PDA

Bekijk de volledige versie : MM Rijswijk



Gerhu Punte
27-04-2004, 11:03
Op 15 april ben ik voor de DVD The Stand naar MM Rijswijk gegaan. Ik wist dat deze DVD bij MM Rotterdam voor € 9,99 werd verkocht, had ook een uitdraai van DVD-forum meegenomen.
De verkoper bij de DVD-infobalie wilde mij de DVD niet meegegevn voor de prijs van 9,99. Zijn commentaar op de uitdraai was dat iedereen wel van alles kon schrijven. Hij weigerde te bellen naar MM Rotterdam. Toen ik zelf met mijn mobieltje wilde bellen, zei hij dat hij de DVD überhaupt niet zou meegeven voor 9,99, omdat de afstand veel meer dan 30 kilometer zou zijn (is nog geen 23 km).
Ik heb al twee keer een mailtje gestuurd via de site van Mediamarkt, maar krijg geen enkele reactie.

Jammer dat MM Rijswijk zo met zijn klanten omgaat.

Zijn er meer mensen met dit soort ervaring met de Mediamarkt?

Headhunter
27-04-2004, 13:37
Ik heb een keer gebruik gemaakt van de laagste prijsgarantie bij de MM Den Haag. Ik zei dat ik van iemand had gehoord dat City of God bij de MM Rijswijk voor 13,99 euro lag (17,99 bij de MM Den Haag destijds). Of hij even wilde bellen naar Rijswijk, zodat ik hem goedkoop meekreeg. Hij geloofde het allemaal wel, dus ik kreeg hem zo mee.

Jammer dat het in Rijswijk blijkbaar anders gaat...

Ohjajoh!?
28-04-2004, 08:32
Op 15 april ben ik voor de DVD The Stand naar MM Rijswijk gegaan. Ik wist dat deze DVD bij MM Rotterdam voor € 9,99 werd verkocht, had ook een uitdraai van DVD-forum meegenomen.
De verkoper bij de DVD-infobalie wilde mij de DVD niet meegegevn voor de prijs van 9,99. Zijn commentaar op de uitdraai was dat iedereen wel van alles kon schrijven. Hij weigerde te bellen naar MM Rotterdam. Toen ik zelf met mijn mobieltje wilde bellen, zei hij dat hij de DVD überhaupt niet zou meegeven voor 9,99, omdat de afstand veel meer dan 30 kilometer zou zijn (is nog geen 23 km).
Ik heb al twee keer een mailtje gestuurd via de site van Mediamarkt, maar krijg geen enkele reactie.

Jammer dat MM Rijswijk zo met zijn klanten omgaat.

Zijn er meer mensen met dit soort ervaring met de Mediamarkt?

Gewoon naar de manager vragen!!!

Zolang ze hun lage prijsgarantie hanteren zijn ze verplicht om hun producten voor dezelfde prijs aan te bieden.

snoopey
28-04-2004, 19:39
Ik heb er nu twee keer gebruik van gemaakt in Rijswijk
De eerste keer werd er niet moeilijk over gedaan, dvd was bij de Free 15 euro en bij de MM 27,99 dus ik kreeg de dvd mee voor 15 euro
De tweede keer was de dvd in Rotterdam MM 14,99 en bij de MM in Rijswijk 34,99, dus een groot verschil. De verkoper heeft naar Rotterdam gebeld en ik kreeg de dvd voor 14,99 mee,maar deze keer was hij ook niet vrolijk, vond het verschil niet normaal en zou de importeur gaan bellen vanwege het verschil. Dus gewoon de volgende keer naar de manager vragen.

gr Wilma