
28-04-2004, 23:56
Ik heb sowieso een bloedhekel aan RVC, ze maken verreweg de slechte DVD releases !! ze proberen met allerlei marketing 'truckjes' (gele balk 2-disc bovenaan, en die trailers vooraf) meer DVD te verkopen maar het werk alleen maar averechts...... :nono:

maar goed,, even on-topic.
kwas vandaag bij media markt, en heb daar de media markt DVD box gezien, maar dat ding ziet en niet uit joh..... en dan kunnen ze er wel een ander hoesje bij leveren de volgende keer, maar evengoed... zo'n dikke dubbel DVD box ziet er gewoon niet uit..

jammer dat iedereen bij de KB release en zo'n staaltje uit probeert te slaan....... ik hoop niet dat dit een trend gaat worden met al die DVD releases.... maar het zal wel een een intiatief van dat geld-g*ile RVC zijn ... kwordt zo moe van dat bedrijf ............. :(

hitchberg
29-04-2004, 07:21
kopieren die hap en dan de uiteindelijke super special ultimate collectors edition kopen als ie een na een paar maanden 14.99 kost

Indiana
29-04-2004, 08:07
kopieren die hap en dan de uiteindelijke super special ultimate collectors edition kopen als ie een na een paar maanden 14.99 kost

Hier sluit ik mij dus helemaal bij aan :wink:

RemcoZ
29-04-2004, 11:36
Schitterende film, schitterend geluid, maar wat een ontzettend slechte extra's! :evil:
De making of die op de 2e disk staat duurt een klein kwartier! :shock:
Totaal overbodig om daar een tweede disk aan te wijden. RCV bedankt, bah!

SilverGun
29-04-2004, 11:47
Die extra disc is waarschijnlijk vanwege het gemak: de disc met de film die gebruikt wordt voor verhuur kan op deze manier namelijk ook gewoon als koop DVD worden gebruikt zonder dat er iets moet worden aangepast.

Wat ik niet begrijp is dat er nergens op de verpakking of de schijfjes staat dat het Vol. 1 is. Het zal wel weer met marketing te maken hebben, aangezien een leek nu het idee krijgt dat ie een volledige film koopt, misschien.

Haddock
29-04-2004, 12:02
Extra’s:
• Geanimeerd Selectiemenu
• Hoofdstukindeling


:nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono:

Remco87
29-04-2004, 12:26
Wat een triest doosje trouwens, dat de discs op elkaar zitten. :roll:

Azazel
29-04-2004, 15:06
Wat een triest doosje trouwens, dat de discs op elkaar zitten. :roll:

Die heb ik meteen weggegooid en de dvds in een fatsoenlijk 2dvd doosje gedaan. Koop je voor 17.99 euro een dvd, zijn te beroerd om een normale hoes bij te voegen.

RCV gaat in de ban! (dit was de spreekwoordelijke druppel).

Meteen RCV maar even mailen.

Ook ontevreden?

Koop_dvd_service@rcv.nl

Michel75
29-04-2004, 15:12
Wat een triest doosje trouwens, dat de discs op elkaar zitten. :roll:

Waar een mens zich allemaal druk om kan maken zeg. :? Wat maakt dat eigenlijk uit? Die 2de disc kijk je waarschijnlijk toch amper.

Azazel
29-04-2004, 15:42
Wat een triest doosje trouwens, dat de discs op elkaar zitten. :roll:

Waar een mens zich allemaal druk om kan maken zeg. :? Wat maakt dat eigenlijk uit? Die 2de disc kijk je waarschijnlijk toch amper.

Het maakt uit, omdat de kans op beschadiging van een of alletwee de dvds onvermijdelijk is. :wink:

Frank
29-04-2004, 15:44
Jammer dat RCV niet constant dezelfde keepcases gebruikt. The Fog heeft bijvoorbeeld een Scavano-keepcase en die van Freddy Vs. Jason is van Amaray.

Edwin Smouter
29-04-2004, 15:49
ik wacht wel op een mooie dubbel pack met extra's die omstreeks 2015 uit moet komen in de hoop dat rc dan failliet is :wink:

The_Cure
29-04-2004, 16:35
Die heb ik meteen weggegooid en de dvds in een fatsoenlijk 2dvd doosje gedaan. Koop je voor 17.99 euro een dvd, zijn te beroerd om een normale hoes bij te voegen.

Waar heb je zo'n 2-dvd doosje gekocht? Ik zoek er ook nog 1 voor vervanging van mijn beschadigde Reloaded doosje!

Dennis Kuijper
29-04-2004, 16:37
Ik heb sowieso een bloedhekel aan RVC, ze maken verreweg de slechte DVD releases !! ze proberen met allerlei marketing 'truckjes' (gele balk 2-disc bovenaan, en die trailers vooraf) meer DVD te verkopen maar het werk alleen maar averechts...... :nono:

maar goed,, even on-topic.
kwas vandaag bij media markt, en heb daar de media markt DVD box gezien, maar dat ding ziet en niet uit joh..... en dan kunnen ze er wel een ander hoesje bij leveren de volgende keer, maar evengoed... zo'n dikke dubbel DVD box ziet er gewoon niet uit..

jammer dat iedereen bij de KB release en zo'n staaltje uit probeert te slaan....... ik hoop niet dat dit een trend gaat worden met al die DVD releases.... maar het zal wel een een intiatief van dat geld-g*ile RVC
zijn ... kwordt zo moe van dat bedrijf ............. :(

Welke maatschappij is RVC,die ken ik nog niet :shock: :wink:

Tcap
29-04-2004, 17:10
Had een tijd geleden de DVD bij BOL voor 9,49 euro besteld. Dacht alleen dat ik te laat was en toch de VHS had gekozen. Dus de bestelling geannuleerd. Krijg vandaag een pakketje van BOL binnen met de DVD van Kill Bill. Raar maar waar. Vind het niet heel erg. Maar het is inderdaad wel een heel slechte versie van RCV. In mijn ogen bij zo'n film had je er iets meer aandacht aan mogen besteden.

Zullen ben ik bang nog wel heel wat versies volgen, maar ja, voor 9,49 euro moet ik ook niet al te veel klagen en kijken we of we in de toekomst wel een andere versie kopen.

makkabeer
29-04-2004, 18:54
Die extra's ja, wat is dat bagger zeg, niet te geloven. Eerst die clip (doorgespoeld gekeken of er nog wat leuks kwam). Toen de "making of" (had één van een uur of langer verwacht) die niet eens een kwartier duurt. Die dvd's op elkaar kan natuurlijk ook niet. En dan nog iets: heb op veel verschillende plekken gelezen dat de film 111 min. duurt, bij 99 min. en een paar sec. was hij afgelopen, heb hem toen doorgespoeld en gekeken of hij tot die 111 zou komen, maar nee, hij komt tot 105 min. ofzo. Heeft iemand die deze film veel in de bios heeft gezien misschien iets gemist ofzo.

BEN ECHT ZWAAR TELEURGESTELD!!!

Balou2518
30-04-2004, 12:47
Die extra's ja, wat is dat bagger zeg, niet te geloven. Eerst die clip (doorgespoeld gekeken of er nog wat leuks kwam). Toen de "making of" (had één van een uur of langer verwacht) die niet eens een kwartier duurt. Die dvd's op elkaar kan natuurlijk ook niet. En dan nog iets: heb op veel verschillende plekken gelezen dat de film 111 min. duurt, bij 99 min. en een paar sec. was hij afgelopen, heb hem toen doorgespoeld en gekeken of hij tot die 111 zou komen, maar nee, hij komt tot 105 min. ofzo. Heeft iemand die deze film veel in de bios heeft gezien misschien iets gemist ofzo.

BEN ECHT ZWAAR TELEURGESTELD!!!

Wees blij dat je 'm tenminste op dvd kan kopen

PJ van der Holst
30-04-2004, 13:02
Die extra's ja, wat is dat bagger zeg, niet te geloven. Eerst die clip (doorgespoeld gekeken of er nog wat leuks kwam). Toen de "making of" (had één van een uur of langer verwacht) die niet eens een kwartier duurt. Die dvd's op elkaar kan natuurlijk ook niet. En dan nog iets: heb op veel verschillende plekken gelezen dat de film 111 min. duurt, bij 99 min. en een paar sec. was hij afgelopen, heb hem toen doorgespoeld en gekeken of hij tot die 111 zou komen, maar nee, hij komt tot 105 min. ofzo. Heeft iemand die deze film veel in de bios heeft gezien misschien iets gemist ofzo.

BEN ECHT ZWAAR TELEURGESTELD!!!

RCV zet altijd de bioscoopduur op de dvd's en houden dus geen rekening met de 4% PAL speed-up.

Robbie25jr
30-04-2004, 21:59
Wat een triest doosje trouwens, dat de discs op elkaar zitten. :roll:

Waar een mens zich allemaal druk om kan maken zeg. :? Wat maakt dat eigenlijk uit? Die 2de disc kijk je waarschijnlijk toch amper.

Maar je betaald voor zo'b tweede dvd wel extra. En ALS ik dan extra moet betalen voor een 2 disc, dan wil ik wel dat het de moeite waard is. Bij The lord of the rings special edition krijg je ook 4 dvd's met bijelkaar 6 uur extra's. Waarom kan dat bij Kill Bill niet?

Jurgen V
30-04-2004, 22:06
Idd ze hadden net zo goed 1 disc van kunnen maken. Heb nu ook die 2de disc bovenop gelegd dat die beschadigt boeit me niet zoveel als dat nummer 1 beschadigt. :)

Robbie25jr
30-04-2004, 22:20
Idd ze hadden net zo goed 1 disc van kunnen maken. Heb nu ook die 2de disc bovenop gelegd dat die beschadigt boeit me niet zoveel als dat nummer 1 beschadigt. :)

Ik heb hem niet gekocht. Ik wacht wel gewoon op die boxset met beide films

Pieter Kleine
30-04-2004, 22:55
Ik heb dus ook de dvd, maar vindt hem dus heel goed. Uitstekende beeldkwaliteit en geluidskwalitet. Een goede demo voor je ht-set.

Jurgen V
01-05-2004, 00:24
Ik heb dus ook de dvd, maar vindt hem dus heel goed. Uitstekende beeldkwaliteit en geluidskwalitet. Een goede demo voor je ht-set.

Daar zal niemand iets overzeggen. Maar over de rest van de DVD...

Pat
01-05-2004, 07:31
Waar een mens zich allemaal druk om kan maken zeg. :? Wat maakt dat eigenlijk uit? Die 2de disc kijk je waarschijnlijk toch amper.
Dit is dus gewoon onzin. 't Is niet omdat je die tweede disc maar een paar keer bekijkt dat hij dan maar in de vernieling moet. De laatste tijd komen er veel te veel DVD's uit in barslechte (lees : goedkope) verpakkingen. Ik wacht wel op de box met beide volumes en hoop dat die beter is dan wat RCV nu weer heeft afgeleverd. :roll:

marsie030
01-05-2004, 07:41
Wat een triest doosje trouwens, dat de discs op elkaar zitten. :roll:



RCV gaat in de ban! (dit was de spreekwoordelijke druppel).

Meteen RCV maar even mailen.

Ook ontevreden?

Koop_dvd_service@rcv.nl

Done :twisted: :twisted: :twisted:

pavko
01-05-2004, 10:44
als ik deze ellende allemaal zo lees word ik steeds blijer met mijn zeer dure Limited Premium Box van Kill Bill Vol.1 uit Japan :D

Albert Kostwinder
01-05-2004, 11:30
Was bij de MM en heb Kill bill lekker laten liggen.... wacht wel mooi op een luxe box met beide films.... wat een ontzettende bagger uitvoering van rcv is dit zeg!! :cry:

makkabeer
01-05-2004, 12:26
Die extra's ja, wat is dat bagger zeg, niet te geloven. Eerst die clip (doorgespoeld gekeken of er nog wat leuks kwam). Toen de "making of" (had één van een uur of langer verwacht) die niet eens een kwartier duurt. Die dvd's op elkaar kan natuurlijk ook niet. En dan nog iets: heb op veel verschillende plekken gelezen dat de film 111 min. duurt, bij 99 min. en een paar sec. was hij afgelopen, heb hem toen doorgespoeld en gekeken of hij tot die 111 zou komen, maar nee, hij komt tot 105 min. ofzo. Heeft iemand die deze film veel in de bios heeft gezien misschien iets gemist ofzo.

BEN ECHT ZWAAR TELEURGESTELD!!!

Wees blij dat je 'm tenminste op dvd kan kopen



:?:

PvdS
01-05-2004, 17:12
Ja 111 minuten in de bios want 24 fps. TV PAL is 25 fps en meestal wordt botweg de film "versneld" zodat je nog alle frames behoudt. Die ene frame p/s sneller valt toch niet op. Maar daardoor wordt wel de film op je DVD een paar minuutjes korter. Zeuren over een release is okay, maar doe het dan wel met geldige argumenten

VdB
01-05-2004, 17:39
Om ook eens iets positiefs te posten:

*mooie kartonnen hoes bij FRS, staat mooi op de bovenste plank van mijn collectie
*leuke menuschermen

Maar er zijn natuurlijk ook de nadelen die al genoemd waren:

*ontbreken van extra's
*2 DVD's op elkaar gepakt

Maar voor deze prijs ga ik één van de beste films van de laatste 5 jaar niet laten liggen hoor.

Lesley
01-05-2004, 18:11
zit er nou een foutje in de slipcase?? Je kijk een stukje door de duim van Uma heen!?
http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/423500_423599/000000p423539_front.jpg
Dat is wel erg slecht gePhotoshop't... Triest.

Jurgen V
01-05-2004, 18:18
Idd vraag me af waarom ze dat nou nodig vonden... Zo verlies je toch wel steeds meer respect bij de mensen...

Lex v/d Moolen
01-05-2004, 18:23
Dit is de cover van de speciale MediaMarkt uitvoering:
http://home.wanadoo.nl/a.w.moolen/filmpics/killbill-f.jpg

Tja, mooi is anders. Er schijnt bij de aankoop van vol. 2 speciaal artwork te zitten, dus wellicht een andere en mooie cover. Eerst maar eens kijken of de twee films gaan bevallen. Heb ze nog niet gezien. Pas dan ga ik overwegen een duurdere set te kopen.

SilverGun
01-05-2004, 19:34
Het meest waardeloze aan die verpakking is nog wel dat dat "Exclusive Special Kill Bill box" ovaaltje GEEN sticker is...

Michel75
02-05-2004, 19:50
Waar een mens zich allemaal druk om kan maken zeg. :? Wat maakt dat eigenlijk uit? Die 2de disc kijk je waarschijnlijk toch amper.
Dit is dus gewoon onzin. 't Is niet omdat je die tweede disc maar een paar keer bekijkt dat hij dan maar in de vernieling moet.

Ik zeg toch niet dat die 2e disc de vernieling in moet? Beetje beter lezen. Ik vroeg mij af waarom daar druk over gedaan word. Dat is mij door Azael inmiddels duidelijk gemaakt.

Auke Postma
02-05-2004, 20:55
Dit is de cover van de speciale MediaMarkt uitvoering:
http://home.wanadoo.nl/a.w.moolen/filmpics/killbill-f.jpg

Tja, mooi is anders. Er schijnt bij de aankoop van vol. 2 speciaal artwork te zitten, dus wellicht een andere en mooie cover. Eerst maar eens kijken of de twee films gaan bevallen. Heb ze nog niet gezien. Pas dan ga ik overwegen een duurdere set te kopen.

Verkapte vorm van "klantenbinding" ? :mrgreen:

Pieter Kleine
03-05-2004, 22:25
Ik vraag mij af of de mensen die een vergelijking maken tussen de Nederlandse en de buitenlandse edities en de onze dan zo slecht noemen het wel juist hebben. Er missen mogelijk twee trailers met de meeste buitenlandse edities. Alleen de Japanse is echt beter dan die van de rest van de wereld.

Pat
03-05-2004, 22:34
Beetje beter lezen.
...Of een beetje beter formuleren ?...

G. Baker
04-05-2004, 20:13
Heb vorig weekend de RCV versie aangeschaft - ondanks het feit dat ik wist dat er nog SE's en een Box (1+2) in aantocht zijn. Voor slechts 17,90 Euro kan ik nu toch de komende (lange) maanden 'the Bride' zoveel keer in actie zien als ik wil. En geloof me, het wordt keer op keer beter :D
So far so good.

Deze release van RCV bevat quasi hetzelfde als de andere internationale 1 disc editions (uitz. Japan), maar dan onnodig uitgesmeerd over 2 discs. Hetgeen uiterst misleidend werkt en hierin ligt juist het probleem. Ik heb niets tegen kale standaard edities, maar wel als men tracht ze te verkopen als een soort SE. Dit schept namelijk verwachtingen bij de klant die dan uiteindelijk niet ingevuld worden. Verder is de afwerking vrij pover: slipcase heeft een fout in de print, in de keepcase zitten beide DVD's opeen en de DVD-structuur is niet optimaal (trailers die steeds in het begin afspelen). Gelukkig is de transfer zelf uitstekend en viel
het prijskaartje nog mee, maar dat is dan ook alles...

Verder ben ik van plan om later een standaard versie van Vol. 2 aan te schaffen en vervolgens dan direct de SE van de herwerkte integrale film. Ik hoop dat in die ultieme SE dan ook de fameuze gekleurde vechtscene en het ongecensureerde Anime gedeelte zitten - die voorlopig enkel in de Japanse versies te zien zijn.

Headhunter
11-05-2004, 13:16
Even dit topic nieuw leven inblazen. Ik kreeg net het volgende mailtje van RCV over de coverfout op de "limited" hoes:


We hebben het nagekeken en er zit inderdaad een fout in de inlay. Deze fout komt alleen voor op de versie die speciaal voor de Free record Shop. Aangezien dit een speciale oplage was kunnen wij deze helaas niet herdrukken. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Lex v/d Moolen
11-05-2004, 13:23
Aangezien dit een speciale oplage was kunnen wij deze helaas niet herdrukken. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.m.a.w.: U hebt gewoon pech gehad omdat wij blunderen..... :evil: :evil: :evil:

Jurgen V
11-05-2004, 13:30
Ach jah het geld is toch binnen waarom dan nog moeite doen...

Balou2518
11-05-2004, 14:26
Deze release van RCV bevat quasi hetzelfde als de andere internationale 1 disc editions (uitz. Japan)...

Dat is niet waar...
Verleden week ging ik de film vergelijken R1 en R2NLO... (tjah weer eens nix te doen) ... en toen ik bij de making of aankwam.... bleek dat de R2NLO Making off veeeeeeeeeel korter duurt dan de R1... want er wordt bijvoorbeeld niet gesproken over 5 6 7 and 8's ..... terwijl dat in de R1 wel zit ....

hofstedeling
12-05-2004, 13:32
Verleden week ging ik de film vergelijken R1 en R2NLO... (tjah weer eens nix te doen) ... en toen ik bij de making of aankwam.... bleek dat de R2NLO Making off veeeeeeeeeel korter duurt dan de R1... want er wordt bijvoorbeeld niet gesproken over 5 6 7 and 8's ..... terwijl dat in de R1 wel zit ....

He GVD!! Daar kan ik me nou zo kwaad over maken. Overal in de wereld (behalve de japanse uitgave) duurt de making of Kill Bill maar liefst 22 minuten. Alleen hier in Nederland weet RCV het zo te verkloten dat bij ons dezelfde making of maar 15 minuten duurt. Hebben ze dan expres 7 minuten eruit geknipt?
Ik baalde al omdat de Kill Bill trailers ontbraken, maar nu heb ik het echt helemaal gehad met RCV! Als ze zo doorgaan dan is dit de laatste dvd die ik van ze gekocht heb! Ik heb er geen problemen mee als ze de extra's zo nodig op een tweede schijfje moeten zetten, maar hou het wel volledig in vergelijking met de andere uitgaves in de rest van de wereld! :x

Martin Stanneveld
12-05-2004, 16:43
Antwoord van RCV:



Beste,

U geeft niet aan wat precies de reden is waarom u dit doosje niet waardeert en kan dat ook niet uit onderstaande opmerkingen halen. Wij zijn van mening dat dit steviger is en de kans op beschadigingen nihil. Wat betreft uw opmerkingen over ons art work. Bedoelt u is z’n algemeen of wat betreft Kill Bill. Ons art work wijkt meestal niet af van het art work in het buitenland. Wij krijgen dit beeldmateriaal ook rechtstreeks uit Amerika. Als het om art work in zijn algemeen gaat heeft u dan misschien nog wat voorbeelden. De limited edition versie slaat op de speciale slipcase die alleen voor de Free Record Shop in een beperkte oplage is gemaakt. Op de inlay van Kill Bill staat deze tekst niet. Wij hadden helaas niet de beschikking over meerdere extra’s. Als onafhankelijke distributeur zijn wij afhankelijk van wat wij aangeboden krijgen en de kosten. Wij hebben dus niet altijd de keus om er van alles op te zetten. Wat is precies de reden dat u het vervelend vindt dat de film en de extra’s op 2 discs staan? Wij willen hierbij alvast opmerkingen dat het geen invloed heeft gehad op de prijs. Wanneer wij film en extra’s op 1 disc hadden gezet was de prijs hetzelfde gebleven. Doordat de film op 1 disc staat is de kwaliteit van het beeld en geluid wel optimaal. Wij hopen dat wij het een en ander hebben kunnen verklaren. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag.



Met vriendelijke groet,

Marjolein Jonker

BaSsDruM
12-05-2004, 17:29
Antwoord van RCV:



Beste,

<knip>

Met vriendelijke groet,

Marjolein Jonker



Wat een enge, arrogante houding hebben die lui bij RCV zeg. Niet zeuren, de dvd is niet duurder geworden omdat het 2 discs zijn ipv 1 disc. Wat je bedoelt met het artwork weten we ook niet, die plaatjes krijgen we ook maar uit "het buitenland". Daar hebben ze zeker ook de making of korter gemaakt?!

De reden waarom het 2 disc is, is volgens mij:

Disc 1 van je 2 disc set is EXACT dezelfde disc als de huurdvd. Hier kwam ik achter toen ik m'n net aangeschafte kill bill disc erin deed, en hij wilde resumen alsof het mijn paar dagen ervoor gehuurde versie was.

Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom de trailers niet te skippen zijn, iets wat je heel vaak tegenkomt bij huurdvd's.

Eigenlijk zouden we een e-mailadres moeten hebben van de heer Tarantino, want die zal het, als filmliefhebber zijnde, ook absoluut oneens zijn met de gang van zaken bij RCV.

hofstedeling
12-05-2004, 22:45
Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom de trailers niet te skippen zijn, iets wat je heel vaak tegenkomt bij huurdvd's.

Ik denk dat dit aan je dvd-speler ligt want ik kan de trailers gelukkig wel skippen.

Voor de rest ben ik het helemaal met je eens. Balen van die onvolledige extra's :(

Zigzagfreak
12-05-2004, 23:25
Nou heb ik niet zoveel tegen op RCV, ik koop wel vaak RCV DVD's die bij de Free Record Shop vaak voor een hele schappelijke prijs liggenn. Maar ik heb omdat ik als zovelen niet kon wachten deze KILL BILL versie maar aangeschaft mede omdat hij niet zoveel verschilt met de Britse en Amerikaanse uitvoering. Over de film zelf ben ik nog wel te spreken het beeld en het geluid zijn goed, maar het is natuurlijk een hele goedkope truck om 2 DVD's in een doosje te proppen waarbij de eerste DVD gewoon dezelfde als de huurversie is. NOu kan je met de next toets de trailers wel skippen maar het blijft irritant. En de fout met het artwork is amateurisme ten top. Nou ga ik strax als er een box o.id. komt meteen deze versie vervangen voor een britse of amerikaanse versie.

G. Baker
13-05-2004, 16:06
Deze release van RCV bevat quasi hetzelfde als de andere internationale 1 disc editions (uitz. Japan)...

Dat is niet waar...
Verleden week ging ik de film vergelijken R1 en R2NLO... (tjah weer eens nix te doen) ... en toen ik bij de making of aankwam.... bleek dat de R2NLO Making off veeeeeeeeeel korter duurt dan de R1... want er wordt bijvoorbeeld niet gesproken over 5 6 7 and 8's ..... terwijl dat in de R1 wel zit ....

Echt? :shock: Eerst insinueren ze dat dit een volwaardige 2 Disc Edition is, en nu blijkt ze nog minder te bevatten dan die 1 Disc Editions. Nou ja, als ze dit soort praktijken blijven volhouden zullen ze op termijn toch de rekening krijgen. Er zijn voor ons consumenten immers genoeg alternatieve releases te vinden in het buitenland.

Een ding is zeker, voortaan koop ik geen RCV release meer zonder eerst 10 reviews te lezen. :x

(Disney)Tom Houben
14-05-2004, 15:50
Ik had een tijdje geleden ook al geklaagd en kreeg dit antwoord:

Beste meneer Houben,

Erg vervelend dat u teleurgesteld bent in deze dvd. We hebben helaas
niet de beschikking gehad over meerdere extra's. Als onafhankelijke
distributeur zijn we afhankelijk van wat we aangeboden krijgen. De prijs
zou hetzelfde zijn als we de film en de extra's op een schijf hadden
gezet. Doordat de extra's op een aparte schijf staan hebben we een dvd
kunnen afleveren met extra goede beeld- en geluidskwaliteit. Wij hopen
dan ook dat u daar wel tevreden over bent. Mocht u nog vragen en/of
opmerkingen hebben dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,
Marjolein Jonker

Nou ja, op zich wel netjes enzo en ik begrijp de positie van RCV ook wel (heb ik geleerd bij de screening van Beauty and the Beast bij Buena Vista, het gaat allemaal heel wat ingewikkelder dan sommigen denken), maar toch vind ik de 2 disc en de omvangrijke beschrijving van de extra's op de hoes toch een beetje een vieze marketingtruc!!! En ja, lelijke hoesjes maken kunnen ze zeker daar (wie zit nou op zo'n 2 disc balk te wachten...), maar ja, zucht... de film is tenminste goed :)

(Disney)Tom Houben
14-05-2004, 15:52
EDIT: oeps :oops:

SuperDre
14-05-2004, 21:59
Nou, ik wacht wel tot de 3 uur durende versie uit komt..

Wat vraag je je af, 3 uur durende versie? ja, das dus gewoon 1 + alleen de interessante delen uit deel 2..

Godverdomme wat was deel 2 vervelend, ik zat zelfs na een half uur te denken om maar gewoon te gaan.. Sorry hoor maar als mensen tegen mij gaan zeggen dat het geniaal is om dingen te herhalen, onnodige informatie te verschaffen die niet nodig zijn voor het verhaal, en dat dan ongeveer 2 uur lang, nou die mensen zijn gewoon dom..
QT had 2 geweldige films gemaakt, Reservoir dogs & pulp fiction, maar die waren ook echt compleet van zijn eigen hand. Jackie brown was gebasseerd op een boek (was wel aardig maar niet bijzonder), en Kill bill is gebasseerd op een japanse strip, 1 was leuk, 2 was bijna de grootste ergernis van de afgelopen paar jaar ik zou gewoon bijna zeggen dat dirty dancing 2 beter was, maarja dan ga ik te ver, dat was de grootste ergernis..
Hopelijk wordt de volgende QT film wel weer leuk en bijzonder (zou als het goed is een prequel op PF worden)

Balou2518
16-05-2004, 10:05
Die extra's ja, wat is dat bagger zeg, niet te geloven. Eerst die clip (doorgespoeld gekeken of er nog wat leuks kwam). Toen de "making of" (had één van een uur of langer verwacht) die niet eens een kwartier duurt. Die dvd's op elkaar kan natuurlijk ook niet. En dan nog iets: heb op veel verschillende plekken gelezen dat de film 111 min. duurt, bij 99 min. en een paar sec. was hij afgelopen, heb hem toen doorgespoeld en gekeken of hij tot die 111 zou komen, maar nee, hij komt tot 105 min. ofzo. Heeft iemand die deze film veel in de bios heeft gezien misschien iets gemist ofzo.

BEN ECHT ZWAAR TELEURGESTELD!!!

R1 Versie Duurt (Afgerond) 111 Min. Lekker Puh :P :P

Frank
16-05-2004, 10:41
R1 Versie Duurt (Afgerond) 111 Min. Lekker Puh :P :P

Hou er rekening mee dat het een verschil in snelheid zit tussen NTSC en PAL.

Dr_evil
16-05-2004, 12:40
LOL, ik heb er ook nog één van Mevr. Jonker:


Beste,

Erg vervelend dat u niet tevreden bent met deze dvd. U gaat niet
specifiek in waar u precies ontevreden over bent. Wij begrijpen dat er
onder andere opmerkingen zijn dat het een twee disc versie is.
Allereerst willen wij vermelden dat de prijs hetzelfde was geweest als
wij het als single disc versie hadden uitgebracht. Doordat de film op
een aparte disc staat is het beeld en geluid van de film extra goed. Wij
hopen dan ook dat u daar wel tevreden over bent. Mocht u nog vragen
en/of opmerkingen nodig hebben dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,
Marjolein Jonker


Erg sneu dat iemand die blijkbaar het contact met klanten heeft binnen RCV niet een fatsoenlijk briefje inelkaar kan zetten... :|

Moi koopt lekker een R1 of R2 UK box wanneer Vol. 2 uit is :)

(Disney)Tom Houben
17-05-2004, 20:38
Nou, ik wacht wel tot de 3 uur durende versie uit komt..

Wat vraag je je af, 3 uur durende versie? ja, das dus gewoon 1 + alleen de interessante delen uit deel 2..


Komt die echt? Oh, zou heerlijk zijn! Hoef ik tenminste niet weer die hele saaie 2 uur van deel 2 door te zitten ;) :)

Lesley
18-05-2004, 09:26
Hoef ik tenminste niet weer die hele saaie 2 uur van deel 2 door te zitten ;) :)
Ik vond deel 2 veel beter dan het overdreven hak en slash werk van deel 1, ik vind die "tarantino discussies" juist heel gaaf, en het mooie aan zijn films... Ik miste dat een beetje bij deel 1...

Anonymous
20-05-2004, 21:54
ik kijk lekker de gebrande versie en fuck rcv maar. Ik wacht op de box:)

Timothy
20-05-2004, 23:25
...en Kill bill is gebasseerd op een japanse strip...

Dit is toch wel helemaal nieuw voor me :? Zeker omdat Q & U in elk interview zeggen dat zij deze karakters hebben verzonnen... :wink: