PDA

Bekijk de volledige versie : FRIENDS nieuwe superbox?



Jorn Rijckaert
01-05-2004, 17:48
Ik vroeg mij af... is Friends 'superbox' al uitgekomen hier in België (of Nederland) waarin er ook plaats is voor reeks 10????
Zo ja... Als je het koopt, hoeveel series zitten er al in?
En wat is de gemiddelde kostprijs?

Dank u
Jorn

Peter -1984-
01-05-2004, 17:51
zon box voor alle 10 de reeksen bestaat toch al :S
Hij is volgens mij haast overal uitverkocht dus dat word goed zoeken of los.

Bij rodirect hebben ze wel losse legen boxen voor 4,99

Roland
01-05-2004, 18:05
Bij van Leest in Weert liggen ze nog,voor volgens mij €130(seizoen 1 t/m 8) en plaats voor 9+10.

Robbie25jr
31-05-2004, 18:20
Ik vind die boxen lelijk om te zien, en volgens mij zijn ze ZO kapot

Wizz-Art
31-05-2004, 18:33
Ik vind die boxen lelijk om te zien, en volgens mij zijn ze ZO kapot

Als je hem lelijk vind verkoop hem dan aan mij 8)

Laurens-Jan
31-05-2004, 18:45
Bij rodirect hebben ze wel losse legen boxen voor 4,99

Ik zie die box niet op de site van hun staan, heb je een directe link?
Of anders een andere winkel die de lege box verkoopt?

mark03
31-05-2004, 18:45
Die box is vrij stevig... dus gaat nie zo snel kapot, heb er i.e.g. nog geen problemen mee gehad. Mooie klitterbandsluiting, perfect voormekaar.

Anne Bijlsma
31-05-2004, 19:54
Bij rodirect hebben ze wel losse legen boxen voor 4,99

Ik zie die box niet op de site van hun staan, heb je een directe link?


volgens mij hebben ze 'm ook van de site gehaald. Ik heb 'm vorige week daar nog wel besteld (idd voor 4.99) en een paar dagen geleden ook binnen gekregen, maar toen ik later terug op de site kwam stond die er ook opeens niet meer bij, dus ik denk dat ze 'm niet meer hebben!

HiddeV
31-05-2004, 21:28
hij staat er niet meer op en bij hun betekent dat ie op is en waarschijnlijk voorgoed omdat dit limited edition was. heb er gelukkig deze maand nog 3 kunnen krijgen :D

martini
04-06-2004, 16:16
zon box voor alle 10 de reeksen bestaat toch al :S
Hij is volgens mij haast overal uitverkocht dus dat word goed zoeken of los.

Is t echt zeker dat seizoen erbij past. Ik hoor namelijk verschillende verhalen. De nederlandse friendssite schrijft namelijk ook dat seizoen 10 er niet in past. Er is alleen ruimte voor 1 t/m 9!!!

René Groen
04-06-2004, 16:36
zon box voor alle 10 de reeksen bestaat toch al :S
Hij is volgens mij haast overal uitverkocht dus dat word goed zoeken of los.

Is t echt zeker dat seizoen erbij past. Ik hoor namelijk verschillende verhalen. De nederlandse friendssite schrijft namelijk ook dat seizoen 10 er niet in past. Er is alleen ruimte voor 1 t/m 9!!!

Ik heb die superbox, en ze passen er gewoon in hoor

martini
04-06-2004, 16:38
zon box voor alle 10 de reeksen bestaat toch al :S
Hij is volgens mij haast overal uitverkocht dus dat word goed zoeken of los.

Is t echt zeker dat seizoen erbij past. Ik hoor namelijk verschillende verhalen. De nederlandse friendssite schrijft namelijk ook dat seizoen 10 er niet in past. Er is alleen ruimte voor 1 t/m 9!!!

Ik heb die superbox, en ze passen er gewoon in hoor

Oke, dank je, dat wilde ik even weten. Anders had k t zonde gevonden om die box te kopen, nu doe k dat misschien wel. Het is namelijk veel voordeliger. Als ik hem nog ergens kan vinden tenminste.

René Groen
05-06-2004, 19:53
zon box voor alle 10 de reeksen bestaat toch al :S
Hij is volgens mij haast overal uitverkocht dus dat word goed zoeken of los.

Is t echt zeker dat seizoen erbij past. Ik hoor namelijk verschillende verhalen. De nederlandse friendssite schrijft namelijk ook dat seizoen 10 er niet in past. Er is alleen ruimte voor 1 t/m 9!!!

Ik heb die superbox, en ze passen er gewoon in hoor

Oke, dank je, dat wilde ik even weten. Anders had k t zonde gevonden om die box te kopen, nu doe k dat misschien wel. Het is namelijk veel voordeliger. Als ik hem nog ergens kan vinden tenminste.

Sommige FRS's hebben hem nog gewoon in de winkel staan (achter de toonbank, dus even vragen) en sommige MM's ook.
Succes!

Harry B.
05-06-2004, 22:30
zon box voor alle 10 de reeksen bestaat toch al :S
Hij is volgens mij haast overal uitverkocht dus dat word goed zoeken of los.

Is t echt zeker dat seizoen erbij past. Ik hoor namelijk verschillende verhalen. De nederlandse friendssite schrijft namelijk ook dat seizoen 10 er niet in past. Er is alleen ruimte voor 1 t/m 9!!!
Dat is dus echt een broodje aap verhaal. Althans, bij mij passen seizoen 9 en 10 er gewoon in!

martini
22-06-2004, 20:58
zon box voor alle 10 de reeksen bestaat toch al :S
Hij is volgens mij haast overal uitverkocht dus dat word goed zoeken of los.

Is t echt zeker dat seizoen erbij past. Ik hoor namelijk verschillende verhalen. De nederlandse friendssite schrijft namelijk ook dat seizoen 10 er niet in past. Er is alleen ruimte voor 1 t/m 9!!!
Dat is dus echt een broodje aap verhaal. Althans, bij mij passen seizoen 9 en 10 er gewoon in!

Nou ja, ik wist het in het begin ook niet zeker, of ze allemaal wel pasten. En voor dat geld wilde ik het wel eerst zeker weten

Mark de Jong
22-06-2004, 21:06
Bij mij passen er nog meer DVD's in :?
Zijn er nog plannen voor extra Friends DVD's (zoals extra's) ?

martini
01-08-2004, 19:53
Ik heb de box alweer gevonden. Maar wel voor 200 euro. zonder seizoen 10, die er wel bij past. Ik denk dat ik m maar ga bestellen voordat ie weer uitverkocht is.

Voor de zoekers:
http://www.themusicsafe.com/prodinfo/prodinfo.asp?ipid=521571125&ecid=1bcc0547c9326a267b0d&ecookie=d7a37247f83369ee3f&pcat=3

Dre
01-08-2004, 19:59
Er was eerst een friends superbox, met ruimte voor seizoen 9.
Toen bekend werd dat 10 toch zou komen, is er een gereviseerde box uitgekomen met ruimte voor seizoen 10.

Ronald Stiebolt
01-08-2004, 19:59
zon box voor alle 10 de reeksen bestaat toch al :S
Hij is volgens mij haast overal uitverkocht dus dat word goed zoeken of los.

Is t echt zeker dat seizoen erbij past. Ik hoor namelijk verschillende verhalen. De nederlandse friendssite schrijft namelijk ook dat seizoen 10 er niet in past. Er is alleen ruimte voor 1 t/m 9!!!
Dat is dus echt een broodje aap verhaal. Althans, bij mij passen seizoen 9 en 10 er gewoon in!

Niet helemaal 'broodje aap'. Tegen het einde van seizoen negen was het 'overduidelijk' dat er geen seizoen 10 zou komen. Daarom heeft Warner destijds direct een box op de markt gebracht met net genoeg ruimte voor sz. 1 t/m 9.

Het groene licht voor seizoen 10 kwam echter snel na het uitkomen van deze box en Warner heeft 'm daarom teruggehaald. Er is zelfs nog een tijdje de mogelijkheid geweest om de lege box voor seizoen 1 t/m 10 te kopen en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt.

DVD's met extra's is (nog) niets over bekendgemaakt. Wel verwacht ik dat ze de hele serie zullen re-releasen aan de hand van de R1-versies die beduidend beter van kwaliteit zijn en waar ook aardig wat extra's en zelfs 'extended' versies opstaan...

Edit: Dre je was me net voor, waarschijnlijk met 1 seconde of zo... ;)

hare
01-08-2004, 22:57
DVD's met extra's is (nog) niets over bekendgemaakt. Wel verwacht ik dat ze de hele serie zullen re-releasen aan de hand van de R1-versies die beduidend beter van kwaliteit zijn en waar ook aardig wat extra's en zelfs 'extended' versies opstaan...



En daar wacht ik dus lekker nog ff op :)

Henk van der Weerdt
02-08-2004, 06:21
Ik vind die boxen lelijk om te zien, en volgens mij zijn ze ZO kapot



Off-topic: Je moet er ook voorzichting mee omgaan

on-topic:

Een beetje verzamelaar heeft Friends in zijn kast staan. Het wordt dus hoog tijd om eens naar een dergelijke box te gaan kijken en 130 euro voor 8 seizoenen is een schappelijke prijs. Toch maar eens over gaan nadenken.

martini
02-08-2004, 12:55
Ik vind die boxen lelijk om te zien, en volgens mij zijn ze ZO kapot



Off-topic: Je moet er ook voorzichting mee omgaan

on-topic:

Een beetje verzamelaar heeft Friends in zijn kast staan. Het wordt dus hoog tijd om eens naar een dergelijke box te gaan kijken en 130 euro voor 8 seizoenen is een schappelijke prijs. Toch maar eens over gaan nadenken.

Maar dan moet je seizoen 9 en 10 er nog bijkopen. Dus je bent toch duurder uit dan 150 euro.

martini
02-08-2004, 12:56
Wat is trouwens de beste versie.

Alle boxen van de seizoenen los of die ene grote superbox :?: :?: :?:

Ronald Stiebolt
02-08-2004, 13:05
Wat is trouwens de beste versie.

Alle boxen van de seizoenen los of die ene grote superbox :?: :?: :?:

Qua inhoud maakt het 0,0 verschil, het is maar net wat je leuk op je kast vind staan...