PDA

Bekijk de volledige versie : LotR;The Return of the King EE release...



Flabmaster2000
30-04-2004, 21:05
AAArrggghhhhh,pas aan het eind van het jaar,met kerst,wordt de extended version verwacht.....Met in 2006 waarschijnlijk een mega special edition box...lees artikel:

http://www.theonering.net/features/interviews/mattlasorsa.html

Frank
30-04-2004, 21:10
Nou, zo gek is dat niet. De vorige twee keer kwam de box ook pas tegen kerst uit, eind november (begint in Amerika zo'n beetje de kerstperiode).

Trouwens, had je jouw reactie niet kunnen plaatsen in een van de reeds bestaande LOTR-threads?

Robbie25jr
30-04-2004, 21:51
Nou, zo gek is dat niet. De vorige twee keer kwam de box ook pas tegen kerst uit, eind november (begint in Amerika zo'n beetje de kerstperiode).

Trouwens, had je jouw reactie niet kunnen plaatsen in een van de reeds bestaande LOTR-threads?

Ze kunnen de naam van DVD. nl beter gaan veranderen in The lord of the rings dvd.nl. Dit is al de zoveelste trheads over deze film reeks:)

chaos
30-04-2004, 22:30
Wel leuke nieuwtjes in dat interview :)

verry
02-05-2004, 11:35
is er al meer bekend over de artwork? ik meende ergens gezien te hebben dat ie blauw/paars wordt. En de box? :?: :roll:

Ro1671
02-05-2004, 11:45
Als er een film commercieel wordt uitgebuit is het LOTR wel..
Pff niet normaal zeg :x (en dan werk ik er zelf nog aan mee ook haha)..

3 x E.E. is voldoende, dan had je ook nog losse E.E. giftsets met beeldje en als klap op den vuurpijl.. alle E.E. giftset... leuk :?:

Stapie
11-05-2004, 12:08
Gewoon een grappig plaatje van een ander forum geplukt .. de releases van Return of the king .. en uiteraard de gift set nog steeds met een doek verhuld.

http://www.elbakin.net/film/photos/imgnews/dvds_rdr.JPG

FrankGuthrie
11-05-2004, 14:34
Gewoon een grappig plaatje van een ander forum geplukt .. de releases van Return of the king .. en uiteraard de gift set nog steeds met een doek verhuld.

PLAATJE


Deze foto is hier ook al geplaatst.

Stapie
11-05-2004, 15:32
Oh ok .. sorry .. ik lees niet iedere letter op dit forum :wink: :wink: