PDA

Bekijk de volledige versie : Friends seizoen 10.. hoe word de R2 release?



sjefke19
27-04-2004, 14:17
Ik wilde even weten hoe ze seizoen 10 hier in Nederland gaan releasen. Op VanLeest.nl stond namelijk dat er zoals altijd 3 DVD's gaan komen
(1-8, 9-16, 16-23) maar seizoen 10 heeft toch maar 18 afleveringen? Ik geloof dat er in de US een "grand final" dvd komt met de laatste aflevering (dubbele lengte, dus eigenlijk de laatste 2) en nog wat extra's. Gaan ze dat hier in NL ook doen? En weet iemand wanneer ze uitkomen? :confused:

Robbie25jr
28-04-2004, 00:56
Ik wilde even weten hoe ze seizoen 10 hier in Nederland gaan releasen. Op VanLeest.nl stond namelijk dat er zoals altijd 3 DVD's gaan komen
(1-8, 9-16, 16-23) maar seizoen 10 heeft toch maar 18 afleveringen? Ik geloof dat er in de US een "grand final" dvd komt met de laatste aflevering (dubbele lengte, dus eigenlijk de laatste 2) en nog wat extra's. Gaan ze dat hier in NL ook doen? En weet iemand wanneer ze uitkomen? :confused: Reken er maar op dat we de standaard dvd's krijgen ZONDER extra's :evil:

Ronald Stiebolt
28-04-2004, 06:47
En zodra za allemaal uit zijn, nieuwe losse DVD's voor rond de 25 euro(!!!) komt er natuurlijk een pretpakket voor zo'n 200 euro voor 30(!!!) DVD's, oftwel een kleine 7 euro per disc.

Daarna zal de prijs voor het pretpakket na circa een half jaar halveren om daarna ons weer uit te melken voor de mega-limited-director's cut-'with never seen before extras'-special-once in a lifetime-megabox-extravaganza. (voor een zacht prijsje natuurlijk)

Sorry, ik werk er natuurlijk zelf aan mee maar ik moest 't even kwijt..... 8)

Balou2518
28-04-2004, 13:33
[quote="Ronald Stiebolt"]mega-limited-director's cut-'with never seen before extras'-special-once in a lifetime-megabox-extravaganza.[quote]

En jammergenoeg is dat Amerika :p

Robbie25jr
28-04-2004, 22:07
[quote="Ronald Stiebolt"]mega-limited-director's cut-'with never seen before extras'-special-once in a lifetime-megabox-extravaganza.[quote]

En jammergenoeg is dat Amerika :p Ja. Wij krijgen die nieuwe complete seizoensboxen van Friends niet, en kan IEMAND me vertellen waarom?? :evil:

Niels Simons
28-04-2004, 22:10
die seizoenboxen komen hier niet omdat op regio1 er nog nooit eerder seizoenen zijn uitgebracht.ze zijn daar nu pas sinds 1,5 jaar of zo mee bezig,en hebben daarom betere uitgaves als hiero,konden langer doen over t maken of zo,weet ik wat voor uitleg je eraan wil hangen.

ik heb gehoord dat t gewoon 3 dvds worden,nl 1-8,9-16(die in juni zou komen...)en dan nog een dvd met 17-18 erop!!das dus wel aardig afzetterij mocht die gewoon 17,85 bij makro gaan kosten,en dus 25 bij frs...

erg benieuwd hoe ze ons daar mee van een prijs gaan voorzien...

mazzel,niels

Kevin Meijering
29-04-2004, 17:00
Is al te pre ordenen bij van Leest voor € 59,99 inderdaad met 3 dvds.. over prijsopdrijving gesproken.. lijkt me makkelijk passen op 2 dvds!

Het wordt tijd voor wat extra's bijv de extra lange afleveringen, zitten echt hele leuke stukjes bij! Zoals Ross met de doedelzak, ik dacht al toen ik de box keek, waar blijft dat stukje..

René Groen
29-04-2004, 17:34
Aangezien sommige mensen geen titels van de aflevering wil weten doe ik het even zo:

Klik op deze (http://www.tvtome.com/Friends/eplist.html) link en je ziet de afleveringen van Friends met hun titels. Hier loopt Seizoen 10 tot aflevering 20.
Klopt dit?

Niels Simons
29-04-2004, 17:51
friends serie 10 zou uit 18 afleveringen bestaan rene...

mazzel,niels

MaimProblem
29-04-2004, 17:56
de laatste 2 eps zijn dubbelle eps
op de dvds zullen die hier als enkele geteld worden

MP

René Groen
29-04-2004, 18:11
de laatste 2 eps zijn dubbelle eps
op de dvds zullen die hier als enkele geteld worden

MP

Bedankt voor de uitleg (y)

VpR
29-04-2004, 18:52
In uk hebben uncut versie heb ik ergens ooit gelezen en ik duitsland hebben ze zelfs 6discs boxen met extra troep erbij dus

Heb zelf nu sinds kort de us versie van season1tm6 en heb 1 al gezien en er zaten aardig wat uncut stukken in waarvan simpel het verhaal veel leuker wordt.

En over die 20 epis in season10 erg verdacht is het want ze gaan ook wat oude epis uitzenden 6mei.

MaimProblem
29-04-2004, 21:23
En over die 20 epis in season10 erg verdacht is het want ze gaan ook wat oude epis uitzenden 6mei.

20 of 18, is juist, zoals je ook zelf zegt zenden ze oude episodes uit, die dan ook helemaal niets met de productie van het 10de seizoen te maken hebben, en ook niet in de lijst worden opgenomen, ik denk dat ze wel elke dag ginder een oude episode uitzenden op 1 van hun zenders.

MP

Robbie25jr
30-04-2004, 22:10
[quote=VpR]

ik denk dat ze wel elke dag ginder een oude episode uitzenden op 1 van hun zenders.

MP

Zal me niks verbazen. Net 5 zend de reeks nu ook dagelijks na ER uit

martini
04-06-2004, 16:28
de laatste 2 eps zijn dubbelle eps
op de dvds zullen die hier als enkele geteld worden

MP

Dat klopt. Ik heb ook gelezen dat op de derde disc (afl. 17-18) veel extra's komen te staan, maar heb dit nog niet bevestigd gezien ergens

Robbie25jr
06-06-2004, 15:32
de laatste 2 eps zijn dubbelle eps
op de dvds zullen die hier als enkele geteld worden

MP

Dat klopt. Ik heb ook gelezen dat op de derde disc (afl. 17-18) veel extra's komen te staan, maar heb dit nog niet bevestigd gezien ergens

In het engelse blad Dvd reviewstaat een pagina grote advertendtie van de laatste Friends dvd's. Op de laatste dvd zou namelijk meer dan 2 uur aan extra's komen te staan. De extra's zijn Friends around the world. The one that goes behind the scenes. Flashback Gag reals. Friends of Friends. Part 1,2,3, en 4. Plus een easter egg. Het gaat hier wel om de engelse release. Ik weet niet hoe de nederlandse uitgave eruit komen te zien.

Kevin Meijering
06-06-2004, 16:48
de laatste 2 eps zijn dubbelle eps
op de dvds zullen die hier als enkele geteld worden

MP

Dat klopt. Ik heb ook gelezen dat op de derde disc (afl. 17-18) veel extra's komen te staan, maar heb dit nog niet bevestigd gezien ergens

In het engelse blad Dvd reviewstaat een pagina grote advertendtie van de laatste Friends dvd's. Op de laatste dvd zou namelijk meer dan 2 uur aan extra's komen te staan. De extra's zijn Friends around the world. The one that goes behind the scenes. Flashback Gag reals. Friends of Friends. Part 1,2,3, en 4. Plus een easter egg. Het gaat hier wel om de engelse release. Ik weet niet hoe de nederlandse uitgave eruit komen te zien.

Ik vrees dat weer alleen het liedje van The Rembrandts als enige extra op de R2 Dvds staat..

Anne Bijlsma
06-06-2004, 21:07
In de grote friends box is er naast ruimte voor alle 10 de seizoenen, ook nog ruimte voor een extra disc, misschien dat er dan toch wel nog iets leuks komt!??

Niels Simons
06-06-2004, 21:33
In uk hebben uncut versie heb ik ergens ooit gelezen en ik duitsland hebben ze zelfs 6discs boxen met extra troep erbij dus

Heb zelf nu sinds kort de us versie van season1tm6 en heb 1 al gezien en er zaten aardig wat uncut stukken in waarvan simpel het verhaal veel leuker wordt.

En over die 20 epis in season10 erg verdacht is het want ze gaan ook wat oude epis uitzenden 6mei.

die duitse boxen zijn voor zover ik weet alleen maar omdat ze geen double sided uitbrengen,dus maar 4 afleveringen per dvd...

heb de boxen wel in mijn handen gehad maar das inmiddels zo lang geleden dak me nie meer psies kan herinneren...

mazzel,niels

VpR
06-06-2004, 21:33
Is dat zo? Season 10 zal ook uit 3 dvd's bestaan 1-8 9-16 en het restje. Persoonlijk moet ik eerst maar wachten op s8 r1.

martini
09-07-2004, 21:29
de laatste 2 eps zijn dubbelle eps
op de dvds zullen die hier als enkele geteld worden

MP

Dat klopt. Ik heb ook gelezen dat op de derde disc (afl. 17-18) veel extra's komen te staan, maar heb dit nog niet bevestigd gezien ergens

In het engelse blad Dvd reviewstaat een pagina grote advertendtie van de laatste Friends dvd's. Op de laatste dvd zou namelijk meer dan 2 uur aan extra's komen te staan. De extra's zijn Friends around the world. The one that goes behind the scenes. Flashback Gag reals. Friends of Friends. Part 1,2,3, en 4. Plus een easter egg. Het gaat hier wel om de engelse release. Ik weet niet hoe de nederlandse uitgave eruit komen te zien.

Heb net de laatste 2 afleveringen gezien (the last one) en inderdaad alle hierboven genoemde extra's staan erop. Dit was wel de huurversie, maar ik denk dat de koop versie net zo word.

dominique van den hoek
09-07-2004, 21:50
in london heb ik m al in mijn handen gehad(maar nie gekocht anders klopte mijn colectie nie meer)maar de laatste 2 worden als een avlevering gespeeld en zaten vele xtras op... hopen dat dat ook hier zo word

Robbie25jr
17-07-2004, 02:45
Ben zéér benieuwd:)

sjefke19
17-07-2004, 09:38
Ik heb net de laatste :( Friends DVD binnengekregen en er staan, jawel, bonus features op. Warner benelux heeft het toch geleerd, at last! De extra's zijn hetzelfde als op de UK editie, namelijk:

Korte films: Friends around the world, Friends of Friends (deel 1, 2 en 3).
Documentaire: Achter de schermen.
Bloopers
Verborgen extra

Ik heb de DVD nog niet gekeken, maar het ziet er wel strak uit, alle DVD's naast elkaar in de Central Perk box! Maar waar zijn die 2 open plaatsen nou voor? 'Best of' DVD's ofzo?

Zwollywood
17-07-2004, 09:48
Ik heb een vraag over de bloopers.
Hoelang duurt dit in totaal en van welke seizoenen zijn ze?
khad namelijk laatst bloopers van seizoen 6,7,8 & 9 gedownload (voor elk seizoen minstens 7 minuten aan bloopers :) ), en wou weten of deze op de dvd staan.


En voor die lege ruimte in de central perk box, maak ik gewoon me eigen dvd's, met interviews van de hele cast on oprah, en leno enz... en natuurlijk de deleted scenes van 8.03 (door dat 11 september gebeuren)
die waren echt leuk :D

starbuck
17-07-2004, 10:36
Ik heb een vraag over de bloopers.
Hoelang duurt dit in totaal en van welke seizoenen zijn ze?
khad namelijk laatst bloopers van seizoen 6,7,8 & 9 gedownload (voor elk seizoen minstens 7 minuten aan bloopers :) ), en wou weten of deze op de dvd staan.




de bloopers duren 31 minuten.

Alhoewel het altijd beter kan vind ik deze dvd een waardige afsluiter van deze serie (y)

Robbie25jr
19-07-2004, 11:59
Ik heb net de laatste :( Friends DVD binnengekregen en er staan, jawel, bonus features op. Warner benelux heeft het toch geleerd, at last! De extra's zijn hetzelfde als op de UK editie, namelijk:

Korte films: Friends around the world, Friends of Friends (deel 1, 2 en 3).
Documentaire: Achter de schermen.
Bloopers
Verborgen extra


Dit had ik toch al gezegd? ;) Blij dat ik dus gelijk heb gekregen:))


Ik heb de DVD nog niet gekeken, maar het ziet er wel strak uit, alle DVD's naast elkaar in de Central Perk box! Maar waar zijn die 2 open plaatsen nou voor? 'Best of' DVD's ofzo

Dat zou ik zelf ook wel willen weten ja. Zou het kunnen dat we nog 2 dvd's met extra's krijgen, ofzo? Voor zover ik weet is hier niets over bekend.. Zijn ze dan wel laat mee.

martini
26-07-2004, 15:25
Ik heb ff een vraag:
Volgens de Friends site (http://www.tvtome.com/Friends/season10.html) zijn er meer afleveringen dan op de dvd staan. Op de laatste dvd van seizoen 10 (afl 17-18) staat niet de aflevering The One With All The Other Ones (1&2) (a.k.a. The One Before The Last One: 10 Years of Friends (1&2)

Iemand enig idee hoe dit kan :?: :?:

martini
23-08-2004, 16:31
Ik heb ff een vraag:
Volgens de Friends site (http://www.tvtome.com/Friends/season10.html) zijn er meer afleveringen dan op de dvd staan. Op de laatste dvd van seizoen 10 (afl 17-18) staat niet de aflevering The One With All The Other Ones (1&2) (a.k.a. The One Before The Last One: 10 Years of Friends (1&2)

Iemand enig idee hoe dit kan :?: :?:

Niemand een idee hoe dit kan? Ik heb namelijk gekeken bij Play.com (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=180163&p=57&c=&g=72) en ook daar hebben ze die extra afleveringen.