PDA

Bekijk de volledige versie : Friends box seizoen 7



mirjans
03-05-2004, 19:43
Wie kan mij helpen?

Ik heb op dit moment Friends seizoen 1 t/m 9 op dvd, per seizoen in een aparte box, behalve seizoen 7. Ik zou heel graag ook de kartonnen box van seizoen 7 willen hebben. Heb al een aantal dingen geprobeerd: Bij een aantal filialen van de FRS gevraagd, bij rodisc gekeken, maar nergens is het mogelijk om de kartonnen box leeg te kopen/krijgen. Ik zou hem echt heel graag willen hebben, zou zo veel mooier staan in mijn dvd kast :) Wie weet wat ik nog meer kan proberen?

Reinier Gunther
03-05-2004, 19:53
ten eerste,
welkom op het forum!

dit is wat je kan doen:
zet een bericht in de te koop gevraagd afdeling hier en vraag wie er nog een losse box voor seizoen 7 dvds heeft.

Er zijn altijd wel mensen die er vanaf willen, je bent niet de eerste die het hier vraagt.

Veel succes!

jOzh
03-05-2004, 20:18
Wie kan mij helpen?

Ik heb op dit moment Friends seizoen 1 t/m 9 op dvd, per seizoen in een aparte box, behalve seizoen 7. Ik zou heel graag ook de kartonnen box van seizoen 7 willen hebben. Heb al een aantal dingen geprobeerd: Bij een aantal filialen van de FRS gevraagd, bij rodisc gekeken, maar nergens is het mogelijk om de kartonnen box leeg te kopen/krijgen. Ik zou hem echt heel graag willen hebben, zou zo veel mooier staan in mijn dvd kast :) Wie weet wat ik nog meer kan proberen?

Ik zit met hetzelfde probleem voor seizoen 2, 3 en 5. Deze waren destijds goedkoop te krijgen bij de FRS (2 voor de prijs van 1 geloof ik) maar achteraf heb ik er eigenlijk wel spijt van. Ik heb er wel eens aan gedacht om een heel lief mailtje/brief naar Warner Bros Nederland te sturen maar heb eigenlijk nooit een (e-mail)adres kunnen vinden.

Onlangs heb ik bij Rodirect een losse superbox gekocht, nu staat het niet meer zo in het gezicht dus 'k vind het wel best zo.

Kevin Meijering
03-05-2004, 20:22
Wie kan mij helpen?

Ik heb op dit moment Friends seizoen 1 t/m 9 op dvd, per seizoen in een aparte box, behalve seizoen 7. Ik zou heel graag ook de kartonnen box van seizoen 7 willen hebben. Heb al een aantal dingen geprobeerd: Bij een aantal filialen van de FRS gevraagd, bij rodisc gekeken, maar nergens is het mogelijk om de kartonnen box leeg te kopen/krijgen. Ik zou hem echt heel graag willen hebben, zou zo veel mooier staan in mijn dvd kast :) Wie weet wat ik nog meer kan proberen?

Lijkt me beter om de superbox te kopen, deze is ook los te koop, bijv op ebay, misschien een idee?

jOzh
03-05-2004, 20:43
Wie kan mij helpen?

Ik heb op dit moment Friends seizoen 1 t/m 9 op dvd, per seizoen in een aparte box, behalve seizoen 7. Ik zou heel graag ook de kartonnen box van seizoen 7 willen hebben. Heb al een aantal dingen geprobeerd: Bij een aantal filialen van de FRS gevraagd, bij rodisc gekeken, maar nergens is het mogelijk om de kartonnen box leeg te kopen/krijgen. Ik zou hem echt heel graag willen hebben, zou zo veel mooier staan in mijn dvd kast :) Wie weet wat ik nog meer kan proberen?

Lijkt me beter om de superbox te kopen, deze is ook los te koop, bijv op ebay, misschien een idee?

Rodirect, €4,99 :)

mirjans
04-05-2004, 21:51
Bedankt voor de tips! Ik heb de grote box al, met plaats voor 10 seizoenen, maar vind dat toch niet zo mooi staan. Ik heb het geprobeerd met een advertentie hier op het forum, en dat gaat waarschijnlijk lukken.
Bedankt in ieder geval.

mark03
11-05-2004, 19:28
Zou je me die link van rodirect nog s kunnen posten?
Kan 't nergens meer vinden

BeeBeeBas
11-05-2004, 23:05
Link Ro-direct: klik! (http://www.ro-direct.nl/displayers/dvd-navigator.asp?rduniqueid=146&offset=33)


Adres Warner Bros:

Warner Home Video Benelux
Naritaweg 237
1043 CB Amsterdam

Warner Home Video Benelux
Postbus 59226
1040 KE Amsterdam

Niels Simons
11-05-2004, 23:16
ik heb die omhulsels van seizoen 7 en seizoen 9 nog wel :twisted:

maar die ga ik echt nie voor een oud papier prijs wegdoen!

en zie deze thread ook nu pas...

mazzel,niels