PDA

Bekijk de volledige versie : DVD+videorecorder



Bas Altena
16-12-2001, 20:19
Ik wil graag een dvd speler, maar nu wilde ik even vragen of je ook een dvd-speler inclusief videorecorder hebt, en zoja voor welke prijs en zou ik hem dan ook op internet kunnen zien.

Felix the Cat
16-12-2001, 21:13
Waarom zou je een alles in 1 apparaat willen hebben? Als de ene het begeeft zit je mooi in de problemen. Ben je alles kwijt voor de reparatie of moet je alsnog 1 van beiden nieuw kopen?

Mike Philippens
16-12-2001, 22:54
maar nu wilde ik even vragen of je ook een dvd-speler inclusief videorecorder hebt
Ja...zo'n antwoord als dat van Felix koop je natuurlijk weinig voor. Je zult er zelf wel over hebben nagedacht waarom je dat wilt (ruimte denk ik...). En de heren van Samsung hadden dezelfde gedachte: Kijk maar even op
Samsung.nl (http://www.samsung.nl) en meteen op de homepage heb je een link naar de SV-DVD1E, een DVD/VHS combi. Het ding heeft ook nog een EISA award gewonnen. Ongetwijfeld zullen er nog meer fabrikanten zijn die dit ook al hebben, dan wel zullen ze spoedig volgen.
Ik weet niet wat ie kost, maar dat kunnen ze je bij de It's, Mediamarkt of waar dan ook best vertellen. Of het een goed apparaat is weet ik ook niet. Persoonlijk ben ik nooit zo kapot van combi's en eigenlijk om dezelfde redenen als Felix. Maar als jij een combi wilt, is dat jouw keuze. Het feit dat Samsung er een heeft wil in elk geval zeggen dat er meer mensen zijn die dit willen.
Als ik jou was zou ik even proberen te achterhalen welke apparaten ze hier gecombineerd hebben. Ze zullen niet het wiel opnieuw hebben uitgevonden dus neem ik aan dat een bestaande DVD spelere en een Video in een donker hokje zijn opgesloten en men heeft afgewacht wat eruit kwam. Als je dat weet (aan de specs kun je zoiets wel zien denk ik) kun je even kijken hoe die dingen het los doen. Heeft Samsung een beetje goed reputatie met DVD spelers (en video's) ? Allemaal overwegingen die je moet maken alvorens je beslist om een dergelijk apparaat te kopen. Het zal geen 500 gulden zijn en als ie het niet (goed) doet is het altijd te duur.

Kaaskop
18-12-2001, 19:09
samsung machientje kost 1099,- bij it's.

ik heb ze zelf verkocht.
kwaliteit is redelijk maar hij leest geen kopieen.dus geen gedownloade vcd's.
voor deze prijs krijg je ook 2 losse aparaten van samsung.
en opnemen naar video gaat ook niet,alleen als het een regio 0 is

Felix the Cat
18-12-2001, 21:13
Kijk dat bedoel ik...indien mogelijk zou ik je ook altijd aan willen raden om 2 losse componenten te kopen.

Natuurlijk kan het ook zo zijn zoals hiervoor opgemerkt dat je een hele goede reden hebt om een 2in1 toestel te kopen maar dat kun jij alleen voor jezelf bepalen.