PDA

Bekijk de volledige versie : Hurricane, The [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:05
Hurricane, The [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=218)

kaptein Pikaard
24-04-2002, 19:28
Ik vind het een hele mooie film,de nadruk ligt niet zo zeer op het boxen zelf maar op het leven van rubens carter zelf en de manier hoe hij zo is geworden.
Denzel had hier absoluut een oscar verdiend maar ja het moest natuurlijk dit jaar he 3 afro amerikanen mooier kan het niet.Begrijp me niet verkeerd in training day speelt ie zeer goed maar of ie beter was dan russel crowe?ik denk het niet.

hij staat wel in mijn top 5 beste vecht films.

Rochan
04-05-2003, 22:21
Deze film vanavond gezien. Zker een mooie film. Weer eens wordt er aangetoond over rechterlijke dwaling, met rassisme als motief. Heel goed acteerwerk van Denzel. Zker de moeite waard om deze film te kijken. (y)

DVD Watcher
02-08-2004, 17:09
Heb vanmiddag de film gezien op DVD, en ik vind het een schitterende film. Goed verhaal, en overtuigend gespeeld door met name Denzel Washington. Echt naar mijn persoonlijke mening een van de allerbeste acteurs van de afgelopen jaren. Wat mij betreft een 9 voor de film, en ik hoop ook dat Denzel nog maar vele jaren zulke goede films mag blijven maken voor z'n fans. Ik ben er in ieder geval 1 van.

Marco Dubbeldam
08-11-2004, 20:20
Dit is zo'n beetje de eerste dvd die ik kocht en nog nooit spijt van gehad. Erg goede film met een toprol van Denzel!