PDA

Bekijk de volledige versie : Probleem met Sony DVP-NS300



Wytse
16-12-2001, 22:13
Ik heb een probleem met mijn DVD speler, ik kan de kleuren van video-cd's niet goed krijgen via line->video krijg ik zwart-wit beeld en via Line-> krijg ik een eg geel beeld. Ik heb het idee dat dit aleen met de NCTS DVD/VCD gebeurd.

Iemand een idee wat het is.

bmateijsen
17-12-2001, 08:34
Kan je tv wel NTSC aan? Er zijn verschillende tv (vooral oudere) die gewoon geen NTSC aan kunnen of dat je manueel moet overschakelen.. Daarnaast moet je even checken dat je dvd-speler wel een NTSC-signaal aan kan.

Groet Bjorn

Wytse
17-12-2001, 16:46
Ik heb wel een VCD gespeel (zelf gebrande) deze draaide eerst goed maar schakelde wel af en toe over van goed beeld naar erg geel beeld. Misschien dat iemand een idee heeft wat het is.

Misschien ligt het aan mijn TV, ja. Zijn er dan nog andere opties (anders dan een andere TV kopen?)

bmateijsen
17-12-2001, 18:28
hmmm..... heb je al eens een andere scart-kabel geprobeerd... daar kan het ook aan liggen... eigenlijk moet je gewoon gaan onderzoeken waar het aan ligt...

maw.... verwissel scart-kabel... probeer het eens op een andere tv... heeft ie het ook met regio 1 dvd's...etc...

Groet Bjorn

Wytse
17-12-2001, 18:38
Oke, ik probeer het je hoort nog van mij.

Badankt!

Wytse
20-12-2001, 18:32
Gelukt!

Het is gelukt. Het beeld heeft nog wel wat meer geel dan normaal, maar voor de rest werkt het prima!

Bedankt!

Mocht jij nog eens een vraag hebben stel hem dan gerust!