PDA

Bekijk de volledige versie : Independence Day - DTS Extended Version



Punjabi
02-05-2004, 10:43
Deze komt binnenkort uit in NL, maar in Duitsland komt deze uit zoals hieronder beschreven. Zal deze in Nederland ook met 2-Disc versie uitkomen en een extra DVD van The Day after Tommorow?

Ik zag hem nl op de site van www.frs.nl voor 14,95 en in de actie van 3 voor 33 :? terwijl die DVD nog gereleased moet worden....



Independence Day - Extended Version - DVD
FSK: 12
Laufzeit: ca. 0 Minuten
Bildformat: 16:9, 2.35:1
Soundformat: Englisch 5.1 Dolby Digital, Deutsch 5.1, Deutsch 5.1 DTS
Ausstattung: DISC 1:
Audio-Kommentar von Roland Emmerich und Dean Devlin, „The Day After Tomorrow“-Preview
DISC 2: Kinotrailer + TV-Spots , „Erschaffung der Realität“ 30-min., Making Of, „ID4 Invasion“ 22-min. Mockumentary, „HBO First Look: Independence Day“ 28-min. Special, moderiert von Jeff Goldblum, Alternatives Ende mit Doppeldecker-Sequenz, Storyboards, original Artwork, Produktions-Fotos
Verleih: nein
Kauf: ab 03.05.2004
Artikelnummer Kauf: 0414707


Er loopt e.o.a. actie in Duitsland (met extra bonus DVD)
http://www.foxhome.de/aktionen/se/_________________

Léon Bolweg
02-05-2004, 11:08
Volgens mij is de 14,99 versie van de FRS de vanilla-versie (dus 1disc) die binnenkort van ID4 gereleased gaat worden. Uit de big-deal reeks dus.

Van die andere versies zou ik het niet weten.

Léon Bolweg
02-05-2004, 16:39
Op bol.com staat nu ook de 1disc extended dts versie!

Dts, dus is voor mij de aanschaf waard (ook als je naar de prijs kijkt).

Rogier Burghout
02-05-2004, 19:11
Je kan dan beter de RR4 nemen. Daar krijg je de Extented editie met Engels DTS (de duitse heeft alleen maar duits DTS) en de schijf met extra's.

Markys
04-05-2004, 19:37
Op bol.com staat nu ook de 1disc extended dts versie!

Dts, dus is voor mij de aanschaf waard (ook als je naar de prijs kijkt).

Kun je beter bij Van Leest pre-orderen > 9.99!!! 8)

Punjabi
06-05-2004, 11:31
jammer dat het de 1-Disc betreft dat betekent ook dat we hier niet alle extra's krijgen wat ze wel in Duitsland hebben. Of je moet de oudere 2-Disc versie kopen die al een tijdje verkrijgbaar is maar die is duurder en geen DTS maar wel de extra's...

HiddeV
06-05-2004, 11:51
jammer dat het de 1-Disc betreft dat betekent ook dat we hier niet alle extra's krijgen wat ze wel in Duitsland hebben. Of je moet de oudere 2-Disc versie kopen die al een tijdje verkrijgbaar is maar die is duurder en geen DTS maar wel de extra's...

of je koopt ze allebei :lol:

Henk van der Weerdt
06-05-2004, 18:32
Jammer dat het nooit duidelijk is hoeveel verschil er bij een film zit tussen 5.1 en DTS. (henkje heeft inmiddels begrepen dat dit per release kan verschillen)

Alette1
06-05-2004, 21:32
Als er iemand heel geinteresseerd is in dvd's ( independence day o.i.d.), ik woon in Oostenrijk, dus ik kan dan eventueel even rondkijken, ik heb laatst wel de 2 disc versie (oude uitgave maar erg aan te bevelen, ik heb hem zelf ook toppie!)gezien voor 9,99, als iemand wat wil lees ik het graag in een PM.

Groetjes Alet

Sander Haarmans
11-05-2004, 14:49
Ik zag vandaag de 1 disc DTS versie bij de FRS liggen maar kan iemand mij vertellen of de DTS track een stuk beter is dan de S.E. 5.1 track ?
Zo ja... ga ik hem denk ik wel aanschaffen voor €9,99 bij van Leest en doe ik deze disc in de S.E versie (2dvd) ipv de 5.1 disc.

R Klemkerk
11-05-2004, 14:52
Waarom ga je niet bij ezydvd voor de 2disk versie MET DTS. waarschijnlijk wel geen NLO, maar who cares.


zo onduidelijk spreekt will smit nou ook niet ;)

Sander Haarmans
11-05-2004, 14:55
Waarom ga je niet bij ezydvd voor de 2disk versie MET DTS. waarschijnlijk wel geen NLO, maar who cares.


zo onduidelijk spreekt will smit nou ook niet ;)
Ik heb zelf de 2 disc S.E. versie al maar ik vind het wel interessant dat op de 1 disc versie een DTS track zit en dan kan ik dus de 1ste disc (film) vervangen door de DTS disc.


zo onduidelijk spreek ik toch niet :wink:

Sander Haarmans
18-05-2004, 17:27
Ik heb zelf de 2 disc S.E. versie al maar ik vind het wel interessant dat op de 1 disc versie een DTS track zit en dan kan ik dus de 1ste disc (film) vervangen door de DTS disc.

En ja hoor ik heb dus ook de DTS versie gekocht, kon het niet laten :oops:
Maar ja gelukkig zat hij ook in de 3 voor €33 dus dat scheelt weer.

Bertje
23-05-2004, 12:05
Er is nu ook een recensie van http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1573

maar dat hadden jullie natuurlijk al gelezen :wink: