PDA

Bekijk de volledige versie : The Abyss dvd



peter snoeren
16-12-2001, 17:35
aan Arnold van Oostrum.

Ik wil de dvd van the abyss wel bestellen in australie maar mijn
vrouw weet niet of het wel echt veilig is om met je creditcard iets via internet te bestellen.Het is voor mij de eerste keer dat ik dit ga doen.Zou je bijvoorbeeld niet een rekening thuis krijgen van een paar honderd gulden ofzo.Gaat dit bij ezydvd wel goed.En zou je mij kunnen vertellen of dat de films uit Australie nou pal of ntsc zijn.
alvast bedankt P. Snoeren

Arnold van Oostrum
16-12-2001, 18:06
Peter,

Het bestellen bij EzyDVD met de creditcard is me tot nu toe goed bevallen. De gegevens geef je in via een beveiligde verbinding (slotje zichtbaar). Verder krijg je nadat je de bestelling hebt geplaatst direct via mail een bevestiging (incl. bedrag). Dus dat is je bewijs.

De versie van The Abyss die je bij EzyDVD kunt kopen is een PAL-versie, regio 2 & 4. Het is de DD5.1 versie ZONDER Nederlandse ondertitels.

Wurzel
17-12-2001, 21:58
Ik heb altijd wel een bestelling openstaan bij ezydvd, en ze zijn allemaal goed geregeld.
Nog nooit problemen gehad. Dat kunnen ze zich ook niet veroorloven, aangezien ze daar een zeer groot deel van hun inkomsten uit verkrijgen.

Momenteel in back-order "Groundhog day".

Bestel bij ezydvd plus minus 80% van m'n dvd's.

Peter Vijfvinkel
27-12-2001, 08:11
Regelmatig bestelt bij ezydvd, werkt prima!! Meestal binnen 8 dagen in huis. Voorheen werd er een kassabon meegestuurt waarop je creditcardnr. op stond. Deze was dan d.m.v. een zwarte stift onleesbaar gemaakt. Nu sturen ze deze niet meer mee, nu krijg je direct een bon per e-mail! Met de juiste bedragen.
Gewoon doen! :)