PDA

Bekijk de volledige versie : Cd En Dvd Covers



M Balje
16-12-2001, 21:00
Waar kan ik CD en DVD Covers vinden en eventueel downloaden ?
Het gaat me dan om de voorkant,achterkant,binnen kant en de cd

Mike Philippens
16-12-2001, 22:35
Waar kan ik CD en DVD Covers vinden en eventueel downloaden ?
Je kunt covers vinden op: link verwijderd wegens virus (http://) en als je nu echt handig wilt werken, moet je even zoeken naar het programmaatje CoverXP (gewoon ff op Google.com intikken, dan kom je er zo). Dit is een programma om covers te maken en ze hebben er een interface ingestopt om rechtstreeks vanuit het programma te zoeken op de bekende coversites. Erg handig! Programma kan bovendien met verschillende formaten overweg en kost niets!

M Balje
16-12-2001, 23:34
Welke moet ik dan kiezen en is die ook geschikt voor windows XP ?

Mike Philippens
17-12-2001, 01:08
Welke moet ik dan kiezen
Als je ze zelf van een site afhaalt moet je het natuurlijk zelf inlezen in je eigen favoriete coverprogramma. Welke je daarvoor gebruikt is jouw eigen keuze. Pak gewoon iets dat lekker werkt. Ik heb een tijdje gewerkt met een programma van Mmore en dat was eigenlijk een butpakket, maar wel de enige die met hun labels samenwerkt.
Het door mij genoemde CoverXP kan met allerlei formaten overweg en kan voor jou zoeken naar de covers die je nodig hebt. Scheelt weer een browser apart opstarten. Dit lijkt me handig, maar jij moet zelf beslissen wat je gaat gebruiken. Zoek maar gewoon effe op Google wat er nog meer te krijgen is, rommel er wat mee en dan zie je zelf wel wat voor jou het lekkerste werkt.
En CoverXP werkt met XP (ik heb XP Pro en het werkt als de spreekwoordelijke speer).

Jeroen Klaassen
17-12-2001, 09:10
Of koop t origineel en je hoeft nergens naartoe te surfen..

Mike Philippens
17-12-2001, 09:59
Of koop t origineel en je hoeft nergens naartoe te surfen..
Ik maak alleen maar back-ups voor familie en vrienden. Mocht er ooit brand bij hen komen, heb ik nog een reservekopie...;)
Om nu alles dubbel te kopen...
Serieus: ik kopieer alleen cd's die ik eigenlijk niet zou kopen (vooral niet voor 45 piek), dus waar ik maar 1,2 of 3 nummers leuk vind. Ik heb zo'n 2-300 cd's en koop nog steeds 98% gewoon in de winkel... Er wordt dus meer dan genoeg aan mij verdiend!

Jeroen Klaassen
17-12-2001, 10:41
Haha, weet ik toch ook wel joh!
I was just brakin' ya balls! :)
Ik koop ook vrijwel alles origineel en als ik twijfel download ik em eerst ff. Wat ook nog altijd een probleem is dat 'underground hip-hop' vaak moeilijk te koop is in de doorsnee winkels hier in Nederland.. :mad:

Jeroen

Mike Philippens
17-12-2001, 11:22
I was just brakin' ya balls! :)
Aaaauuuwww!!! :D

benheijden
28-06-2008, 17:52
Mag ik er even op wijzen dat deze site van CDCovers een virus bevat :
nl. heur/html.Malware . Dat was eerst niet zo, maar kennelijk heeftb iemand er iets fouts opgezet
gaarne reactie

BvdH

Jordy van Buel
28-06-2008, 18:01
Link verwijderd..

Patrick van den Hul
28-06-2008, 18:09
Mag ik er even op wijzen dat er op dit topic een slotje gaat voor obvious reasons?