PDA

Bekijk de volledige versie : Vrouwen ontdekken DVD



Eric van Ballegoie
17-12-2001, 11:28
Vrouwen ontdekken DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=200)

Jan
17-12-2001, 11:36
Uit de titel blijkt maar weer dat vrouwen dus iets langzamer zijn dan mannen ! :D

PM
17-12-2001, 12:00
tja... er komen de laatste tijd ook steeds meer vrouwen op dit forum... t zou wel eens kunnen kloppen :D

Luther Hartog
17-12-2001, 12:55
Toch mis ik ze bij mij in de buurt wel:( :( :(

PM
17-12-2001, 14:00
Toch mis ik ze bij mij in de buurt wel:( :( :(

en in deze thread ook :)

Luther Hartog
17-12-2001, 16:28
en in deze thread ook :)

Volgens mij zijn ze bang, zie ik er zo eng uit?

Wybe Henstra
17-12-2001, 17:43
Volgens mijn vriendin zie je er niet eng uit, maar wel een beetje simpel.
Overigens vind mijn vriendin DVD prachtig!
Samen hebben we de volgende set uitgezocht: Philips tv 32PW9525, Philips DVD-speler 957 en als frontluidsprekers Magnepan 1.5,
aangestuurd door een Krell KAV 300i versterker.

Luther Hartog
17-12-2001, 17:59
Volgens mijn vriendin zie je er niet eng uit, maar wel een beetje simpel.


Ik weet niet of dat een compliment is, maar ik ben alles behalve simpel hoor vriendin van Wybe wat een simpele naam, Wybe;) :D ;)

Anonymous
17-12-2001, 17:59
Philips 32PW9525


AiAi, niet mijn keus :p maar mijn vriendin is ook helemaal
gek van dvd :)

Grtx Webmaster PowerPlace (http://get-me.to/powerplace)

Job Rijskamp
17-12-2001, 18:08
Ik weet niet of dat een compliment is, maar ik ben alles behalve simpel hoor vriendin van Wybe wat een simpele naam, Wybe;) :D ;)

Volgens mij komt Wybe ook ut Fryslân :cool:

Luther Hartog
17-12-2001, 19:33
Volgens mij komt Wybe ook ut Fryslân :cool:

Owh...vandaar, simpel volk:D

grapje Wybe

Luther Hartog
17-12-2001, 19:35
Volgens mijn vriendin zie je er niet eng uit, maar wel een beetje simpel.


Heej vriendinnetje, ik was ook nog niet helemaal wakker toen ik achter die webcam stond:rolleyes:

bmateijsen
17-12-2001, 21:40
Wybe,

Mooie versterker die Krell 300, ik hou ook wel een beetje van dat Krell blauw... maar dat is nog even iets om van te dromen.....

Ik ben wel benieuwd waarom je uiteindelijk voor de magnepans hebt gekozen bij de Krell?? of is dit een toevalligheid.

Heb je als bron ook nog de Krell 250CD ??

Groet bjorn

Remco Out
17-12-2001, 22:40
Vrouwen hebben dan wel de dvd ontdekt, zo te zien hebben ze deze site nog niet ontdekt. Zijn er zowieso nog wel eens vrouwen die iets posten op deze site??

Luther Hartog
17-12-2001, 22:43
Vrouwen hebben dan wel de dvd ontdekt, zo te zien hebben ze deze site nog niet ontdekt. Zijn er zowieso nog wel eens vrouwen die iets posten op deze site??

Jawel hoor, die zijn er wel, in mindere mate wel, maar...wie het kleine aantal niet eert is het grote aantal vrouwen niet weerd. Ik houd toch het liefst van 1 vrouw.;)

Alex van den Berg
17-12-2001, 23:53
Ik geloof dat Isis de top-postster (wat een woord :D ) onder de vrouwen op dit forum is, gevolgd door Marika...

En wat vrouwen en DVD betreft... Ik snap het probleem niet zo :confused: ... Ik ken eerlijk gezegd geen vrouwen die niet van DVD houden... Als ze eenmaal ervaren wat kwaliteit betekent, zijn ze onmiddelijk verkocht!!

Ik geloof eerder dat 'de mannen' het 'probleem' zijn/waren... Tot nu toe werd er waarschijnlijk vaker gezegd; "Laat mij maar... Daar heb jij toch geen verstand van..." :D

PM
18-12-2001, 08:28
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Wybe Henstra
Philips 32PW9525

--------------------------------------------------------------------------------



AiAi, niet mijn keus maar mijn vriendin is ook helemaal
gek van dvd



He Jackal waarom is dat niet jouw keuze... (zit namelijk ook over t aanschaffen van zo'n ding te denken (of een 9616))

Anonymous
18-12-2001, 12:43
Pfew, lucky man ben je dan :)

Oke, ik werk dus bij een electronica bedrijf langs de
weg en op de technische dienst, en als ik het boekwerk
9525 van philips moet open slaan dan vrees ik dat ik
meneer philips een hoop klanten afneem :p

Maar eventjes serieus.De 9525 van philips neemt een
hoop problemen met zich mee.Over maar het algemeen
bekende probleem te noemen van de kleurvlek in de hoeken
van de beeldbuis.Ruim 60% heeft zo'n "zichtbare" kleurvlek.

De 9616 is daarintegen een schitterend toestel, maar
als je een echte goeie en mooie breedbeeld televisie
wil dan raad ik je toch de Panasonic 32 of 36 inch
aan die een schitterende beeldklwaliteit geeft +
een hele goeie techniek.

Persoonlijk ga ik altijd voor Sony omdat ik daar
goeie ervaringen mee heb, maar in dit geval zal
ik toch in de 32 of 36 inch categorie toch voor
een panasonic kiezen.Of wacht tot eind Januari
met de philips toestellen 32 Pw 8707 (inmiddels
leverbaar) of de 36 inch variant die dus eind
Januari leverbaar moet zijn.

Kleine reden voor het NIET kiezen van de 9525
is het bijgeleverde meubel.... Jeetjemina wat
is dat ding PIEP om in elkaar te zetten :p

Groetjes en succes

Paul (webmaster PowerPlace Http://get-me.to/powerplace)

Nathan Strik
18-12-2001, 16:14
Ik ken eerlijk gezegd geen vrouwen die niet van DVD houden... Als ze eenmaal ervaren wat kwaliteit betekent, zijn ze onmiddelijk verkocht!!
Ik geloof eerder dat 'de mannen' het 'probleem' zijn/waren... Tot nu toe werd er waarschijnlijk vaker gezegd; "Laat mij maar... Daar heb jij toch geen verstand van..." :D
Ja, ik kan niet anders doen dan dit bevestigen. De meeste mannen die ik tegenkom hebben zoiets van "kan mij het bommen, Dolby?!? huh, wat.. kun je dat eten?".
Terwijl ik de meeste DVD-tjes uitleen aan vrouwen... denk daar maar eens over na. De vrouwen zijn best kieskeurig als het om kwaliteit gaat hoor. Tenminste diegenen die ik ken...
Groot gelijk dus Alex!!!

Vrouwen zijn trouwens ook sneller over te halen tot aanschaf van zo´n spelertje dan mannen. Vooral als ze fan zijn van Sex in the City!!! :D :D :D

technocat
19-12-2001, 15:32
haha, misschien houden dames gewoon niet van geklets via de pc, maar zitten ze ondertussen wel dvds te kijken met zn allen.
ik in ieder geval wel

annelies

Luther Hartog
19-12-2001, 16:27
haha, misschien houden dames gewoon niet van geklets via de pc, maar zitten ze ondertussen wel dvds te kijken met zn allen.
ik in ieder geval wel

annelies


Het is voor het eerst dat ik hoor dat vrouwen niet van kletsen houden;) ;) :)

Nathan Strik
19-12-2001, 17:21
Het is voor het eerst dat ik hoor dat vrouwen niet van kletsen houden;) ;) :)
Tijdens een film kletsen ze je de oren van je kop hoor... ik kijk in dat geval ook altijd met ondertiteling... :D

Lisette Roubos
19-12-2001, 20:10
Eigenlijk best wel pathetic, dat vrouwen over het algemeen zo achter lopen met dit soort dingen. Zelf moest en zou ik een DVD speler hebben toen Stargate SG-1 op DVD uitkwam, dus ik heb mijn speler inmiddels al weer een aardig tijdje. Nou ja, misschien ligt het er ook aan dat er minder interessants op DVD verschijnt voor vrouwen? (Weet ik niet, is maar een idee, maar ik weet wel dat ik als vrouw nou niet bepaald de doelgroep ben voor bedrijven die sci-fi stuff op DVD uitgeven.)

Luther Hartog
19-12-2001, 20:18
Eigenlijk best wel pathetic, dat vrouwen over het algemeen zo achter lopen met dit soort dingen. Zelf moest en zou ik een DVD speler hebben toen Stargate SG-1 op DVD uitkwam, dus ik heb mijn speler inmiddels al weer een aardig tijdje. Nou ja, misschien ligt het er ook aan dat er minder interessants op DVD verschijnt voor vrouwen? (Weet ik niet, is maar een idee, maar ik weet wel dat ik als vrouw nou niet bepaald de doelgroep ben voor bedrijven die sci-fi stuff op DVD uitgeven.)

Is SG dan geen SF? Ik vind het wel grappig dat er nu ineens allemaal vrouwen op het forum komen:) Zou dat misschien de bedoeling zijn geweest van de dvd.nl-crew?:rolleyes:

Lisette Roubos
19-12-2001, 20:21
Is SG dan geen SF? Ik vind het wel grappig dat er nu ineens allemaal vrouwen op het forum komen:) Zou dat misschien de bedoeling zijn geweest van de dvd.nl-crew?:rolleyes:
Ja, SG-1 is sci-fi, maar ik bedoelde dus, als vrouw ben ik nou niet bepaald de doelgroep van de makers van die serie. Ik denk dat ik eerder een uitzondering op de regel ben dat ik een DVD speler heb, juist omdat ik hem aanschafte voor een sci-fi serie. ;-)

Isis
19-12-2001, 20:31
Terwijl ik de meeste DVD-tjes uitleen aan vrouwen... denk daar maar eens over na. De vrouwen zijn best kieskeurig als het om kwaliteit gaat hoor. Tenminste diegenen die ik ken...
Groot gelijk dus Alex!!!


Jongens, idd!!
Verder vind ik 't zo'n onnozele thread dat ik niet echt de drang had om te posten!!!:D
Sorry voor alle mannelijke ego's die natuurlijk wel flink willen ouwehoeren over de ondergeschikte positie van de vrouw!!;)
(Ik denk dat de meeste vrouwen 't wel lezen maar geen zin hebben om te reageren: da's een discussie die je bijvoorbaat van sommige mannen toch nooit kunt winnen!!:D )

Luther Hartog
19-12-2001, 20:56
(Ik denk dat de meeste vrouwen 't wel lezen maar geen zin hebben om te reageren: da's een discussie die je bijvoorbaat van sommige mannen toch nooit kunt winnen!!:D )

Ik denk dat mannen toegevelijker zijn dan dat je denkt hoor Isis:o

Isis
19-12-2001, 20:59
Ik denk dat mannen toegevelijker zijn dan dat je denkt hoor Isis:o

Ja, waarschijnlijk wel, ik word alleen altijd een beetje fel met dit soort onderwerpen....sorry!!
;)

Alex van den Berg
19-12-2001, 21:01
wel grappig dat er nu ineens allemaal vrouwen op het forum komen:)Er zijn toch al een tijdje een aantal vrouwelijke forumleden... Ik denk alleen dat de meeste vrouwen niet zo'n behoefte hebben om, net als veel mannen, overal maar op te reageren of een openlijke mening over te hebben... Maar reken er maar op dat onze berichten dagelijks door vrouwen worden gelezen EN beoordeeld... :D

Isis
19-12-2001, 21:07
Maar reken er maar op dat onze berichten dagelijks door vrouwen worden gelezen EN beoordeeld... :D

Vervelend om toe te geven...:D maar je hebt (alweer?!) gelijk!!!!:)

technocat
19-12-2001, 22:12
Eigenlijk best wel pathetic, dat vrouwen over het algemeen zo achter lopen met dit soort dingen. Zelf moest en zou ik een DVD speler hebben toen Stargate SG-1 op DVD uitkwam, dus ik heb mijn speler inmiddels al weer een aardig tijdje. Nou ja, misschien ligt het er ook aan dat er minder interessants op DVD verschijnt voor vrouwen? (Weet ik niet, is maar een idee, maar ik weet wel dat ik als vrouw nou niet bepaald de doelgroep ben voor bedrijven die sci-fi stuff op DVD uitgeven.)

ik heb de mijne vorige jaar november gekocht omdat de startrek films toen op dvd uitkwamen. :)
Maar je hebt helaas gelijk, alles wat met techniek te maken heeft is blijkbaar afschrikwekkend voor dames. Ik heb informatica gestudeerd, ook al zoiets waar heel weinig dames op af komen. geen idee waarom dat is.

Luther Hartog
19-12-2001, 23:00
Maar reken er maar op dat onze berichten dagelijks door vrouwen worden gelezen EN beoordeeld... :D

Oh oh, dan zal ik beter op mijn woorden letten in het vervolg;)

Alex van den Berg
19-12-2001, 23:12
alles wat met techniek te maken heeft is blijkbaar afschrikwekkend voor dames. Ik heb informatica gestudeerd, ook al zoiets waar heel weinig dames op af komen. geen idee waarom dat is. Ik wel... eeuwenlange onderdrukking door de man die vanuit zijn misplaatste trots niet wilde toestaan dat een vrouw beter zou kunnen presteren dan hij! :D

Wurzel
20-12-2001, 06:47
Wat een slap geleuter allemaal....
Vrouwen ontdekken DVD........en toen???
Is dat dan iets bijzonders?

Waar ik op zit te wachten is :"Vrouwen ontdekken Wurzel." :D
Daar kan ik tenminste wat mee.

Tot zover deze eveneens zinloze opmerking mijnerzijds.;)
Kon het niet laten.

Luther Hartog
20-12-2001, 10:53
Wat een slap geleuter allemaal....
Vrouwen ontdekken DVD........en toen???
Is dat dan iets bijzonders?

Waar ik op zit te wachten is :"Vrouwen ontdekken Wurzel." :D
Daar kan ik tenminste wat mee.

Tot zover deze eveneens zinloze opmerking mijnerzijds.;)
Kon het niet laten.

Ik denk niet dat vrouwen hier op zullen reageren Wurzel:D

Raskel
20-12-2001, 11:15
Wat een slap geleuter allemaal....
Vrouwen ontdekken DVD........en toen???
Is dat dan iets bijzonders?

Waar ik op zit te wachten is :"Vrouwen ontdekken Wurzel." :D
Daar kan ik tenminste wat mee.


Misschien krijg je wel meer respons als je eens wat minder Bijbelse quotes erin gooit en een foto van Brad Pitt bij je personalia zet. ;)

Henk Heideveld
20-12-2001, 12:14
Nou ja, misschien ligt het er ook aan dat er minder interessants op DVD verschijnt voor vrouwen? (Weet ik niet, is maar een idee, maar ik weet wel dat ik als vrouw nou niet bepaald de doelgroep ben voor bedrijven die sci-fi stuff op DVD uitgeven.)
Bij War-movies gaat m'n subwoofer aardig tekeer, bij lovestories blijft het eng stil daar beneden op de vloer. Af en toe wat gekir uit de tweeter is alles.
Het zijn ook heel andre geluiden. En als ik een bedscene voor me zie en gehijg achter me hoor, raak ik echt in de war.
Interessant item snij je aan. Wat vinden vrouwen interessant ten opzichte van mannen. Verschilt dat echt veel?
Wanneer wordt het trouwens voor vrouwen interessant op deze site. Ik ken er egenlijk maar 3 en we hebben toch al iets meer leden?

Hanna
30-12-2001, 16:45
Verder vind ik 't zo'n onnozele thread dat ik niet echt de drang had om te posten!!!:D
Sorry voor alle mannelijke ego's die natuurlijk wel flink willen ouwehoeren over de ondergeschikte positie van de vrouw!!;)


way to go girl!!! ik wilde even laten weten dat ik het helemaal eens ben met isis, sluit me volledig aan. het is gewoon zielig als je ziet hoe jullie aan het discussieren zijn over zulke onnozele vraagstukken als deze. dát bewijst maar weer dat vrouwen nu eenmaal procentueel meer van hun hersencapaciteit gebruiken dan mannen! vrouwen hebben bovendien volgens mijn opinie gewoon eerst een tijdje de kat uit de boom gekeken, zijn wat minder gauw 'geil' op zoiets dan mannen, nuchterder: laat maar eerst bewezen worden dat het zo geweldig is...
zo... ik heb weer gesproken...:cool: :cool: :cool:

Luther Hartog
30-12-2001, 16:50
het is gewoon zielig als je ziet hoe jullie aan het discussieren zijn over zulke onnozele vraagstukken als deze.

Ehm...Hanna dit was een artikel van dvd.nl, wij hebben deze discussie dus niet gestart. Het is gewoon zoooo;)

Isis
01-01-2002, 14:31
dát bewijst maar weer dat vrouwen nu eenmaal procentueel meer van hun hersencapaciteit gebruiken dan mannen!

Hanna, wij begrijpen elkaar!!!
;) :D

Luther Hartog
01-01-2002, 14:43
dát bewijst maar weer dat vrouwen nu eenmaal procentueel meer van hun hersencapaciteit gebruiken dan mannen!

Maar mannen hebben gewoon minder van hun hersencapaciteit nodig om de vrouwen voor te blijven, qua alles dan:p

Alex van den Berg
01-01-2002, 15:36
Mensen, mensen... Wordt het in 2002 niet eens tijd om die ongelijke gevoelens tussen mannen en vrouwen eindelijk de wereld uit te helpen?

Het feit dat het ene geslacht zich "beter" wil voelen dan het andere geslacht, heeft alles te maken met het eigen gevoel van minderwaardigheid.

Laten we nu gewoon eens realistisch blijven!
Vrouwen zijn emotioneel gemiddeld veel verder ontwikkeld dan mannen... en dat is erg belangrijk wanneer je wilt samenleven en werken met andere mensen.
Mannen hebben vaak meer beschikking over spierkracht, wat dus weer erg belangrijk kan zijn bij het bouwen en beschermen.

We hebben simpelweg elkaar nodig om een aangenaam verblijf op deze wereld te kunnen realiseren...

O ja... De mooiste eigenschap van een vrouw vind ik persoonlijk het feit dat ze in staat is om een man te laten geloven dat hij "de baas" is, terwijl ze eigenlijk zelf de touwtjes in handen heeft... :D


Filmtip: What Women Want (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=410) :)

Luther Hartog
01-01-2002, 16:14
HAHHAHAHHa, oh Alex, ik kom niet meer bij. Di.. Di..Dit was toch komisch bedoeld?;)

Hanna
01-01-2002, 22:30
Ehm...Hanna dit was een artikel van dvd.nl, wij hebben deze discussie dus niet gestart. Het is gewoon zoooo;)

nee dan begrijp je me verkeerd want ik bedoel: zodra er een artikel op de site komt te staan waarbij mannen hun (normaal-verkropte-want-dat-hoort-zo) haantjesgedrag naar voren mogen laten komen, geven ze gelijk ook alles wat in ze is. en ze gaan er hélemaal in op, en dat vind ik op een grappige manier zielig, als je begrijpt wat ik bedoel. en sorry, maar wat hier boven stond was wel errug ver gezocht... en dat stuk van alex had tenminste inhoud!!! ;) ;) ;)

groetjessss

Luther Hartog
01-01-2002, 23:10
Ik kan maar 1 ding zeggen hierop; Het spijt me, ik hou van je:)

Marika
01-01-2002, 23:13
Verder vind ik 't zo'n onnozele thread dat ik niet echt de drang had om te posten!!!:DPrecies! :D Deze thread had ik al eerder opgemerkt, om daarna heel snel weer te vergeten! ;)
Het is ondertussen een lange thread geworden merk ik. :)

Luther Hartog
01-01-2002, 23:18
Het is ondertussen een lange thread geworden merk ik. :)

Dat is Alex' schuld;):D ;)

Marika
01-01-2002, 23:31
HAHHAHAHHa, oh Alex, ik kom niet meer bij. Di.. Di..Dit was toch komisch bedoeld?;) Ik vrees van niet hehehe... :D :D

Marika
01-01-2002, 23:40
Mannen hebben vaak meer beschikking over spierkracht, wat dus weer erg belangrijk kan zijn bij het bouwen en beschermen.
LOL! Kon je niks beters verzinnen? Ik zie nu ineens van die Neanderthaler taferelen voor me :D ;)

martin
03-01-2002, 14:22
Goh ik wist het bestaan van deze topic niet eens af.


Lief zijn voor elkaar.

Henk Heideveld
03-01-2002, 16:25
Nou hou je vast mensen. Martin heeft een thread betreffende vrouwen ontdekt. Daar is ie gek op.
En in combinatie met DVD, waar hij ook gek op is, zal zijn aantal posts binnenkort wel de pan uit rijzen.:D :D