PDA

Bekijk de volledige versie : Two Mules for Sister Sarah



The Scratcher
03-05-2004, 22:56
Kan iemand mij misschien vertellen wat de kwaliteit van genoemde dvd is (beeld/geluid/extra`s enz.)? Kan er namelijk niks echt zinnigs over vinden vandaar.

The Scratcher
05-05-2004, 10:32
Niemand??? :shock: :?

candela
05-05-2004, 11:01
Hier (http://www.dvdnet-fr.com/archive-test-dvd-1100.html) staat een review van de franse dvd, ik veronderstel dat het dezelfde transfer is, gewoon ondertitels in andere talen.

Hrodbern
02-06-2004, 18:23
Dit is over de UK R2/R4 editie
beeld: 2.35:1 Anamorphic Widescreen
geluid: Engels 2.0 mono
ondertitels: Engels voor slechthorenden, Arabisch, Tsjechisch, Grieks, Hongaars, Turks, Roemeens
extra's GEEN :( zelfs geen interactief menu (maar dat noem ik al geen extra)
Verder is de beeldkwaliteit voor een film uit 1969 behoorlijk goed.

The Scratcher
02-06-2004, 20:06
Hier (http://www.dvdnet-fr.com/archive-test-dvd-1100.html) staat een review van de franse dvd, ik veronderstel dat het dezelfde transfer is, gewoon ondertitels in andere talen.

Grapjas! Wat moet ik hier nou mee? Ik ken haast geen woord Frans! But thanks anyway. :wink:

candela
02-06-2004, 20:26
Grapjas! Wat moet ik hier nou mee? Ik ken haast geen woord Frans! But thanks anyway. :wink:

Van de verkeerde Limburg? Iets of wat belg kent genoeg frans :)

The Scratcher
02-06-2004, 20:32
Grapjas! Wat moet ik hier nou mee? Ik ken haast geen woord Frans! But thanks anyway. :wink:

Van de verkeerde Limburg? Iets of wat belg kent genoeg frans :)

Denk het wel, ben van Nederlands Limburg dus... :?

Dennis Kuijper
31-08-2005, 23:30
Heerlijke western met de koning van de westernfilms Clint Eastwood.
Niet z,n beste maar wel vermakelijk.Voor wie deze nog nooit gezien heeft lees niet de achterkant want die bevat eigenlijk een hele grote spoiler.
Beeld is verbazend goed voor een film van 35 jaar oud.Wat ik wel uniek aan deze western vind is dat de hoofdrol van Clint gedeeld word met een vrouw.Aanrader voor western liefhebbers.

steven van dijk
01-09-2005, 01:04
Heerlijke western met de koning van de westernfilms Clint Eastwood.
Niet z,n beste maar wel vermakelijk.Voor wie deze nog nooit gezien heeft lees niet de achterkant want die bevat eigenlijk een hele grote spoiler.
Beeld is verbazend goed voor een film van 35 jaar oud.Wat ik wel uniek aan deze western vind is dat de hoofdrol van Clint gedeeld word met een vrouw.Aanrader voor western liefhebbers.

Niet zomaar een vrouw Shirley MClaine, een goede actrice ook in Terms of Endarment.

Kees Hoekerd
01-09-2005, 08:36
Die spoiler [spoiler:d073fead81]daar bedoel je zeker mee dat die vrouw geen non blijkt te zijn[/spoiler:d073fead81]?
Ach ja,aan haar opmerkingen viel het soms ook wel op,was echt schitterend hoe ze soms hele vulgaire opmerkingen had en Clint Eastwood haar zo apart aankeek. :wink:
Die had ook wat sublieme quotes hier.
Pas heb ik nog Coogan's Bluff gekocht,ook een western met Eastwood van dezelfde regisseur,Don Siegel.Hier speelt hij een arizona agent die naar Amerika komt,lijkt me ook erg vet.Hier speelt hij al vast de dirty harry rol ,maar dan wat eerder en anders.

Paul H.
01-09-2005, 08:42
Heb toch nog steeds de hoop dat van alle westerns van Clint nette se's uitkomen. Zoals met de Dollars-trilogie.

Dennis Kuijper
01-09-2005, 12:14
Heb toch nog steeds de hoop dat van alle westerns van Clint nette se's uitkomen. Zoals met de Dollars-trilogie.

Ze brengen tegenwoordig overal bijna S.E. uit dus wie weet,je durf bijna geen oude versies meer te kopen of de prijs moet erg schappelijk zijn.

Dennis Kuijper
01-09-2005, 12:17
Die spoiler [spoiler:2016c43f0c][/spoiler:2016c43f0c]?
Ach ja,aan haar opmerkingen viel het soms ook wel op,was echt schitterend hoe ze soms hele vulgaire opmerkingen had en Clint Eastwood haar zo apart aankeek. :wink:
Die had ook wat sublieme quotes hier.
Pas heb ik nog Coogan's Bluff gekocht,ook een western met Eastwood van dezelfde regisseur,Don Siegel.Hier speelt hij een arizona agent die naar Amerika komt,lijkt me ook erg vet.Hier speelt hij al vast de dirty harry rol ,maar dan wat eerder en anders.

Ja die spoiler bedoelde ik,het is toch leuker als je erzelf achter komt.
De oneliner waren ook grappig.
Coogan,s bluff heb ik ook nog niet gezien,maar met de tijd probeer ik toch m,n Eastwood collectie aan te vullen met o.a. deze.

Evil Hobbit
01-09-2005, 14:34
Het thema van Morricone voor deze films erg tof.